Skrevet av Emne: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010  (Lest 71939 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #480 på: Mars 13, 2010, 19:29:27 »
Ingen grunn til panikk....

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #481 på: Mars 13, 2010, 19:51:07 »
Ingen grunn til panikk....

Nei, det trur ikkje eg heller, men det vert umenneskelig spennande i innspurten.
Tipper at det ikkje vert avgjort før siste runde.
Så spørs det om helsa tåler påkjenningen...
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #482 på: Mars 13, 2010, 19:55:45 »
Dette var ein kamp vi visste ville bli vanskelig, Southampton er eit meget bra lag, spesielt på St.Marys.
Selvfølgelig skuffande å bli såpass utspilt, men å tape i dag kom ikkje som nokon overraskelse.
"Kanskje" bomma Larry litt når han spilte Aidy i dag, men det er vanskelige valg. Aidy har heilt klart talent, men denne kampen vart for "stor" for han.
Men, sjølv om vi tapte i dag meiner eg at Leeds er på gang igjen.

Det var flott at våre konkurrenter avga poeng, sånn at luka til 3.plass forblir 5p.

Kampen mot Millwall vert viktig ingen tvil om det, men for oss er det viktigste å ikkje tape den.
Millwall derimot må vinne.
Trur vi vinner denne. Vi har noko å hevne, samt at Millwall snart må få ein knekk i resultatrekka, og det må vel passe bra på ER.

Og takk for det :)

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/2 2010
« Svar #483 på: Mars 13, 2010, 21:50:01 »
2,50 i odds på Southampton er fristende må jeg si ..  :-X

Blir veldig imponert over gutta om vi greier å krige oss til poeng i denne.
Denne sammen med Reading har satt standarden for helgen ihvertfall.  ::) Håpet selvfølelig Leeds skulle vinne men det var aldri realistisk...

Per Arne

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #484 på: Mars 13, 2010, 21:59:25 »
"Så kan man undre seg hva Bates egentlig vil med Leeds når opprykket kanskje ryker pga hans litt naive tro på å leie seg oppover i systemet."
Jeg er så enig - Bates er ikke mannen for vårt kjære Leeds... Få den mannen bort!

Likevel: Vi kan leve med dette tapet så lenge vi fortsatt har fem poeng til 3.-plassen. Slår vi Millwall nå - noe jeg tror vi gjør  ;) - er mye gjort! Come on Leeds-fans, stay cool - we're gonna make it!  ;)

Bare sånn at det er klart: Bates er ikke ansatt av klubben, han eier den (tilsynelatende). Og da er det ikke bare å "få den mannen bort".... Om vi skulle ønske det aldri så mye.

You see?

 ;)
« Siste redigering: Mars 13, 2010, 22:01:55 av Per Arne »

ragnar

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #485 på: Mars 13, 2010, 22:48:15 »
Blir ulidelig spennende avslutning på sesongen iallefall. Tar hatten av meg for SG om Leeds drar i land direkte opprykk denne sesongen.
*In El Loco we trust!*

Another_Roger

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #486 på: Mars 13, 2010, 22:58:20 »
Ingen Leedsfans skal være lei seg over dette tapet. Det var venta og eg vann faktisk 550 kroner på denne kampen. Men Leedsfansen kan juble over at Tranmere satte på plass dette laget forrige helg. Leeds trenger kun å tenke på Millwall og Colchester og det blir ingen problem. :)

Lund93

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #487 på: Mars 13, 2010, 23:54:27 »
Gleder meg sykt til tv' kampen mot Millwall, er spesielt å se de 11' hvite karene løpe ut på banen da merker man gåsehuden komme! Nervene får jo som regel kjørt seg når Leeds har tv kamp, leder som regel bare med ett mål også pleier motstanderne å presse som noen guder og ha noen utrolige sjanser på slutten, er jo nesten like svett som guttene som spiller utpå der etter kampen!  ;D hehe, men håper virkelig på ett godt resultat mot Millwall, knallviktig kamp, så håper jeg Dickov får prøvd seg litt mer, han trenger spilletid og vi trenger en kriger utpå banen! M.O.T
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #488 på: Mars 14, 2010, 03:21:17 »
De har ikke truffet med taktikken. Laget deres er bare bedre enn vårt...

