Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

h.b

Er vel ikke så mye ære i det han har gjort. Han fikk bakmennene til å legge ned veto mot andre bud enn sitt eget i administrasjon. på den måten bandt han administratorene. Og litt merkelig at det sånn i siste time kom opp akkurat nok gjeld til at dette var mulig. Han sa også rett ut. Ja får jeg det ikke som eg vil. Ja da legger jeg ned klubben. Dette er trusler som fansen her totalt overser

Jon R

Drit i å lage en ny Bates tråd. Finn heller frem en gammel. Det er nok å ta av.
Jon R.

Dennis

Quote from: Jon R on March 29, 2010, 12:24:52
Drit i å lage en ny Bates tråd. Finn heller frem en gammel. Det er nok å ta av.

Enig.

Det er den samme, gamle rallingen som dukker opp igjen uansett hvilken tråd man leser snart.
Marching on together!

Jon R

Quote from: DenHviteYeboah on March 29, 2010, 11:15:01
1.Grayson er dyktig,men har en utakknemlig jobb i at han ikke får kjøpe de spillerne han ønsker.Videre vet han at hvis opprykket glipper så er han ferdig.Det er også en uting å skifte manager hele tiden.
2.Grayson leder et lag som  i 3 måneder har prestert katastrofalt.De samme spillerne som feide igjennom divisjonen frem til jul.Han har videre lånt en haug med spillere i varierende kvalitet.Spørsmålet er om han kan snu det.Jeg har vanskelig for å se det nå dessverre.

Ã...ret 2009 og flere av cup kampene har ettertrykkelig bevist at vi startet sesongen med en stall som har potensiale til å feie gjennom denne divisjonen. Allikevel er ingenting perfekt. I løpet av en sesong vil det alltid dukke opp "problemposisjoner" der man bør styrke med noe som er bedre enn hva vi har fra før. Ikke minst må man sørge for å kompensere for det stadig økende presset som manager og spiller utsettes for i en klubb som Leeds United. Spillet må også utvikles som et svar på at våre motstandere finner mottrekk mot måten vi spiller fotball på. Dessverre tror jeg Grayson var litt for fornøyd i januar og han så ikke behovet for å mase på Bates om penger til spillere når det beviselig gikk så bra. Vi slo jo til og med Man U på Old Trafford må vite!  En slik holdning tror jeg dessverre vi må betale prisen for nå. Grayson har vist seg god i medgang men svak i motgang. Mulig han lærer men timeglasset er i ferd med å renne ut. Norwich var et steg i riktig retning men det offensive spillet må forbedres kraftig om vi skal klare dette. Dersom opprykket glipper nå er det dessverre verken spillerne eller Ken bates som må bære hovedansvaret for det.  It`s that man, Simon Grayson.
Jon R.

DenHviteYeboah

Og der kom LUSCOS ledelsen og klubbet ned noe som har med Bates å gjøre.....det er faktisk helt utrolig av dere å ikke akseptere at tråder om opprykk/økonomi/manager/spillere henger sammen med eieren Bates ;D
Det blir som å si at vi vil ikke ha noen anti eller pro Grayson når vi diskuterer kamper og resultater :)
MOT!

ragnar

Jeg mener at om Leeds ikke rykker opp denne sesongen, bør SG få fyken. Da har han gjennom en hel sesong vist at han ikke har det som skal til. Men han har fortsatt noen kamper til å redde litt av æren på.  8)
*In El Loco we trust!*

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on March 29, 2010, 12:59:48
Og der kom LUSCOS ledelsen og klubbet ned noe som har med Bates å gjøre.....det er faktisk helt utrolig av dere å ikke akseptere at tråder om opprykk/økonomi/manager/spillere henger sammen med eieren Bates ;D
Det blir som å si at vi vil ikke ha noen anti eller pro Grayson når vi diskuterer kamper og resultater :)
MOT!

Kan ikke snakke for LUSCOS-ledelsen selv, men det er i alle fall utrolig kjedelig at hver bidige diskusjon skal ende med "nå må dere få øynene opp for at Bates sylter penger ut av klubben og ønsker å bli værende i L1". Dette har blitt grunnargumentet for enhver diskusjon, saklig eller ikke, og det er så utrolig kjedelig at enhver debatt tar den retningen før eller siden. Også blir det skrik, skrål og grining hver eneste gang.

