Hvem heier dere på i årets Premier League?

Started by Beckford-Newcastle-sant, January 31, 2010, 15:39:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilket(e) lag?

Arsenal
Aston Villa
Chelsea
Manshitter United
Liverpool
Tottenham
Everton
Blackburn
Birmingham City
Manchester Shitty
Bolton
Portsmouth
Stoke
Hull
Wigan
Fulham
West Ham
Mackems
Burnley
Wolverhampton

Per Arne

Quote from: Rune Bergen on February 01, 2010, 21:52:16
skjønner ikke spørsmålet, Leeds er jo ikke der

Ehem.. hadde Leeds vært der ville det kanskje ikke vært noen plausibel grunn til å spørre oss....?

;D

berlin

Jeg forsøkte faktisk, men det ble ingen. Altså blankt.

Bites Yer Legs

Det er jo bare Leeds.

Kan sympatisere med andre klubber, å "holde" med det ene laget når en ser kamp gjør det jo mye mer spennende/underholdene.

Liker å se Everton-kamper, syntes de i Moyes-tiden alltid har hatt råe lag med masse fysikk ispedd noen lekre ballteknikere. Er litt sånn "Leeds-nesten" over de, alltid noe som står i veien for at de skal lykkes fullt ut..
Har sansen for Birmingham etter ansettelsen av McLeish, mest pga Rangers-forbindelsen, og den skotske fandenivoldske spillestilen han har tatt med seg. Har i tillegg noen typer jeg alltid har hatt sansen for - som Bowyer, Ferguson og McFadden.

"Holder" med motpolarene til de mest bedritne klubbene i PL. Altså - Everton (L'Pool), City  (Scum) og Arsenal (Spurs)

Følger med på resultatene til M'boro i CCC siden o store Strachan ble ansatt, håper han får det til! Noe trådstarter sikkert er helt enig med meg i..   ;)

<=ll==-----------------men det er jo bare Leeds!!
KEEP FIGHTING!!

Peddy

Følger med på Aston Villa i PL. Carew, Milner og A. Young er underholdende spillere og Villas deffensive organisering er imponerende.
Dessuten er de gode på FIFA om man ikke vil være scum, looserpool etc.
There's only one United!

Therese

Håper på at Arsenal vinner hele driten, ellers håper jeg alltid Man City slår Manu. Pluss at jeg liker Fabregas og Richards!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

baste

fjellhaugen

i kveld heier jeg STOORT på arsenal mot looserpool.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

Quote from: fjellhaugen on February 10, 2010, 20:30:39
i kveld heier jeg STOORT på arsenal mot looserpool.

Og i kveld holder jeg selvsakt med aston villa!

fmtj

....litt vanskelig i og med valget "heier på"!!! Må likevel vedgå at jeg følger med Fulham littegrann og ønsker at de skal klare seg bra, flust med nordmenn der og det var det første laget jeg så på min første fotballtur til England i hine hårde dage...dvs. (tror jeg) 1979. Hjemmekamp i gamle 2. div. Fulham - Stoke 2-1. Craven Cottage er den dag i dag en bane med atmosfære, gammel og nedslitt, herlig engelsk.
Yeboahs vitne

Oggy

Så Aston Villa-Scum nå på onsdagen, bare for å prøve å
"kjenne litt på nivået i PL".

Må si meg SÆRDELES foundret og skuffet over
måten Villa spilte på i den kampen - de var skikkelig
feige!!

Startet kampen med en spiss, og først siste halvtimen
kom Carew inn som ekstra hjelp der fremme.
Villa satset lite eller ingen ting offensivt, selv med en mann
mer i over hele 2. omgang.

Milner var mye inn i banen, Delph totalt USYNLIG og
ble bytta ut.

Klarer dessverre ikke svare på spørsmålet her.........

Oggy