Skrevet av Emne: Swindon - Leeds United  (Lest 75464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #630 på: Januar 27, 2010, 11:02:21 »
Så du er ikke urolig over hvordan vi spiller om dagen Bites Yer Legs ?  Siste seier i Ligaen kom om leg ikke husker feil , 28 des. Vi har prestert i FA - cupen ja det er bare det at vi ikke har prestert i ligaen på en mnd nå. Men, men det er jo bare fotball  ;D LEEDS4EVER.

Som sagt; skuffet, ikke resignert. Har full tro på at laget kan begynne å sanke poeng en masse igjen..

Vet ikke om det er ironisk eller hva, men du har jo rett - det er jo bare fotball  ;)
KEEP FIGHTING!!

baste

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #631 på: Januar 27, 2010, 11:13:20 »
Norwich 28 kamper 60 poeng
Leeds    26 kamper 57 poeng
Charlton 27 kamper 54 poeng

Vi må berge 2. plassen. Helst reise oss å ta tilbake 1. plassen.
Men da MÃ… Leeds skjerpe seg...dette er ikke bra

soumoh

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #632 på: Januar 27, 2010, 11:16:45 »
F* som jeg er pissed etter gårsdagens kamp. J* FA cup. Spillerne virker ikke motivert til å spille mot andre L1 lag.

Hvorfor startet vi 4-5-1 mot Swindon egentlig? Hvorfor startet vi ikke 4-4-2 med Becchio på topp eller 4-3-3 med Gradel. Er Swindon et PL lag der vi skal kontre de i senk?

Jesus
We'll be back.

auren

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #633 på: Januar 27, 2010, 12:02:22 »
F* som jeg er pissed etter gårsdagens kamp. J* FA cup. Spillerne virker ikke motivert til å spille mot andre L1 lag.

Hvorfor startet vi 4-5-1 mot Swindon egentlig? Hvorfor startet vi ikke 4-4-2 med Becchio på topp eller 4-3-3 med Gradel. Er Swindon et PL lag der vi skal kontre de i senk?

Jesus

Etterpåklokskap er den eksakte vitenskap  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LeedsU878

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #634 på: Januar 27, 2010, 13:20:52 »
At laget er bra nok er jeg helt sikker på. Spillerne må dog virkelig se seg selv i det berømte speilet nå. At det er kulere å spille mot Scum på OT, og Spurs på WHL sier seg selv - Men de må forstå vi fortsatt spiller i L1, uansett hvor mye de ønsker seg å spille mot PL-lag.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

baste

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #635 på: Januar 27, 2010, 13:26:28 »
Leeds’ front two are top drawer at this level, Jermaine Beckford and Luciano Becchio, sadly, all too often, they are forced to live off long balls driven up the middle of the park.

Unfortunately, the backup is lacking, as Mike Grella hasn’t quite made it yet, and Tresor Kandol does not inspire. Hence a recent injury to Becchio saw Leeds resorting to pushing Snodgrass up behind Beckford and playing Jonathan Howson on the right. It was this formation that was so comprehensively walloped at Swindon.

Promotion 2010

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #636 på: Januar 27, 2010, 14:45:59 »
Sitat
Assistant manager Peter Shirtliff believes Swindon more than deserved their 3-0 win over Leeds, but "would like to err on the side of caution".

Peter Shirtliff...........hvor har jeg det navnet fra...........Peter Shirtliff.......  ::)   >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond A

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #637 på: Januar 27, 2010, 18:05:15 »
Sitat
Assistant manager Peter Shirtliff believes Swindon more than deserved their 3-0 win over Leeds, but "would like to err on the side of caution".

Peter Shirtliff...........hvor har jeg det navnet fra...........Peter Shirtliff.......  ::)   >:(

Peter Shirtliff scorte 2 mål for Charlton i play-off finalen mot Leeds i 1987. Say no more!  :o :o
Luscos medl. 338

Same

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #638 på: Januar 30, 2010, 13:29:46 »
Så nettopp gjennom høydepunktene fra kampen på LUTV. Lurer veldig på en ting...

HVORDAN I ALLE DAGER GÅR DET ANN Å DØMME STRAFFE I DEN SITUASJONEN?!

Kisnorbo blir dyttet hardt i ryggen og faller da over Casper som skal ta ballen. Ja, klar straffe til Swindon det  ??? ??? ???