FINALEKAMP 2: vs CARLISLE, Northern Area, Johnstone's Paint Trophy, 09.02.2010

Started by Promotion 2010, February 02, 2010, 11:13:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rune Bergen

Tidig å se hvordan svartsinn blir lutter glede når de gjør jobben utpå banen.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hobben

Jeg ser at folk har spurt, men kan jeg få en bekfretlse på at det blir ekstraomganger om vi vinner med et?
Rogaland Whites

Sølvreven

Kun Leeds nå. Ser ut som at Carlisle har litt panikk nå. Dette kan gå :-)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

LEO

viktig å få inn vår beste mann i forsvar slik at vi slutter å slippe inn unødvendige goaler

Vi må fortest mulig få satt en første elver

Jeg har i hele år ment at vi mangler en spiss en goalgetter ved siden av Beckford.  Ja takk til Jason Roberts på lån.

Jeg har sagt det før og gjentar, mener at Howsen er for mye junior enda. Det betyr at han skal matches forsiktig. Husker dere Delph han ble bare dårligere og dårligere. Ikke fordi ha ble en dårligere fotballspiller men han ble utbrent.

Lucas the Kop Cat

Quote from: hobberst on February 09, 2010, 21:39:15
Jeg ser at folk har spurt, men kan jeg få en bekfretlse på at det blir ekstraomganger om vi vinner med et?

Synes å oppfatte på kommentatorene på streamen at det ville bli starffekonk hvis uavgjort, men ikke sikker..

B_Ød

Ups & Ups!!

Sølvreven

Nei da blir det straffespark.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Meiner det går rett på straffer.
COME ON LEEDS !!

Klingen

Blir rett på straffar om det vært uavgjort.
Klingen
Medlemnr. 456

Frode

Det sitter en kar i Leyton Orient drakt og jobber iherdig med voodoo nålene .. blir nok ekstraomganger og slitne bein til helgen.

Oggy

Quote from: Tom S on February 09, 2010, 21:40:48

Meiner det går rett på straffer.

Jepp
Oggy

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hobben

Rogaland Whites

GeirO

MOT

Sheridan

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Marching on together!

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Tom S

COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Tom S

COME ON LEEDS !!

johnny gangster

Ferre

Vonsiggy

Har gitt opp stream ettersom det bare var det bare var lagging og fryst bilde... Alle målene har jo kommet når jeg ikke har fulgt med på streamen så satser på en til ;)

EDIT: JADA!! Takk for det Grella ;) Der kom målet gitt