Skrevet av Emne: FINALEKAMP 2: vs CARLISLE, Northern Area, Johnstone's Paint Trophy, 09.02.2010  (Lest 76652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Håper og tror at det kommer noe godt ut av dette "tapet".
Nå får vi færre kamper over tid,og en ting å konsentrere om....opp !!!

...hvordan ville spillerne taklet "the WQembley distraction"?

Selvfølgelig vil vi aldri få svar på det spørsmålet, men noe sier meg at det hadde medført en mengde dårlige liga-resultater.

Kanskje er denne straffe-miséren en blessing in disguise


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Evig Pint

Desverre fikk jeg rett om mikkelikkspådommen min i pausen, dårlig kamp av ham idag.

Men sterkt av laget å snu resultatet etter 2-1 baklengsmålet! Vi får ta med oss det positive her, at vi taper på straffer er selvsagt synd, men ganske tilfeldig. Det var ingen god kamp, men mot slutten viser laget i hvert fall god moral og bedre takter.

Ellers gleder jeg meg fryktelig til å få Kisnorbo og Becks tilbake (egentlig Higgs også, enda Ankers har gjort mye bra i det siste).
Marching on together

Ferre

I følge Grayson ble tre Leedsspillere angrepet av Carlislefans etter kampen da tilskuerne stormet banen.

Hvis dette er sant bør det få alvorlige konsekvenser for Carlisle!

http://www.advertiserseries.co.uk/sport/4997882.Leeds_players_punched__claims_Grayson/


...

Leser på WACCOE at Ankergren, Lowry, Snodgrass og Johnson ble slått etter da de var på vei ut banen.

...

Laserpenner ble brukt mot Leedsspillerne da de skulle ta straffe.
« Siste redigering: Februar 10, 2010, 01:23:46 av Ferre »

sportcarl1

Dette var bittert, rett og slett. Mikkeklikk er uheldig/dårlig på det andre målet til Carlisle, men har ellers veldig mange fine taklinger. Mannen sliter når han blir satt under press langs bakken. Syns Grella hadde et friskt innhopp! Hva må den gutten gjøre for å få flere sjanser i League One? Nå har han i alle fall prestert godt mot et League One lag! Håper å se mer til han. Han har definitivt ferdighetene OG arbeidsinnsatsen.

Trist at Kilkenny og Gradel hadde en konflikt ute på banen. Håper det løste seg greit. Gradel "svarte" i alle fall med en straffe av veldig høy klasse!! :D Fantastisk!

Får prøve å få frem det positive... Hadde planlagt tur til London og greier for å se Leeds på Wembley. Jaja... Får ta det i FA Cup-finalen om noen år :)
vad skall kandol göra för att få chansen? han har ju fått ännu mindre chanser än Grella
 

bmoen

Det var vel ikke helt uventet at Leeds røk ut. Leeds og cup er jo ingen god kjemi. Når er det det viktigste igjen, nemlig serien. Og kanskje det blir seier i neste seriekamp nå som det ikke ble tap i cupen, tross alt!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Nå kan vi la malinga tørke og konsentrere oss om målet for sesongen- opprykk! Jeg fester meg ved at de komk tilbake etter å ha ligget under 1-2 på bortebane og bruke det positivt. Sterk prestasjon av gutta.
Dersom ryktene om laserpenner og angrep på spillerne våre er riktig er det meget alvorlig synes jeg! Regner med at dette blir tatt tak i i så fall.
Det blri en spennende vår ihvertfall! (IGJEN!!!)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Leser at Mikkalikk er dagens syndebukk!

Man finner alltid en mann, så vil vi ha han ut porten.

Neste gang kan det være Kirsnobo eller en annen!

Carlisle spilte Leeds ut av rytmen!
Ble hele tiden presset til å slå langt på de små spissene vi hadde!

