Skrevet av Emne: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!  (Lest 30496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #120 på: Januar 15, 2012, 11:40:11 »
ser danmark - norge fra thailand nå, og ajajaj;

er det slik at siden per berg kvitta seg med sin uanska sønn så må vi slite med henning berg som sidekommentator fremover?

makan til traustere, kjedelig, arrogant, snerpete mann skal du lete lenge etter  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #121 på: Januar 15, 2012, 13:06:34 »
Hvor går den?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #122 på: Januar 15, 2012, 13:09:32 »


er det slik at siden per berg kvitta seg med sin uanska sønn så må vi slite med henning berg som sidekommentator fremover?

makan til traustere, kjedelig, arrogant, snerpete mann skal du lete lenge etter  :P
...og den mannen har faktisk TV2 valgt som ny 'sjef' etter at de valgte ikke å fornye med Bengt Eriksen *sick*
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #123 på: Januar 15, 2012, 13:09:56 »
Hvor går den?
...den gikk på 'vanlig TV2'
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #124 på: Januar 15, 2012, 15:29:30 »
ser danmark - norge fra thailand nå, og ajajaj;

er det slik at siden per berg kvitta seg med sin uanska sønn så må vi slite med henning berg som sidekommentator fremover?

makan til traustere, kjedelig, arrogant, snerpete mann skal du lete lenge etter  :P

Berg er et kupp! Endelig en saklig kommentator som ikke hyler og skriker. Skal TV2 bevare troverdighet MÃ… de må bli mindre sensasjonspreget.

fjellhaugen

Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #125 på: Januar 15, 2012, 22:57:33 »


er det slik at siden per berg kvitta seg med sin uanska sønn så må vi slite med henning berg som sidekommentator fremover?

makan til traustere, kjedelig, arrogant, snerpete mann skal du lete lenge etter  :P
...og den mannen har faktisk TV2 valgt som ny 'sjef' etter at de valgte ikke å fornye med Bengt Eriksen *sick*


Oh lord!!!

Ser for meg mye latter og morsomme replikker i studio fremover  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsulf

Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #126 på: Mai 11, 2012, 09:41:04 »
Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #127 på: Mai 11, 2012, 11:44:06 »
Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.





Enig med deg, dette er positivt.
Yeboahs vitne

Here we go again

  • Gjest
Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #128 på: Mai 11, 2012, 18:04:26 »
Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.

Ble ikke sint, bare veldig, veldig skuffet.

ollan

Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #129 på: Mai 12, 2012, 09:09:37 »
Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.

Ble ikke sint, bare veldig, veldig skuffet.

og alternativet ditt skulle vært?
Ollan

Here we go again

  • Gjest
Sv: Tippekamper fra PL på TV2 i tre år fremover!
« Svar #130 på: Mai 12, 2012, 10:49:01 »
Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.

Ble ikke sint, bare veldig, veldig skuffet.

og alternativet ditt skulle vært?

Det var vel ikke noe alternativ siden TV2 fikk forlenget kontrakten uten at andre fikk komme med tilbud. Litt samme måten som CP overtok TL på.
Så svaret mitt til deg må være at jeg ikke har noe alternativ å komme med siden  det ikke var andre som fikk komme opp med sine tilbud.
Og at jeg fortsatt bare er veldig, veldig skuffet ;)
« Siste redigering: Mai 12, 2012, 11:15:28 av Here we go again »