De er bedre enn oss? ....
Vi ligger på andre de ligger ikke på top 5 engang.
Vi snur det! har litt tro da gutter!
Om du hadde fulgt litt bedre med på hva som rører seg i League One  så ville du muligens forstått... Dog ikke annet å forvente fra den kanten.

Moderator har redigert innlegget noe - samt sitatinnlegg
« Siste redigering: Mars 14, 2010, 13:29:47 av Asbjørn »

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #489 på: Mars 14, 2010, 03:38:02 »
Ingen Leedsfans skal være lei seg over dette tapet. Det var venta og eg vann faktisk 550 kroner på denne kampen. Men Leedsfansen kan juble over at Tranmere satte på plass dette laget forrige helg. Leeds trenger kun å tenke på Millwall og Colchester og det blir ingen problem. :)

Enig, og Millwall hekter vi av i neste runde.
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #490 på: Mars 14, 2010, 09:33:22 »
Fikk kun med meg 2.omg, skjønte den var langt bedre enn 1.omg, men det skjedde jo knapt noe når jeg hørte, første skudd på mål i 87.minutt eller noe? Var vi virkelig så svake i 1.? :-\ Og var Aidy White så dårlig at vi ble nødt til å bytte han til pause? Hughes ble ikke byttet ut mot spurs hjemme når han ble herjet med. Dumt å bruke opp et bytte defensivt når vi allerede er under, en pause kan gjøre underverker.

Og hvor var Tresor Kandol?


Ikke for deppet, vanskelig kamp i utgangspunktet og forsatt en "cushion" ned med enda en kamp unnagjort, men alt annet enn seier neste mandag blir et HÆ**ete!
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #491 på: Mars 14, 2010, 10:13:55 »
3 - 6 - 5 siden nyttår...

Siste 10 MÃ… trenden snus kraftig...

Hvordan skal det skje?

Jeg mener back to basic...

Bromby  Naylor Kish Johnson

Snoddy Kilkenny Doyle Howson

Beckford Becchio

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #492 på: Mars 14, 2010, 12:20:30 »
3 - 6 - 5 siden nyttår...

Siste 10 MÃ… trenden snus kraftig...

Hvordan skal det skje?

Jeg mener back to basic...

Bromby  Naylor Kish Johnson

Snoddy Kilkenny Doyle Howson

Beckford Becchio
Hvordan er det back to basic å putte Johnson på venstreback og Johnny "god forbid dont give the ball to me" Howson på venstrekant? Han kommer dårlig ut av rollen som sentral midtbanemann, kan ikke tenke meg hvor hjelpesløs han vil være på den kanten...  :-\


Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #493 på: Mars 14, 2010, 12:46:57 »
3 - 6 - 5 siden nyttår...

Siste 10 MÃ… trenden snus kraftig...

Hvordan skal det skje?

Jeg mener back to basic...

Bromby  Naylor Kish Johnson

Snoddy Kilkenny Doyle Howson

Beckford Becchio
Hvordan er det back to basic å putte Johnson på venstreback og Johnny "god forbid dont give the ball to me" Howson på venstrekant? Han kommer dårlig ut av rollen som sentral midtbanemann, kan ikke tenke meg hvor hjelpesløs han vil være på den kanten...  :-\



Hva betyr det?  Guden forbyr alle å ikke gi ballen til Howson - så alle gi den til han? Trodde det var Killkenny under Macca jeg ::) Det forklarer isåfall ikke hvorfor vi lemper ballen opp på Becks når vi spiller dårlig.. Religion altså...

