Leeds-Oldham 23.02.2010

Started by h.b, February 19, 2010, 15:57:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Denne kampen både gleder jeg meg til og gruer meg til.

Per Arne

Quote from: h.b on February 21, 2010, 11:25:44
Denne kampen både gleder jeg meg til og gruer meg til.

Du grugleder deg altså... eller gruder, kan vi vel også bruke...

;)

Leif Egil

Denne vinner vi - fikk plutselig en veldig god feeling ;D MOT

Kickthemdown

Casper

Hughes Bromby Kisnorbo White

Snodgrass Howson Johnson Mcsheffrey

Becchio Grella

kilgallon

Jeg synes Grayson skal droppe begge lånespillere til kampen mot Oldham. Hverken McSheffrey eller Lowry har imponert i de kampene de har spilt inntil nå. Er spesielt skuffet over McSheffrey - hadde store forhåpninger til den signingen, men han har ikke innfridd. Jeg tror lånespillerne er med til å skape utrygghet i laget og en del misnøye. Til tross for at de ikke på noen måte er outstanding så blir de valgt fremfor spillere som igjennom hele høsten var med til å skape et 10-12 poengs forsprang til play-off plassene. Og som skapte sensasjonen på Old Trafford. Back to basic sier jeg, og så kan vi bruke lånespillerne når det er skader og store formsvikt osv.
Mitt lag:

Anker
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Howson - Doyle - Johnson
Becks - Becchio

Pettersen97

Quote from: Alta-White on February 21, 2010, 15:57:11
Casper

Becchio Grella

Casper

Hughes Bromby - Naylor - Kisnorbo - Lowry

Snodgrass - Howson - Johnson Doyle - McSheffrey Johnson

Becchio - Grella Beckford

Back to former WINNING WAYS (sedd bort i fra Lowry, men æ mene Hughes ikke e god nåkk)!!
The Mighty Whites

Another_Roger

Her ber eg om stor Leedssiger! Tranmere er for første gong sidan august over streken etter at Barnes køyrte klubben i grøfta. No må då Leeds komme attende på vinnarsporet. Nektar å tru at det kan bli poengtap i 3 kampar på rad. Oldham vil vi ha ned i gjørma :P

Per Arne

Quote from: Another_Roger on February 21, 2010, 16:18:26
Her ber eg om stor Leedssiger! Tranmere er for første gong sidan august over streken etter at Barnes køyrte klubben i grøfta. No må då Leeds komme attende på vinnarsporet. Nektar å tru at det kan bli poengtap i 3 kampar på rad. Oldham vil vi ha ned i gjørma :P

Slapp av, mann, vi kan ikke annet enn å vinne den kampen.

;)

kilgallon

Quote from: Per Arne on February 21, 2010, 16:22:52
Quote from: Another_Roger on February 21, 2010, 16:18:26

Slapp av, mann, vi kan ikke annet enn å vinne den kampen.

;)

Og vi vinner STORT :)

baste

Skal si meg fornøyd med 3 poeng her...verken mer eller mindre. :D

MOT

Yeboah

Jeg var på plass på Elland Road da vi slo Colchester 2-0. Håper ikke det er min tilstedeværelse som skal til for at gutta vinner... Blir litt dyrt i lengden :P

Huff, lengter etter den gode følelsen etter en seier! Håper gutta reiser seg og knuser Oldham, gjerne 1-0! Spiller ingen rolle. 3 poeng er det viktigste, uansett hvordan vi skaffer oss dem!!!

MOT!

DenHviteYeboah

Denne kampen gruer jeg meg til.Vi er inne i en blindgate,speller ræva,stang ut og selvtilliten virker å være borte.Blir tap dessverre og vi rykker vel ikke opp iår heller....

Allanclarke

Quote from: DenHviteYeboah on February 21, 2010, 22:54:49
Denne kampen gruer jeg meg til.Vi er inne i en blindgate,speller ræva,stang ut og selvtilliten virker å være borte.Blir tap dessverre og vi rykker vel ikke opp iår heller....
Jepp, slik blir det

Dennis

Quote from: Allanclarke on February 21, 2010, 23:43:30
Jepp, slik blir det

På tide å legge seg, gutter!

Vi får håpe Grayson og gutta har samme herlige innstlling som dere! Keep fighting og alt det der! Så skal vi nok se at dere får det som dere vil.
Marching on together!

fmtj

Det viser seg jo dessverre at denne kampen blir meget VIKTIG!!! Etter lang tids dårlig poengpålukking, lang som henter oss ogjen osv. gjør situasjonen usikker. Vi er i ferd med å ramle ned til play off og det har vi skikkleig dårlig erfraing med. Kom igjen nå Leeds. I morra kveld er det full pupp!!!
Yeboahs vitne

GeirO

Endelig en kamp der vi slipper å bli overrasket eller skuffet. Vi VET jo kampbildet nå når vi vet hvordan formen vår er:

- Leeds presser litt i 1. omgang
- Oldham scorer i mot spillets gang i det 77. minutt
- Leeds presser i sluttminuttene
- Leeds scorer faktisk i det 92. minutt og sikrer 1 poeng
- 34 sider på forumet der de fleste mener (igjen) at det helt sikkert blir play-off i år
- Rundt torsdagen begynner optimismen å komme, og de fleste tror vi vinner neste kamp

8)
;)
MOT

Lisbon

Quote from: GeirO on February 22, 2010, 10:51:49
Endelig en kamp der vi slipper å bli overrasket eller skuffet. Vi VET jo kampbildet nå når vi vet hvordan formen vår er:

- 34 sider på forumet der de fleste mener (igjen) at det helt sikkert blir play-off i år
- Rundt torsdagen begynner optimismen å komme, og de fleste tror vi vinner neste kamp

8)
;)

Hehe, morsom du  :) Er jo ingen dårlig fremstilling av situasjonen  :)

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on February 21, 2010, 23:59:18
Quote from: Allanclarke on February 21, 2010, 23:43:30
Jepp, slik blir det

På tide å legge seg, gutter!

