Skrevet av Emne: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010  (Lest 109037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #630 på: Mars 07, 2010, 09:55:20 »
Er Grayson rett mann? 8)
ja han er rett man tror jeg.imidlertid er det slik at mange her på forumet TROR at dette laget er så forbanna mye bedre enn alle andre lagene i divisjonen...vel nå er vi nok ikke det.Skylden hviler kun på en mann:Papa Smurf!Vi låner gammal drit og det finnes overhodet ikke midler til kvalitetsspillere.Stakkars Grayson-han kommer til å få skylda for et mislykket opprykk mens idioten Bates sparker ham etter sesongen >:( >:( >:(

No må du slutte å tulle!

Det er vel ingen som har hevdet at "laget er så forbanna mye bedre enn alle andre i denne divisjonen". Det er hevdet at vi har godt nok lag/stall til å rykke direkte opp - og sist eg sjekka ligger vi på direkte opprykk.


Tror du må sjekke noen so far so good ... so far so bad tråder... de fleste hevdet at vår stall var i egen klasse... husker jeg rett ... vi få som mente noe annet var GALE!!!



Eg gidder ikkje sjekke det no, men tviler på at nokon i fullt alvor har meint at Leeds skal spasere seg til direkte opprykk.
Men, vi skal klare dette - det er det viktigaste!


we all love leeds


Kjære Tom,med respekt å melde så synes eg du i rettferdighetens navn kan gi utrykk for dine umiddelbare følelser etter nok en skuffelse for vårt kjære United.Kanskje er det akkurat slike enkle banale holdninger som du gir uttrykk for som er Leeds' problem?? Ã… bortforklare enhver nedtur med uttalelser som : "dette skal vi klare" og "we all love Leeds" er ikkje anna enn selvfølgeligheter,eller på grensa til bortforklaringer og virkelighetsfraskrivninger.Leeds United fremstår i dag i en meir patetisk utgave enn nokkengang.Da må vi kunne debattere om det er ubrukelig ledelse,talentløse spillere eller svak manager som er grunnen til det 8)



Selvfølgelig er eg skuffa Bengt, men ein trenger ikkje å miste gangsynet av den grunn.
Og selvfølgelig er eg einig i at det er patetisk at Leeds United vert drive av KB og at denne "store" klubben ligger å svømmer i tredje divisjon, men sånn er det per i dag.

Og du nemner virkelighetsfraskriving; kanskje er det andre enn meg som sliter med det?
Eg har nemlig forstått/innsett at vi er i L1 med eit L1 mannskap, men dog av de bedre i denne divisjonen, og at det ikkje er ein walk in the park å rykke opp.

Det er nok av flotte argumentasjoner og konklusjoner som "sesongen er over", "vi rykker aldri opp", "det vert PO og den har vi allerede tapt", osv på forumet.
Kva skal vi kalle slike hodninger om mi tru på at vi skal klare opprykk er "banal"?

Vi innehar fortsatt 2.plassen og det ligger i egne hender å klare opprykk, da hjelper det ikkje å gi opp med 12 kamper igjen. Det vert spennende med mange ups and downs, men vi har gode muligheter til å klare det, men det vert ingen spasertur.


Eg har fortsatt trua (sjølv om eg må innrømme at det ikkje alltid er like enkelt)!
« Siste redigering: Mars 07, 2010, 09:57:54 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #631 på: Mars 07, 2010, 10:22:26 »
Godt at det endelig kan stilles spørsmål ved disposisjoner uten å bli beskyldt for å være illojal. Når det er sagt, er det selvsagt en kjempeutfordring å lede laget i en periode som den vi er inne i nå.

Hva kan en si om de "nye" spillerne som fikk sjansen i går? McSheffrey var mye involvert, og fikk skryt av Eddie slik jeg oppfattet det. Samtidig kan mye av dette skyldes at han hadde støtte av White på sin side av banen, som er rask og offensiv. For meg er det en gåte at det skulle gå en og en halv sesong før han fikk sjansen fra start, selv om han har vært litt plaget med skader. La oss håpe at han kan få fortsette der, og at McSheffrey fortsetter å blomstre i tospann med ham.

Så til Dickov: Det var selvsagt ikke overraskende at han kom inn i denne kampen, men at det skulle skje til fordel for formspilleren Becchio var overraskende. Og som andre er inne på, var det kanskje like overraskende at Kandol - duellsterk og hodespiller som han er - forble på benken. Dickov må selvsagt få tid til å komme i kampform, men da er ikke det siste kvarteret i kamper som vi MÃ… vinne riktig bruk av slik tid. Skivebom av Grayson, rett og slett.


h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #632 på: Mars 07, 2010, 10:30:09 »
Grusom kamp. Og til de som vil at spillere skal få tid til å komme i form. Vi er Leeds United og skal ikke låne eller hente spillere som ikke er matchF***e. Spillerne vi henter skal gå rett i på laget og heve laget. Vi har ikke tid til dette tullet. For de spillere svekker faktisk laget istedefor å heve laget. Mc Sheffrey har vært meget svak helt siden han kom hit. Det å bruke han i kamper som dette svekker faktisk motivasjonen til andre spillere. Det samme med Dickov. Han er ikke matchfit og burde derfor ikke spilt denne kampen på bekostnig aav andre spillere i klubben.
Det vi så i går og hart sett i de siste kamper. Ja det svekker fakisk min tro på at Grayson er rett mann. For det i går er ikke annet enn et meget bedrøvelig resultat som Grayson bør ta på sin kappe. Send de lånespillerne som ikke presterer tilbake til moderklubben og gi andre i stallen muligheten.

FredRaw

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #633 på: Mars 07, 2010, 12:01:40 »

Det gutta har prestert etter manure kampen er stort sett patetisk. Punktum finale!!!! Vi er LEEDS, hører ikke hjemme her i søppel divisjonen, ikke wanckership heller....

Vi hører hjemme i divisjonen vi spiller i. Det er nettopp slike holdninger som gjør et opprykk vanskelig.