Er bare noen dager siden Howson fikk storskryt for sin innsats, han har utvilsomt potensialet, men stabiliteten virker ikke å være der og det har vi ikke råd til nå..
« Siste redigering: Mars 14, 2010, 13:55:57 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Runar

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #494 på: Mars 14, 2010, 13:45:00 »
Jeg vurderer det som at Killa må inn GJERNE sammen med Howson sentralt. Med skikkelige kantspillere og mellomrom spillere som Snodgrass og McSheffery så kan Kilkenny's spilleforståelse og ferdigheter bidra til at Snoddy og Mcsheffery får bedre tid til å forflytte seg i farlige rom og posisjoner. Vi har flere strenger å spille på enn bare Beckford og derfor kan de to som utgjorde en god sentralmidtbane på denne tiden i fjor være rett respept i denne fasen.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #495 på: Mars 14, 2010, 14:49:09 »
Til hektene igjen etter 50 års slaget(ikke mitt) så konstaterer at selv med tap så kom vi faktisk bedret ut av helgen, dette da lagene bak jo også gikk på en smell og nå har de en kamp mindre å ta oss igjen på . MOT. Er det forresten en kamp jeg har gruet meg til i hele år er det Millwall laget. Håper virkelig vi reiser oss og gruser de totalt.

baste

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #496 på: Mars 14, 2010, 14:53:46 »
Til hektene igjen etter 50 års slaget(ikke mitt) så konstaterer at selv med tap så kom vi faktisk bedret ut av helgen, dette da lagene bak jo også gikk på en smell og nå har de en kamp mindre å ta oss igjen på . MOT. Er det forresten en kamp jeg har gruet meg til i hele år er det Millwall laget. Håper virkelig vi reiser oss og gruser de totalt.
Gleder meg til Millwall kampen, vinner vi den, så tror jeg mye er gjort. Vi skal klare dette selv. Come on LEEDS

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #497 på: Mars 14, 2010, 15:30:34 »
Etter å ha lest en del kampoppsummeringer og ratings, må jeg si jeg er negativt overrasket over en del av de taktiske valgene til Grayson.

I en kamp hvor vi måtte regne med å bli presset bakover stiller han altså opp med White og McSheffrey på venstresida - en uerfaren juniorspiller på backen, og en ving/midt som ikke akurrat har vist noen store evner i det defensive arbeidet.... Synes McSheffrey har vært en kjempeskuffelse mesteparten av tida.

Leser også at mye av angrepsspillet var lagt opp rundt å pumpe lange baller opp mot Becchio - som tidlig ble avkledd av de hodesterke midtstopperne til Soton. Etter 90 min stod vi altså med en eneste avslutning på mål.... !?

Begynner også å bli lenge sida at vi har klart å 'snu' en kamp gjennom gode innbytter, så her virker det også som Grayson har mistet sitt 'golden touch'....

'Never change av winning team' er jo forsåvidt et greit prinsipp, som Grayson sverger til - men jeg skulle ønske han av og til hadde lagt litt mer arbeid i å tilpasse eget lag og taktikk ift motstanderen....

Synes det blir altfor mange spørsmål omkring valgene til Grayson nå, og det hjelper jo ikke med gode fotballspillere om de ikke blir brukt riktig.... :-[
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #498 på: Mars 14, 2010, 15:43:40 »
"vi møtte ikkje opp", "vi kom aldri i gang med spillet vårt", "vi når ikkje den standarden vi har satt oss sjølv", "vi gjere ikkje dei tinga vi har gjort så bra de siste vekene" o.s.v.

Liker ikkje det eg høyrer Larry seier etter kampen!
Det er for få kamper igjen av sesongen til at vi kan tillate oss å "ikkje møte opp"!!
Kva er det som skjer Larry, klarer du ikkje å motivere gutta?
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #499 på: Mars 14, 2010, 15:45:40 »
Etter å ha lest en del kampoppsummeringer og ratings, må jeg si jeg er negativt overrasket over en del av de taktiske valgene til Grayson.

I en kamp hvor vi måtte regne med å bli presset bakover stiller han altså opp med White og McSheffrey på venstresida - en uerfaren juniorspiller på backen, og en ving/midt som ikke akurrat har vist noen store evner i det defensive arbeidet.... Synes McSheffrey har vært en kjempeskuffelse mesteparten av tida.