Har nå sett alle live kamper tv.... mitt store spørsmål er hvorfor er ikke Leeds sin midtbane mere aggresive på ball/mann?? ser det gang på gang at man er for veik på å kjempe for å fatt i den kulen!

Er det fordi vi er mindre teknisk??
Er det fordi man slår heller en pasning i bakrommet og håpe på at Beckford er på hugget??
Er det fordi motstanderne er mere hissig til å vinne kamper??





















ELLER ER DET FORDI VI ER ETT LEAGUE ONE KLUBB FOR ØYEBLIKKET??

Marching on together







Grayson skryter og sier vi hadde et konstanst press på Carlisle som er omtrent det motsatte av det du sier!!!
« Siste redigering: Februar 10, 2010, 08:54:19 av fmtj »
Yeboahs vitne

ragnar

Utryggheten i forsvaret i det siste bare understreker hvor viktig Kisnorbo er.

Men ellers bra å komme tilbake etter å ha ligget under. Viktig for selvtilliten selv om det ble tap i straffekonk.
*In El Loco we trust!*

TK20

Fornøyd med kampen i går. Vi er best kampen igjennom, KLART best i andre omgang, og viser at vi har flere gir, med mange spillere på benken som kan komme inn å gjøre jobben. Positivt i forhold til de siste ukenes kamper.

Vi røk ikke ut i går, vi røk ut forrige kamp, der vi hadde hodene våres på Old Trafford og White Hart Lane. De dagene er over.

Jeg synes vi tok så gode grep om midtbanen da Johnson og Kilkenny kom inn, at de bør starte neste kamp. Howson og Doyle har ikke hatt flyt i det siste, og det kom klart og tydelig frem i går. McSheffrey er også en knallspiller på venstrekanten, og de tre bør utgjøre midtbanen sammen med Snoddy. Becchio og Grella på topp dersom Becks ikke blir klar.

h.b

  • Gjest
Fornøyd med kampen i går. Vi er best kampen igjennom, KLART best i andre omgang, og viser at vi har flere gir, med mange spillere på benken som kan komme inn å gjøre jobben. Positivt i forhold til de siste ukenes kamper.

Vi røk ikke ut i går, vi røk ut forrige kamp, der vi hadde hodene våres på Old Trafford og White Hart Lane.

Jeg synes vi tok så gode grep om midtbanen da Johnson og Kilkenny kom inn, at de bør starte neste kamp. Howson og Doyle har ikke hatt flyt i det siste, og det kom klart og tydelig frem i går. McSheffrey er også en knallspiller på venstrekanten, og de tre bør utgjøre midtbanen sammen med Snoddy. Becchio og Grella på topp dersom Becks ikke blir klar.

Mulig jeg så på en annen kamp igår. For Leeds var ikke klart best. Her er det nok Leeds briller som er ute og går. For tar jeg av brillene så var vi nok litt bedre , men ikke så himla mye bedre.

auren

I følge Grayson ble tre Leedsspillere angrepet av Carlislefans etter kampen da tilskuerne stormet banen.

Hvis dette er sant bør det få alvorlige konsekvenser for Carlisle!

http://www.advertiserseries.co.uk/sport/4997882.Leeds_players_punched__claims_Grayson/


...

Leser på WACCOE at Ankergren, Lowry, Snodgrass og Johnson ble slått etter da de var på vei ut banen.

...

Laserpenner ble brukt mot Leedsspillerne da de skulle ta straffe.

Hvis dette stemmer så bør det protesteres! Blir vel for dumt med omkamp i et ellers tett kampprogram, og en helt ny straffekonk blir liksom også feil. Spørsmålet da er om FA bør ta grep og diske Carlisle og gi finalebilletten til Leeds. Det kommer nok heller aldri til å skje. Hadde nok skjedd om det var Leedsfans som stod bak denne udåden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MacMurder

Fornøyd med kampen i går. Vi er best kampen igjennom, KLART best i andre omgang, og viser at vi har flere gir, med mange spillere på benken som kan komme inn å gjøre jobben. Positivt i forhold til de siste ukenes kamper.

