KAMP: vs TRANMERE, 9/3 2010, kl 20.45

Started by Promotion 2010, March 03, 2010, 21:36:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

veteranen

Quote from: McMidjo on March 08, 2010, 13:02:24
Fin liten historie om manageren til Tranmere her....

Når du sparker manageren, og du ikke har råd til å ansette en ny - hva gjør du da?  Jo, du lar klubbens mangeårige physio overta som manager!

Introducing Les Parry:

""In short, he was pretty much the most senseless appointment you could ever wish to get away with and, what's more, he's still required to combine the manager's job with his physio duties. Indeed, with only three backroom staff joining the players on away trips, Parry's list of matchday tasks also involve cooking the players ready-made pasta meals in a microwave at the back of the coach.""

http://www.bettingzone.co.uk/football/betting/story_get.cgi?STORY_NAME=betting/10/03/03/manual_090038.html

Artig og sjarmerende historie!
Og her finnes det likheter med situasjonen i Scunthorpe. For nåværende Scunny-boss, Nigel Atkins (som har gjort en kjempejobb på Glanford Park!), var jo tidligere fysioterapeut i samme klubb.
Og et annet pussig sammentreff: Atkins er født og oppvokst i Birkenhead! Så det er helt tydelig at man i fotballsammenheng ikke bør kimse av fysioterapeuter med forbindelser til sørsiden av Merseyelva!  :)

Runar

Den mest suksessrike manageren i engelsk fotballhistorie begynte som fysio... En liten quiz  ;D

veteranen

Quote from: Runar on March 08, 2010, 14:10:34
Den mest suksessrike manageren i engelsk fotballhistorie begynte som fysio... En liten quiz  ;D

Du tenker kanskje på Bob Paisley..?
Men nå er det uansett sånn at Alex Ferguson er tidenes mest suksessrike manager i engelsk fotballhistorie. Enten vi liker det eller ei!  ;)

Runar

Skulle ikke stå den men en av selvfølgelig....

Anyway, han jeg tenkte på

Another_Roger

Quote from: Mr Kaizer on March 08, 2010, 13:51:51
Quote from: Another_Roger on March 08, 2010, 12:38:36
Tranmere startar kanskje slik:

---------------Daniels

O'neill - Goodison - Broomes - Bakayogo

--------Welsh - McLaren - Edds -

---Curran---------Moore -------- Sordell

Ikke for å prøve og virke arrogant, men er vårt lag like dønn anonymt for andre lags supportere i denne divisjonen?  ????

For all del! Det er stor skilnad på kunnskapsløyse og arroganse. :)

Andersen

Vi har vel møtt svakere lag enn Tranmere , og driti oss ut! Snoddy . Og den som følger med på den div vi ligger i , kan faktisk se på tabellen at de har spillt seg opp etter trener bytte .  Det blir tøft i morra . Jeg frykter tap: 3-1 . BUT HOPE THE BOYS WILL PROVE ME WRONG !  :-[ LEEDS4EVER

B-m

glem scum, glem tottenham, glem norwich. Dette er sesongens viktigste kamp.
og kommer det noen f**k-ups og sier dette er en lett kamp, ban dem for livet fra dette forumet. Dette vil bli et tett oppgjør som kan gå begge veier. FAN!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

Dette blir nok en ganske så lett kamp. 3-0 seier!  8)

;D

Another_Roger

The referee for Tuesday's match at home to Leeds United will be Rob Shoebridge.

Mr Shoebridge's last game in charge of Rovers was also against Leeds - last season's 2-1 home victory that saw Antony Kay and Ian Thomas-Moore on target.

In 2009-10 he has refereed 22 games, showing 54 yellow cards in the process. His last game in charge was Oldham's 1-0 home defeat against Norwich in League One. 

The referee's assistants will be S Bennett and A Newell with P Davies the fourth official.

B-m

Quote from: veteranen on March 08, 2010, 23:25:33
Dette blir nok en ganske så lett kamp. 3-0 seier!  8)

;D

HEHE:D

fan altså!

euphor9

http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/

Sjekk spilletipset på oddsen til Dagbladet i kamp nr 45.

Ikke tale om at jeg vil satse penger på denne kampen.

