Skrevet av Emne: Tippeliga 2010-11  (Lest 27820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #30 på: Mars 22, 2010, 00:34:11 »
Arh, sitter med en blandet følelse etter 1 poeng mot Godset i dag.. Sørum skulle puttet den på overtid! Men i dag er det nøyaktigt ett halvt år siden Fkh tapte sist.. liker det  ;D la det minst ett halvt år til  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #31 på: Mars 22, 2010, 10:38:46 »
Flott omgang fra Viking! Brann ser jo ut som et utrent old boys-lag. Makan til overkjøring har jeg ikke sett siden vi skura Old Toilet-matta med Scum den 3. januar.

Hadde jeg vært Brenntrener så hadde Bakke, Einarsson og Fakiri gått på huet og ræva ut av klubben for lenge siden. Overbetalte, umotiverte, ubrukelige og altfor treige fotballspillere.

Som om ikke Brann hadde treige spillere fra før av, så greide de å betale millioner av kroner for en spiller som faktisk både er treigere og dårligere enn Vaagan Moen? Helt fantastisk.

Godt poeng dette. Nå følger ikke jeg Brann med argusøyne, men sitter også med inntrykket at Bakke, Einarsson og El Fakiri er langt over middagshøyden. Poenget med å hente slike profilerte (relativt sett) spillere var vel å befeste en posisjon i toppen med etablerte "stjerner", men veien er kort til det blir overbetalte spillere som egentlig er ferdig - hypotetisk sett.

Syns i grunn Brann-ledelsen har gjort det meste feil siden Per Ove Ludvigsen sluttet som styreformann.

Sportslig leder :) , og ja, styret lyttet ikke til PO og det meste har gått galt etter det.

Beklager, rett skal være rett.  ;)




Det fantastiske med Brann er at de kommer tilbake etter tilsynelatende å ha glemt hva fotball er!!!
Yeboahs vitne

euphor9

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #32 på: April 05, 2010, 20:00:47 »
TIL slo Stabæk 1-0 på bortebane.. 

Så bra å slå det jævla snobbevæstkantlaget i fra den kanten av landet der de med mest penger bor ;D ;D ;D

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #33 på: April 05, 2010, 23:11:03 »
Aaaah. Enda et Branntap! Det fryder meg så inderlig. PS: Deilig mål av Brenne ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Trond90

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #34 på: April 06, 2010, 01:18:03 »
BEST I VEST!  ;D ;D ;D FKH  ;D ;D ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

The Gentle Giant

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #35 på: April 06, 2010, 08:33:25 »
Heia Stabæk!
 :D :D :D

Per Arne

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #36 på: April 06, 2010, 08:40:18 »
Flott omgang fra Viking! Brann ser jo ut som et utrent old boys-lag. Makan til overkjøring har jeg ikke sett siden vi skura Old Toilet-matta med Scum den 3. januar.

Hadde jeg vært Brenntrener så hadde Bakke, Einarsson og Fakiri gått på huet og ræva ut av klubben for lenge siden. Overbetalte, umotiverte, ubrukelige og altfor treige fotballspillere.

Som om ikke Brann hadde treige spillere fra før av, så greide de å betale millioner av kroner for en spiller som faktisk både er treigere og dårligere enn Vaagan Moen? Helt fantastisk.

Godt poeng dette. Nå følger ikke jeg Brann med argusøyne, men sitter også med inntrykket at Bakke, Einarsson og El Fakiri er langt over middagshøyden. Poenget med å hente slike profilerte (relativt sett) spillere var vel å befeste en posisjon i toppen med etablerte "stjerner", men veien er kort til det blir overbetalte spillere som egentlig er ferdig - hypotetisk sett.

Syns i grunn Brann-ledelsen har gjort det meste feil siden Per Ove Ludvigsen sluttet som styreformann.

Sportslig leder :) , og ja, styret lyttet ikke til PO og det meste har gått galt etter det.

Beklager, rett skal være rett.  ;)




Det fantastiske med Brann er at de kommer tilbake etter tilsynelatende å ha glemt hva fotball er!!!

Når da?

 ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #37 på: April 06, 2010, 09:42:34 »
BEST I VEST!  ;D ;D ;D FKH  ;D ;D ;D
...så Ã…lesund ligger ikke vestpå lenger??? :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #38 på: April 06, 2010, 15:20:03 »
BEST I VEST!  ;D ;D ;D FKH  ;D ;D ;D
...så Ã…lesund ligger ikke vestpå lenger??? :)


Arh, rekner Brann, Viking og Fkh som lag fra Vest  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #39 på: April 06, 2010, 16:45:24 »
BEST I VEST!  ;D ;D ;D FKH  ;D ;D ;D
...så Ã…lesund ligger ikke vestpå lenger??? :)


Arh, rekner Brann, Viking og Fkh som lag fra Vest  :)

Jeg trodde du snakket klesplagg, ikke himmelretning.  ;D
- Leif Olav

Dennis

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #40 på: April 06, 2010, 17:08:36 »
Det har vært en flott start på Tippeligaen 2010! Ikke bare er det stor spenning rundt medaljene (kanskje ikke like mye rundt nedrykkslagene  ::)) men hvilke scoringer som blir levert hver uke!

