Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: Rasmussen7 on April 04, 2010, 16:49:59
Du får d her t høres så fryktelig enkelt ut...
Kan ikke Toms lese hele in legge til Trulsaren???
Hehe :D Morsomt.

Trulsaren

Quote from: Tom S on April 04, 2010, 16:47:34
Mitt poeng: da er det noe fundamentalt som svikter når sånn positive opplevelser blir til noe negativt.
Det ser sannsynleg ut at cupsuksessen kan vere årsak, derfor må Larry ta sitt ansvar å gå!
Så du sier altså at Larry skal ha ansvaret for at 1 seier, 1 uavgjort og 1 tap mot to av Englands beste lag brenner seg inn i hjernehinnen til Leedsspillerne? Det er visse ting man rett og slett ikke kan klandre en manager for. Om han skal få sparken som en konsekvens for noe som regnes som et fantastisk resultat av klubben som indirekte fører til at spillerne mister hodet, da er vi langt ifra enig!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

testo

Få inn 1 eller 10  PSYKOLOGER i garderoben.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

Quote from: Trulsaren on April 04, 2010, 16:56:43
Mitt poeng: da er det noe fundamentalt som svikter når sånn positive opplevelser blir til noe negativt.
Det ser sannsynleg ut at cupsuksessen kan vere årsak, derfor må Larry ta sitt ansvar å gå!
Så du sier altså at Larry skal ha ansvaret for at 1 seier, 1 uavgjort og 1 tap mot to av Englands beste lag brenner seg inn i hjernehinnen til Leedsspillerne? Det er visse ting man rett og slett ikke kan klandre en manager for. Om han skal få sparken som en konsekvens for noe som regnes som et fantastisk resultat av klubben som indirekte fører til at spillerne mister hodet, da er vi langt ifra enig!

Først; innlegget ditt det var kanonbra det Trulsaren, respekt, men Tom har rett. Det er manageren sitt ansvar å nullstille hodene til spillerene sine uansett om de har hatt en god eller dårlig opplevelse. Klarer han ikke det har han ikke kontroll på spillergruppen og da er det adjø.

Evig Pint

Vi kan skylde på hva som helst - resultatene etter jul taler for seg selv. Fotball er en resultatbasert idrett. Og i Leeds i år 2010 er resultatene for dårlige. Desverre er det bare en mann som har ansvar for laguttakene, og det er Grayson.

Jeg er for å gi en mann tid og tillitt, men Grayson har gjort så mange feilvalg de siste måndene at jeg ikke tror han er rette mann og gi tid og tillitt. Han forsterker ikke posisjoner der det trengs. Han gir spillere enkelete spillere ufortjent tillitt, enda de gang på gang ikke leverer. I kamper der det ikke går veien fra start til slutt (spesielt etter jul) har det vist seg at han ikke har noen plan B. Laget kan gå i garderoben uten å heve seg særlig til andre omgang. Det offansive spillet vårt er for tiden katastrofe.

At han i tillegg er en så flittig bruker av lån (noe han visstnok også var i Blackpool) bekymrer meg faktisk veldig. Er dette noe han evt. kommer til å fortsette med? 39 lånespillere de siste 6 årene? Alt for mange av dem under Larrys 1,5 år i klubben.. i håp om kortsiktig suksess? Dette er ikke måten å bygge et lag på..

For all del, håper han motbeviser både meg og alle andre - vinner de 7 siste kampene og sikrer opprykk, og derfra går videre til å bli en av Leeds mest suksessfulle managere gjennom tidene. Jeg håper. Men jeg tror ikke.
Marching on together

jarle

david O' leary ... er han klar!!!

han er mannen.

Rasmussen7

Hat trua på at SG på kort sikt kan få oss vekk fra nivå 3, men trur nok at vess vi har ambisjona om å komme oss videre til PL så må både han å Bates bort.
Drømmer fortsatt om Gordon Strachan, han e den eneste ex spillern som æ har trua på som manager
på ett høyere nivå... Resten e egentlig på nivå med Eddie Gray og Billy Bremner viss dåkker skjønne ka æ mene.

David O`leary... Trur ikke vi har nok penga til at han skal kjøpe oss til fant igjæn...

Jon R

Synes det er en litt tøysete diskusjon du legger opp til her Trulsaren. Det manageren kan klandres for er en tre måneder ubegripelig lang og nedadgående spiral der klubbens posisjon forverres for hver uke og mnd som går. En slik kollaps kan umulig begrunnes i en årsak alene. Det er tre måneder siden Old Trafford nå og "the show must go on."

Når en sterk og kollektiv enhet tranformeres til 11 hodeløse kyllinger nærmest over natten og usikkerheten begynner å bre seg i troppen, må den sportslige lederen forta seg noen grep for å snu den negative trenden. I vårt tilfelle har vi bare gått fra vondt til verre og forklaringene ligger på dette tidspunktet åpenbart hinsides "stang inn" vs "stang ut" teoriene som Grayson forsøker seg på nå . Uansett årsak til begredeligheten er det enhver managers grunnleggende oppgave og skape mental styrke, samhold og kollektiv samhandling hver gang våre 11 utvalgte løper ut på gressmatta i den stolte klubbdrakta. Det ansvaret er det ingen manager som kan løpe ifra. Grayson har åpenbart feilet og mangler tilsynelatende en masterplan for å få oss ut av uføret.

Aldeles uforståelig og trolig "mat" for en doktorgrad i gruppepsykologi.
Jon R.

Fygle

Quote from: Jon R on April 04, 2010, 17:40:37

Synes det er en litt tøysete diskusjon du legger opp til her Trulsaren. Det manageren kan klandres for er en tre måneder ubegripelig lang og nedadgående spiral der klubbens posisjon forverres for hver uke og mnd som går. En slik kollaps kan umulig begrunnes i en årsak alene. Det er tre måneder siden Old Trafford nå og "the show must go on."

Når en sterk og kollektiv enhet tranformeres til 11 hodeløse kyllinger nærmest over natten og usikkerheten begynner å bre seg i troppen, må den sportslige lederen forta seg noen grep for å snu den negative trenden. I vårt tilfelle har vi bare gått fra vondt til verre og forklaringene ligger på dette tidspunktet åpenbart hinsides "stang inn" vs "stang ut" teoriene som Grayson forsøker seg på nå . Uansett årsak til begredeligheten er det enhver managers grunnleggende oppgave og skape mental styrke, samhold og kollektiv samhandling hver gang våre 11 utvalgte løper ut på gressmatta i den stolte klubbdrakta. Det ansvaret er det ingen manager som kan løpe ifra. Grayson har åpenbart feilet og mangler tilsynelatende en masterplan for å få oss ut av uføret.

Aldeles uforståelig og trolig "mat" for en doktorgrad i gruppepsykologi.

Strålende summert. 100% enig!!

Trodde bunnen var nådd med 1-2 hjemme for Walsall, men med 0-2 mot Millwall og 0-3 for Swindon er jeg ikke overbevisst om at bunnen er nådd... Etter 35 år som tilnærmet motgangssupporter er jeg nå fryktelig nær ved å bli medgangssupporter (om det noensinne blir mulig med Leeds  ;) ). Noe må gjøres og det må gjøres raskt; MacA brukte vi altfor lang tid med å bli kvitt; det kostet oss trolig opprykk forrige sesong. Nå er det nesten samme situasjonen igjen; la oss få inn en trener med "pondus", og da ser jeg laaaaaangt bort fra "Keiko". Det er ikke den pondusen Leeds trenger!!

MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

DenHviteYeboah

Quote from: Rasmussen7 on April 04, 2010, 17:37:29
Hat trua på at SG på kort sikt kan få oss vekk fra nivå 3, men trur nok at vess vi har ambisjona om å komme oss videre til PL så må både han å Bates bort.
Drømmer fortsatt om Gordon Strachan, han e den eneste ex spillern som æ har trua på som manager
på ett høyere nivå... Resten e egentlig på nivå med Eddie Gray og Billy Bremner viss dåkker skjønne ka æ mene.