Jeg antar at du mener per dags dato, ok det er greit... vi har ikke levert og er der vi fortjener å være for øyeblikket, men at klubben Leeds er større enn den generelle klubb i england er helt sikkert og da må man kunne ha forventninger om noe større enn 3div.. Hva som er galt med min type holdning må du gjerne utdype, skaper den problemer for spillerne? manageren? supporterne? staben? klubbens renome?  nei du, sorry... ser ikke at mitt BRENNENDE ønske om at klubben i mitt hjerte skal tilbake i toppen kan skape et problem i forhold til opprykk...
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #634 på: Mars 07, 2010, 12:06:59 »
- Strålende resultat
(Leeds - Brentford 1-1): Andy Scott var godt fornøyd med gjennomføringen av kampen, men samtidig følte han litt frustrasjon over at det ikke ble seier til The Bees på Elland Road.

 Mer lesestoff:
» Les mer om Brentford
» Diskuter
» Tabeller og statistikk
» Målservice LIVE


 
Brentford var nær å ta en sjokkseier borte mot opprykksjagende Leeds på Elland Road. Bees tok ledelsen etter en times spill, men hjemmelagets toppscorer Beckford utlignet snaue kvarteret seinere. Et mål Scott følte kunne vært unngått. - Målet de scoret var av typen vi trolig hadde unngått resten av ettermiddagen. Vi visste vi ville bli under press, men å komme hit og få med oss poeng er strålende, sa Andy Scott på ressekonferansen.

Han sa også at laget har forberedt seg hele uken på å spille for å vinne denne kampen, men at de visste at Leeds på hjemmebane også ville spille for seier. Han mener Brentford skapte nok sjanser til å ha kunnet vinne kampen. Han håper at laget kan ta med seg en god porsjon selvtillit fra denne kampen inn i det tette programmet som venter framover.

Les fullstendig kamprapport her.

Kampfakta:
0-1 Ben Strevens (60 min)
1-1 Jermaine Beckford (72 min)

Laget (4-4-2): Szczesny - Phillips (Foster, 84), Legge, Smith, Dickson - Wood, O'Connor, Diagouraga, Weston (Bean, 80) - MacDonald, Strevens (Cort, 76).

Tislkuere: 25,445 (2,200 Bees!) på Elland Road

-Norskefans.com

peacock

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #635 på: Mars 07, 2010, 14:06:04 »

Det gutta har prestert etter manure kampen er stort sett patetisk. Punktum finale!!!! Vi er LEEDS, hører ikke hjemme her i søppel divisjonen, ikke wanckership heller....

Vi hører hjemme i divisjonen vi spiller i. Det er nettopp slike holdninger som gjør et opprykk vanskelig.

 Hva som er galt med min type holdning må du gjerne utdype, 

Vi må ikke tro at vi er bedre enn vi er, ei heller spillerne. Vi må innse at i dag er vi på nivå 3, og da teller ikke gamle meritter en dritt. Først må vi rykke opp, så kan vi sikte i mot gamle høyder.

Superfan

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #636 på: Mars 07, 2010, 14:28:32 »
Herregud, så mye negativitet og sutring. Nå skal vi jo heldigvis møte de andre opprykkskandidatene i tur og orden, så da har vi jo all mulighet til å avgjør selv og vise at vi er gode nok for opprykk. I motsatt fall har vi hverken ressursene eller spillerne som skal til for å klare dette, og da hører vi vel hjemme i L1 da, uansett tidligere meritter.

Og til dere som har klagd og vært negative helt siden sesongstart - Endelig har dere fått grunn til å klage og være negative.

MOT.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #637 på: Mars 07, 2010, 15:33:33 »
Godt at vi har en slik egen vinner formel som ingen andre lag i verden har... og som 98% her på forumet synes er genial...

Vinne ligaen med lånespillere og gratis rask...

Hva er best... bruke noen millioner av overskuddet fra ifjor og salget av Delph... eller bli i 3 div...

Penga gikk jo ikke til TA... som var livsnødvendig for fremtisden vår iflg de som kan noe her på forumet..


Et år til nede i looser league.. fy f... godt gjort...

Er faktisk tilbøyelig til å være enig. Alle lag med ambisjoner må styrke laget i løpet seongen grunnet skader, suspensjoner og spillere som har en "off season". Så har ikke skjedd. Etter at kjøpet av TA gikk i vasken burde vi brukt transfervinduet til å sikre opprykk og gjøre stallen bedre rustet til livet i CCC. Istedet passerte januarvinduet uten at stallen ble tilført annet enn lånespillere som åpenbart var uten kamptrening, og nå altså Dickov. Det er vondt å se spillere som var linket til oss, eks Lee Barnard og Billy Sharp, score i bøtter og spann mens våre egne knapt klarer å komme til avslutninger på mål. Det er provoserende at vi ikke har klart å hente inn en skikkelig høyreback når vi må bruke den vestrebente midtbanespilleren Andy Hughes eller midtstopperen Lee Bromby i den posisjonen. En downperiode på over to måneder er ikke innenfor "normalen". Det begynner å ligne på kollaps.
Meget bra innlegg Jon R.Vi har vært noen få som har etterlyst en slik satsing i lengre tid,men da har vi klubbet ned med:har dere ikke lært av Ridsdale tiden...
En annen ting er jo dette med signaleffekten.Signalet Leeds United gir ut med å låne gammalt rask og spellere som ikke får kontrakt er rett og slett ødeleggende.Hvilke spillere ønsker seg egentlig til en klubb som kun ser noen meter inn i framtida?Og det er selvfølgelig demoraliserende for supportere og kanskje spillere også å måtte lese om gode spillere som linkes til Leeds, men som går til en annen klubb som er en tredjedel av størrelsen til Leeds United....Jeg nekter  nemlig å tro at Grayson har fått gode økonomiske rammer til å styrke laget.Da hadde vi ikke hentet Dickov,Somma,Crowe og de andre som har kommet i løpet av sesongen.Jeg vet rett og slett ikke hva jeg gjør hvis vi ikke rykker opp iår.Da trengs det innleggelse tror jeg,på linje med tusenvis av andre Leeds supportere...Det virker dessverre som om den downperioden vi er inne i kanskje ikke er en downperiode, men et svar på hvor bra dette laget er i divisjonen >:(Merkelig egentlig sett i lys av hvor bra vi var frem til jul.


Er du litt schizo eller?  :-\



I fullt alvor ser jeg ikke poenget med å styrke laget for CCC når vi spiller i L1. At Grayson i januar tilsynelatende har tro på laget som presterte første halvdel av sesongen føles ganske naturlig for min del. Det er ikke alltid korteste vei er kjappeste vei. Fotball er mer komplisert enn som så.

Gradel ble signert, PL-spiller McSheffrey spiller for en framtid i klubben.

At Naylor og Hughes skadesituasjon skulle vært forutsett er en annen sak, tror vi lider uendelig under dette..
Forrige oppmøte hos fastlegen indikerte ingen schizofreni heldigvis ;D

Ellers er jeg fullstendig uenig i at man ikke trenger å investere for ccc når man er i L1.Det er kanskje dette som kan være grunnen til et mislykket opprykk-for dårlige spillere.Eller er foppal så komplisert at det ikke har noe med kvalitet og ferdigheter å gjøre..?

Jeg mener at man skal investere for CCC år man er i CCC, men i motseting til deg mener da jeg at spillermaterialet er godt nok for opprykk. Det er ikke bare å hente store navn og så tro at alt skal ordne seg, problemene stikker nok dypere..
KEEP FIGHTING!!

FredRaw

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #638 på: Mars 07, 2010, 16:19:10 »

Det gutta har prestert etter manure kampen er stort sett patetisk. Punktum finale!!!! Vi er LEEDS, hører ikke hjemme her i søppel divisjonen, ikke wanckership heller....

Vi hører hjemme i divisjonen vi spiller i. Det er nettopp slike holdninger som gjør et opprykk vanskelig.

 Hva som er galt med min type holdning må du gjerne utdype, 

Vi må ikke tro at vi er bedre enn vi er, ei heller spillerne. Vi må innse at i dag er vi på nivå 3, og da teller ikke gamle meritter en dritt. Først må vi rykke opp, så kan vi sikte i mot gamle høyder.

Da mener du gjerne at vi presterte over evne i serien ifjor høst, med toppen av fjellet mot manure?? Ser det heller slik at vi spiller langt under pari nå, men jeg kan være enig i at dette kan være en konsekvens av seieren mot manure og at spillerne ikke har klart å beholde det rette fokus på hvor de faktisk befinner seg i systemet.. Et steg av gangen er helt riktig det, og den biten er det spillerne som får betalt for. Hvorfor vi er vitne til en slags kollektiv kollaps?? Helt sikkert noen holdningsproblemer ja, laget spiller uten den lille piffen, den lille ekstra snerten til å VILLE vinne, selvtilliten er borte, spiller langt... Poenget mitt er at vi ER bedre nå en lg1 og ja klubbens historie kjenner vi alle.
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

sviper

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #639 på: Mars 07, 2010, 20:08:11 »
Grusom kamp. Og til de som vil at spillere skal få tid til å komme i form. Vi er Leeds United og skal ikke låne eller hente spillere som ikke er matchF***e. Spillerne vi henter skal gå rett i på laget og heve laget. Vi har ikke tid til dette tullet. For de spillere svekker faktisk laget istedefor å heve laget. Mc Sheffrey har vært meget svak helt siden han kom hit. Det å bruke han i kamper som dette svekker faktisk motivasjonen til andre spillere. Det samme med Dickov. Han er ikke matchfit og burde derfor ikke spilt denne kampen på bekostnig aav andre spillere i klubben.
Det vi så i går og hart sett i de siste kamper. Ja det svekker fakisk min tro på at Grayson er rett mann. For det i går er ikke annet enn et meget bedrøvelig resultat som Grayson bør ta på sin kappe. Send de lånespillerne som ikke presterer tilbake til moderklubben og gi andre i stallen muligheten.
å dette mener h.b er medisin for å rykke opp i år??for det mener vel du også at vi skal?
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #640 på: Mars 07, 2010, 20:27:58 »
Grusom kamp. Og til de som vil at spillere skal få tid til å komme i form. Vi er Leeds United og skal ikke låne eller hente spillere som ikke er matchF***e. Spillerne vi henter skal gå rett i på laget og heve laget. Vi har ikke tid til dette tullet. For de spillere svekker faktisk laget istedefor å heve laget. Mc Sheffrey har vært meget svak helt siden han kom hit. Det å bruke han i kamper som dette svekker faktisk motivasjonen til andre spillere. Det samme med Dickov. Han er ikke matchfit og burde derfor ikke spilt denne kampen på bekostnig aav andre spillere i klubben.
Det vi så i går og hart sett i de siste kamper. Ja det svekker fakisk min tro på at Grayson er rett mann. For det i går er ikke annet enn et meget bedrøvelig resultat som Grayson bør ta på sin kappe. Send de lånespillerne som ikke presterer tilbake til moderklubben og gi andre i stallen muligheten.

I januar mente du vi burde kjøpt spilleren for 1 million pund i stedet for å "reklamere" for en som går ut av kontrakt til sommeren... Lån er kanskje ikke så dumt alltid, likevel?

Interessant at du skriver 'grusom kamp'. Eddie Gray mente gårsdagens kamp var Leeds' beste ligakamp i 2010 og McSheffrey var en av de bedre på banen. I tillegg skaffet han oss utligningsmålet. Resultatet er om ikke grusomt, langt ifra godt nok, men baserer du uttalelsene på annet enn resultatet på tekst-tv?

Det er lett å se at kappen snur etter vinden. Først må Grayson hente et større antall spillere fordi stallen ikke er god nok, nå skal han plutselig kaste ut disse og bruke de vi alt hadde.  ::)
Marching on together!

baste

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #641 på: Mars 08, 2010, 02:01:56 »

bmoen

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #642 på: Mars 08, 2010, 09:29:17 »
Stikk finger'n i jorda!  Leeds er IKKE bedre enn lg1-nivå. Det er derfor vi fremdeles er der vi er, og at vi er på vei vekk fra direkte opprykksplass. Playoff vet vi hvordan går, så det blir nok enda en sesong i bakgården. Og spar meg for frasene om at "må ikke ikke være så negativ" etc. Se realitetene i øya når man vet at laget skal ut i bortekamper mot Southampton (tenker med gru!), Carlisle, Norwich og Charlton. Hvor skal poenga komme her?  Og når man ikke vinner hjemmekamper lenger; hvordan skal det bli opprykk, da?   ???


Det gutta har prestert etter manure kampen er stort sett patetisk. Punktum finale!!!! Vi er LEEDS, hører ikke hjemme her i søppel divisjonen, ikke wanckership heller....

Vi hører hjemme i divisjonen vi spiller i. Det er nettopp slike holdninger som gjør et opprykk vanskelig.

 Hva som er galt med min type holdning må du gjerne utdype, 

Vi må ikke tro at vi er bedre enn vi er, ei heller spillerne. Vi må innse at i dag er vi på nivå 3, og da teller ikke gamle meritter en dritt. Først må vi rykke opp, så kan vi sikte i mot gamle høyder.

Da mener du gjerne at vi presterte over evne i serien ifjor høst, med toppen av fjellet mot manure?? Ser det heller slik at vi spiller langt under pari nå, men jeg kan være enig i at dette kan være en konsekvens av seieren mot manure og at spillerne ikke har klart å beholde det rette fokus på hvor de faktisk befinner seg i systemet.. Et steg av gangen er helt riktig det, og den biten er det spillerne som får betalt for. Hvorfor vi er vitne til en slags kollektiv kollaps?? Helt sikkert noen holdningsproblemer ja, laget spiller uten den lille piffen, den lille ekstra snerten til å VILLE vinne, selvtilliten er borte, spiller langt... Poenget mitt er at vi ER bedre nå en lg1 og ja klubbens historie kjenner vi alle.
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #643 på: Mars 08, 2010, 09:33:06 »
Ja, for vi kan ikke kritisere stakkars Leeds, vettø! Samme hvor dårlige de er så er de de jo gode!  ;D
Herregud, så mye negativitet og sutring. Nå skal vi jo heldigvis møte de andre opprykkskandidatene i tur og orden, så da har vi jo all mulighet til å avgjør selv og vise at vi er gode nok for opprykk. I motsatt fall har vi hverken ressursene eller spillerne som skal til for å klare dette, og da hører vi vel hjemme i L1 da, uansett tidligere meritter.

Og til dere som har klagd og vært negative helt siden sesongstart - Endelig har dere fått grunn til å klage og være negative.

MOT.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Trond90

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #644 på: Mars 08, 2010, 10:36:41 »
Vi ligger ennå på 2 plass folkens! Men vi må begynne og vinne flere kamper om vi skal holde på 2 plassen. Håper det kommer 3 poeng i morgen! MOT!! We all love LEEDS!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Superfan

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #645 på: Mars 08, 2010, 13:00:02 »
Ja, for vi kan ikke kritisere stakkars Leeds, vettø! Samme hvor dårlige de er så er de de jo gode!  ;D
Herregud, så mye negativitet og sutring. Nå skal vi jo heldigvis møte de andre opprykkskandidatene i tur og orden, så da har vi jo all mulighet til å avgjør selv og vise at vi er gode nok for opprykk. I motsatt fall har vi hverken ressursene eller spillerne som skal til for å klare dette, og da hører vi vel hjemme i L1 da, uansett tidligere meritter.

Og til dere som har klagd og vært negative helt siden sesongstart - Endelig har dere fått grunn til å klage og være negative.

MOT.
Eller - samme hvor gode de er, er de jo dårlige.......

FredRaw

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #646 på: Mars 08, 2010, 15:04:45 »
Stikk finger'n i jorda!  Leeds er IKKE bedre enn lg1-nivå. Det er derfor vi fremdeles er der vi er, og at vi er på vei vekk fra direkte opprykksplass. Playoff vet vi hvordan går, så det blir nok enda en sesong i bakgården. Og spar meg for frasene om at "må ikke ikke være så negativ" etc. Se realitetene i øya når man vet at laget skal ut i bortekamper mot Southampton (tenker med gru!), Carlisle, Norwich og Charlton. Hvor skal poenga komme her?  Og når man ikke vinner hjemmekamper lenger; hvordan skal det bli opprykk, da?   ???


Det gutta har prestert etter manure kampen er stort sett patetisk. Punktum finale!!!! Vi er LEEDS, hører ikke hjemme her i søppel divisjonen, ikke wanckership heller....

Vi hører hjemme i divisjonen vi spiller i. Det er nettopp slike holdninger som gjør et opprykk vanskelig.

 Hva som er galt med min type holdning må du gjerne utdype, 

Vi må ikke tro at vi er bedre enn vi er, ei heller spillerne. Vi må innse at i dag er vi på nivå 3, og da teller ikke gamle meritter en dritt. Først må vi rykke opp, så kan vi sikte i mot gamle høyder.

Da mener du gjerne at vi presterte over evne i serien ifjor høst, med toppen av fjellet mot manure?? Ser det heller slik at vi spiller langt under pari nå, men jeg kan være enig i at dette kan være en konsekvens av seieren mot manure og at spillerne ikke har klart å beholde det rette fokus på hvor de faktisk befinner seg i systemet.. Et steg av gangen er helt riktig det, og den biten er det spillerne som får betalt for. Hvorfor vi er vitne til en slags kollektiv kollaps?? Helt sikkert noen holdningsproblemer ja, laget spiller uten den lille piffen, den lille ekstra snerten til å VILLE vinne, selvtilliten er borte, spiller langt... Poenget mitt er at vi ER bedre nå en lg1 og ja klubbens historie kjenner vi alle.

Var høst sesongen flaks? Spilte alle andre lag under pari? Eller var Leeds så gode som de egentlig er med selvtillit og psyken på rett plass?? Ingen tvil om at det er en tøff divisjon vi er i, men vi er gode nok til å rykke opp!! Status ved sesong slutt håper jeg vil bevise det ;)
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

baste

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #647 på: Mars 08, 2010, 15:11:50 »
Det er nok av flotte argumentasjoner og konklusjoner som "sesongen er over", "vi rykker aldri opp", "det vert PO og den har vi allerede tapt", osv på forumet.
Kva skal vi kalle slike hodninger om mi tru på at vi skal klare opprykk er "banal"?

Vi innehar fortsatt 2.plassen og det ligger i egne hender å klare opprykk, da hjelper det ikkje å gi opp med 12 kamper igjen. Det vert spennende med mange ups and downs, men vi har gode muligheter til å klare det, men det vert ingen spasertur.


Eg har fortsatt trua (sjølv om eg må innrømme at det ikkje alltid er like enkelt)!
[/quote]
Vi slipper inn færrest mål, har færrest tap, med seier mot Tranmere, er vi en kamp nærmere opprykk. Vi er pr dags dato på direkte opprykk. Dette kan vi klare, om ikke spillerne er like ambivalent som oss her inne. MOT


Det er IKKE lov til å gi opp, holdningen bør være at vi vinner de siste 12 kampene. Why not spør du meg!!!!

Runar

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #648 på: Mars 08, 2010, 15:13:51 »
Akkurat sett høydepunktene og merker jeg er litt skuffet over Simon Grayson. Vel kan han ikke lastes for at vi ikke klarer å avgjøre denne kampene allerede til pause, vi skaper nok halve og hel sjanser til å lage makaroni av Brentford.

Gjennom hele kampen så kommer vi rundt på kant og til plenty av innlegg og det er marginer som gjør at vi bare scorer 1 måll på det. Men hvorfor sette inn Dickov og ikke Kandol når kampen forløper seg slik. Hvorfor ta ut vår "beste" hodepspiller 10 min før slutt når vi må ha mål og innleggene hagler? Spesielt etter vi setter inn Johnson inn som venstreback og får enda bedre server fra den posisjonen.

Personlig så ville jeg hatt Johnson inn for Howson eventuelt Doyle utover i omgangen, slik at vi fikk enda mer power og gode timete løp i boksen. Kandol skulle vært mannen som kom inn når man skulle sikre 3 poeng, enten for nevnte Becchio eller for en spiller i et annet ledd om vi skulle gamble skikkelig!
 

Evig Pint

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #649 på: Mars 08, 2010, 16:32:08 »
Akkurat sett høydepunktene og merker jeg er litt skuffet over Simon Grayson. Vel kan han ikke lastes for at vi ikke klarer å avgjøre denne kampene allerede til pause, vi skaper nok halve og hel sjanser til å lage makaroni av Brentford.

Gjennom hele kampen så kommer vi rundt på kant og til plenty av innlegg og det er marginer som gjør at vi bare scorer 1 måll på det. Men hvorfor sette inn Dickov og ikke Kandol når kampen forløper seg slik. Hvorfor ta ut vår "beste" hodepspiller 10 min før slutt når vi må ha mål og innleggene hagler? Spesielt etter vi setter inn Johnson inn som venstreback og får enda bedre server fra den posisjonen.

Personlig så ville jeg hatt Johnson inn for Howson eventuelt Doyle utover i omgangen, slik at vi fikk enda mer power og gode timete løp i boksen. Kandol skulle vært mannen som kom inn når man skulle sikre 3 poeng, enten for nevnte Becchio eller for en spiller i et annet ledd om vi skulle gamble skikkelig!

Helt enig. Synes også det var rart at vi ikke brukte hodespilleren Kandol ettersom vi produserte bra med innlegg i denne kampen. Høydepunktene bekrefter også det inntrykket jeg satt med etter radiooverføringen - vi produserer bra med sjangser og innlegg.

Også enig i det du skriver om Johnson. For en gang skyld må jeg altså gi Larry kritikk for byttene (noe han ofte har hatt god uttelling på tidligere).

Første omgang er god av oss. Med litt mer presisjon (noe som kan tyde på at mange utpå der spiller med litt høye skuldre) og en liten dose tur/flaks så hadde vi ledet til pause. Det burde vi gjort. Synes vi er serdeles livlige og villige til å angripe. Vi er også det klart beste laget etter pause - ifølge høydepunktene. Denne kampen burde vi vunnet. Dette kommer til å løsne!
Marching on together

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #650 på: Mars 08, 2010, 19:56:20 »
Først  føler jeg for å lime inn innlegget som Promo postet tidl. i dag (sikkert for å åpne for diskusjon om det som blir hevdet her). Men jeg inkluderer det også her fordi det forteller om Brentford-kampen. Deretter kommer jeg med noe eget (så bla forbi dette om du ikke gidder lese det). :)

Sitat
No Urgency, No Tempo... No Good!
 
Another 2 points dropped on Saturday in Leeds' latest attempt to throw promotion away and crucially another chance for the chasing pack to put Leeds under pressure for the run-in. Most reports will reflect that Leeds were one cool finish away from 3 points and that they had the majority of the chances but against a Brentford team set up with a 4-5-1 damage limitation plan, would anybody expect anything less?!

It's become a concerning trait of this Leeds team that they have to concede a goal before they display any sort of urgency or attempt to play at any sort of tempo. Strangely it's not just the players to blame for this, it's the whole setup! Early in the first half a wayward effort on the Brentford goal landed on the segregation netting between the two sets of supporters in The South Stand...  at least 50 seconds elapsed before the game was ready to resume as everybody in the stadium waited for a steward to hurdle down a few rows of seats to retrieve the seemingly solitary football inside Elland Road! This has been the story all season, how can you expect the team to play at a tempo and put defensive teams under pressure with constant reprieves whilst waiting for the ball to return??


At The Galpharm last week we were subjected to huge amounts of pressure, fuelled by a constant supply of footballs to players waiting to get the game back underway. Surely any Leeds team, nevermind a promotion chasing one should be looking to dictate proceedings at Elland Road, trying to turn the screw and not give the the opposition a chance to regroup, instead we get dragged down to the level of the teams that come to Leeds content with a 'smash and grab' and subsequently struggle to create any pattern of play...


As detrimental to a winning display that this is, it's far from the only problem we have currently; lack of confidence, nervous fans and the fact that the ball just isn't dropping for us at the minute, as pathetic as that sounds. Its all combining to make a once straight forward season into a very nervous one (Norwich City fans may argue that we've had enough luck to last 2 seasons this term).

By the time Lubomir Michalik headed against the foot of a post Leeds had already spurned more chances in 90 minutes than they've created in the previous 3 home games, Robert Snodgrass the biggest culprit as he failed to convert a magnificent opportunity after being released through on goal with only the 'keeper to beat. Leeds now travel to Tranmere for our long awaited 'game in hand' in the hope of strengthening our ever-weakening position in the top two. Hopefully we set about them from the off and not wait until we're a goal down and have it all to do.

Its all getting a little nervy but I'll take solace in the fact that bar Norwich, every team in this league would swap places with us, no questions asked and we're more than good enough to see the job through. We certainly make it hard for ourselves though!

De jeg snakket med etter kampen, følte alle dette som et tap. Gedigent tap. Til å bli deppa av eyc... Og det selv om vi hadde spillet (iallefall til vi inviterte Brentford med igjen). For, ja, vi skapte sjanser, spesielt vil jeg fremheve da Beckford for once spilte Snoddy gjennom så det sang... Men generelt, vi var ikke farlige! Det var ikke 'hett' foran Brentford-målet. Den innlånte Brentford-keeperen hadde flere nervøse inngripener tidlig i kampen (bl.a. kastet han ballen omtrent i beina på Howson), men det var ikke trøkk fra vår side... Derfor er jeg enig med Runar som heller ville hatt innpå Kandol enn Dickov (men nå er det jo dette med etterpåklokskapen da..)

Talende for meg var hvordan White visnet hen under kampen. Etter hvert ble han en nervøs bombe som knapt turte å gjøre feil... og da ble jo alt feil. I mine øyne var det godt at han etter hvert ble byttet ut, for han spilte jo på alt annet enn sine sterke sider.

Ellers håååper jeg at McSheff er i ferd med å våkne. Han har jo blitt omtalt som en katastrofe i de foregående kampene, han var ingen katastrofe på lørdag. Er han i ferd med å komme til sin rett for oss???

Det som var så synd med lørdagen er at lettere motstand får vi knapt på denne siden av decenniet fremover. Og likevel klarte vi ikke å skaffe oss tre poeng  ::)

PS! I pausen (skulle på do) havna jeg i Radebe Lounge sammen med Ben Parker & free coffee/ tea, biscuits. :) (usedvanlig deilig siden det var småkaldt)...men tok nok ikke kontakt & spurte hvor lenge han blei ute... (angra etterpå ja)
PS!! ...på vei ut på banen igjen så jeg 'presseavdelingen' og måtte jo ha en svipp opp dit også (og møtte igjen en jeg hadde truffet tidligere på dag, på min vei til Commy)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #651 på: Mars 08, 2010, 20:32:58 »
Godt at vi har en slik egen vinner formel som ingen andre lag i verden har... og som 98% her på forumet synes er genial...

Vinne ligaen med lånespillere og gratis rask...

Hva er best... bruke noen millioner av overskuddet fra ifjor og salget av Delph... eller bli i 3 div...

Penga gikk jo ikke til TA... som var livsnødvendig for fremtisden vår iflg de som kan noe her på forumet..


Et år til nede i looser league.. fy f... godt gjort...

Er faktisk tilbøyelig til å være enig. Alle lag med ambisjoner må styrke laget i løpet seongen grunnet skader, suspensjoner og spillere som har en "off season". Så har ikke skjedd. Etter at kjøpet av TA gikk i vasken burde vi brukt transfervinduet til å sikre opprykk og gjøre stallen bedre rustet til livet i CCC. Istedet passerte januarvinduet uten at stallen ble tilført annet enn lånespillere som åpenbart var uten kamptrening, og nå altså Dickov. Det er vondt å se spillere som var linket til oss, eks Lee Barnard og Billy Sharp, score i bøtter og spann mens våre egne knapt klarer å komme til avslutninger på mål. Det er provoserende at vi ikke har klart å hente inn en skikkelig høyreback når vi må bruke den vestrebente midtbanespilleren Andy Hughes eller midtstopperen Lee Bromby i den posisjonen. En downperiode på over to måneder er ikke innenfor "normalen". Det begynner å ligne på kollaps.
Meget bra innlegg Jon R.Vi har vært noen få som har etterlyst en slik satsing i lengre tid,men da har vi klubbet ned med:har dere ikke lært av Ridsdale tiden...
En annen ting er jo dette med signaleffekten.Signalet Leeds United gir ut med å låne gammalt rask og spellere som ikke får kontrakt er rett og slett ødeleggende.Hvilke spillere ønsker seg egentlig til en klubb som kun ser noen meter inn i framtida?Og det er selvfølgelig demoraliserende for supportere og kanskje spillere også å måtte lese om gode spillere som linkes til Leeds, men som går til en annen klubb som er en tredjedel av størrelsen til Leeds United....Jeg nekter  nemlig å tro at Grayson har fått gode økonomiske rammer til å styrke laget.Da hadde vi ikke hentet Dickov,Somma,Crowe og de andre som har kommet i løpet av sesongen.Jeg vet rett og slett ikke hva jeg gjør hvis vi ikke rykker opp iår.Da trengs det innleggelse tror jeg,på linje med tusenvis av andre Leeds supportere...Det virker dessverre som om den downperioden vi er inne i kanskje ikke er en downperiode, men et svar på hvor bra dette laget er i divisjonen >:(Merkelig egentlig sett i lys av hvor bra vi var frem til jul.


Er du litt schizo eller?  :-\



I fullt alvor ser jeg ikke poenget med å styrke laget for CCC når vi spiller i L1. At Grayson i januar tilsynelatende har tro på laget som presterte første halvdel av sesongen føles ganske naturlig for min del. Det er ikke alltid korteste vei er kjappeste vei. Fotball er mer komplisert enn som så.

Gradel ble signert, PL-spiller McSheffrey spiller for en framtid i klubben.

At Naylor og Hughes skadesituasjon skulle vært forutsett er en annen sak, tror vi lider uendelig under dette..
Forrige oppmøte hos fastlegen indikerte ingen schizofreni heldigvis ;D

Ellers er jeg fullstendig uenig i at man ikke trenger å investere for ccc når man er i L1.Det er kanskje dette som kan være grunnen til et mislykket opprykk-for dårlige spillere.Eller er foppal så komplisert at det ikke har noe med kvalitet og ferdigheter å gjøre..?

Jeg mener at man skal investere for CCC år man er i CCC, men i motseting til deg mener da jeg at spillermaterialet er godt nok for opprykk. Det er ikke bare å hente store navn og så tro at alt skal ordne seg, problemene stikker nok dypere..

Du ser ikke poenget ved å både styrke lagets sjanser for oprykk og samtidig gjøre oss bedre rustet til en tilværelse i divisjonen over, når dette kan gjøres for ganske enkle midler? Midler vi vet at klubben må ha etter salget av Delph og TA tilbakekjøpet som gikk i vasken? Deg om det. Du trives åpenbart i league One.

Vi ledet ligaen klart ved nyttår med formen dalte kraftig i løpet av januar. Det ble også klart at Beckford etter alle solemerker forsvinner til sommeren. Ergo visste vi allerede i januar at vi vil trenge en ny målscorer enten vi rykker opp eller ei. På ett tidspunkt der Norwich pustet oss kraftig i nakken opplever vi så at mid table Southampton snapper Lee Barnard for fire knappenåler og et par glansbilder, (mannen som var utpekt til Leeds target no 1 dersom Beckford forsvant). Denne mannen scorer nå i bøtter og spann mens vi har slitt med å finne nettmaskene siden lenge før transfervinduet stengte. Var det utenkelig å ha både Lee Barnard og J. Beckford i stallen samtidig? Synes du det en bedre løsning å hente inn Paul Dickov, etter man litt for sent oppdaget at vi hadde behov for å styrke den offensive delen av stallen allikevel?

Og forsterkninger? Altså, Gradel har vært hos oss siden oktober og kan ikke regnes som en "forsterkning" i denne sammenheng. En åpenbart unfit Mc Shefferey har slitt voldsomt med formen siden han kom. Nå holdt jeg på å glemme denne unge stopperen fra Villa som er innlånt i et par måneder for å spille venstre back. Vi finner nok en ny og bedre løsning i april.  Og så var det høyre back situasjonen da....

Sorry.  Klubbens ansvarlige ledere burde sett skriften på veggen i januar og handlet deretter. Det skjedde ikke og jeg tror vi nå betaler prisen for det. I min verden er dette ytterst ugreit, mest fordi jeg ikke tåler tanken på atter en sesong i denne fotballens ytterst lugubre bakgård, men også fordi vi nå vet at vi kunne gjort det så mye lettere for oss selv ved hjelp av en litt mer proaktiv holdning og en liten håndfull penger.
« Siste redigering: Mars 08, 2010, 20:49:39 av Jon R »
Jon R.

Trond A

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #652 på: Mars 08, 2010, 20:51:47 »
Godt at vi har en slik egen vinner formel som ingen andre lag i verden har... og som 98% her på forumet synes er genial...

Vinne ligaen med lånespillere og gratis rask...

Hva er best... bruke noen millioner av overskuddet fra ifjor og salget av Delph... eller bli i 3 div...

Penga gikk jo ikke til TA... som var livsnødvendig for fremtisden vår iflg de som kan noe her på forumet..


Et år til nede i looser league.. fy f... godt gjort...

Er faktisk tilbøyelig til å være enig. Alle lag med ambisjoner må styrke laget i løpet seongen grunnet skader, suspensjoner og spillere som har en "off season". Så har ikke skjedd. Etter at kjøpet av TA gikk i vasken burde vi brukt transfervinduet til å sikre opprykk og gjøre stallen bedre rustet til livet i CCC. Istedet passerte januarvinduet uten at stallen ble tilført annet enn lånespillere som åpenbart var uten kamptrening, og nå altså Dickov. Det er vondt å se spillere som var linket til oss, eks Lee Barnard og Billy Sharp, score i bøtter og spann mens våre egne knapt klarer å komme til avslutninger på mål. Det er provoserende at vi ikke har klart å hente inn en skikkelig høyreback når vi må bruke den vestrebente midtbanespilleren Andy Hughes eller midtstopperen Lee Bromby i den posisjonen. En downperiode på over to måneder er ikke innenfor "normalen". Det begynner å ligne på kollaps.
Meget bra innlegg Jon R.Vi har vært noen få som har etterlyst en slik satsing i lengre tid,men da har vi klubbet ned med:har dere ikke lært av Ridsdale tiden...
En annen ting er jo dette med signaleffekten.Signalet Leeds United gir ut med å låne gammalt rask og spellere som ikke får kontrakt er rett og slett ødeleggende.Hvilke spillere ønsker seg egentlig til en klubb som kun ser noen meter inn i framtida?Og det er selvfølgelig demoraliserende for supportere og kanskje spillere også å måtte lese om gode spillere som linkes til Leeds, men som går til en annen klubb som er en tredjedel av størrelsen til Leeds United....Jeg nekter  nemlig å tro at Grayson har fått gode økonomiske rammer til å styrke laget.Da hadde vi ikke hentet Dickov,Somma,Crowe og de andre som har kommet i løpet av sesongen.Jeg vet rett og slett ikke hva jeg gjør hvis vi ikke rykker opp iår.Da trengs det innleggelse tror jeg,på linje med tusenvis av andre Leeds supportere...Det virker dessverre som om den downperioden vi er inne i kanskje ikke er en downperiode, men et svar på hvor bra dette laget er i divisjonen >:(Merkelig egentlig sett i lys av hvor bra vi var frem til jul.


Er du litt schizo eller?  :-\



I fullt alvor ser jeg ikke poenget med å styrke laget for CCC når vi spiller i L1. At Grayson i januar tilsynelatende har tro på laget som presterte første halvdel av sesongen føles ganske naturlig for min del. Det er ikke alltid korteste vei er kjappeste vei. Fotball er mer komplisert enn som så.

Gradel ble signert, PL-spiller McSheffrey spiller for en framtid i klubben.

At Naylor og Hughes skadesituasjon skulle vært forutsett er en annen sak, tror vi lider uendelig under dette..
Forrige oppmøte hos fastlegen indikerte ingen schizofreni heldigvis ;D

Ellers er jeg fullstendig uenig i at man ikke trenger å investere for ccc når man er i L1.Det er kanskje dette som kan være grunnen til et mislykket opprykk-for dårlige spillere.Eller er foppal så komplisert at det ikke har noe med kvalitet og ferdigheter å gjøre..?

Jeg mener at man skal investere for CCC år man er i CCC, men i motseting til deg mener da jeg at spillermaterialet er godt nok for opprykk. Det er ikke bare å hente store navn og så tro at alt skal ordne seg, problemene stikker nok dypere..

Du ser ikke poenget  ved å både styrke lagets sjanser for oprykk og samtidig gjøre oss bedre rustet til en tilværelse i divisjonen over, når dette kan gjøres for ganske enkle midler? Midler vi vet at klubben må ha etter salget av Delph og TA tilbakekjøpet som gikk i vasken?

Vi ledet ligaen klart ved nyttår med formen dalte kraftig i løpet av januar. Det ble også klart at Beckford etter alle solemerker forsvinner til sommeren. Ergo visste vi allerede i januar at vi vil trenge en ny målscorer enten vi rykker opp eller ei. På ett tidspunkt der Norwich pustet oss kraftig i nakken opplever vi så at mid table Southampton snapper Lee Barnard for fire knappenåler og et par glansbilder, (mannen som var utpekt til Leeds target no 1 dersom Beckford forsvant). Denne mannen scorer nå i bøtter og spann mens vi har slitt med å finne nettmaskene siden lenge før transfervinduet stengte. Var det utenkelig å ha både Lee Barnard og J. Beckford i stallen samtidig? Synes du det en bedre løsning å hente inn Paul Dickov, etter man litt for sent oppdaget at vi hadde behov for å styrke den offensive delen av stallen allikevel?

Og forsterkninger? Altså, Gradel har vært hos oss siden oktober og kan ikke regnes som en "forsterkning" i denne sammenheng. En åpenbart unfit Mc Shefferey har slitt voldsomt med formen siden han kom. Nå holdt jeg på å glemme denne unge stopperen fra Villa som er innlånt i et par måneder for å spille venstre back. Vi finner nok en ny og bedre løsning i april.  Og så var det høyre back situasjonen da....

Sorry.  Klubbens ansvarlige ledere burde sett skriften på veggen i januar og handlet deretter. Det skjedde ikke og jeg tror vi nå betaler prisen for det. I min verden er dette ytterst ugreit, mest fordi jeg ikke tåler tanken på atter en sesong i denne fotballens ytterst lugubre bakgård, men også fordi vi kunne gjort så uendelig mye lettere for oss selv med en litt mer proaktiv holdning og bruk av en liten håndfull penger.
[/b]

Godt oppsummert, Jon.
Luscos medl. 338

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #653 på: Mars 08, 2010, 23:02:34 »
Meget bra innlegg Jon R!Helt enig!

Jon R

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #654 på: Mars 09, 2010, 00:42:05 »
Det er nok av flotte argumentasjoner og konklusjoner som "sesongen er over", "vi rykker aldri opp", "det vert PO og den har vi allerede tapt", osv på forumet.
Kva skal vi kalle slike hodninger om mi tru på at vi skal klare opprykk er "banal"?

Vi innehar fortsatt 2.plassen og det ligger i egne hender å klare opprykk, da hjelper det ikkje å gi opp med 12 kamper igjen. Det vert spennende med mange ups and downs, men vi har gode muligheter til å klare det, men det vert ingen spasertur.


Eg har fortsatt trua (sjølv om eg må innrømme at det ikkje alltid er like enkelt)!
Vi slipper inn færrest mål, har færrest tap, med seier mot Tranmere, er vi en kamp nærmere opprykk. Vi er pr dags dato på direkte opprykk. Dette kan vi klare, om ikke spillerne er like ambivalent som oss her inne. MOT


Det er IKKE lov til å gi opp, holdningen bør være at vi vinner de siste 12 kampene. Why not spør du meg!!!!

Du har helt rett baste. Sjansene for opprykk er fortsatt svært gode men med en brått dalende og varig dårlig kurve har vi gjort det mye vanskeligere for oss selv. Med en litt mer ambisiøs holdning og litt mer handlekraft i januarvinduet kunne vi trolig sittet med cruisekontrollen på og kost oss gjennom våren. Istedet sitter vi med hjertet i halsen mens vi igjen og atter igjen prøver å fordøye den siste store skuffelsen. Kan vi vinne de siste 12 kampene? Ja det er nok fullt mulig. Dessverre er det også mulig at vi vinner bare 3 av dem hvis vi legger siste 12 kampers formkurve til grunn. Da ryker direkte opprykk og play off helvetet er igang igjen. Leeds og play off. Det er våren det.  Gud forby.   :-\
« Siste redigering: Mars 09, 2010, 00:44:35 av Jon R »
Jon R.

baste

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #655 på: Mars 09, 2010, 01:44:25 »
Det er nok av flotte argumentasjoner og konklusjoner som "sesongen er over", "vi rykker aldri opp", "det vert PO og den har vi allerede tapt", osv på forumet.
Kva skal vi kalle slike hodninger om mi tru på at vi skal klare opprykk er "banal"?

Vi innehar fortsatt 2.plassen og det ligger i egne hender å klare opprykk, da hjelper det ikkje å gi opp med 12 kamper igjen. Det vert spennende med mange ups and downs, men vi har gode muligheter til å klare det, men det vert ingen spasertur.


Eg har fortsatt trua (sjølv om eg må innrømme at det ikkje alltid er like enkelt)!
Vi slipper inn færrest mål, har færrest tap, med seier mot Tranmere, er vi en kamp nærmere opprykk. Vi er pr dags dato på direkte opprykk. Dette kan vi klare, om ikke spillerne er like ambivalent som oss her inne. MOT


Det er IKKE lov til å gi opp, holdningen bør være at vi vinner de siste 12 kampene. Why not spør du meg!!!!

Du har helt rett baste. Sjansene for opprykk er fortsatt svært gode men med en brått dalende og varig dårlig kurve har vi gjort det mye vanskeligere for oss selv. Med en litt mer ambisiøs holdning og litt mer handlekraft i januarvinduet kunne vi trolig sittet med cruisekontrollen på og kost oss gjennom våren. Istedet sitter vi med hjertet i halsen mens vi igjen og atter igjen prøver å fordøye den siste store skuffelsen. Kan vi vinne de siste 12 kampene? Ja det er nok fullt mulig. Dessverre er det også mulig at vi vinner bare 3 av dem hvis vi legger siste 12 kampers formkurve til grunn. Da ryker direkte opprykk og play off helvetet er igang igjen. Leeds og play off. Det er våren det.  Gud forby.   :-\
Vår- tralala..tralala...i år (for å sitere Delillos) Aldri kjedelig å være Leeds fan, men kunne tenkt meg cruisekontroll nå ja.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010
« Svar #656 på: Mars 09, 2010, 21:39:57 »
MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD