Skrevet av Emne: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010  (Lest 96582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #690 på: Februar 17, 2010, 07:56:37 »
Savnet av friskt blod på midtbanen blir stadig mer åpenbart.  Men mulig at lånemarkedet er stramt, ikke vet jeg ... Veldig synd at vi nå har skuslet bort muligheten til en skikkelig luke til 3. plassen.  Nå blir det close race hele veien inn.
 

Kato

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #691 på: Februar 17, 2010, 08:26:26 »
Jeg tror en løsning fremover forhåpentligvis er: Patrick Kisnorbo

 

Masinga

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #692 på: Februar 17, 2010, 09:00:23 »
Leeds har trengt lenge og trenger fortsatt en ubestridt krigfører på midtbanen.
Masinga, medl.nr. 1250

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #693 på: Februar 17, 2010, 13:00:17 »
Nå blir det dessverre et rotterace helt inn om opprykk. Er det slitasje mentalt og fysisk fra cupene som har slått inn for fullt? Dette må snus, NÃ…!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #694 på: Februar 17, 2010, 13:46:52 »
Jeg tror en løsning fremover forhåpentligvis er: Patrick Kisnorbo




er jo vannvittig tragisk hvis Leeds er avhengig av en mann for å rykke opp,fra en divisjon vi burde spasert igjennom for lenge siden.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #695 på: Februar 17, 2010, 14:00:21 »
Jeg tror en løsning fremover forhåpentligvis er: Patrick Kisnorbo




er jo vannvittig tragisk hvis Leeds er avhengig av en mann for å rykke opp,fra en divisjon vi burde spasert igjennom for lenge siden.
Sier vel litt om kvaliteten på stallen....

Jon R

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #696 på: Februar 17, 2010, 20:39:32 »
Jeg tror en løsning fremover forhåpentligvis er: Patrick Kisnorbo



Kisnorbos betydning overvurderes! Siste kamp han var på banen tapte vi 0-3 for Swindon og kunne tapt med det dobbelte hvis ikke det hadde vært for Casper Ankergren. Problemet ligger nok annet steds. Min bekymring er at det kan virke som om Grayson ikke har identifisert problemet ennå. Etter to halve sesonger på rad med glimrende resulatater har vi plutselig møtt veggen. Tror ikke dette handler om at stallen ikke er god nok eller at Kisnorbo er skadet. Kanskje må man langt inn i gruppepsykologien for å finne svaret. Hvis man skal peke på noe konkret må det være at Grayson har forlatt kontinuitetlinjen og begynt å omrokkere veldig mye på laget, og kanskje spesielt i den bakre fireren. Grayson hadde suksessformelen i over et år og nå venter vi alle utålmodig på at han finner tilbake til den. Jeg var motløs igår men kjenner at idag har jeg fortsatt troen!  :)
Jon R.

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #697 på: Februar 17, 2010, 20:41:54 »
Er det noen som har noe høydepunkter fra kampen eller ? :)

Hobben

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #698 på: Februar 17, 2010, 21:07:17 »
Hva skjer? Trodde LUTV kom med høydeponkter til i kveld, ser ikke slit ut!
Rogaland Whites

Leedsulf

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #699 på: Februar 17, 2010, 23:19:36 »
Hva skjer? Trodde LUTV kom med høydeponkter til i kveld, ser ikke slit ut!

De kommer ett døgn etter kampslutt. Er lagt ut nå.

ØBS

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #700 på: Februar 18, 2010, 01:14:57 »
Tungt å komme seg ut av kassen i dag...
Det vert få timer med søvn etter sånne fadeser!

Dette MÃ… snu til lørdan, håper eg.

Slapp av, Tom...

Jeg har sendt over RuneR til helgen (han mener det pleier å gå bra da), og så har jeg tenkt å fylle opp kjøleskapet seriøst.

Det blir mange turer, det... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Sleivind

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #701 på: Februar 18, 2010, 01:47:30 »
Det hørtes og såg ut som om det var en treningskamp. Like tamt på tribunen som det var på banen.

Ut i fra LUTV-bildene så ser det ut som om det er en forferdelig kamp fra Leeds sin side. Har knapt en sjanse i løpet av hele kampen. Snodgrass som blir byttet ut ser ikke ut som om han har varmet opp engang. Siste målet til Walsall er umulig å si om er inne eller ikke.