Må si meg enig med Sandefjord-trener Patrick Walker i at den norske serien faktisk undervurderes. Den er langt ifra noen stor liga i europeisk målestokk, men så elendig som alle skal ha den til å være, er den på ingen måte. Derimot er det slik at om man blir servert negativiteter uke inn og uke ut, vil man til slutt tro på vrøvlet. Se på Start v Enga. En fantastisk fotballkamp med flotte scoringer og full fart. Dette vris selvsagt til elendig forsvarsspill og manglende defensiv markering.

Hadde Scum v Chelskij endt 5-3 hadde det blitt kalt tidenes fotballkamp om de så hadde stilt med fire røde kjegler hver i forsvar.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #41 på: April 06, 2010, 17:13:14 »
Flott omgang fra Viking! Brann ser jo ut som et utrent old boys-lag. Makan til overkjøring har jeg ikke sett siden vi skura Old Toilet-matta med Scum den 3. januar.

Hadde jeg vært Brenntrener så hadde Bakke, Einarsson og Fakiri gått på huet og ræva ut av klubben for lenge siden. Overbetalte, umotiverte, ubrukelige og altfor treige fotballspillere.

Som om ikke Brann hadde treige spillere fra før av, så greide de å betale millioner av kroner for en spiller som faktisk både er treigere og dårligere enn Vaagan Moen? Helt fantastisk.

Godt poeng dette. Nå følger ikke jeg Brann med argusøyne, men sitter også med inntrykket at Bakke, Einarsson og El Fakiri er langt over middagshøyden. Poenget med å hente slike profilerte (relativt sett) spillere var vel å befeste en posisjon i toppen med etablerte "stjerner", men veien er kort til det blir overbetalte spillere som egentlig er ferdig - hypotetisk sett.

Syns i grunn Brann-ledelsen har gjort det meste feil siden Per Ove Ludvigsen sluttet som styreformann.

Sportslig leder :) , og ja, styret lyttet ikke til PO og det meste har gått galt etter det.

Beklager, rett skal være rett.  ;)




Det fantastiske med Brann er at de kommer tilbake etter tilsynelatende å ha glemt hva fotball er!!!

Når da?

 ;)

Forhåpentligvis før Engen!

 ;)

MOT!

Per Arne

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #42 på: April 06, 2010, 19:07:32 »
Flott omgang fra Viking! Brann ser jo ut som et utrent old boys-lag. Makan til overkjøring har jeg ikke sett siden vi skura Old Toilet-matta med Scum den 3. januar.

Hadde jeg vært Brenntrener så hadde Bakke, Einarsson og Fakiri gått på huet og ræva ut av klubben for lenge siden. Overbetalte, umotiverte, ubrukelige og altfor treige fotballspillere.

Som om ikke Brann hadde treige spillere fra før av, så greide de å betale millioner av kroner for en spiller som faktisk både er treigere og dårligere enn Vaagan Moen? Helt fantastisk.

Godt poeng dette. Nå følger ikke jeg Brann med argusøyne, men sitter også med inntrykket at Bakke, Einarsson og El Fakiri er langt over middagshøyden. Poenget med å hente slike profilerte (relativt sett) spillere var vel å befeste en posisjon i toppen med etablerte "stjerner", men veien er kort til det blir overbetalte spillere som egentlig er ferdig - hypotetisk sett.

Syns i grunn Brann-ledelsen har gjort det meste feil siden Per Ove Ludvigsen sluttet som styreformann.

Sportslig leder :) , og ja, styret lyttet ikke til PO og det meste har gått galt etter det.

Beklager, rett skal være rett.  ;)




Det fantastiske med Brann er at de kommer tilbake etter tilsynelatende å ha glemt hva fotball er!!!

Når da?

 ;)

Forhåpentligvis før Engen!

 ;)

MOT!

Du kan likevel risikere å måtte vente lenge.....

 ;D

lojosang

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #43 på: April 06, 2010, 22:49:37 »
Det har vært en flott start på Tippeligaen 2010! Ikke bare er det stor spenning rundt medaljene (kanskje ikke like mye rundt nedrykkslagene  ::)) men hvilke scoringer som blir levert hver uke!

Må si meg enig med Sandefjord-trener Patrick Walker i at den norske serien faktisk undervurderes. Den er langt ifra noen stor liga i europeisk målestokk, men så elendig som alle skal ha den til å være, er den på ingen måte. Derimot er det slik at om man blir servert negativiteter uke inn og uke ut, vil man til slutt tro på vrøvlet. Se på Start v Enga. En fantastisk fotballkamp med flotte scoringer og full fart. Dette vris selvsagt til elendig forsvarsspill og manglende defensiv markering.

Hadde Scum v Chelskij endt 5-3 hadde det blitt kalt tidenes fotballkamp om de så hadde stilt med fire røde kjegler hver i forsvar.

Chelski ville vel formodentlig heller stilt med BLÃ… kjegler?
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #44 på: April 06, 2010, 23:14:39 »

Chelski ville vel formodentlig heller stilt med BLÃ… kjegler?

...uttaler mannen som har mistet ledelsen i 'season long' :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #45 på: April 06, 2010, 23:22:27 »

Chelski ville vel formodentlig heller stilt med BLÃ… kjegler?

...uttaler mannen som har mistet ledelsen i 'season long' :)



Denne type stygge personangrep vil jeg rapportere til moderator!  ;D

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
- Leif Olav

Per Arne

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #46 på: April 06, 2010, 23:48:12 »

Chelski ville vel formodentlig heller stilt med BLÃ… kjegler?

...uttaler mannen som har mistet ledelsen i 'season long' :)




Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

For sent. 146 f.kr....

 ;D


Giske

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #47 på: April 11, 2010, 21:55:07 »
Aalesund på topp! Aalesund på topp, Aale Aale Aalesund på topp!  ;D   ::)   :o   ;)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #48 på: April 11, 2010, 22:24:37 »
Odd-Rbk = 1-3= Mucho dinero =  ;D ;D ;D ;D ;D

Lids

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #49 på: April 12, 2010, 11:53:18 »
Start-Molde (1-1)
RBK-Start ( 3-3)
Start-ViF (5-3)
Brann-Start (3-4)

lukter medalje av dette :)
Thomas

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #50 på: April 12, 2010, 12:26:29 »
Start-Molde (1-1)
RBK-Start ( 3-3)
Start-ViF (5-3)
Brann-Start (3-4)

lukter medalje av dette :)

De virker kjempegode offensivt. Men jeg må si jeg så svakheter i det defensive (noe også antallet innslupne hittil tyder på). Men, de har jo allerede møtt mange 'presumptivt gode lag', de har det :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #51 på: April 12, 2010, 23:29:15 »
Start-Molde (1-1)
RBK-Start ( 3-3)
Start-ViF (5-3)
Brann-Start (3-4)

lukter medalje av dette :)

De virker kjempegode offensivt. Men jeg må si jeg så svakheter i det defensive (noe også antallet innslupne hittil tyder på). Men, de har jo allerede møtt mange 'presumptivt gode lag', de har det :)



Må ikke ta av på grunn av seier mot bunnlaget Brann og uavgjort mot bunnlaget Molde da, Lids!  :P
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #52 på: April 13, 2010, 05:27:49 »
Ut med Nilsen, Bruun-Hansen & co - inn med Trond Amundsen!!
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #53 på: April 14, 2010, 22:55:31 »
Peluhu Akhbar!
John Pelu er en fotballgud og Per Morten Kristiansen er hans Profet!  8)
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #54 på: April 15, 2010, 12:53:30 »
KVIT & BLÃ… MAKT !!!                                                                                                                    HAUGESUND SKA TE TOPPS  ;D ;D


januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #55 på: April 22, 2010, 08:03:15 »
TROOOOOOOOOOMSØØØØØØØØ!!
TOP OF THE LEAGUE HAVING A LAUGH!!   :) :) :) :) :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #56 på: April 23, 2010, 13:17:37 »
TROOOOOOOOOOMSØØØØØØØØ!!
TOP OF THE LEAGUE HAVING A LAUGH!!   :) :) :) :) :)
:D

Morsomt at man igjen går etter en nord-norsk profil på laget. Unggutter fra Nord-Norge skal spille for ... TROMSØ !!!

euphor9

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #57 på: April 23, 2010, 13:50:02 »
TROOOOOOOOOOMSØØØØØØØØ!!
TOP OF THE LEAGUE HAVING A LAUGH!!   :) :) :) :) :)
:D

Morsomt at man igjen går etter en nord-norsk profil på laget. Unggutter fra Nord-Norge skal spille for ... TROMSØ !!!


Veldig morsomt at Thomas Drage scorte vinnermålet på overtid,kansje han blir en stoor spiller.

Håper  at TIL blir topp 5 hvertfall,men har ikke så mye til overs for Høgmo..

Håper oxo at Godset gjør det bra i år,spennede lag har de med flere spillere vi kommer til å høre mye fra fremover tror hvertfall jeg.
« Siste redigering: April 23, 2010, 13:53:24 av euphor9 »

lojosang

Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #58 på: April 25, 2010, 19:24:34 »
Da ble nettopp resultatet fra Leedskampen i går lest opp på Haugesund Stadion til en viss jubel.  8)
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tippeliga 2010-11
« Svar #59 på: April 25, 2010, 21:26:44 »
Vålerenga-Odd 6-1.