Skrevet av Emne: Eliminerings metoden  (Lest 4410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LEO

Eliminerings metoden
« på: Februar 13, 2010, 20:52:47 »
Nå nærmer det seg at vi får lag som teoretisk ikke kan nå igjen Leeds UNITED.

Er det noen IT nerder som kan legge inn dette med en slags markering på de lag som etter hvert ikke kan nå oss igjen.

Det blir en fin informasjon om hvilke lag vi skal holde med for at det skal være til fordel for
 LEEDS UNITED.
 

Same

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #1 på: Februar 13, 2010, 21:02:49 »
Kan da hvertfall glede oss over at det ikke er teoretisk mulig at vi rykker ned i år lenger.  :)

Men man trenger da ikke være IT nerd for å regne ut hvilke lag som kan ta oss igjen? Men det og regne ut den teoretisk dårligste plassen blir en annen sak.

Andersen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #2 på: Februar 13, 2010, 21:13:53 »
Teori og praksis er vel 2 foskjellige ting har jeg lært .  ;D Tryner vi i 4 kamper på rad , og motstanderlagene rundt oss på tabellen fra nr 3 til 5 vinner i 4 kamper så kan vi jo snakkes .  ;D LEEDS4EVER

auren

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #3 på: Februar 13, 2010, 21:20:50 »
Teori og praksis er vel 2 foskjellige ting har jeg lært .  ;D Tryner vi i 4 kamper på rad , og motstanderlagene rundt oss på tabellen fra nr 3 til 5 vinner i 4 kamper så kan vi jo snakkes .  ;D LEEDS4EVER

Jeg lurer litt på en ting: Hvorfor putter du digre glisefjes når du skriver noe negativt? Har merket dette i flere av de andre postene du skriver som har negativitet i seg. Synes du det er morsomt at ting går dårlig for Leeds? Jeg bare lurer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Eliminerings metoden
« Svar #4 på: Februar 13, 2010, 21:20:58 »
Kan da hvertfall glede oss over at det ikke er teoretisk mulig at vi rykker ned i år lenger.  :)

Men man trenger da ikke være IT nerd for å regne ut hvilke lag som kan ta oss igjen? Men det og regne ut den teoretisk dårligste plassen blir en annen sak.

Ikke si det. Vi kan fremdeles gå i administrasjon og trekkes 30 poeng som straff for at vi gjorde det 2 ganger under nissefar ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Same

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #5 på: Februar 13, 2010, 21:27:01 »
Kan da hvertfall glede oss over at det ikke er teoretisk mulig at vi rykker ned i år lenger.  :)

Men man trenger da ikke være IT nerd for å regne ut hvilke lag som kan ta oss igjen? Men det og regne ut den teoretisk dårligste plassen blir en annen sak.

Ikke si det. Vi kan fremdeles gå i administrasjon og trekkes 30 poeng som straff for at vi gjorde det 2 ganger under nissefar ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Og i administrasjon finner de ut at Bates stakk av med alle pengene og dro på permanent ferie til Brasil. Og siden vi ikke har mer og selge, så måtte vi bare slå oss konkurs.Og dermed ikke no mer fotball for Leeds United.  :o

Andersen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #6 på: Februar 13, 2010, 21:44:16 »
Hallo Auren ! hvis du ikke kan se at jeg skriver dette med litt ironi , og putter på et smile fjes etter det ja da vet jeg ikke om du har misforstått litt . jeg kunne ha slengt på et fjes med en tung gjeip på hadde det vært bedre ? Klart jeg er bekymret når Leeds gjør det dårlig, det er vel alle Leeds supportere, så ikke heng deg opp i dette med smilefjes , det foregår langt alvorligere ting ute i verden enn at vi skal krangle om smilefjes i en tråd på et forum .  Putta på denne jeg  ::) fornøyd ? LEEDS4EVER.

Andersen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #7 på: Februar 13, 2010, 21:50:43 »
Og ja Auren , legg merke til andre på forumet , når det gjelder denne tråden som skriver litt ironisk og putter på noen flere fjes enn meg, så vi er flere i samme båt. Dropper smilefjes denne gangen . LEEDS4EVER.

SDalen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #8 på: Februar 13, 2010, 23:20:59 »
Teori og praksis er vel 2 foskjellige ting har jeg lært .  ;D Tryner vi i 4 kamper på rad , og motstanderlagene rundt oss på tabellen fra nr 3 til 5 vinner i 4 kamper så kan vi jo snakkes .  ;D LEEDS4EVER

Jeg lurer litt på en ting: Hvorfor putter du digre glisefjes når du skriver noe negativt? Har merket dette i flere av de andre postene du skriver som har negativitet i seg. Synes du det er morsomt at ting går dårlig for Leeds? Jeg bare lurer.

auren

Ja du sier noe her auren ;) blir liksom litt, ehm tåpelig?
Rogaland whites!

Andersen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #9 på: Februar 13, 2010, 23:37:42 »
Vi kan fortsette på krangletråden !  ;D det var litt ironisk ment hvis dere skjønte den da ? LEEDS4EVER

lojosang

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #10 på: Februar 13, 2010, 23:59:39 »
Auren har mannsen igjen!  ;D
- Leif Olav

Andersen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #11 på: Februar 14, 2010, 00:04:28 »
Var det han hadde ?  ??? LEEDS4EVER

ØBS

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #12 på: Februar 14, 2010, 02:36:09 »
Hallo Auren ! hvis du ikke kan se at jeg skriver dette med litt ironi   Putta på denne jeg  ::) fornøyd ? LEEDS4EVER.

Du er den eneste her inne som noensinne har brukt ironi, skjønner du...
Putter på denne for sikkerhets skyld ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

auren

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #13 på: Februar 14, 2010, 10:02:49 »
Vi kan fortsette på krangletråden !  ;D det var litt ironisk ment hvis dere skjønte den da ? LEEDS4EVER

OK Andersen. Jeg har nok misforstått deg helt. Når du har vært negativ i kamptrådene, så har du altså vært positiv. Skal prøve å huske på det!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #14 på: Februar 14, 2010, 11:06:44 »
Takk for det Auren! Det må være lov å være litt negativ til laget , hvis de spiller dårlig for tia . positiv hvis de spiller bra og en dash med selvironi oppi dette om de spiller bra eller dårlig . Det er bare fotball , men det krydrer hverdagen på godt og vondt ! LEEDS4EVER

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eliminerings metoden
« Svar #15 på: Februar 14, 2010, 12:43:08 »
Ta  :) og  ;) og  :D og  ;D samt  >:( >:( og  :( med  :o og  8) og  ???  og  ::) og  :P og  :-[ og  :-X og  :-\ samt til slutt  :-* og  :'(!!!! Fornøyd både den ene og den andre tenket jeg!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #16 på: Februar 14, 2010, 12:46:35 »
Ta  :) og  ;) og  :D og  ;D samt  >:( >:( og  :( med  :o og  8) og  ???  og  ::) og  :P og  :-[ og  :-X og  :-\ samt til slutt  :-* og  :'(!!!! Fornøyd både den ene og den andre tenket jeg!!

Jeg synes kanskje at vi må doble antall "smileys". Av og til sliter vi virkelig med å utrykke vår føleleser!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SDalen

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #17 på: Februar 14, 2010, 13:38:06 »
Ta  :) og  ;) og  :D og  ;D samt  >:( >:( og  :( med  :o og  8) og  ???  og  ::) og  :P og  :-[ og  :-X og  :-\ samt til slutt  :-* og  :'(!!!! Fornøyd både den ene og den andre tenket jeg!!

Jeg synes kanskje at vi må doble antall "smileys". Av og til sliter vi virkelig med å utrykke vår føleleser!  ;)
hahaha!
Rogaland whites!

Hallgeir *

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #18 på: Februar 14, 2010, 13:59:06 »
Ta  :) og  ;) og  :D og  ;D samt  >:( >:( og  :( med  :o og  8) og  ???  og  ::) og  :P og  :-[ og  :-X og  :-\ samt til slutt  :-* og  :'(!!!! Fornøyd både den ene og den andre tenket jeg!!
  Jeg fikk nettopp en snikende panikkfølelse.... :)
Super Leeds since 1968

Mats-

  • Gjest
Sv: Eliminerings metoden
« Svar #19 på: Februar 15, 2010, 07:52:06 »
Synes vi alle skal hold kverandre i hendern og syng Kumbayha.

4ever arcticwhite

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #20 på: Februar 15, 2010, 10:47:22 »
Dette gled jo helt ut, men for å bringe tråden litt tilbake til topic:
jeg er datanerd og har funnet fram regnearket mitt. La oss si at Leeds ikke klapper helt sammen, men klarer 85 poeng til slutt, dvs. 23 poeng eller et snitt på 1,35 på de siste 17 kampene (9 hjemme og 8 bortekamper.) Dette kan vi klare med f.eks. å spille 6-5-6. Vi kan altså tape 2 og spille en uavgjort hjemme, og spille 4 uavgjort borte og tape resten.

Videre kan vi regne med at ingen av lagene bak oss er i stand til å ta mer enn to poeng pr. kamp (dvs. vinne alle hjemme og spille uavgjort alle borte). Da må de lagene som nå står med 30 kamper ha minst 53 poeng, og de som står med 29 kamper ha minst 51 poeng pr. i dag.

Tar vi en titt på tabellen, så ser vi at Millwall i dag har 30 kamper og 52 poeng, mens Huddersfield har 29 kamper og 48 poeng.

Min påstand er derfor at alle lag fra Huddersfield og nedover kan avskrives i kampen om direkte opprykk. Millwall er helt i grenseland til å kunne avskrives, men Swindow ennå må tilskrives en viss mulighet.

Det er altså bare fire-fem klubber som har noen særlig mulighet til å oppnå 85 poeng eller bedre.

Regnestykket forutsetter selvsagt at vi klarer et poengsnitt på 1,35, eller gjør det litt bedre enn det Brentford og Bristol Rovers har klart så langt i år.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #21 på: Februar 15, 2010, 11:18:01 »
Hmmmm.... Fint med optimisme!

Jeg håper at laget klarer å snu trenden med å gi bort to-poengere i hver kamp, men jeg er jiommen meg ikke så sikker!

Swindow? He he...

Vi har i hvert fall et utmerket utgangspunkt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: Eliminerings metoden
« Svar #22 på: Februar 15, 2010, 11:30:21 »
Hmmmm.... Fint med optimisme!

Jeg håper at laget klarer å snu trenden med å gi bort to-poengere i hver kamp, men jeg er jiommen meg ikke så sikker!

Swindow? He he...

Vi har i hvert fall et utmerket utgangspunkt!
Swindow... fingrene gitt litt fort der, og korrekturleserblikket litt sakte :)
Hvis jeg sier Swindown, da, så blir det en sammentrekning av Swindon Town  :)
The future's so White I've got to wear shades 8)