Finner ikke så mye positivt å si utifra bildene fra LUTV, bortsett fra at det bor MYE fotball i Grella. Skjønner at Beckford og Kilkenny omtalte han som Leeds "most skillful player". Bare det begynner å bære frukter i ligaen, da kan det blir bra!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #702 på: Februar 18, 2010, 14:36:32 »
har akkurat sett highlights på LUTV og lurer på et par ting :

er det KUN mcsheffrey som har innlegg i løpet av kampen?

hvorfor får ikke en av fjorårets mest betrodde menn (becchio) fullføre kamper lenger?
evt. hvorfor spiller vi med becchio når vi ikke utnytter hans sterkeste kvaliteter?

typisk for kampen: ca 10 min inn i highlights... grella og becks ute på kanten og klarer å få ballen i boksen til........................... ingen.
vi har en midtbane som stort sett er litt for sen både fremme og bak.
uten videre sammenligning, om man ser på topplagene i PL så har de sentrale midtbanespillere som VET at ballen vil komme og går på løpet. dette må da kunne trenes på?

og vi slipper inn(?) på NOK en dødball. :P
kan det være en idè å kjøre litt dødball trening?

fjellhaugen
skeptisk
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Frode

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #703 på: Februar 18, 2010, 17:33:56 »
har akkurat sett highlights på LUTV og lurer på et par ting :

er det KUN mcsheffrey som har innlegg i løpet av kampen?

hvorfor får ikke en av fjorårets mest betrodde menn (becchio) fullføre kamper lenger?
evt. hvorfor spiller vi med becchio når vi ikke utnytter hans sterkeste kvaliteter?

typisk for kampen: ca 10 min inn i highlights... grella og becks ute på kanten og klarer å få ballen i boksen til........................... ingen.
vi har en midtbane som stort sett er litt for sen både fremme og bak.
uten videre sammenligning, om man ser på topplagene i PL så har de sentrale midtbanespillere som VET at ballen vil komme og går på løpet. dette må da kunne trenes på?

og vi slipper inn(?) på NOK en dødball. :P
kan det være en idè å kjøre litt dødball trening?

fjellhaugen
skeptisk

Savner en fem kilo lettere Robinson.  Synes han viste glimt av noe stort sist sesong, med nettopp presise innlegg.  Kan han virkelig være så håpløs denne sesongen?
 

Hobben

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #704 på: Februar 18, 2010, 20:05:21 »
har akkurat sett highlights på LUTV og lurer på et par ting :

er det KUN mcsheffrey som har innlegg i løpet av kampen?

hvorfor får ikke en av fjorårets mest betrodde menn (becchio) fullføre kamper lenger?
evt. hvorfor spiller vi med becchio når vi ikke utnytter hans sterkeste kvaliteter?

typisk for kampen: ca 10 min inn i highlights... grella og becks ute på kanten og klarer å få ballen i boksen til........................... ingen.
vi har en midtbane som stort sett er litt for sen både fremme og bak.
uten videre sammenligning, om man ser på topplagene i PL så har de sentrale midtbanespillere som VET at ballen vil komme og går på løpet. dette må da kunne trenes på?

og vi slipper inn(?) på NOK en dødball. :P
kan det være en idè å kjøre litt dødball trening?

fjellhaugen
skeptisk

Savner en fem kilo lettere Robinson.  Synes han viste glimt av noe stort sist sesong, med nettopp presise innlegg.  Kan han virkelig være så håpløs denne sesongen?

Andy har enda ikke fått bevist noe, så jeg nekter å tro han er så ring som folk skal ha det til!
Rogaland Whites

GeirO

Sv: KAMP: vs WALSALL, 16/2 2010
« Svar #705 på: Februar 22, 2010, 12:53:43 »
Jeg tror en løsning fremover forhåpentligvis er: Patrick Kisnorbo



Kisnorbos betydning overvurderes! Siste kamp han var på banen tapte vi 0-3 for Swindon og kunne tapt med det dobbelte hvis ikke det hadde vært for Casper Ankergren. Problemet ligger nok annet steds. Min bekymring er at det kan virke som om Grayson ikke har identifisert problemet ennå. Etter to halve sesonger på rad med glimrende resulatater har vi plutselig møtt veggen. Tror ikke dette handler om at stallen ikke er god nok eller at Kisnorbo er skadet. Kanskje må man langt inn i gruppepsykologien for å finne svaret. Hvis man skal peke på noe konkret må det være at Grayson har forlatt kontinuitetlinjen og begynt å omrokkere veldig mye på laget, og kanskje spesielt i den bakre fireren. Grayson hadde suksessformelen i over et år og nå venter vi alle utålmodig på at han finner tilbake til den. Jeg var motløs igår men kjenner at idag har jeg fortsatt troen!  :)

Du hadde riktig her, Jon R (etter at Brightonkampen nå er spilt).
Jeg har heller aldri trodd at enkeltspillere kan snu en kraftig formdupp. Det er 11 hjerner som må bearbeides. Kisnorbo er god han, men jeg husker masse møkkakamper der han har spilt.
MOT