Nå er det vanskelig å komme helt utenom Bates i en tråd som spør når tålmodigheten med Grayson tar slutt, men denne tråden er langt ifra den eneste. Det må gå an å få ytre sine meninger, uten at "dere må få øynene opp for hva som skjer" skal brukes i hver eneste krik og krok av en diskusjon. Det blir ikke gode debatter av slikt, særlig når det kun er synsing og spesielt når temaet ikke engang omhandler Bates, som så ofte er tilfelle.
Marching on together!

h.b

Kaizer.
Da er alt som foregår synsing. Husker godt når jeg hardnakka sa at Thorpe Arch ikke kom til å bli kjøpt tilbake. Fikk da huden full av enkelte som mente jeg synsa, for Bates hadde sagt at dette var førstepri

Dennis

Quote from: h.b on March 29, 2010, 13:22:41
Kaizer.
Da er alt som foregår synsing. Husker godt når jeg hardnakka sa at Thorpe Arch ikke kom til å bli kjøpt tilbake. Fikk da huden full av enkelte som mente jeg synsa, for Bates hadde sagt at dette var førstepri

Og du fikk rett i det, dessverre.

Forstår derimot ikke argumentene mot at det vil koste Leeds å rykke opp, derfor vil vi ikke rykke opp. Selvsagt koster CCC mer, men vi tjener også langt mer. Merkevaren blir større, dermed også sponsorinntekter, billettinntekter etc.

Poenget er at jeg personlig synes så mange potensielt glimrende debatter (også om Bates, i de rette trådene) blir ødelagt av at det går over til labre nivåer av skittkasting hvor det mest populære har blitt å stemple folk som naive fordi de tror på opprykk eller seier i neste kamp.

Godt mulig jeg tar feil, men det er en trist utvikling i mine øyne.

Marching on together!

Promotion 2010

MOT!

Jeg går ut fra at du mente Jon R som LUSCOS-ledelse. Det er vel skivebom. Ã... engasjere seg på disse sidene som moderator gjør vel ikke Jon R til noen form for LUSCOS-leder....?
Han kan vel neppe gjøre noe annet enn å være reflektert og konsekvent i sin argumentasjon......til ganske så liten nytte innimellom!  :)

Her er ledelsen i LUSCOS:

Styret i LUSCOS
Følgende personer representerer Styret i LUSCOS etter Ã...rsmøtet i august 2008:

Rune Roalsvig (formann), 44 år, supporter siden 1971, gift, tre barn i alderen 11-21, alle Leeds-supportere. Er i dag partner og konsulent i Kitchen Reklamebyrå i Oslo. www.kitchen.no Jobbet totalt 16 år i reklamebransjen, erfaring også fra Leo Burnett og DDB. Hatt det kommuikasjonsmessige ansvaret for en rekke nasjonale og internasjonale kunder; djuice/Telenor, McDonald’s, Coca-Cola, Flytoget, Fjordland, Fretex, BYGGmax med flere. Fulgt Leeds i tykt og tynt, vært over 50 ganger på Elland Road og sett Leeds spille ute i Europa mer enn et dusin ganger.

Terje Dahl, 42-åringen fra Tønsberg har i flere år vært en ildsjel for Leeds-supporterne i Vestfold, og blant annet vært både pådriver for julebord og deltakelse i den lokale supportercupen. Også skrevet i TPN en rekke anledninger. Terje er samboende og har to barn (17 og ni år). Byggmester av yrke, og fotballtrener for datterens lag på si. Leeds-supporter siden 1975, med ca. 10 Leeds-turer på CV’en.

Egil Betten (kasserer), 45 år, trofast Leeds supporter siden slutten på 60-tallet. Singel. Har to gutter på hhv. 16 og 20 år. Begge er Leeds-supportere. Driver eget regnskapsbyrå med 6 ansatte. Litt engasjert i reiselivsbransjen med egne rorbuer på “Playa del Smøla”. Bor på nevnte øy og er trener for øyas A-lag i 5. divisjon. Har sett åtte kamper på Elland Road. Har fungert som kasserer i LUSCOS de siste 4 årene.

Jomar Gjernes, 65-modell, medlem i LUSCOS siden oppstarten (medlem 46) og har fulgt Leeds United i tykt og tynt siden begynnelsen av 70-årene. Gift med Kirsti, og vi har to gutter, Joakim (95-mod.) og Daniel (00-mod.). Begge følger Leeds United om enn det kan være tøft for gutter i den alderen å stå frem som Leeds United-supportere i disse vanskelige tider for klubben i våre hjerter. Er fra Ørland der jeg er leder for et Telekommunikasjonsverksted i forsvaret (FLO/IKT). Tok med hele familien på vår første tur til Elland Road den 27. oktober 2007 (Leeds United â€" Millwall 4-2). Dette var stort for oss alle. Jeg må ærlig innrømme at det varmer et Leeds-hjerte når det lyser glede ut av øynene på sønnene mine når Leeds scoret. Satt som vararepresentant til styret fra årsmøtet 2002 og frem til august 2006 da jeg gikk inn i styret. Jeg er souveniransvarlig og har hatt ansvaret for å utvikle dagens webshop. Her er målsetningen min å videreutvikle denne med nye LUSCOS-effekter så vel som flere offisielle Leeds United-effekter.

Ray Tørnkvist, 45 år, er for tiden ugift. Av yrke er jeg spesialveileder i skatteetaten. Er inne i andre periode som styremedlem, da jeg også var med i årene 1996-2000 i LUSCOS før min retur på årsmøtet i 2007. Er ellers “tungt” inne i fotballmiljøet da jeg er leder av Supporterunionen for Britisk Fotball som er organisasjon for landets 52 klubber og 80 000 medlemmer. Her er jeg leder på andre året, men har hatt verv i organisasjonen siden 1999. Ellers er jeg en “groundhopper” som vil si at jeg i tillegg til å ha sett Leeds United 98 ganger live har vært på ca. 590 europeiske baner og sett rundt 700 kamper med årene. I tillegg til dette har jeg stadig hatt oppdrag for media og figurert flittig i aviser og på TV. Har med årene også vært skribent for diverse aviser og fotballblader. Bodde i Manchester i 2002/03-sesongen der jeg jobbet for et reisebyrå samt for Football in the Comunity og Kick Rasism Out of Football som begge er organisasjoner for forebyggende arbeid innen fotballen. Oppgaver i LUSCOS er kontakt med presse og media samt reiseavtaler og kontakt med LUSC i Leeds. Er i tillegg også skribent i TPN.

Tor Dalen, født: 1958, Hamar-gutt som de siste 20 årene har bodd i Bærum kommune. Han er gift og har to voksne døtre. Ble Leeds-supporter på slutten av 60-tallet. Tok et friår i England i 2002/2003-sesongen med familien og hadde da sesongkort på Elland Road. Tor er utdannet siviløkonom og har de siste ti årene jobbet i Norges største gjenvinningsbedrift, Veolia Miljø AS. Vært formann i LUSCOS perioden 2006-2008, nå styremedlem.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

Jeg håper inderlig at jeg tar feil i det at Bates ikke vil rykke opp. Men disse inntektene vi vil få. Ja de kommer i etterkant. Og Bates må da betale løninger som er ganske mye større fra dag 1.
Og når vi er inne på inntekter. Leeds har faktisk hatt massive inntekter denne sesongen ved spillersalg og høye publikumsinntekter. Samt ekstrainntekter fra Cuper, Tv-Overføringer etc. Og hvor er disse pengene da.
Personlig så tror jeg Bates skylder på hotellplanene ved Elland Road til ikke å forsterke. Men hvilken kremidiot er det som vil bygge et hotell på en tomt og i tilknyttning til noe man ikke eier selv. Mulig Bates er dum. Men selv ikke så dum tror jeg han er

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on March 29, 2010, 13:18:09
MOT!

Kan ikke snakke for LUSCOS-ledelsen selv, men det er i alle fall utrolig kjedelig at hver bidige diskusjon skal ende med "nå må dere få øynene opp for at Bates sylter penger ut av klubben og ønsker å bli værende i L1". Dette har blitt grunnargumentet for enhver diskusjon, saklig eller ikke, og det er så utrolig kjedelig at enhver debatt tar den retningen før eller siden. Også blir det skrik, skrål og grining hver eneste gang.

Nå er det vanskelig å komme helt utenom Bates i en tråd som spør når tålmodigheten med Grayson tar slutt, men denne tråden er langt ifra den eneste. Det må gå an å få ytre sine meninger, uten at "dere må få øynene opp for hva som skjer" skal brukes i hver eneste krik og krok av en diskusjon. Det blir ikke gode debatter av slikt, særlig når det kun er synsing og spesielt når temaet ikke engang omhandler Bates, som så ofte er tilfelle.
Jeg mente nok dere moderatorer ;D Takker for ditt svar, men synes nok din begrunnelse er ganske tynn...poenget er at dere er veldig raske til å påpeke dette med anti-Bates tråder-særlig overfor hb og jarle.Det kan godt hende det er veldig mange repetisjoner,men det er det faktisk på alle temaer her på forumet.Hvert eneste emne består av tema og varisjoner og repetisjoner.Derfor vil jeg bare enkelt påpeke overfor dere at dere kanskje oppleves som lite objektive når det gjelder dette.Har dere noensinne påpekt overfor noen som har forsvart Bates uten å ha argumenter?Som jeg sa tidligere: jeg synes nok noen her inne opptrer som "komiske Ali" når det gjelder Bates....Dette er selvfølgelig en håpløs diskusjon,men synes kanskje dere moderatorer kan stoppe opp å tenke etter om det kanskje kan være noe i det jeg sier...kanskje jeg har 10% rett?Forøvrig synes jeg dere er førsteklasses i henhold til usaklige personangrep!Det skal vi ikke ha noe av!
MOT!

jackbauer68

Quote from: Mr Kaizer on March 29, 2010, 13:29:30
Kaizer.

Forstår derimot ikke argumentene mot at det vil koste Leeds å rykke opp, derfor vil vi ikke rykke opp. Selvsagt koster CCC mer, men vi tjener også langt mer. Merkevaren blir større, dermed også sponsorinntekter, billettinntekter etc.

Poenget er at jeg personlig synes så mange potensielt glimrende debatter (også om Bates, i de rette trådene) blir ødelagt av at det går over til labre nivåer av skittkasting hvor det mest populære har blitt å stemple folk som naive fordi de tror på opprykk eller seier i neste kamp.

Det er jo faktisk slik i dag,at vi har betydelig større inntekter enn våre motstandere.Eg kan ikkje registrere at det har ført til sportslige fremganger 8)

Tom S

Quote from: jackbauer68 on March 29, 2010, 14:11:56
Kaizer.

Det er jo faktisk slik i dag,at vi har betydelig større inntekter enn våre motstandere.Eg kan ikkje registrere at det har ført til sportslige fremganger 8)

...og kanskje betydelig større utgifter?
COME ON LEEDS !!

B_Ød

tror ikke det skjer denne sesongen hvertfall.
Ups & Ups!!

jackbauer68

Quote from: Tom S on March 29, 2010, 14:16:55
Kaizer.

neppe mer betydelig enn inntektene 8)

B_Ød

I lys av pengegaloppen her ::

Regner med at SG har kontrakt, som det vil koste å løse ham fra, noe som vil bety økte utgifter, ansettelse av ny manager, mer økte utgifter, slettes ingen garanti for opprykk, like langt. =økonomisk uklokt, masse ustabilitet ( i laget og på forum), derfor blir SG å finne ved roret til sesongens ende.  ;)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Quote from: CardiganArms on March 29, 2010, 14:41:54

Regner med at SG har kontrakt, som det vil koste å løse ham fra, noe som vil bety økte utgifter, ansettelse av ny manager, mer økte utgifter, slettes ingen garanti for opprykk, like langt. =økonomisk uklokt, masse ustabilitet ( i laget og på forum), derfor blir SG å finne ved roret til sesongens ende.  ;)

Jeg tror også at Bates kjenner sin besøkelsestid og ikke sparker Grayson med tanke på hvor store bruduljer dette vil skape her på forumet!  ;D

Min første Leeds-kamp:

soumoh

Jeg har ikke mistet trua på Grayson. Det er jo ikke manageren som er problemet. Helt seriøst. Hvor mange managere har vi hatt de siste fem årene? Har ting endret seg til det bedre etter å ha sparket dem?

Som det går frem av vår "nasjonalsang" - ups and downs. Vi har en liten down nå. La oss støtte laget.
We'll be back.

B_Ød

Quote from: Promotion 2010 on March 29, 2010, 14:55:25
Quote from: CardiganArms on March 29, 2010, 14:41:54

Jeg tror også at Bates kjenner sin besøkelsestid og ikke sparker Grayson med tanke på hvor store bruduljer dette vil skape her på forumet!  ;D

;D
Ups & Ups!!

HåvardK

Quote from: soumoh on March 29, 2010, 15:08:03
Jeg har ikke mistet trua på Grayson. Det er jo ikke manageren som er problemet. Helt seriøst. Hvor mange managere har vi hatt de siste fem årene? Har ting endret seg til det bedre etter å ha sparket dem?

Som det går frem av vår "nasjonalsang" - ups and downs. Vi har en liten down nå. La oss støtte laget.
Sikter du her til de tre siste månedene, eller de sju siste åra?

Runar

Uten å kjenne det "indre" liv i gruppen no så vil det ikke gi mening å sparke SG basert på det vi vet fra sofaen hjemme, da må en ihvertfall med sikkerhet vite at man kan erstatt SG med en som kan skaffe oss direkte opprykk.

Men SG har bevist deler av sin udugelighet i sine 16 mnd som Leeds manager. Om vi skal tilskrive 2010 formen vår fordi vi spilte 2 gode cup kamper så blir jeg skremt, et lag som ikke takler suksess er ikke et lag som det er hvert å satse på. Såvidt jeg vet så er det vel suksess vi supportere drømmer om dag ut og dag inn.

Skuffende er  det uansett at SG som primært brukt de samme 11-12 spillerne gjennom hele høsten (kun påtvunge utskiftninger i forsvarsrekken grunnet skader) Ellers var det Johnson - Doyle - Howson - Snodgrass (med Kilkenny som første mann inn) og B&B på topp hver eneste uke. Nå kan du være i start 11 ene uken og på tribunen neste, litt Macca tendenser. I tillegg har troppen vokst seg større og større gjennom hele våren.

Keepre: Higgs - Ankergren - Martin - 3

Forsvar: Hughes, Crowe, Bromby, Collins, Lowry, White, Parker, Sheenan Kisnorbo, Lubo, Marques, Naylor, Capaldi - 13

Midtbane: Snodgrass, Gradel, Johnson, Howson, Doyle, Robbo, McSheffery, Ephraim - 8

Spisser: Kandol, Beckford, Dickov, Grella, Becchio, Watt - 6

Totalt: 30 spillere

Nå er det vel 5 av disse spillerne som ikke er der i dag, men stallen bærer preg av å være veldig stor i "kvantitet" og ikke minst så har det vært et større gjennomtrekk enn ønskelig.

Jeg reagerer f.eks på at SG var villig til å betale en overgangsum for Bromby for at han skulle spille høyreback og stopper. No så er han bak Hughes som høyreback og Naylor/Paddy/Collins som stopper. Først innstinktet til SG var å låne en stopper når Paddy ble skadet, samme manageren som 7 mnd tidligere var villig til å spy ut et ukjent antall pund på Bromby. Det gir jo liten eller ingen mening, det svekker etter min mening moralen og konkurransen i gruppen. Selvsagt er det viktig å kunne erstatte nøkkelspillere som Paddy, men denne Collins virker litt random. Hvis han var en spiller som SG hadde sånn tro på hvorfor hentet vi han kun den dagen Paddy ble skadet? Samme med Gradel vi har desverre brukt noen av de få pundene vi har tilgjengelig på en spiller som manageren ikke vurderer som god nok.

Dersom man hadde tatt utgangspunkt i den gruppen som skaffet den gode høsten og gitt den kvalitettilskudd som gjaldt over hele sesongen i stedet for dette gjennomtrekket så tror jeg at vi i dag hadde vært sterkere.

Heldigvis for SG så finnes det forsatt nok kvalitet i laget til å kunne sikre et opprykk, men da må han finne riktig balanse i laget og gi spillere oppgaver de er i stand til å løse. Nytter ikke spille med diamant på midten og la det være opp til backene å skape bredde når du har Hughes og Lowry på hver sin back. Jeg tror det er på tide og gi den sentralemidtbaneduoen som gav oss best resultater på denne tiden i fjor muligheten.

Kilkenny MÃ... spille, ellers så mister vi evnen til å holde ballen i laget, og Howson MÃ... spille sentralt. Jeg mener at disse to sentralt vil gi oss nok ferdigheter sentralt til å få igang det positive offensive spillet igjen. Så skulle vi helst hatt en høyrekant av en anstendig karakter så Snodgrass kunne ligge til venstre. Det har vi desverre ikke, men jeg ville nok hatt Snodgrass og McSheffery som utgangspunkt på de to kant rollene.

På topp så er det naturlig at B&B starter, Beckford skuffet mot Norwich så for håpentligvis kan SG jobbe med Beck tilstrekkelig slik at han vpkner til liv igjen om ikke så er det Grella eller denne Watt jeg ser for meg som er best egnet til å erstatte Beckford. Det MÃ... ihvertfall være en spiller med fart så det kan være White for mindel, bare en spiller som ihvertfall evner å løpe.

Grayson får nok sparken dersom vi ikke rykker opp - før det tviler jeg sterkt på, men du vet aldri med Bates 

Tom S

Quote from: jackbauer68 on March 29, 2010, 14:27:14
Quote from: Tom S on March 29, 2010, 14:16:55
Kaizer.

neppe mer betydelig enn inntektene 8)

Husk å ta med sylteglasset i beregningene  8)
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Aston Villas Martin O'Neill har merket urolighetene i Leeds United og sier opp i håp om å få stillingen som manager i Yorkshireklubben:

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Exclusive-Martin-O-Neill-quits-Aston-Villa-article373915.html

;D
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

ragnar

Er virkelig spent på om sist kamp var et slags vendepunkt for Leeds med tanke på spill og innsats. Spesielt er jeg spent på om vi endelig har klart å tette igjen forsvaret igjen. Kanskje SG gjorde et bra lån med Collins.

Kan jo være mange grunner til dette, det kan være et blaff eller en begynnelse på en oppadgående kurve. Tror kanskje en medvirkende årsak er Higgs sin retur i Leeds målet. Får håpe han holder seg skadefri nå fremover.
*In El Loco we trust!*

Rasmussen7

Trur nok at SG blir settanes ut sessongen opprøkk eller ikke.
Men skulle vi røkke opp så har æ et ønske om å degradere SG til assisterende manager etter Gordon Strachan.... D hadde vært en fantastisk tanke spørr dåkker mæ...
SG har i mine øya visst nu på vårpartn at han ikke holder mål kort og godt...
Blir han settanes i stolen neste sessong i en eventuell CCC sessong så e æ stygt redd førr at vi e i League One igjen før vi vet ord av d... Gordon Strachan sku vi aldri ha sluppet på nittitallet spørr dåkker mæ... Hadde han kunne ha tatt over for en aldrende Wilko så hadde vi enda vært blant de 4 store i England. Vil ikke SG degraderes... ja så spenn han i bue ut døra på samme måte som med Gary McAllister.

espenm

Quote from: Promotion 2010 on March 30, 2010, 16:03:37
Aston Villas Martin O'Neill har merket urolighetene i Leeds United og sier opp i håp om å få stillingen som manager i Yorkshireklubben:

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Exclusive-Martin-O-Neill-quits-Aston-Villa-article373915.html

;D

Da David O'Leary i sin tid fikk fyken i Leeds, var det ikke da også spekulasjon rundt Martin O'Neill som erstatter?
Han var vel i Celtic i den tida, og gjorde det vel bra.

sviper

Quote from: Rasmussen7 on April 03, 2010, 01:27:15
Trur nok at SG blir settanes ut sessongen opprøkk eller ikke.
Men skulle vi røkke opp så har æ et ønske om å degradere SG til assisterende manager etter Gordon Strachan.... D hadde vært en fantastisk tanke spørr dåkker mæ...
SG har i mine øya visst nu på vårpartn at han ikke holder mål kort og godt...
Blir han settanes i stolen neste sessong i en eventuell CCC sessong så e æ stygt redd førr at vi e i League One igjen før vi vet ord av d... Gordon Strachan sku vi aldri ha sluppet på nittitallet spørr dåkker mæ... Hadde han kunne ha tatt over for en aldrende Wilko så hadde vi enda vært blant de 4 store i England. Vil ikke SG degraderes... ja så spenn han i bue ut døra på samme måte som med Gary McAllister.

å i dag har godeste Rasmussen et ørlite kuppelhue? ;D
LIFE IS LEEDS