Vi røk ikke ut i går, vi røk ut forrige kamp, der vi hadde hodene våres på Old Trafford og White Hart Lane. De dagene er over.

Jeg synes vi tok så gode grep om midtbanen da Johnson og Kilkenny kom inn, at de bør starte neste kamp. Howson og Doyle har ikke hatt flyt i det siste, og det kom klart og tydelig frem i går. McSheffrey er også en knallspiller på venstrekanten, og de tre bør utgjøre midtbanen sammen med Snoddy. Becchio og Grella på topp dersom Becks ikke blir klar.

Det som er helt klart etter å ha bivånet kampen, er at Kilkenny og Johnson må få sjansen sentralt mot Orient. Leeds fikk kontroll over midtbanen da disse to kom inn, men det kan jo ha en liten sammenheng med at Kavanagh gikk ut for Carlisle..

auren

Jeg synes vi tok så gode grep om midtbanen da Johnson og Kilkenny kom inn, at de bør starte neste kamp. Howson og Doyle har ikke hatt flyt i det siste, og det kom klart og tydelig frem i går. McSheffrey er også en knallspiller på venstrekanten, og de tre bør utgjøre midtbanen sammen med Snoddy. Becchio og Grella på topp dersom Becks ikke blir klar.

Enig. Synes det hadde vært veldig spennende med Johnson og Kilkenny fra start på midten mot Orient på lørdag. Ellers så syntes jeg ikke McSheffrey var så veldig god i går. Usynlig i første, men ganske bra i andre. Blir litt for ego til tider, og bør passe ball tidligere.
Hvis Beckford ikke blir fit til lørdag så bør Grella få sjansen fra start av.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Fornøyd med kampen i går. Vi er best kampen igjennom, KLART best i andre omgang, og viser at vi har flere gir, med mange spillere på benken som kan komme inn å gjøre jobben. Positivt i forhold til de siste ukenes kamper.

Vi røk ikke ut i går, vi røk ut forrige kamp, der vi hadde hodene våres på Old Trafford og White Hart Lane. De dagene er over.

Jeg synes vi tok så gode grep om midtbanen da Johnson og Kilkenny kom inn, at de bør starte neste kamp. Howson og Doyle har ikke hatt flyt i det siste, og det kom klart og tydelig frem i går. McSheffrey er også en knallspiller på venstrekanten, og de tre bør utgjøre midtbanen sammen med Snoddy. Becchio og Grella på topp dersom Becks ikke blir klar.

Det som er helt klart etter å ha bivånet kampen, er at Kilkenny og Johnson må få sjansen sentralt mot Orient. Leeds fikk kontroll over midtbanen da disse to kom inn, men det kan jo ha en liten sammenheng med at Kavanagh gikk ut for Carlisle..

Det har du nok helt rett i. Skulle gjerne sett denne spilleren i hvitt. Han dominerte midtbanen til tider. Det samme gjorde han i forrige møte. Mye fotball enda i karen, selv om han er 36 år. Spørs om han holder godt nok CCC-nivå, men i L1 er han en stjerne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Er det kommet noen reaksjoner på Gradel sin oppførsel i går. Han vandret jo rundt som en "tikkende" bombe som resulterte nesten i en skandale. Utrolig negativt kroppspråk på mannen, er jo ikke rart at egne lagkammerater får nok. Det ligger vel litt sannhet i det endel Leicester supportere har uttalt om holdningsproblem osv. Håper Simon tar tak i dette med en gang slik at det ikke utarter seg videre. Skrekksenariet er jo Bowyer/Dyer saken >:( >:( Dårlig reklame for unge fotballspillerer.

MOT, en uke igjen til Mekka ;)
Ollan

Dennis

Er det kommet noen reaksjoner på Gradel sin oppførsel i går. Han vandret jo rundt som en "tikkende" bombe som resulterte nesten i en skandale. Utrolig negativt kroppspråk på mannen, er jo ikke rart at egne lagkammerater får nok. Det ligger vel litt sannhet i det endel Leicester supportere har uttalt om holdningsproblem osv. Håper Simon tar tak i dette med en gang slik at det ikke utarter seg videre. Skrekksenariet er jo Bowyer/Dyer saken >:( >:( Dårlig reklame for unge fotballspillerer.

MOT, en uke igjen til Mekka ;)

Enig i dette, men for meg virket det som om Max hadde et uvanlig høyt tenningsnivå i går. Skal ikke bagatellisere oppførselen - den var patetisk - men om den grunner ut i tenningsnivået er det ikke utelukkende negativt, selv om det må tøyles.

Slår meg også litt "til ro" med at det var nettopp Kilkenny, lagets største sytepave, han havnet i krangel med. Kilkenny var neppe diplomatisk i konfrontasjonen, men for all del; Gradel fortjente det og gjentar det seg, må det få følger fra trenerteamet.

Stadige offsider, usaklig oppførsel mot linjemann etter klart frispark og måten han banket ballen i krysset på straffet og kysset drakten gir meg derimot inntrykket av at Gradel faktisk hadde (litt for) høy innsats og vilje i går - noe de andre har manglet de siste kampene.
Marching on together!

auren

Fikk vi sett hele episoden med Kilkenny og Gradel? Fikk bare med meg at de kjeftet på hverandre med en avstand på 3,72 cm.

Pepsi Max var vel en av våre bedre spillere i går, og viste at han også kan starte kamper. Hvis Beckford er tilbake på lørdag har godeste SG et deilig luksusproblem.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

oivindh

I følge Grayson ble tre Leedsspillere angrepet av Carlislefans etter kampen da tilskuerne stormet banen.

Hvis dette er sant bør det få alvorlige konsekvenser for Carlisle!

http://www.advertiserseries.co.uk/sport/4997882.Leeds_players_punched__claims_Grayson/


...

Leser på WACCOE at Ankergren, Lowry, Snodgrass og Johnson ble slått etter da de var på vei ut banen.

...

Laserpenner ble brukt mot Leedsspillerne da de skulle ta straffe.

Hvis dette stemmer så bør det protesteres! Blir vel for dumt med omkamp i et ellers tett kampprogram, og en helt ny straffekonk blir liksom også feil. Spørsmålet da er om FA bør ta grep og diske Carlisle og gi finalebilletten til Leeds. Det kommer nok heller aldri til å skje. Hadde nok skjedd om det var Leedsfans som stod bak denne udåden.

auren
http://fotball.aftenbladet.no/england/article161326.ece

Runar

Dersom spillerne hadde protestert umiddelbart under straffekonken kunne nok en forvente at det kunne stilles krav til sanksjoner fra dommeren og kamp arrangør. Men så lenge dette taes fram i etter tid så har det ingen legitimitet i forhold til en protest
 

Hobben

Dersom spillerne hadde protestert umiddelbart under straffekonken kunne nok en forvente at det kunne stilles krav til sanksjoner fra dommeren og kamp arrangør. Men så lenge dette taes fram i etter tid så har det ingen legitimitet i forhold til en protest

Synest det er merkelig at dette kan ha skjed, tror spillerer å Casper (som det ble kastet gjenstander på) hadde protestert der og da.

Det med at Leeds-spillere blir slått ned, er verre, jeg mener at Carlilse bør bli kastet ut av truneringen i år og neste år. Slik oppførsel er ikke aksetabelt og det bør settes en grense og komme en HARD STRAFFF! eneste som funker.
Rogaland Whites

Runar

Publikumsinnvasjonen kan det være gjemmel for å straffe me utestengelse pga volden mot spillerne. Høyst tvilsomt vel å merke, men det at publikum kom til å banen og angrep spillerne våre er MYE verre enn det som skjedde på Leeds - Ipswich da spillerne kom seg i sikkerhet.
« Siste redigering: Februar 10, 2010, 17:18:48 av Runar »
 

nord

Ny straffesparkkonkurranvce eller udebanemål tæller (som straf :-))
 

Trulsaren

Pfft. Ikke en drit med tanke på resultatet vil skje. Håper heller ikke det skjer.

Om dette stemmer er nok den eneste sanksjonen at de må spille uten supportre i noen kamper, evt at de får en bot. Ã… kaste ut/utestenge et lag for dette er latterligt, og burde ikke bli vurdert en gang.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Peters

Er det kommet noen reaksjoner på Gradel sin oppførsel i går. Han vandret jo rundt som en "tikkende" bombe som resulterte nesten i en skandale. Utrolig negativt kroppspråk på mannen, er jo ikke rart at egne lagkammerater får nok. Det ligger vel litt sannhet i det endel Leicester supportere har uttalt om holdningsproblem osv. Håper Simon tar tak i dette med en gang slik at det ikke utarter seg videre. Skrekksenariet er jo Bowyer/Dyer saken >:( >:( Dårlig reklame for unge fotballspillerer.

MOT, en uke igjen til Mekka ;)

Enig i dette, men for meg virket det som om Max hadde et uvanlig høyt tenningsnivå i går. Skal ikke bagatellisere oppførselen - den var patetisk - men om den grunner ut i tenningsnivået er det ikke utelukkende negativt, selv om det må tøyles.

Slår meg også litt "til ro" med at det var nettopp Kilkenny, lagets største sytepave, han havnet i krangel med. Kilkenny var neppe diplomatisk i konfrontasjonen, men for all del; Gradel fortjente det og gjentar det seg, må det få følger fra trenerteamet.

Stadige offsider, usaklig oppførsel mot linjemann etter klart frispark og måten han banket ballen i krysset på straffet og kysset drakten gir meg derimot inntrykket av at Gradel faktisk hadde (litt for) høy innsats og vilje i går - noe de andre har manglet de siste kampene.

Gradel var ikke i balanse i går, men så skal det sies at dommeren var en vits fra første stund. Blåste frispark i øst og vest og hadde tydeligvis bestemt seg for å være kampens midtpunkt  >:( ble riktignok bedre i 2 omgang, glemte han ut en stund.... ::)

bwirum

Pfft. Ikke en drit med tanke på resultatet vil skje. Håper heller ikke det skjer.

Om dette stemmer er nok den eneste sanksjonen at de må spille uten supportre i noen kamper, evt at de får en bot. Ã… kaste ut/utestenge et lag for dette er latterligt, og burde ikke bli vurdert en gang.
Ã… gjøre noe med resultatet er nok kanskje litt far fetched, men en relativt hard straff er absolutt på som plass om disse påstandene stemmer. Sikkerheten på banen OG tribunen bør være prioritet nr 1. Ã… utestenge fra gjeldende turnering (JPT) neste år ville jeg ikke si er for mye. Noen kamper uten publikum, absolutt.

Når det gjelder det å være ute av JPT... vel, det var jo trist å ikke få en kamp på Wembley i år, men å miste denne (-) kan kanskje sørge for at vi slipper neste (+). Jeg har et ambivalent forhold til dette her på en måte.
« Siste redigering: Februar 11, 2010, 08:52:59 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

MrK

satser på at det er siste gang vi deltar i Malingscupen - end of discussion:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

auren

http://www.carlisleunited.co.uk/page/NewsDetail/0,,10361~2067581,00.html

Smått utrolig at FA ikke foretar seg noe. Hadde det vært Leeds derimot!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

Ligger jo tydeligvis en betingelse om at de må fortsette jakten på de skyldige og at FA vil ha en rapport når dette er avsluttet. Dersom dette ikke fører fram blir det nok noen former for sanksjoner...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct