Skrevet av Emne: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag  (Lest 2351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« på: Mars 17, 2010, 08:32:15 »
Skal vi gi Grayson tillit selv om han ikke greier dette i å rykke opp med Leeds. Jeg er enig i at man må ha kontinuitet på managersiden. Men skal vi la en som aldri har vunnet noe få den tilliten.
Se på Ferguson. Han var på vippen til å bli sparka i Manu, men beholdt jobben. Og vi vet alle hvordan dette gikk videre.
Men Ferguson hadde jo bevist at dette var han i stand til med Aberdeen.
Så hva skal vi gjøre med Grayson ?. Grayson har ikke bevist en shitt

Bites Yer Legs

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #1 på: Mars 17, 2010, 08:36:41 »
Skal vi gi Grayson tillit selv om han ikke greier dette i å rykke opp med Leeds. Jeg er enig i at man må ha kontinuitet på managersiden. Men skal vi la en som aldri har vunnet noe få den tilliten.
Se på Ferguson. Han var på vippen til å bli sparka i Manu, men beholdt jobben. Og vi vet alle hvordan dette gikk videre.
Men Ferguson hadde jo bevist at dette var han i stand til med Aberdeen.
Så hva skal vi gjøre med Grayson ?. Grayson har ikke bevist en shitt

Opprykk og overlevelse med Blackpool..
KEEP FIGHTING!!

TrJ

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #2 på: Mars 17, 2010, 08:53:05 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14190.15.html

Hva med en seiersprosent på 58,44 på 77 kamper med Leeds?
Er ikke det bevis godt nok?
Helt i toppen uansett øverste 4 ligaer..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

berlin

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #3 på: Mars 17, 2010, 08:59:05 »
Grayson har vel ikke så fantastisk CV, men det hadde ikke Don Revie heller.
Jeg håper ikke han får sparken om vi f.eks skulle mislykkes i en ny play-off.
Har heller ikke spes tro på at såkalt merrittert manager vil klare brasene så mye bedre,
jeg er altså for kontinuitet (innen rimelighetens grenser naturligvis). Ligger vi f.eks og lukter på nedrykk til League 2 ved juletider 2010, så sier det seg selv.

Men dette er jo triste scenarier da, og Leeds styre er nok mer utålmodig enn meg. (..og godt er det?? :-\ )

Jeg tror nemlig at vi sikrer direkte opprykk som nr 2 eller nr 1.  :)

Så spm kan da fort gjelde CCC, og hva svarer man da?

Nottingham sparket Calderwood når de lå i nedrykkssumpa så han fikk ikke mner tid, etterhvert ansatte de en "typsisk" durkdreven CCC-manager, Billy Davies, som har til gode å bevise at han duger i PL, men led under dårlig arbeidsvilkår når han var der med Derby.

Grayson i CCC. Nei, nå sluknet krystallkulen min gitt....jaja...senere en gang da....

DenHviteYeboah

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #4 på: Mars 17, 2010, 09:03:12 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14190.15.html

Hva med en seiersprosent på 58,44 på 77 kamper med Leeds?
Er ikke det bevis godt nok?
Helt i toppen uansett øverste 4 ligaer..
spørsmålet er nok mer relevant da vi forhåpentligvis er i ccc.Er Grayson god nok til å føre oss til PL?Jeg tror ikke det dessverre.Når han må hente inn en gammal avdanka kompis(Dickov) for å få inn spirit og guts i laget hav forteller det da?Mangel på respekt i spillergruppa...alle vet jo hvordan resultatene blir da...I denne divisjonen er han sannsynligvis den beste sammen med Boothroyd :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #5 på: Mars 17, 2010, 14:03:48 »
Tror Grayson er vår mann og helt ærlig- jeg mener han har gjort en god jobb. Kvaliteten han har å jobbe med er hauset opp av andre enn ham selv, selv om han riktignok skryter av gutta når det er på sin plass. Kontnuitet er ønskelig og viktig og mener at Grayson er den mannen vi bør gi akkurat det!
Hans jobb er avhengig av rammene han får av sjefen og vi får heller klamre oss til håpet om at han får det beste ut av guttene og klarer opprykk. Perioden med dårlige kamper må da snart være over????
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #6 på: Mars 17, 2010, 14:44:57 »
ja
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #7 på: Mars 17, 2010, 15:02:30 »
Ja er svaret!
Marching On! 4276

raggen

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #8 på: Mars 17, 2010, 19:31:49 »
tenkte og lage en egen tråd men poster det her heller. ser på tabellen at vi har scoret nest flest mål og sluppet inn minst i hele serien. ER dette ett tegn på at forsvaret er så dårlig som enkelte vil ha det til??? vil si kissa betyr mye for forsvaret vårt da han har en "killer" måte og spille på gjør han uvurderlig i dagen leeds lag, og de kampene han var ute så tapte vi flere av kampene.


ER per dags dato nr 2!!!!!!!!!! på tabellen folkens så FÃ… OPP HUMØRET  ;D :D :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #9 på: Mars 18, 2010, 23:04:14 »
Rykker vi opp så er han en helt. Går det derimot til hel***** så kan Grayson gå planken.

Superfan

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #10 på: Mars 18, 2010, 23:06:42 »
Synes vi skal sparke Grayson snarest mulig. All historikk,også i Leeds, tilsier at hyppig skifte av managere fører masse godt med seg. ::)

Torpe-do

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #11 på: Mars 19, 2010, 00:32:49 »
Synes vi skal sparke Grayson snarest mulig. All historikk,også i Leeds, tilsier at hyppig skifte av managere fører masse godt med seg. ::)

Hehe :)

B_Ød

Sv: Skal manageren få tid til å bygge sitt eget lag
« Svar #12 på: Mars 19, 2010, 10:09:58 »
Synes vi skal sparke Grayson snarest mulig. All historikk,også i Leeds, tilsier at hyppig skifte av managere fører masse godt med seg. ::)

Helt klart!  :-\
Ups & Ups!!