Skrevet av Emne: DumDum Boys  (Lest 1713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneR

DumDum Boys
« på: Februar 25, 2010, 11:10:58 »
Høydepunktene står i kø for meg denne vinterferien  :)
Mindre enn 12 timer siden jeg kom hjem fra Leeds (en møkkakamp, og en ok kamp), og nå er det ca 10 timer til DumDum-konsert......

Er det noen andre forumdeltakere som skal på konserten på Sentrum Scene i kveld?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Promotion 2010

Sv: DumDum Boys
« Svar #1 på: Februar 25, 2010, 11:40:14 »
Høydepunktene står i kø for meg denne vinterferien  :)
Mindre enn 12 timer siden jeg kom hjem fra Leeds (en møkkakamp, og en ok kamp), og nå er det ca 10 timer til DumDum-konsert......

Er det noen andre forumdeltakere som skal på konserten på Sentrum Scene i kveld?

Også du, RUNE! Denne havnet vel på feil sted?????????

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RuneR

Sv: DumDum Boys
« Svar #2 på: Februar 25, 2010, 12:23:25 »
Høydepunktene står i kø for meg denne vinterferien  :)
Mindre enn 12 timer siden jeg kom hjem fra Leeds (en møkkakamp, og en ok kamp), og nå er det ca 10 timer til DumDum-konsert......

Er det noen andre forumdeltakere som skal på konserten på Sentrum Scene i kveld?

Også du, RUNE! Denne havnet vel på feil sted?????????

 ;D
Sorry, det er så sjelden jeg starter er ny tråd.... ser nå at den skulle vært på Off topic, så jeg starter på nytt der  :-[
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Dennis

Sv: DumDum Boys
« Svar #3 på: Februar 25, 2010, 12:52:40 »
Skal ikke, men er meget misunnelig!  ;)

Regner med full anmeldelse etter konserten!  :)
Marching on together!

Geiremann

Sv: DumDum Boys
« Svar #4 på: Februar 25, 2010, 15:54:14 »
Så klart jeg skal. En kamerat hadde plutselig en billett til overs. Ikke ueffent  ;D
Member of "The Peterborough eight".

RuneR

Sv: DumDum Boys
« Svar #5 på: Februar 26, 2010, 16:21:45 »
Artig å treffes Geir. og FOR en konsert. Konge  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ØBS

Sv: DumDum Boys
« Svar #6 på: Februar 28, 2010, 21:26:10 »
Så klart jeg skal. En kamerat hadde plutselig en billett til overs. Ikke ueffent  ;D

Jeg skal ikke...

Var jo for over en uke sida...  ;)
LUSCOS-hilsen
ØBS

berlin

Sv: DumDum Boys
« Svar #7 på: Mars 01, 2010, 13:20:15 »
Dum Dum Boys når ikke Thåstrøm til leggene engang. Har de fleste skivene, men spiller de sjelden. Positivt at de synger på norsk, men synes at det er nok et "gammelt" band som grabber til seg penger, men som har lite å by på ift før og tiden før DDB (Wannskrækk)