Evig Pint

Skal sette resten av bet24 kronene mine på Tranmere 1X (for vår del; tap eller u). Kan ikke huske sist jeg vant i tipping..

I tillegg har jeg en Leedskopp som skal brukes flittig imorgen, en drakt jeg skal gå med hele dagen og en vimpel jeg skal kysse rett før kampstart. Her tas alle hjelpemidler i bruk!!!
Marching on together

Joensen

Ifølge NRK text tv side 245 er kveldens kamp utsatt >:(Det samme gjelder Oldham-Leyton Orient...

Another_Roger

Hmm. Er du sikker? Har leita litt rundt utan å finne noko om dette. Verken på Tranmere eller Leeds sine offisielle sider.

GeirO

Håper det heller er NRK som er utsatt..

...for en inkurie!
MOT

berlin

hmm, i likhet med AR finner heller ikke jeg noe som tyder på avlysning.
Temperaturen forventes å ligge på +7 kl 15, synkende til +3 ved kampstart for Liverpool by.
Høres merkelig ut.

Joensen

Jeg så det som sagt på nrk text tv s 245,men det har ikke stått noe om det noen andre steder som jeg har sett,mest sansynelig en feil på nrk...Synes det var merkelig selv, så jeg ville nå bare gi beskjed...Kanskje det var noen andre som visste noe om det?

Evig Pint

Kampdag! Kjenner det kribler nå..alltid ekstra spenning på matchday. Gleder meg!
Marching on together

JanPSyse

Quote from: Joensen on March 09, 2010, 07:20:31
Ifølge NRK text tv side 245 er kveldens kamp utsatt >:(Det samme gjelder Oldham-Leyton Orient...

Dette er en såkalt hengekamp.

Dvs at dette er en tidligere utsatt kamp. Den blir ikke utsatt idag, den har allerede vært det :)

Jeg tror vi taper 2-0 idag ::)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

auren

Quote from: JanPSyse on March 09, 2010, 13:46:44

Dvs at dette er en tidligere utsatt kamp. Den blir ikke utsatt idag, den har allerede vært det :)

Sprøyt! Vi taper ikke mer enn 2-1  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rogak

Tror spillerne fortsetter den gode trenden selv om det ikke ble tre poeng sist. Spillemessig var det tross alt bra. Vi er faktisk ennå på direkte opprykksplass, så ingen grunn til å henge med hodet. Dette er opp til oss selv, vi trenger ingen hjelp fra andre lag.Tror på 2-0 seier med scoringer av Beckford i det 43. min. og Dickov i det 87. min.
Marching On Together
MOT

flynn

Det er omtrent som med saueprogrammet Bæhhdi det da, som utgikk fordi det var satt opp senere ?

(for de som husker tilbake til KLM's glansperiode...)

flynn

Dennis

Marching on together!

Cherry

Støtter 1-3.............DickHead kommer innpå , og stanger motspiller & ballen i mål på overtid!
Blir Godkjent!  seff`slåsskamp & utvisning etter kampslutt.
Alle blir fornøyde. Han får 5 kamper utestengelse, men Leeds vinner & får 3 poeng ;D

Stephenjazz

Quote from: auren on March 09, 2010, 14:08:10

auren
Sprøyt vi vinner i dag!
Det blir aldri umoderne å vinne

B-m

Quote from: Stephenjazz on March 09, 2010, 16:36:15
Quote from: auren on March 09, 2010, 14:08:10

auren
Sprøyt vi vinner i dag!

Vurderer å sette hus og hjem på 1X på oddsen i dag, win win situation.

TK20

I dag har jeg trua! Vi vinner 4-2, og utvider vår rekke på ubeseirede kamper til 5.

testo

Quote from: Mr Kaizer on March 09, 2010, 14:42:18
1-3 seier til Leeds i dag!

Henger meg på og anbefaler å gi en stor F i oddskamp nr 45 men derimot sett penga deres på nr 46 isteden. 8)
http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bmoen

Tipper 6-0 seier i dag. Alt tilsier det!  ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

Here we go again

Quote from: bmoen on March 09, 2010, 18:22:40
Tipper 6-0 seier i dag. Alt tilsier det!  ;D

Yes!  Slik vi har spillt etter jul vil alt under 6-0 være en stor skuffelse. ;)