Skrevet av Emne: FINALEKAMP 2: vs CARLISLE, Northern Area, Johnstone's Paint Trophy, 09.02.2010  (Lest 77665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kilgallon

Hyggelig for Carlisle. Kan ikke deppe alt for mye over dette.

Er jublende glad for at vi reiste kjerringa og vant etter 90 minutter.

Det bør kanskje få konsekvenser for Gradel den måten han reagerte på overfor Kilkenny....? Han var rimelig tent under hele kampen den godeste Max...

Hobben

Hjem og øve på straffer! Casper pleier være god, har reddet en del straffer for oss, men når det gjelder, så klarer han det ikke, men det står jo i stil med Leeds.  :( Veldig trist! Trodde virkelig vi skulle vinne den straffen!

Øh... Har du glemt første kampen mot Tottenham i den ordentlige køppen?

Nei, det har jeg ikke. Men det  var en straffe som vært blest på etter 8 minutter, hadde han sett den, hadde vi uansett kom tilbake.

En straffekonk, ja da tenker nok og surrer nok mer i hode på enn keeper en et straffer i en kamp etter 8 minutte:

slutt med dette cupvaset da, vi brydde oss alle sammen, og er forbannet for at vi ikke vant denne cupen.
Rogaland Whites

Blank_File

Synd vi stilte uten keeper i straffekonken.

Latterlig!
Alldeles idiotisk! Tenk å legge skylda på Ankergren for at vi taper en straffekonkurranse. Det er sjeldent jeg føler for å ta fram stygge gloser, men det er faktisk helt ubegripelig at det er mulig å si noe sånt.

Sheridan

Hvem sa at Ankers skulle ordne dette  ???

Jeg.

Er ikke det bedre å si enn at vi skal tape straffekonken? Folk skriver jo "ja, da ble det straffer og vi vet jo alle hvordan det går" etc etc.

Oh my god  ::)

Det var ikke ment mot deg, Sheridan.  ???

Poenget er at det er så håpløs innstilling til tider. Kampen var visst avgjort før straffene ble tatt, samme som alle play off'er, vi hadde ikke keeper i mål etc etc.

Keep Fighting!

MOT  ;)

testo

Jeg ser det slik at vi vant den SISTE malingcupkampen vi skal spille i NOEN GANG
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Frode

Liker ikke at Swindon kryper nærmere
 

Andersen

Hallo hobberst ! Viking slo Bryne 3-0 i helga ! greit resultat for meg !  ;D LEEDS4EVER.

oivindh

Noen som kan oppsummere straffene våre?
bom, treff, treff, treff, treff, treff, bom
Takk, men lurte litt på hvem som tok de  ;)

Sheridan

Synd vi stilte uten keeper i straffekonken.

Latterlig!
Alldeles idiotisk! Tenk å legge skylda på Ankergren for at vi taper en straffekonkurranse. Det er sjeldent jeg føler for å ta fram stygge gloser, men det er faktisk helt ubegripelig at det er mulig å si noe sånt.

Enig, Blank_File.

Oggy

Hvem sa at Ankers skulle ordne dette  ???

Jeg.

Er ikke det bedre å si enn at vi skal tape straffekonken? Folk skriver jo "ja, da ble det straffer og vi vet jo alle hvordan det går" etc etc.

Oh my god  ::)

Det var ikke ment mot deg, Sheridan.  ???



Poenget er at det er så håpløs innstilling til tider. Kampen var visst avgjort før straffene ble tatt, samme som alle play off'er, vi hadde ikke keeper i mål etc etc.

Keep Fighting!

Har aldri nevnt at vi ikke hadde keeper i  mål........
Oggy

Hobben

Det jeg er mest SKUFFET over er at Gradel og Kilkenny begynte å krangle der utpå, det er å skjemst av, og dette bør Grayson ta tak i, vist ingen av de vil høre, fjern begge fra klubben.
Rogaland Whites

Leif Sverre

Hvem tok straffene for Leeds ? Og hvem var det som bomma på den første ?
 