Leser også at mye av angrepsspillet var lagt opp rundt å pumpe lange baller opp mot Becchio - som tidlig ble avkledd av de hodesterke midtstopperne til Soton. Etter 90 min stod vi altså med en eneste avslutning på mål.... !?

Begynner også å bli lenge sida at vi har klart å 'snu' en kamp gjennom gode innbytter, så her virker det også som Grayson har mistet sitt 'golden touch'....

'Never change av winning team' er jo forsåvidt et greit prinsipp, som Grayson sverger til - men jeg skulle ønske han av og til hadde lagt litt mer arbeid i å tilpasse eget lag og taktikk ift motstanderen....

Synes det blir altfor mange spørsmål omkring valgene til Grayson nå, og det hjelper jo ikke med gode fotballspillere om de ikke blir brukt riktig.... :-[

Ja, desse lange ballene. Er det panikk å spore i lagledelsen når ein legger om til kun lange baller opp i boksen?
Dette er jo enkelt å forsvare seg mot.
Tidlegere i sesongen var resepten å spille ball med tempo.
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #500 på: Mars 14, 2010, 15:50:37 »
Etter å ha lest en del kampoppsummeringer og ratings, må jeg si jeg er negativt overrasket over en del av de taktiske valgene til Grayson.

I en kamp hvor vi måtte regne med å bli presset bakover stiller han altså opp med White og McSheffrey på venstresida - en uerfaren juniorspiller på backen, og en ving/midt som ikke akurrat har vist noen store evner i det defensive arbeidet.... Synes McSheffrey har vært en kjempeskuffelse mesteparten av tida.

Leser også at mye av angrepsspillet var lagt opp rundt å pumpe lange baller opp mot Becchio - som tidlig ble avkledd av de hodesterke midtstopperne til Soton. Etter 90 min stod vi altså med en eneste avslutning på mål.... !?

Begynner også å bli lenge sida at vi har klart å 'snu' en kamp gjennom gode innbytter, så her virker det også som Grayson har mistet sitt 'golden touch'....

'Never change av winning team' er jo forsåvidt et greit prinsipp, som Grayson sverger til - men jeg skulle ønske han av og til hadde lagt litt mer arbeid i å tilpasse eget lag og taktikk ift motstanderen....

Synes det blir altfor mange spørsmål omkring valgene til Grayson nå, og det hjelper jo ikke med gode fotballspillere om de ikke blir brukt riktig.... :-[


Enig. Det veldig lett å se (i hvert fall nå, i etterpåklokskapens navn) at Larry burde gått ut i en litt mer defensiv formasjon, spesielt på venstresiden. Ã… starte med Bradley Johnson i steden for Maccern f.eks. ville vært et bedre alternativ.
Marching on together

Tom S

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #501 på: Mars 14, 2010, 17:26:44 »
Leeds United manager Simon Grayson told BBC Radio Leeds:

"You don't want to allow a team like Southampton to build up steam and momentum, but we stood off them too much and allowed them to play.
"We are very disappointed with the way we played today and certainly didn't reach the high standards we set ourselves.
"The majority of the players didn't turn up today and we didn't play well, our passing was poor, as was our decision making."
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #502 på: Mars 14, 2010, 18:18:54 »
Er nok inne på noe der, Larry.
Så høydepunktene nå, og det lignet mer på en typisk cupkamp her hjemme når Rosenborg valser over et lokalt sjettedivisjonslag enn topp mot midten i League 1.
Får ikke Grayson snart gjort noe, blir det nok playoff. Vi har vært utrolig heldige som fortsatt ligger på direkte opprykk etter de begredelige resultatene etter nyttår, men det kan umulig fortsette ut sesongen.
Blir spennende å se en hel kamp igjen neste mandag, for å med egne øyne se hvordan ståa er.

sviper

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #503 på: Mars 14, 2010, 20:39:07 »
Er nok inne på noe der, Larry.
Så høydepunktene nå, og det lignet mer på en typisk cupkamp her hjemme når Rosenborg valser over et lokalt sjettedivisjonslag enn topp mot midten i League 1.
Får ikke Grayson snart gjort noe, blir det nok playoff. Vi har vært utrolig heldige som fortsatt ligger på direkte opprykk etter de begredelige resultatene etter nyttår, men det kan umulig fortsette ut sesongen.
Blir spennende å se en hel kamp igjen neste mandag, for å med egne øyne se hvordan ståa er.

veldig enig at vi er heldige som fortsatt er topp 2,og kampen neste mandagtror jeg blir så farlig spennende at jeg vet ikke om jeg tørr å se engang....
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #504 på: Mars 14, 2010, 22:05:11 »
Etter å ha lest en del kampoppsummeringer og ratings, må jeg si jeg er negativt overrasket over en del av de taktiske valgene til Grayson.

I en kamp hvor vi måtte regne med å bli presset bakover stiller han altså opp med White og McSheffrey på venstresida - en uerfaren juniorspiller på backen, og en ving/midt som ikke akurrat har vist noen store evner i det defensive arbeidet.... Synes McSheffrey har vært en kjempeskuffelse mesteparten av tida.

Leser også at mye av angrepsspillet var lagt opp rundt å pumpe lange baller opp mot Becchio - som tidlig ble avkledd av de hodesterke midtstopperne til Soton. Etter 90 min stod vi altså med en eneste avslutning på mål.... !?

Begynner også å bli lenge sida at vi har klart å 'snu' en kamp gjennom gode innbytter, så her virker det også som Grayson har mistet sitt 'golden touch'....

'Never change av winning team' er jo forsåvidt et greit prinsipp, som Grayson sverger til - men jeg skulle ønske han av og til hadde lagt litt mer arbeid i å tilpasse eget lag og taktikk ift motstanderen....

Synes det blir altfor mange spørsmål omkring valgene til Grayson nå, og det hjelper jo ikke med gode fotballspillere om de ikke blir brukt riktig.... :-[
rent personligt så tycker jag han är lite feg, man kan inte säga att grella eller kandol har misslyckats, för de har aldrig fått schanse, de får som mest 20-30 minuter, ligger man under i halvlek vad har man att förlora att görea ett byte någon gång redan då? någon gång kan de etablerade spelarna behöva få en spark där bak
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #505 på: Mars 15, 2010, 08:32:46 »
Burde ha hevet innpå Kandol og Dickov ganske kjapt i andre når vi ikke fikk så mye til.

Er lett å være etterpåklok, men noe har skjedd etter nyttår. Man kan kalle det så mangt, men noe har skjedd. Så kan vi spekulere hva som er grunnen. Men jeg tror vi alle egentlig vet hva som burde blitt gjort i løpet av januar vinduet...

Leeds ville jo ha Billy Sharp fra Doncaster, som putter sykt med mål. Bates derimot, ville ikke åpne lommeboken. Alle VET, både vi, spillerne til Leeds og Grayson at vi burde forsterket mer enn det vi gjorde. Ã… leie folk holder ikke i lengden om man skal bli et topplag igjen, og iallefall ikke om vi skal opp i PL i løpet av 2 år, noe som Bates tror er mulig..

Sharp hadde allerede spilt for 2 lag og var nok uaktuell for Leeds i januar!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #506 på: Mars 15, 2010, 08:34:14 »
3 seire i ligasammenheng siden nyttår. Det er for svakt. Det er også merkverdig at Grayson får fortsette, når Macca ble sparket for mindre

Macca hadde vel 6 tap på rad.... DET ER DÃ…RLIG DET!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #507 på: Mars 15, 2010, 08:55:07 »
Er nok inne på noe der, Larry.
Så høydepunktene nå, og det lignet mer på en typisk cupkamp her hjemme når Rosenborg valser over et lokalt sjettedivisjonslag enn topp mot midten i League 1.
Får ikke Grayson snart gjort noe, blir det nok playoff. Vi har vært utrolig heldige som fortsatt ligger på direkte opprykk etter de begredelige resultatene etter nyttår, men det kan umulig fortsette ut sesongen.
Blir spennende å se en hel kamp igjen neste mandag, for å med egne øyne se hvordan ståa er.

veldig enig at vi er heldige som fortsatt er topp 2,og kampen neste mandagtror jeg blir så farlig spennende at jeg vet ikke om jeg tørr å se engang....
Er ikke enig i at vi er heldige som fortsatt er topp 2. Vi har et poengsnitt på 1,97, og da er det ikke flaks  at vi ligger så høyt. Har vi samme snitt når sesongen er ferdig ender vi på 90 eller 91 poeng noe som normalt holder til opprykk med god margin.

Av de 10 kampene som gjenstår så er det tre "cupfinaler", hjemme mot Swindon og Millwall, og borte mot Charlton. Dersom disse kampene gir oss fem poeng, så tror jeg opprykket er i boks.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #508 på: Mars 15, 2010, 09:47:57 »
Burde ha hevet innpå Kandol og Dickov ganske kjapt i andre når vi ikke fikk så mye til.

Er lett å være etterpåklok, men noe har skjedd etter nyttår. Man kan kalle det så mangt, men noe har skjedd. Så kan vi spekulere hva som er grunnen. Men jeg tror vi alle egentlig vet hva som burde blitt gjort i løpet av januar vinduet...

Leeds ville jo ha Billy Sharp fra Doncaster, som putter sykt med mål. Bates derimot, ville ikke åpne lommeboken. Alle VET, både vi, spillerne til Leeds og Grayson at vi burde forsterket mer enn det vi gjorde. Ã… leie folk holder ikke i lengden om man skal bli et topplag igjen, og iallefall ikke om vi skal opp i PL i løpet av 2 år, noe som Bates tror er mulig..

Sharp hadde allerede spilt for 2 lag og var nok uaktuell for Leeds i januar!

Er det i løpet av én sesongen du ikke kan spille for mer enn 2 lag? Jeg trodde det var hvert kalenderår.

Sesongene er jo forskjellige fra liga til liga..
KEEP FIGHTING!!

sviper

Sv: KAMP: vs SOUTHAMPTON, 13/3 2010
« Svar #509 på: Mars 15, 2010, 17:48:23 »
Er nok inne på noe der, Larry.
Så høydepunktene nå, og det lignet mer på en typisk cupkamp her hjemme når Rosenborg valser over et lokalt sjettedivisjonslag enn topp mot midten i League 1.
Får ikke Grayson snart gjort noe, blir det nok playoff. Vi har vært utrolig heldige som fortsatt ligger på direkte opprykk etter de begredelige resultatene etter nyttår, men det kan umulig fortsette ut sesongen.
Blir spennende å se en hel kamp igjen neste mandag, for å med egne øyne se hvordan ståa er.

veldig enig at vi er heldige som fortsatt er topp 2,og kampen neste mandagtror jeg blir så farlig spennende at jeg vet ikke om jeg tørr å se engang....
Er ikke enig i at vi er heldige som fortsatt er topp 2. Vi har et poengsnitt på 1,97, og da er det ikke flaks  at vi ligger så høyt. Har vi samme snitt når sesongen er ferdig ender vi på 90 eller 91 poeng noe som normalt holder til opprykk med god margin.

Av de 10 kampene som gjenstår så er det tre "cupfinaler", hjemme mot Swindon og Millwall, og borte mot Charlton. Dersom disse kampene gir oss fem poeng, så tror jeg opprykket er i boks.

vet at snittet vårt er like under 2,men det er det så langt i fra etter JUL ;)håper vi kan få opp igjen steamen,og holde det snittet,for da blir det opprykk.Enig at de 3 kampene du nevner er cupfinaler,og tror faktisk vi tar  7 poeng der,vi har god tid på oss til millwall kampen og presser inn 3 poeng,charlton halter litt så 3 poeng der også, og 1 poeng mot godt gående swindon.
LIFE IS LEEDS