Vi får håpe Grayson og gutta har samme herlige innstlling som dere! Keep fighting og alt det der! Så skal vi nok se at dere får det som dere vil.
da kan du kanskje fortelle meg hva som har vært så jævlig bra i denne klubben siden vi rykka ned i 2004?
du har ingen forståelse for at man blir litt pessimist???

martind

Imorgen må vi rett og slett vinne. Vi må nå få en rekke med gode resultater for å komme på sporet igjen. Kjenner pessimismen kommer og tar meg snart, etter å ha vært edruelig optimist hele sesongen.

MOT!!
MOT!! We are Leeds!

B-m

Klarer vi ikke få et resultat i denne fortjener vi farken ikke å rykke direkte opp.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

GeirO

Quote from: B-m on February 22, 2010, 16:03:40
Klarer vi ikke få et resultat i denne fortjener vi farken ikke å rykke direkte opp.

Jo, hvis vi vinner ligaen med 10 poeng synes jeg vi fortjener det...... ;)
MOT

berlin

Tja, hva skal man si. Kan ikke skjønne annet enn at den dårlige trenden vil bli brutt,
og hvorfor skulle ikke det skje mot Oldham?

Peters

Quote from: GeirO on February 22, 2010, 10:51:49

8)
;)

Ja dette senaroiet som du beskriver her kommer jeg også til å frykte ved kampstart!!!
Kan noen please gi meg gode momenter for at dette ikke skal bli virkelighet......??

Svend Anders

Det er bare å male på for Leeds imorgen, og det må være litt innbitthet fra start av - ikke bare når de andre scorer.

I så fall bør vi vurdere å slippe inn litt tidlig, så vi slipper å kjempe mot klokka for å få utligning og så ledelse.

Mitt lag imorgen:

Casper

Hughes - Nayls - Paddy - Lowre

Snoddy - Howson - Doyle - McSheffrey

Becchio - Beckford
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Evig Pint

Quote from: Svend Anders on February 22, 2010, 18:14:27
Det er bare å male på for Leeds imorgen, og det må være litt innbitthet fra start av - ikke bare når de andre scorer.

I så fall bør vi vurdere å slippe inn litt tidlig, så vi slipper å kjempe mot klokka for å få utligning og så ledelse.

Mitt lag imorgen:

Casper

Becchio - Beckford

Ser ut som et ganske fornuftig laguttak Svend. Tror egentlig det handler om å få hyll på bullen for våre gutter imorgen. Kommer 1-0 tidlig, kan det fort bli flere. (Men det holder plenty med 1-0, så lenge vi vinner).
Marching on together

Svend Anders

Ideelt sett skulle jeg nok hatt andre på høyreback, men jeg mener stabilitet blir veldig viktig spesielt i den bakre fireren. Hughes ser litt tam ut på noen av høydepunktene fra helgen, men ble veldig hemmet av at han pådro seg gult (og billig) kort tidlig i kampen på lørdag.

Howson trenger "en run" på laget for å finne skikkelig form, og gjør mye mer av seg sentralt.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

baste

Quote from: Svend Anders on February 22, 2010, 18:23:13
Ideelt sett skulle jeg nok hatt andre på høyreback, men jeg mener stabilitet blir veldig viktig spesielt i den bakre fireren. Hughes ser litt tam ut på noen av høydepunktene fra helgen, men ble veldig hemmet av at han pådro seg gult (og billig) kort tidlig i kampen på lørdag.

Howson trenger "en run" på laget for å finne skikkelig form, og gjør mye mer av seg sentralt.

SA
Glad du har tatt ut Kilkenny og dyttet McSheffrey ut på kant. Også enig i at vi ikke må endre for mye. Dette laget er godt nok for opprykk.

MARCHING ON TOGETHER

Tom S

Quote from: Svend Anders on February 22, 2010, 18:14:27

Mitt lag imorgen:

Casper

Becchio - Beckford

Veldig enig med laget ditt, SA.
Einaste endring eg ser føre meg er Bromby på høgre istedenfor Hughes, men høgrebacken er eit problem for oss uansett kven som spiller der.

Men, enda viktigere (meiner eg):
om det laget Larry spiller mot Oldham skulle tape eller spille U, må han ha guts til å spille samme 11'er mot h'field på lørdag og i rundene som kjem - kontinuitet!

Dette fikser vi, viktig å ikkje få panikk, men "keep fighting"!!
COME ON LEEDS !!

Hobben

Casper

Becchio Grella

Er mer for en Bradley som jobber, istenden for Doyle, jeg føler ikke han gjør nok på banen!
Rogaland Whites

Carl Fisker

Quote from: baste on February 21, 2010, 11:20:26
Quote from: Tom S on February 20, 2010, 18:19:53
Ikkje tull for mykje med laget Larry!

Casper
Bromby - Paddy - Naylor - Lowry
Becks - Becchio

Med dette laget bør vi klare det.  ;D
Raskere i angrep, innlegg fra kant. Come on LEEDS
Nei, lange baller fra egen banehalvdel mot Beckford alene på topp <-oppskriften på suksess. Resten av laget må ligge i sikring.