Vonsiggy

  • Gjest
Synd vi stilte uten keeper i straffekonken.

Latterlig!
Alldeles idiotisk! Tenk å legge skylda på Ankergren for at vi taper en straffekonkurranse. Det er sjeldent jeg føler for å ta fram stygge gloser, men det er faktisk helt ubegripelig at det er mulig å si noe sånt.

Det kan sies at nesten alle straffene hadde han liten mulighet til å ta, men den siste vil jeg si er en "tabbe", den skal en god keeper ha!

Hobben

Hallo hobberst ! Viking slo Bryne 3-0 i helga ! greit resultat for meg !  ;D LEEDS4EVER.

Like greit det, vi vinner cupkampene, dere treningskampene. Lever veldig godt på det jeg :)

Cupen betyr noe den ser du.
Rogaland Whites

Frode

Noen som kan oppsummere straffene våre?
bom, treff, treff, treff, treff, treff, bom
Takk, men lurte litt på hvem som tok alle  ;)
Snoddy, Kilkenny,Gradel, Grella og Johnson scoret,mener jeg å huske. Rettelse; Johnson bomma vel på den første
 

Hallgeir *

Noen som kan oppsummere straffene våre?
bom, treff, treff, treff, treff, treff, bom
Ganske så treffende.  :)
Super Leeds since 1968

Peter7

Noen som kan oppsummere straffene våre?
Såvidt jeg husker:

Johnson - plassert nede i hjørnet, men keeper redder.
Grella - finter ut keeper.
Kilkenny - finter ut keeper.
Snodgrass - oppe i hjørnet.
McSheffry - plasserer nede i hjørnet.
Gradel - setter den i vinkelen i ren forbannelse.
Lowry - plassert samme hjørne som Johnson - for løst og reddes.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lucas the Kop Cat

Noen som kan oppsummere straffene våre?
bom, treff, treff, treff, treff, treff, bom
Takk, men lurte litt på hvem som tok alle  ;)
Snoddy, Kilkenny,Gradel, Grella og Johnson scoret,mener jeg å huske

Johnson bommet da på første

testo

Noen som kan oppsummere straffene våre?
bom, treff, treff, treff, treff, treff, bom
Takk, men lurte litt på hvem som tok alle  ;)
Snoddy, Kilkenny,Gradel, Grella og Johnson scoret,mener jeg å huske

Johnson bomma
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Hvem sa at Ankers skulle ordne dette  ???

Jeg.

Er ikke det bedre å si enn at vi skal tape straffekonken? Folk skriver jo "ja, da ble det straffer og vi vet jo alle hvordan det går" etc etc.

Oh my god  ::)

Det var ikke ment mot deg, Sheridan.  ???



Poenget er at det er så håpløs innstilling til tider. Kampen var visst avgjort før straffene ble tatt, samme som alle play off'er, vi hadde ikke keeper i mål etc etc.

Keep Fighting!

Har aldri nevnt at vi ikke hadde keeper i  mål........

Nei, du skrev ikke det, men innlegget ditt kunne også (i tillegg til vi hadde ikke keeper i mål) bli tolket til at Ankers var skyld i tapet.

Helt sikkert greit for noen å ta sorger på forskudd også og si at det er over etter første strafferunde eller før play off'ene begynner (tidligere, i år blir det opprykk) men det er bare å håpe at ikke laget er av slik passiv innstilling.

Reis kjerringa til helga, eneste som gjelder.
Marching on together!

Frode

Noen som kan oppsummere straffene våre?
bom, treff, treff, treff, treff, treff, bom
Takk, men lurte litt på hvem som tok alle  ;)
Snoddy, Kilkenny,Gradel, Grella og Johnson scoret,mener jeg å huske

Johnson bomma

Rettet det 2 sekunder etterpå
 

nord

Surt at tape - når vi var så tæt! Leeds er gode til at skape dramatik og er altid spændende at følge! Det eneste jeg ønsker nu for klubben er at vi klarer at rykke op i CCC  - sikkert som nummer 1!  2 er også OK!  :o
 

oivindh

Hvem sa at Ankers skulle ordne dette  ???