David O`leary... Trur ikke vi har nok penga til at han skal kjøpe oss til fant igjæn...
Så det var DOL sin skyld at klubben havnet med £104mill i gjeld?fullstendig latterlig påstand!!!Det er Ridsdale og eller datidens flertall i styret som ene og alene er skyld i dette.En manager ønsker selvfølgelig å velge på øverste hylle.Ridsdale sa ja hele tiden.O´Learys jobb var IKKE å sjekke regnskapet fra uke til uke.Han hadde det sportslige ansvaret,og tør jeg minne om at vi ikke var dårligere enn nummer 5 i PL under hans regime.En manager forholder seg til styreformannen.Som idag:Grayson må forholde seg til Bates og det medfører at vi ikke kjøper kvalitet men låner all mulig drit som ikke koster noe særlig.For min del kan vi godt hente inn DOL.Han elsker klubben og er en bra mann!Det kan ikke bli særlig verre enn nå,og stakkars Grayson klarer ALDRI å snu dette nå-dessverre-og han har neppe det som skal til i ccc,det tror jeg han allerede har bevist....

Rasmussen7

Quote from: DenHviteYeboah on April 04, 2010, 18:20:00

Så det var DOL sin skyld at klubben havnet med £104mill i gjeld?fullstendig latterlig påstand!!!Det er Ridsdale og eller datidens flertall i styret som ene og alene er skyld i dette.En manager ønsker selvfølgelig å velge på øverste hylle.Ridsdale sa ja hele tiden.O´Learys jobb var IKKE å sjekke regnskapet fra uke til uke.Han hadde det sportslige ansvaret,og tør jeg minne om at vi ikke var dårligere enn nummer 5 i PL under hans regime.En manager forholder seg til styreformannen.Som idag:Grayson må forholde seg til Bates og det medfører at vi ikke kjøper kvalitet men låner all mulig drit som ikke koster noe særlig.For min del kan vi godt hente inn DOL.Han elsker klubben og er en bra mann!Det kan ikke bli særlig verre enn nå,og stakkars Grayson klarer ALDRI å snu dette nå-dessverre-og han har neppe det som skal til i ccc,det tror jeg han allerede har bevist....
Ska ikke diskuter DOL så veldig i detalj med dæ, men ja: Han va med skyldig i den enorme sløsinga ja.

HåvardK

Quote from: testo on April 04, 2010, 15:16:17
Har noen den riktige adressen til BJ så kan man få sperret den fake siden.
Ja, nå er det viktig å ha riktig fokus, folkens!  ;D

h.b

Quote from: Rasmussen7 on April 04, 2010, 18:39:55
Quote from: DenHviteYeboah on April 04, 2010, 18:20:00

Kan aldri skylde på manageren. han bare sier hvilke spillere han vil ha.Hvis det ikke er penger til det. Ja da er det styreformannen sitt ansvar til å si det. Enhver manager i verden ville gjort det samme som DOL
Ska ikke diskuter DOL så veldig i detalj med dæ, men ja: Han va med skyldig i den enorme sløsinga ja.

Tom S

Eg sier at Larry har ansvaret for å nullstille gutta og sørge for at de ikkje mister hodet, men stiller kampklar og motivert til neste oppgåve. Dette har han tydeligvis ikkje klart. Larry kan ikkje bidra ute på matta, men må ta ansvar for den mentale oppbyggingen av gutta.

Respekterer din mening, men den er langt fra sånn eg ser det.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: Rasmussen7 on April 04, 2010, 16:49:59
Du får d her t høres så fryktelig enkelt ut...
Kan ikke Toms lese hele in legge til Trulsaren???

Slapp av, eg leser.
Det er ikkje sikkert det er så fryktelig "vanskelig"?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Evig Pint on April 04, 2010, 14:10:43
Quote from: Rudi G. on April 04, 2010, 12:45:00
Quote from: sportcarl1 on April 04, 2010, 12:41:39
Quote from: Rudi G. on April 04, 2010, 12:16:51
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Det der lukter det falsk profil av lange veier...

Har fått bekreftet fra pålitelig hold at profilen er falsk.

Beklager på det sterkeste både til Bradley Johnson selv og til dere jeg har villedet med dette sitatet og linken. Sorry!

Rudi.

Tom S

Quote from: Rudi G. on April 04, 2010, 21:06:54
Quote from: Evig Pint on April 04, 2010, 14:10:43
Quote from: Rudi G. on April 04, 2010, 12:45:00
Quote from: sportcarl1 on April 04, 2010, 12:41:39
Quote from: Rudi G. on April 04, 2010, 12:16:51
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Det der lukter det falsk profil av lange veier...

Har fått bekreftet fra pålitelig hold at profilen er falsk.

Beklager på det sterkeste både til Bradley Johnson selv og til dere jeg har villedet med dette sitatet og linken. Sorry!

Rudi.

Går greit det, Rudi.
Hadde vanskelig for å tru at Brad kunne vere så dum at han kom med uttalelsen på FB.
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Jeg er ærlig talt ikke så sikker på om jeg mener det er så lurt om Grayson må gå nå.. Jeg føler i allefall på min side at det ikke er Grayson ene og alene som skal lastes for det spillet vi har vist i det siste.. jeg har mine mistanker om at skoen klemmer andre steder, mer enn at det er en dårlig manager vi har. 1 downperiode, og så må han gå?.. njei, det er jeg ikke så sikker på om er så lurt.

Greit nok, jeg kjøper den, at manageren må ta grep for å få gutta på rett kjøl.. men på den andre siden, så er det tross alt de hønene som løper ute på banen og tross alt får betalt for å være fotballspillere på verdens mest fantastiske klubb, Leeds United.. ja, de burde skamme seg.Det skal være prestisje å få ikle seg Leeds hvite og stolte drakt.. det skal ikke være en selvfølge å få dasse rundt på gressmatta på Elland Road. Spillermessig kompetanse?.. mjea..

Jeg tror hovedproblemet oss (eller, penger får vi jo aldri nok av selvfølgelig), men utenom den økonomiske biten direkte, har jeg mine mistanker om at mye av kjernen her ligger i Beckford. Vi vet den mannen kan hvis han vil. Men jeg synes ikke jeg kan se at han vil. Er det noe han er grinete for?.. jaja, alt blir bare spekulasjoner, men jeg har ikke magefølelse for at det å hugge huet av, og ofre Grayson, samt gi ham all skyld er det rette.. Det tror jeg blir for lettvint.
Jeg har troen på at Grayson er rett mann. Men ikke engang han klarer gjøre vann til vin over natta.
-SirOlsen-

DenHviteYeboah

Macca fikk skylda for at vi ikke rykket opp i 2009.Spillerne var visstnok bra nok...Hvis vi ryker iår er det Grayson sin skyld da?eller spillerne?eller Bates?
Og en annen ting:hvor mange poeng på 3 mnd hadde vi under Macca før han ble sparket, kontra Graysons 3 siste mnd?

McMidjo

Quote from: DenHviteYeboah on April 04, 2010, 23:42:42
Macca fikk skylda for at vi ikke rykket opp i 2009.Spillerne var visstnok bra nok...Hvis vi ryker iår er det Grayson sin skyld da?eller spillerne?eller Bates?
Og en annen ting:hvor mange poeng på 3 mnd hadde vi under Macca før han ble sparket, kontra Graysons 3 siste mnd?

Hva mener du selv da?

Du skyter jo i alle retninger: Bates out! Grayson inkompetent! At spillerne er for dårlige konkluderte du jo med allerede i fjor sommer....

Alt er bare ræva - ingen lyspunkter? Ingen ting å bygge framtida på?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

DenHviteYeboah

Quote from: McMidjo on April 05, 2010, 00:05:52

Hva mener du selv da?

Du skyter jo i alle retninger: Bates out! Grayson inkompetent! At spillerne er for dårlige konkluderte du jo med allerede i fjor sommer....

Jeg mener det samme som jeg sa ifjor sommer:
1.Stallen er for dårlig!
2.Grayson er en bra manager,men holder ikke i ccc og PL!
3.Bates er en ulykke for klubben.Finnes ingen lyspunkter så lenge han eier/administrerer/er eneveldig hersker!
Jeg bare lurte på om noen har oversikt over Maccas poengfangst de 3 siste måneder før han fikk fyken.Er vel litt relevant det?

Jon R

Quote from: SirOlsen on April 04, 2010, 22:52:55
Jeg er ærlig talt ikke så sikker på om jeg mener det er så lurt om Grayson må gå nå.. Jeg føler i allefall på min side at det ikke er Grayson ene og alene som skal lastes for det spillet vi har vist i det siste.. jeg har mine mistanker om at skoen klemmer andre steder, mer enn at det er en dårlig manager vi har. 1 downperiode, og så må han gå?.. njei, det er jeg ikke så sikker på om er så lurt.

Greit nok, jeg kjøper den, at manageren må ta grep for å få gutta på rett kjøl.. men på den andre siden, så er det tross alt de hønene som løper ute på banen og tross alt får betalt for å være fotballspillere på verdens mest fantastiske klubb, Leeds United.. ja, de burde skamme seg.Det skal være prestisje å få ikle seg Leeds hvite og stolte drakt.. det skal ikke være en selvfølge å få dasse rundt på gressmatta på Elland Road. Spillermessig kompetanse?.. mjea..

Jeg tror hovedproblemet oss (eller, penger får vi jo aldri nok av selvfølgelig), men utenom den økonomiske biten direkte, har jeg mine mistanker om at mye av kjernen her ligger i Beckford. Vi vet den mannen kan hvis han vil. Men jeg synes ikke jeg kan se at han vil. Er det noe han er grinete for?.. jaja, alt blir bare spekulasjoner, men jeg har ikke magefølelse for at det å hugge huet av, og ofre Grayson, samt gi ham all skyld er det rette.. Det tror jeg blir for lettvint.
Jeg har troen på at Grayson er rett mann. Men ikke engang han klarer gjøre vann til vin over natta.

Ok. Da sparker vi Beckford og lar Grayson beholde jobben.

Men vann til vin? Vi hadde jo vin. Ikke engang Jesus Kristus gjorde vann til vin og vin til vann for så og gjøre vann til vin på nytt. Du krever for mye av et menneske laget av kjøtt og blod, Olsen!   
Jon R.

Jon R

Quote from: DenHviteYeboah on April 05, 2010, 00:12:24
Quote from: McMidjo on April 05, 2010, 00:05:52

Hva mener du selv da?

Jeg mener det samme som jeg sa ifjor sommer:
1.Stallen er for dårlig!
2.Grayson er en bra manager,men holder ikke i ccc og PL!
3.Bates er en ulykke for klubben.Finnes ingen lyspunkter så lenge han eier/administrerer/er eneveldig hersker!
Jeg bare lurte på om noen har oversikt over Maccas poengfangst de 3 siste måneder før han fikk fyken.Er vel litt relevant det?

Ok. Da sparker vi spillerne og Bates og lar Grayson beholde jobben. Inntil vi er oppe i CCC.
Jon R.

Runar

sykt å være en bra managere men ikke holde CCC og PL nivået?

DenHviteYeboah

Quote from: Runar on April 05, 2010, 02:50:25
sykt å være en bra managere men ikke holde CCC og PL nivået?
Sykt?
Hva er så rart med å være bra i L1 og ikke i ccc og PL? Så du mener at hvis man er bra i L1-ja da er man automatisk bra i ccc og PL?Jeg tok utgangspunkt i Graysons virke i Blackpool.Han rykket opp ja,men hans meritter i klubben under hele hans periode skremte ingen.Når vi ser hvordan Blackpool gjør det uten ham kombinert med hva han har gjort av taktiske og psykologiske valg i 3 måneder her i klubben,ja da finner jeg det merkelig hvis du ikke ser at dette styrker min teori:Han holder ikke i ccc-ikke for denne klubben som har tenkt å rykke opp videre!

SirOlsen

Quote from: Jon R on April 05, 2010, 01:17:19
Hele smæla her, kan leses lengre oppe  :P

Ok. Da sparker vi Beckford og lar Grayson beholde jobben.

Men vann til vin? Vi hadde jo vin. Ikke engang Jesus Kristus gjorde vann til vin og vin til vann for så og gjøre vann til vin på nytt. Du krever for mye av et menneske laget av kjøtt og blod, Olsen!  
Spark meg her og spark meg der.. det er vel tross alt ballen som skal sparkes i motstanderens mål, som tross alt er hovedsaken som må gjøres her. Om du leste hva jeg skrev, så "mistenker jeg" bare et problem. Jeg sa aldri at det "var det". Men all diskusjon her inne, er jo uansett bare basert på mistanker og spekulasjoner.

Men jeg klarer ikke se hva bedre det skal bli til ved å sparke Grayson nå? Grayson er nå inne i sine første nedturs periode, og hele Leeds har jo vært en eneste stor nedtur det siste tiåret. Jeg glemmer ikke at det er under Grayson jeg faktisk har fått tilbake optimismen igjen at vi faktisk KAN være istand til å greie det!
I allefall trodde jeg det i første halvdel av sesongen, samt når vi til og med slo ut ManU av cupen. Jeg var allerede da forberedt på at trenden enkelt kunne snu for en periode. At ting snur, vil få konsekvenser i den ene eller andre retningen uansett, da hele denne dansen handler om å kapre poeng. Jeg har troen på at Grayson skal kunne klare å snu skuta på rett kjøl igjen. Og forhåpentligvis i tide. Dette basert på den gode flowen vi faktisk har hatt det siste halvåret.

Det er ikke automatisk gitt at jeg liker det som foregår der borte nå. Men jeg er ikke enig i at Grayson skal få hele bøtta pga dette, da vi har noen primadonnaer og til tider hodeløse kyllinger som ikke er interessert i å blø for drakta. Dette "tror" jeg er et i utgangspunktet finansielt problem. Ta feks vår kjære primadonna Beckford; Hvorfor har han nå 2 ganger bedt om transfer (eller han har vært nær ved å forsvinne ut av døra to ganger, og minst en gang ba ham om å bli satt på transferlista selv). Og da Beckford som har vært såpass viktig når det kommer til målscoring for oss, ikke later til å gidde å gjøre jobben sin på banen.. da har vi et spillerproblem, spør du meg.

Men jeg undrer meg en ting; "HVORDAN FORKLARES DEN SUKSESSEN VI HADDE FREM TIL NYTTÃ...R"?
-SirOlsen-

jarle

Quote from: SirOlsen on April 05, 2010, 10:19:00
Quote from: Jon R on April 05, 2010, 01:17:19
Hele smæla her, kan leses lengre oppe  :P

Men jeg undrer meg en ting; "HVORDAN FORKLARES DEN SUKSESSEN VI HADDE FREM TIL NYTTÃ...R"?

desverre er en sesong noen mnd lengre en januar...
noen lag blir bedre utover i sesongen
noen kjøper inn gode spillere
noen managere finner ut av andre lags spillestil ( kanskje noen har lest oss)

noen blir nervøse når det drar seg til ( Leeds??)

det er derfor jeg har etterlyst kvalitetspillere som har det ekstra...  vinnertyper, ledere
Vi har til nød Naylor... han er en enkel stopper og ikke en Beckenbauer desverre.

berlin

For den som er interessert (me not):

Denne fb-siden synes å være mer BJ, en fanside.

http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Bradley-Johnson/148128149362?ref=ts

Eieren (BJ) har kun 2 kommentarer siden nyttår, 10.januar og fredag 2.april, hvor han skrev:

I need to pull my finger out my arse cos I've been shit since scum game. Big game tmoz

Til tråden:

- har som vanlig isolert meg langt til fjells i påsken, men fått med meg sjokk-nederlaget mot Swindon, eller var det et sjokk?

- Vinner vi mot Yeovil, blir jeg overrasket om SG dumpes, taper vi eller spiller uavgjort, tja hvem vet. Som SA skriver, om det "pågår noe", så forblir det en  hemmelighet for meget få innvidde, og jeg tror ikke Snodin blir en midlertidig løsning, så dermed er det en del ting som skal klaffe.

Så egentlig gidder jeg ikke spekulere, bare venter og.........håper på et mirakel de siste 7 kampene.

Tom S

Gordon Strachan observert i Leeds i helga...
COME ON LEEDS !!

h.b

Strachan er nok en god manager hvis han får penger av styret å rutte med. Av Bates får han småpenger.
Og vi må slutte med å forgude ex-players. Vi må ha en manager som har bevist noe. Det har ikke Strachan