Skrevet av Emne: Paul Dickov Joins on short-term contract..  (Lest 15326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #30 på: Mars 04, 2010, 10:16:04 »
Grayson har helt sikkert en god plan med Dickov!. - så det stoler jeg på!  ;D
 

Sydhagen

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #31 på: Mars 04, 2010, 10:17:28 »
Tipper han er hentet inn for å få opp "gutsen" på trening og kamp.
han kommer nok til å ha en rolle som innbytter i de fleste kampene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #32 på: Mars 04, 2010, 10:29:23 »
må jo være bra dette...går jo litt trått fremover på banen for tiden...rutine og guts trengs nok. Stoler på SG, som tydligvis ser hva som trengs i innspurten i år. Er vel kanpt nok hentet inn som en spiller for fremtiden. Har ikke voldsom peiilng på historikk, føler jeg ikke trenger det heller...nå stiller han i hvitt..det er det som betyr noe...contribute Paul  ;)
Ups & Ups!!

anders

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #33 på: Mars 04, 2010, 12:09:51 »

Har vanskelig for å tro at Paul Dickov skal være den som løfter spill eller treninger til et høyere nivå...
« Siste redigering: Mars 04, 2010, 14:47:20 av anders »
 

4ever arcticwhite

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #34 på: Mars 04, 2010, 12:30:54 »
Er vel typisk en spiller man hater når han spiller på andre lag, men som vi nok kan lære å elske i Den Hvite Drakten.

Tror også det kan være lurt med en rutinert jævel å hive innpå på topp i de kampene der det butter i mot.
The future's so White I've got to wear shades 8)

AndyMathie

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #35 på: Mars 04, 2010, 13:10:21 »
Bra signering tror jeg!

Har alltid likt Dickov. Han har en fantastisk innstilling og minner mye om meg selv med tanke på at det verste Dickov vet er å tape. Han virkelig hater å tape og gjør dermed absolutt alt for å sikre seieren. Batty og Smith er mine 2 største helter i Leeds drakta og det er jo nettopp på grunn av deres fighting spirit og akkurat den har Dickov også selvom kvalitetsnivået på nevnte 3 herrer ikke er i nærheten av sammenlignbar.

For min del kan vi godt hente Bellamy i framtiden om vi får mulighet. Det er også en spiller som gjør alt for å vinne og i min verden så er det mye bedre med spillere som ofrer livet for Leeds en gutter som ikke tør å gi en skikkelig trøkk i duellene.

And up we go!!!
We are Leeds and we are proud of it!

LeedsU878

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #36 på: Mars 04, 2010, 13:22:04 »
I utgangspunktet skeptisk, MEN jeg har dog såpass stor tiltro til SG at jeg tipper han vet hva han gjør.

MOT!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

newsome

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #37 på: Mars 04, 2010, 14:49:53 »
Bra signering!

Her får vi en spiller som jobber til krampen tar ham.
Veldig erfaring fra topp nivå.

Vi trenger en slik type på topp som kan svette og blø litt for Leeds drakten.
Ikke alle på topp som svetter om dagen.
Hvor er forresten Beckford om dagen?Guden som skulle skyte oss rett til himmels.
Mener å huske at det var mange her på forumet som forgudet han.
De er plutselig blitt veldig stille.

Få Beckford til tribunen frem til juni!!!!!!!!!!!!!!!

flynn

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #38 på: Mars 04, 2010, 15:01:44 »
Bra signering!

Her får vi en spiller som jobber til krampen tar ham.
Veldig erfaring fra topp nivå.

Vi trenger en slik type på topp som kan svette og blø litt for Leeds drakten.
Ikke alle på topp som svetter om dagen.
Hvor er forresten Beckford om dagen?Guden som skulle skyte oss rett til himmels.
Mener å huske at det var mange her på forumet som forgudet han.
De er plutselig blitt veldig stille.

Få Beckford til tribunen frem til juni!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du er ironisk nå Newsome :o
For ellers må jeg si at du uttaler deg rimelig historieløst!
Beckford er den mest notoriske målscoreren vi har hatt på gud-vet-hvor-lenge, og fire målløse kamper forandrer ingenting på det!
Dessuten er han i den situasjon at hans framtid, og lønnsbetingelser, er direkte avhengig av at han presterer godt i det som gjenstår av sesongen. Han kommer derfor til å gi alt han har for oss i gjenstående kamper. Hans måte å gi alt på kan vi like eller mislike, han er vel som storscorere flest og sparer gjerne krefter når ballen er bak på banen for eksempel, men han har bevist at det gir resultater.
Dickov er en helt annen spisstype, og kan sikkert gjøre den jobben Beckford ikke gjør. Men, å score like hyppig som Beckford over tid kan han ikke.

At de som "forguder" Beckford har blitt stille nå er kanskje riktig. Men, det ble sannelig lite skriverier fra de som ikke liker ham også, for noen uker siden sår han scoret på bestilling, og til og med leverte varene både på Old Trafford og WHL.
Ting går i bølger, men for å spå om framtiden anbefaler jeg å se på tendenser over tid, ikke øyeblikksbilder  8)

flynn

Sølvreven

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #39 på: Mars 04, 2010, 16:18:06 »
Jeg er spent på hvor mange han klarer å skade på trening før han forlater oss .... Kan ikke tenke meg til at han får spilletid på vegne av Grella..
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ronald

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #40 på: Mars 04, 2010, 16:51:23 »
 :o

E dette en litt tidlig , dårlig aprilspøk??

Begynner å få litt ekkel deja vu følelse av 2002 --> 2004 sesongene. Dårlige utdaterte lånespillere og panikk.

Håper eg blir positivt overraska. :-\

Jon R

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #41 på: Mars 04, 2010, 18:38:03 »
Velkommen Dickov! Jeg har ikke det granne trua på at det er dette vi trenger men prove me wrong!  :)
Jon R.

testo

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #42 på: Mars 04, 2010, 18:42:42 »
Bra signering!

Her får vi en spiller som jobber til krampen tar ham.
Veldig erfaring fra topp nivå.

Vi trenger en slik type på topp som kan svette og blø litt for Leeds drakten.
Ikke alle på topp som svetter om dagen.
Hvor er forresten Beckford om dagen?Guden som skulle skyte oss rett til himmels.
Mener å huske at det var mange her på forumet som forgudet han.
De er plutselig blitt veldig stille.

Få Beckford til tribunen frem til juni!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du er ironisk nå Newsome :o
For ellers må jeg si at du uttaler deg rimelig historieløst!
Beckford er den mest notoriske målscoreren vi har hatt på gud-vet-hvor-lenge, og fire målløse kamper forandrer ingenting på det!
Dessuten er han i den situasjon at hans framtid, og lønnsbetingelser, er direkte avhengig av at han presterer godt i det som gjenstår av sesongen. Han kommer derfor til å gi alt han har for oss i gjenstående kamper. Hans måte å gi alt på kan vi like eller mislike, han er vel som storscorere flest og sparer gjerne krefter når ballen er bak på banen for eksempel, men han har bevist at det gir resultater.
Dickov er en helt annen spisstype, og kan sikkert gjøre den jobben Beckford ikke gjør. Men, å score like hyppig som Beckford over tid kan han ikke.

At de som "forguder" Beckford har blitt stille nå er kanskje riktig. Men, det ble sannelig lite skriverier fra de som ikke liker ham også, for noen uker siden sår han scoret på bestilling, og til og med leverte varene både på Old Trafford og WHL.
Ting går i bølger, men for å spå om framtiden anbefaler jeg å se på tendenser over tid, ikke øyeblikksbilder  8)

flynn


Hva i svarte mener (flere av) dere? Sier dere at Beckford kan være på banen fordi han HAR skåra mye mål tidligere eller?
Han brukes om dagen pga mangel av noe bedre i stallen.
Den dagen han signer en PL klubb tror jeg det er game over for han.Det er på trynet at en spiller av hans kaliber klarer plutselig og miste skårings formen etter manu kampen,jeg mener at han hever seg sååååå myyyeeee i de 2 kampene i cupen at det skulle vært straffbart å dale slik han har gjort.....Nei benk ham om han ikke forstår....og gjør det fort før vi er på kvalikk plass.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Einar

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #43 på: Mars 04, 2010, 19:02:21 »
Nesten så jeg ikke tror det er sant, må sjekke kalenderen.....

Pokker det er ikke 1. april, aner vi panikken komme sigende?

GL Dickov!
 

Promotion 2010

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #44 på: Mars 04, 2010, 21:15:35 »
Bra signering tror jeg!

Har alltid likt Dickov. Han har en fantastisk innstilling og minner mye om meg selv med tanke på at det verste Dickov vet er å tape. Han virkelig hater å tape og gjør dermed absolutt alt for å sikre seieren. Batty og Smith er mine 2 største helter i Leeds drakta og det er jo nettopp på grunn av deres fighting spirit og akkurat den har Dickov også selvom kvalitetsnivået på nevnte 3 herrer ikke er i nærheten av sammenlignbar.

And up we go!!!

Håper han forlenger når vi mister Becks da.... Hadde vært kult med Dickov i 3-4 sesonger til!   ;D  ;D  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SDalen

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #45 på: Mars 04, 2010, 21:31:05 »
Bare han trør til og går foran som et eksempel for de andre spillerne, spiller det ingen rolle hvordan han gjør det eller hva han gjør ;)

Dickov vis du fortjener drakta og hjelp oss til CCC for guds skyld!
Rogaland whites!

Masinga

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #46 på: Mars 04, 2010, 21:36:14 »
Tullesignering!

Dette må rett og slett virke demotiverende for alle unge spillere i klubben. Nå har jeg sett så mange  oldiser komme og gå i Leeds, særlig for noen sesonger siden, at jeg trodde vi var over dette stadiet.  Jeg etterlyser en plan lengre enn sommeren 2010. Dette er typisk engelsk. Jeg trodde Grayson hadde litt mer vett i skallen.

For Graysons skyld håper jeg Dickov umiddelbart finner nettmaskene. Men han er ingenting å satse på over tid, verken som støttespiller eller forbilde.
Masinga, medl.nr. 1250

newsome

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #47 på: Mars 04, 2010, 22:23:37 »
Dickov er en kortsiktig løsning,og også en meget rimelig løsning for klubben.
Vi har slitt den siste tiden,og har et mål:opprykk!!

Kan ikke være til skade å ha Dickov tilgjengelig de siste kampene av sesongen.
Liker heller ikke typen Dickov,men som flere har vært inne på før.Hvis han bidrar positivt til opprykk,hvem bryr seg om hvilken type Dickov er da?????
 

Promotion 2010

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #48 på: Mars 04, 2010, 22:26:38 »


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #49 på: Mars 04, 2010, 22:45:47 »
Tullesignering!

Dette må rett og slett virke demotiverende for alle unge spillere i klubben. Nå har jeg sett så mange  oldiser komme og gå i Leeds, særlig for noen sesonger siden, at jeg trodde vi var over dette stadiet.  Jeg etterlyser en plan lengre enn sommeren 2010. Dette er typisk engelsk. Jeg trodde Grayson hadde litt mer vett i skallen.

For Graysons skyld håper jeg Dickov umiddelbart finner nettmaskene. Men han er ingenting å satse på over tid, verken som støttespiller eller forbilde.

Tvert imot så vil en mann som Dickov være motiverende og han vil være en drivkraft for de unge spillerne.At du kaller han en oldis for du stå for egen regning for du skal vite at han løp skjorta av de yngre for reservene igår.Din plan etterlysning lenger enn sommeren har du deler av i stallen idag,jeg tror ikke alle blir med inn i ccc men det blir bygget rundt de beste som er der idag.Hvis dette er typisk engelsk så er det mulig derfor det er verdens beste ligaer vi snakker om.
Vettet til Grayson skal jeg ikke kommentere mye videre om men med de resursene han har hatt å rutte med synes jeg han har brukt de på en helt grei måte.

Til slutt så mener du at Grayson enten er en Dick om vi ikke klarer opprykk eller en Gud om han skulle greie det ?.
!!Dickov som støttespiller!! Hvorfor ikke,han har vært på toppen å yppa seg,eldre har også blitt.
!!Forbilde!! Det negative jeg vet om han er saken i utlandet hvor det ble påstått og anmeldt voldtekt mot han og et par stykker til,saken ble faktisk henlagt til orientering.

Jeg ønsker alle Grayson tar til sitt bryst og ønsker de velkommen og måtte de få oss opp.
« Siste redigering: Mars 04, 2010, 22:51:30 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #50 på: Mars 04, 2010, 22:48:31 »


 ::)

Deilig var du
Trodde du var mann jeg Promo  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Masinga

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #51 på: Mars 04, 2010, 22:49:10 »
Jeg tror Leeds fikser opprykket med eller uten Dickov. Signeringen av Dickov forstyrrer det gode arbeidet som er gjort i klubben det siste året. Hvorfor bruke energi på en spiller solid "over the hill"?

Alltid de samme argumentene. Opprykket skal sikres. Slik tenkte vi i CCC, men rykket i stedet ned i League One.

Signeringen føles rett og slett feil.
Masinga, medl.nr. 1250

testo

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #52 på: Mars 04, 2010, 22:56:38 »
Jeg tror Leeds fikser opprykket med eller uten Dickov. Signeringen av Dickov forstyrrer det gode arbeidet som er gjort i klubben det siste året. Hvorfor bruke energi på en spiller solid "over the hill"?

Alltid de samme argumentene. Opprykket skal sikres. Slik tenkte vi i CCC, men rykket i stedet ned i League One.

Signeringen føles rett og slett feil.

Er det bedre å bruke Beckford som ikke finner målet for tiden da.
Jeg har lært meg til å ikke dømme noen før jeg har gitt de en mulighet om jeg ser den,men det tror jeg ikke er tankene til SG , for han vet helt sikkert og kjenner til Dickov sine ferdigheter.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #53 på: Mars 04, 2010, 23:21:33 »
Gratulerer alle sammen med nok en fantastisk lånespeller...tenk hvilket fantastisk signal dette gir om klubben:vi har 5 spisser i stallen,men må låne noe gammalt rask fordi de utøver slapp innsats på trening og kamper ;D ;D ;D
nei,dette har jeg ingen tru på-et realt bomskudd(håper jeg tar feil da) som bare viser hvilken latterlig tilstand denne klubben er i >:( >:( >:( :-\
MOT!

flynn

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #54 på: Mars 05, 2010, 08:57:51 »
Bra signering!

Her får vi en spiller som jobber til krampen tar ham.
Veldig erfaring fra topp nivå.

Vi trenger en slik type på topp som kan svette og blø litt for Leeds drakten.
Ikke alle på topp som svetter om dagen.
Hvor er forresten Beckford om dagen?Guden som skulle skyte oss rett til himmels.
Mener å huske at det var mange her på forumet som forgudet han.
De er plutselig blitt veldig stille.

Få Beckford til tribunen frem til juni!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du er ironisk nå Newsome :o
For ellers må jeg si at du uttaler deg rimelig historieløst!
Beckford er den mest notoriske målscoreren vi har hatt på gud-vet-hvor-lenge, og fire målløse kamper forandrer ingenting på det!
Dessuten er han i den situasjon at hans framtid, og lønnsbetingelser, er direkte avhengig av at han presterer godt i det som gjenstår av sesongen. Han kommer derfor til å gi alt han har for oss i gjenstående kamper. Hans måte å gi alt på kan vi like eller mislike, han er vel som storscorere flest og sparer gjerne krefter når ballen er bak på banen for eksempel, men han har bevist at det gir resultater.
Dickov er en helt annen spisstype, og kan sikkert gjøre den jobben Beckford ikke gjør. Men, å score like hyppig som Beckford over tid kan han ikke.

At de som "forguder" Beckford har blitt stille nå er kanskje riktig. Men, det ble sannelig lite skriverier fra de som ikke liker ham også, for noen uker siden sår han scoret på bestilling, og til og med leverte varene både på Old Trafford og WHL.
Ting går i bølger, men for å spå om framtiden anbefaler jeg å se på tendenser over tid, ikke øyeblikksbilder  8)

flynn


Hva i svarte mener (flere av) dere? Sier dere at Beckford kan være på banen fordi han HAR skåra mye mål tidligere eller?
Han brukes om dagen pga mangel av noe bedre i stallen.
Den dagen han signer en PL klubb tror jeg det er game over for han.Det er på trynet at en spiller av hans kaliber klarer plutselig og miste skårings formen etter manu kampen,jeg mener at han hever seg sååååå myyyeeee i de 2 kampene i cupen at det skulle vært straffbart å dale slik han har gjort.....Nei benk ham om han ikke forstår....og gjør det fort før vi er på kvalikk plass.

Ja, det er temmelig presist det jeg mener testo :)
Jeg er selv fotballtrener, riktignok for 14-åringer, men like fullt... Selvsagt skulle jeg ønske jeg var istand til å forutse hva spillere kommer til å prestere i neste kamp! Da hadde laguttak vært lett. Ettersom jeg ikke har denne evnen så mener jeg at uttak må baseres på tidligere prestasjoner, og form. Tidligere prestasjoner gidder jeg ikke argumentere for på Beckfords vegne, de taler for seg selv. Når det gjelder hans form så anser jeg det å bety noe alá "Er han kapabel til å gjenta gode prestasjoner også i nåsituasjonen?" Beckford kan godt være usynlig i 88 minutter dersom han leverer en eller to avgjørende bidrag foran mål. Det kan skje når som helst mot Brentford, og løsner det først igjen så kan vi snakke reell ketchup-effekt.
4 kamper uten mål har enhver goalgetter vært gjennom, til og med ganske ofte. I farta kommer jeg ikke på noen seriøse trenere som fant det for godt å sette vedkommende permanent ut av laget av den grunn!

flynn

baste

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #55 på: Mars 05, 2010, 12:00:57 »
Lurer på hva Lfc fans sa da de sign "gammlingen" Gary McAllister? Tror nok Dickov kan ha en god holdning når det gjelder innsats og vinnervilje. Velger å stole på Grayson, han har vel noen tanker rundt å bringe inn en gammel mann i stallen?

Som "gammling", så synes jeg det smakte fortreffelig å knuse jr laget på treningene. Og vi vant stort, til tross for at Jr Laget består av spillere som er raskere, sprekere og bedre en oss på de fleste områder.

Men vi har noe som heter "rutine" Og det viser seg ofte, det hjelper !!

ollan

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #56 på: Mars 05, 2010, 13:47:17 »
Lurer på hva Lfc fans sa da de sign "gammlingen" Gary McAllister? Tror nok Dickov kan ha en god holdning når det gjelder innsats og vinnervilje. Velger å stole på Grayson, han har vel noen tanker rundt å bringe inn en gammel mann i stallen?

Som "gammling", så synes jeg det smakte fortreffelig å knuse jr laget på treningene. Og vi vant stort, til tross for at Jr Laget består av spillere som er raskere, sprekere og bedre en oss på de fleste områder.

Men vi har noe som heter "rutine" Og det viser seg ofte, det hjelper !!

Nå var vel ikke McAllister passert 30 når han kom til Leeds, kom vel i 90 og er født i 64. Korriger meg hvis jeg tar feil...Var vel både i Leicester og Looserpol etter oss?
Så gamling var det vel aldri noen som sa, men en 37 åring på full fart nedover i karrieren det er veldig gammelt det :-[
Ollan

Tom S

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #57 på: Mars 05, 2010, 13:52:33 »
Lurer på hva Lfc fans sa da de sign "gammlingen" Gary McAllister? Tror nok Dickov kan ha en god holdning når det gjelder innsats og vinnervilje. Velger å stole på Grayson, han har vel noen tanker rundt å bringe inn en gammel mann i stallen?

Som "gammling", så synes jeg det smakte fortreffelig å knuse jr laget på treningene. Og vi vant stort, til tross for at Jr Laget består av spillere som er raskere, sprekere og bedre en oss på de fleste områder.

Men vi har noe som heter "rutine" Og det viser seg ofte, det hjelper !!

Nå var vel ikke McAllister passert 30 når han kom til Leeds, kom vel i 90 og er født i 64. Korriger meg hvis jeg tar feil...Var vel både i Leicester og Looserpol etter oss?
Så gamling var det vel aldri noen som sa, men en 37 åring på full fart nedover i karrieren det er veldig gammelt det :-[

No var det vel scouserfansen baste refererte til.
Macca var vel å karakterisere som "gammel" når han gjekk til lpool.
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #58 på: Mars 05, 2010, 13:59:28 »
Lurer på hva Lfc fans sa da de sign "gammlingen" Gary McAllister? Tror nok Dickov kan ha en god holdning når det gjelder innsats og vinnervilje. Velger å stole på Grayson, han har vel noen tanker rundt å bringe inn en gammel mann i stallen?

Som "gammling", så synes jeg det smakte fortreffelig å knuse jr laget på treningene. Og vi vant stort, til tross for at Jr Laget består av spillere som er raskere, sprekere og bedre en oss på de fleste områder.

Men vi har noe som heter "rutine" Og det viser seg ofte, det hjelper !!

Nå var vel ikke McAllister passert 30 når han kom til Leeds, kom vel i 90 og er født i 64. Korriger meg hvis jeg tar feil...Var vel både i Leicester og Looserpol etter oss?
Så gamling var det vel aldri noen som sa, men en 37 åring på full fart nedover i karrieren det er veldig gammelt det :-[

No var det vel scouserfansen baste refererte til.
Macca var vel å karakterisere som "gammel" når han gjekk til lpool.
oooops, sorry Baste ;)
Ollan

baste

Sv: Paul Dickov Joins on short-term contract..
« Svar #59 på: Mars 05, 2010, 15:08:12 »
Poenget var nu vel at jeg stoler på dømmekraften til Grayson. Han og trener teamet har nok vurdert denne sign opp og ned. Virker desverre ikke som om det er £ å bruke på noen ting, så derfor duger vel Dickov ?