Jeg.

Er ikke det bedre å si enn at vi skal tape straffekonken? Folk skriver jo "ja, da ble det straffer og vi vet jo alle hvordan det går" etc etc.

Oh my god  ::)

Det var ikke ment mot deg, Sheridan.  ???



Poenget er at det er så håpløs innstilling til tider. Kampen var visst avgjort før straffene ble tatt, samme som alle play off'er, vi hadde ikke keeper i mål etc etc.

Keep Fighting!

Har aldri nevnt at vi ikke hadde keeper i  mål........

Nei, du skrev ikke det, men innlegget ditt kunne også (i tillegg til vi hadde ikke keeper i mål) bli tolket til at Ankers var skyld i tapet.

Helt sikkert greit for noen å ta sorger på forskudd også og si at det er over etter første strafferunde eller før play off'ene begynner (tidligere, i år blir det opprykk) men det er bare å håpe at ikke laget er av slik passiv innstilling.

Reis kjerringa til helga, eneste som gjelder.
Slapp av folkens !  Det er bare nærvøsiteten til mange her på forumet som gir seg negative utslag ! Om et par hengekamper er vi 10 poeng foran 3. plassen igjen, så bare slapp av. Dette fixer vi ! ;)

Karl Hot Shot

Lubomir gjorde en dårlig kamp. Elendig straffe av Shane Lawry. På den annen side er det greit at Leeds United ryker ut av denne tullecupen for lag i de lavere divisjoner. Den betyr uansett ingenting. Jeg hadde i hvert fall ikke dratt til Wembley den 28. mars 2010. Nå må guttene konsentrere seg om det eneste som betyr noe. Det er en slags lettelse på en skuffende kveld.
 

Bites Yer Legs

Synd vi stilte uten keeper i straffekonken.

Latterlig!
Alldeles idiotisk! Tenk å legge skylda på Ankergren for at vi taper en straffekonkurranse. Det er sjeldent jeg føler for å ta fram stygge gloser, men det er faktisk helt ubegripelig at det er mulig å si noe sånt.



Enig, Blank_File.
Understreker at jeg mente at innlegget til Kato, og ikke Ankers, var latterlig.
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Enig med du hobberst!  Kilkenny og Gradel bør skvære opp ganske kjapt ! og en unnskyldning til resten av laget for en sånn oppførsel på banen! LEEDS4EVER.

testo

Glem cupen å tenk videre lads

 Team P GD PTS
Full League One table
1 Norwich 30 33 63
2 Leeds United 28 29 61
3 Charlton 30 20 57
4 Colchester 29 16 55
5 Swindon 28 12 52
6 Millwall 29 12 49
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Blank_File

Synd vi stilte uten keeper i straffekonken.
Latterlig!
Alldeles idiotisk! Tenk å legge skylda på Ankergren for at vi taper en straffekonkurranse. Det er sjeldent jeg føler for å ta fram stygge gloser, men det er faktisk helt ubegripelig at det er mulig å si noe sånt.
Enig, Blank_File.
Understreker at jeg mente at innlegget til Kato, og ikke Ankers, var latterlig.
Ja jeg forsto det Bite. Det er klovnene som skylder på Ankers jeg ble sint på. Ikke bare Kato.

Promotion 2010

Jeg ser det slik at vi vant den SISTE malingcupkampen vi skal spille i NOEN GANG

Jeg frykter at 17 baklengs siden 3.januar betyr at vi er på rak kurs mot Malingskøppen neste år også.

Vi har gått fra det klart beste forsvaret i League One til et av de svakeste på 5 uker!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

viking

Håper og tror at det kommer noe godt ut av dette "tapet".
Nå får vi færre kamper over tid,og en ting å konsentrere om....opp !!!