Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196500 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #240 på: April 04, 2010, 12:16:51 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vielljaa

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #241 på: April 04, 2010, 12:25:03 »
For meg er tap mot Yeovil dråpen for Grayson. Vi ligger tross alt bare 6 poeng foran 7.plass og hvis denne horrible formen fortsetter så kan det gå riktig galt hvis det ikke skjer noe snart. Med en slik kollaps som pågår nå så burde ikke SG få fortsette - han er den som må stilles ansvarlig. Selvfølgelig kan en ny manager så seint i sesongen ende begge veier, men vi kan jo ikke sitte med lua i hånda og håpe på det beste.

Men alt i alt; Prove me wrong Simon.

MOT

There is only one United

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #242 på: April 04, 2010, 12:35:56 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

Har Bradley sagt dette?
Sjølv om han meiner dette bør han holde munn!
Eg tar han ut av laget mitt mot Yeovil...
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #243 på: April 04, 2010, 12:41:39 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #244 på: April 04, 2010, 12:45:00 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

marve

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #245 på: April 04, 2010, 13:02:16 »
Veldig trist om grayson skulle få sparken nå,hadde virkelig håpet han skulle klart å få oss opp i år.
Men det kan virke som han famler totalt rundt i blinde nå ,så jeg vet ikke lenger om han er rett mann .
En ting er jeg  helt sikker på og det  er  at vi har en styreformann som ikke er bra for vår klubb .
Hva kunne grayson fått til med penger ???,tror grayson har vært for opptatt med å tilfredstille bates og derfor gjort det på den billige måten .
Men hvem hadde med håden på hjerte trodd at vi skulle kolapse så til de grader ved nytt år .?????
Veldig synd at grayson ser ut til å ha mista grepet hadde virkelig håpet han skulle klart det .
Tror bestemt at vegen framover vill være å bygge et  LAG ,slutte med å låne så mange spillere som vi har gjort i år .
Vi er leeds u og skal ikke tape budkriger mot lag som barnsley og southampton osv osv .
Vi må tørre å satse mer på våre unge talenter ,la dem få prøve seg mer en de har fått gjort de siste åra .
Bates må skjønne at det å bygge et fotball lag er viktigere en å bygge hotell ,for hvis ikke vi har et fotball lag å følge så vill heller ingen ha interesse av å bo på ditt hotell .
« Siste redigering: April 04, 2010, 13:05:52 av marve »
 

sviper

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #246 på: April 04, 2010, 13:14:46 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

Om SG har igjen baller/ball,så er svaret på dette Bradley,en periode på tribunen >:(
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #247 på: April 04, 2010, 13:31:14 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Vet vi nå sikkert at det er den ekte Bradley Johnson som står bak denne profilen? Hvis det er det, så kan han bare ryke og reise. Man kringkaster ikke slikt på Facebook. Da er man en komplett idiot!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #248 på: April 04, 2010, 13:32:43 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Vet vi nå sikkert at det er den ekte Bradley Johnson som står bak denne profilen? Hvis det er det, så kan han bare ryke og reise. Man kringkaster ikke slikt på Facebook. Da er man en komplett idiot!

auren

Det er det!

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #249 på: April 04, 2010, 13:34:08 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Vet vi nå sikkert at det er den ekte Bradley Johnson som står bak denne profilen? Hvis det er det, så kan han bare ryke og reise. Man kringkaster ikke slikt på Facebook. Da er man en komplett idiot!

auren

Det er det!

Da bør han sparkes på huet og rævva ut! Bye, bye BJ!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #250 på: April 04, 2010, 13:35:51 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Vet vi nå sikkert at det er den ekte Bradley Johnson som står bak denne profilen? Hvis det er det, så kan han bare ryke og reise. Man kringkaster ikke slikt på Facebook. Da er man en komplett idiot!

auren

Det er det!

Da bør han sparkes på huet og rævva ut! Bye, bye BJ!

auren

Enig auren!
UT med tullingen, er det sånn innstilling gutta har så er det ikkje rart at laget ikkje fungerer.
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #251 på: April 04, 2010, 13:40:30 »
Kan de som er venner med BJ vennligst skrive på Facebook siden hans at vi ikke tolererer illojalitet? Gi han gjerne et rødt kort også sammen med en lang: BOOOOOOO!!!!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #252 på: April 04, 2010, 14:10:43 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Det der lukter det falsk profil av lange veier...
Marching on together

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #253 på: April 04, 2010, 14:16:02 »
Bradley Johnson: Simon Grayson please start to play me or i'm going to leave in summer for 1st team football.

SG har mistet lojaliteten hos spillerene. Say no more!

vilken är källan?

Regner med det er kilden du spør etter,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521348558&ref=nf

Vet vi nå sikkert at det er den ekte Bradley Johnson som står bak denne profilen? Hvis det er det, så kan han bare ryke og reise. Man kringkaster ikke slikt på Facebook. Da er man en komplett idiot!

auren

Det er det!

Hvordan vet du at det er en ekte profil?? Er venn med en del fotballspillere på facebook, og det er ganske lett å skille de ekte fra de uekte. Denne virker å være særdeles uekte. Bare ta nå en titt inne på profilen. Laget av en Leeds-fan garantert..


Han er bl.a. uttalt Arsenal-fan (ville møte dem i cupen).
Han er et vanlig mennekse som har et sosialt liv og bryr seg garantert om noe annet enn Leeds selv om det er jobben og klubben han spiller i. Dette mangler selvfølgelig, da denne profilen handler kun om Leeds, nesten slik at det blir latterlig å tro det er ekte..


Politisk ståsted:
    LEEDS UNITED
Trosretning:
    LEEDS UNITED

Om meg:
    Bradley Paul Johnson (born 28 April 1987 in Hackney, Greater London) is an English footballer who currently playing as a midfielder for Leeds United in League One.

Hi I'm Bradley Johnson Currently Playing For The Best Team In The World Leeds United FC

Nesten uten unntak kun medlem i Leeds-fan-grupper..

FAKE! :)
« Siste redigering: April 04, 2010, 14:20:23 av Evig Pint »
Marching on together

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #254 på: April 04, 2010, 15:02:33 »
God analyse der EP. Luring denne BJ som også klarer å lure sine egne lagkammerater til å tro han er ekte!?

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #255 på: April 04, 2010, 15:12:31 »
God analyse der EP. Luring denne BJ som også klarer å lure sine egne lagkammerater til å tro han er ekte!?

Hvis man ser på bildene som ligger ute (26 totalt) så er det jo kun "fan-bilder". Jeg tror nok Evig Pint har rett - dette er en fake side. Og selv om han er venner med "alle" lagkameratene så er nok disse profilene også fake.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #256 på: April 04, 2010, 15:15:28 »
Skal ikke så mye til for å bli venn med lagkamerater selv om lagkameratene er "ekte", de godtar nok i hytt og pine.. Denne BJ profilen er 99,9 % sikkert fake.  Heldigvis  :)
Marching on together

testo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #257 på: April 04, 2010, 15:16:17 »
Har noen den riktige adressen til BJ så kan man få sperret den fake siden.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trulsaren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #258 på: April 04, 2010, 15:47:40 »
Jeg har lest noen innlegg av tråden her og jeg er overasket over hvor kravstore enkelte er og absolutt overasket over hvor fort folk skifter skinn! For nøyaktig 4 måneder siden kunne jeg på dette forumet lese hundrevis av genierklæringer og kommentarer om at Grayson kom til å bli en stor internasjonal manager. Om Leeds og Bates velger å sparke Grayson er jeg ekstremt overasket! Jeg har tatt for meg en del punkter som jeg føler taler for Grayson:

- Etter Old f**kford kampen har det sakte men sikkert gått nedover. Målscorer Beckford brukte sin heltestatus og framskyting i pressen til å indirekte si at dette ble hans siste sesong for Leeds, han ville til Premier Leuage. Dette førte til utrolig mye energibruk fra både spillere og ledelse. Kanskje mest gikk det ut over Beckford selv. Det sies at lagene som ender blant top 3 trenger 3 ting: Bredde i stallen, en god keeper og det aller viktigste; en topscorer. Brann hadde Helstad, Scums har Ruuney og Chelsea har Drogba. Ved en rask titt på hvem som scoret målene fra 4 januar fram til 1 mars (15 mål totalt) noterte Becks seg for 3 mål, 2 av dem på straffespark. Storscoreren og mannen som skulle gjøre det for oss var borte med skade og pressesyken. Den eneste som scorte mål var Becchio, men for uten det var det ytterst få andre som tegnet seg på scoringslisten.

- Leeds laget hadde gjennomgått en flytsone som for den eldre garde sender minner og tanker tilbake til gylnere tider. Flyten ble opprettholdt med én ripe i lakken (Wycombe) fram til returkampen mot Tottenham. Endelig ett PL lag som motstander på Elland Road. 37 000 på tribunen og en god kamp om man ser på nivåforskjellen mellom spillerne. Etter kicket av 37 000 på hjemmebane mot et PL lag tror jeg Leeds nådde toppen. Toppen av nivået som er mulig med dagens stall, og toppen av en utrolig flytsone. Når noe kommer opp, må det også komme ned. Si hva dere vil, men jeg tror FA Cupen var det som har ødelagt mest av årets sesong. All medieoppmerksomheten tar på for spillere som til vanlig kun blir fulgt av supportere og lokalavisen.

- En annen faktor er at vi fra 16. januar til 13 mars (56 dager) spilte 16 matcher. Dette vil si at laget gjennomsnittelig fikk en pause på 3,5 dager dersom min hoderegning holder mål. Det vil si 5 kamper mer enn Norwich (11 matcher), 4 mer enn Milwall og Swindon (12). Inkludert ekstratiden mot Carlisle og gjennomsnittelig overtid vil dette si 422 minutter på baner som holder Engelsk 3. divisjon kvalitet. Som toppidrettsspiller er det klart at dette gir en enorm fordel til lagene rundt Leeds.
Om man deler opp tabellen i tre deler: topp, middel og bunn, og ser på motstandernes posisjon på tabellen (dagen matchen ble spilt) møtte Leeds totalt: 5 topplag, 4 middels lag og 3 bunnlag i seriekampene. I tilegg til Premier Leauge motstander over 2 kamper og 1 middels lag i 2 matcher + 30 min og straffekonk.

- Skader. Vi hadde de også. Nå husker jeg ikke skadehistorien til samtlige Leeds spillere, men så vidt meg bekjent har vi i løpet av "down-perioden" vår hatt skader på flere sentrale spillere: Higgs, Kisnorbo, Kilkenny, Johnson, Beckford og Becchio. Dette fører til store rotasjoner i laget, som bringer meg over på neste punkt.

- Det er bare å ligge kortene på bordet og innrømme at 90 % av Leeds fansen innkasserte seriemesterskapet og opprykket lenge før halvparten av kampene var spilt. I starten tror jeg ikke dette hadde noen innvirkning på laget. De var i en positiv flytsone og bygget seg egentlig bare opp av dette. Flott i medgang, men et sant helvete i motgang. Ett tap ble etterfulgt av noen uavgjorte og noen tap til. Dette førte til bra usikkerhet i stallen. Jeg kan tenke meg at flere av spillerne så i speilet i starten av down-perioden og tenkte "Klarer vi dette egentlig?". Fotball er et spill som favoriserer de som er bestemt og de som har selvtillit. Uten dette kommer vi aldri til å rykke opp.

Mitt siste punkt er veldig enkelt: LEEDS UNITED og supporterne. Leeds er en stor klubb for oss som supportre, men i nivåsammenheng kan vi kun vise til en gammel storhetstid og økonomisk rot. Vi vinner ikke sesongen med å kun stille opp. Vi må faktisk ha spillere til å klare dette og fighting spirit. De fleste spillerne holder Leauge One nivå. Ikke CCC nivå. Når jeg skriver nivå mener jeg spillerferdigheter og profesjonallitet. Vi har på nåværende tid ikke nivået eller profesjonaliteten til å rykke opp. Tabellen lyver aldri. Vi er så gode som posisjonen viser. Når vi har havnet på samme plassering (+/- 1-2 plasser) de siste sesongene må det faktisk gå ett lys opp i hodet på folk at vi er ikke bedre enn at vi holdet et godt Leauge One nivå.

Det meste av dette er grunnsteiner til nedgangen laget har opplevd de siste 2 månedene og få ting av dette er noe Grayson kunne endret på. Becks styrer seg selv, FA cupen er ikke sunt for ett 3. div lag, skader kan man aldri gradere seg for og usikkerheten til spillerne og det fansen krever sier ligger heller ikke på Grayson sin pult.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #259 på: April 04, 2010, 15:57:57 »
Applaus t dæ!!!

jarle

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #260 på: April 04, 2010, 16:21:37 »
rart at andre storklubber orker champions league og Fa cuper og liga cuper og landskamper på alle spillerne på toppen av det...

Og vi skal ikke orke 3 runde i FA cupen...


TULL PRAT!!!!!

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #261 på: April 04, 2010, 16:22:17 »
rart at andre storklubber orker champions league og Fa cuper og liga cuper og landskamper på alle spillerne på toppen av det...

Og vi skal ikke orke 3 runde i FA cupen...


TULL PRAT!!!!!

ENIG!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #262 på: April 04, 2010, 16:27:29 »
rart at andre storklubber orker champions league og Fa cuper og liga cuper og landskamper på alle spillerne på toppen av det...

Og vi skal ikke orke 3 runde i FA cupen...


TULL PRAT!!!!!
ja,la oss finne på alle mulige forklaringer på hvordan vi spiller bortsett fra hver enkelt spillers ferdigheter....

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #263 på: April 04, 2010, 16:28:57 »
rart at andre storklubber orker champions league og Fa cuper og liga cuper og landskamper på alle spillerne på toppen av det...

Og vi skal ikke orke 3 runde i FA cupen...


TULL PRAT!!!!!

ENIG!
Mene dåkker at vi har en stall nu t dags til spille champions league???
Dåkker syns ikke d e litt vell opptimistisk?? Vi e trossalt på nivå 3...

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #264 på: April 04, 2010, 16:33:23 »
rart at andre storklubber orker champions league og Fa cuper og liga cuper og landskamper på alle spillerne på toppen av det...

Og vi skal ikke orke 3 runde i FA cupen...


TULL PRAT!!!!!

ENIG!
Mene dåkker at vi har en stall nu t dags til spille champions league???
Dåkker syns ikke d e litt vell opptimistisk?? Vi e trossalt på nivå 3...

Nei, men sjølv om gutta ikkje er gode nok for CL må ein kunne forvente at dei skal takle å spille ein kamp eller to uten at det skal ha skylda for dårleg form. Meiner eg.
COME ON LEEDS !!

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #265 på: April 04, 2010, 16:40:51 »
Ja men d æ trur Trulsaren mene e at d 3 kampan gikk t hode på guttan...
D e d ikke bare bare å motivere guttan t å spille mot lag som Exeter, Wycombe mfl.
Og når du her en primadonna ala Beckford på laget gjør ikke d saka no bedre...
Mene personlig at vi ikke trengte de 2 kampan mot Tottenham. Æ trur vi slit med dem enda.

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #266 på: April 04, 2010, 16:43:07 »
Ja men d æ trur Trulsaren mene e at d 3 kampan gikk t hode på guttan...
D e d ikke bare bare å motivere guttan t å spille mot lag som Exeter, Wycombe mfl.
Og når du her en primadonna ala Beckford på laget gjør ikke d saka no bedre...
Mene personlig at vi ikke trengte de 2 kampan mot Tottenham. Æ trur vi slit med dem enda.


Da har Larry sviktet!
Ã… spille mot manu og tottenham bør kun vere positivt, dersom det blir negativt å få sånne bonuser så er det noe fundamentalt som svikter.
Derfor er eg no av den oppfatning at Larry må gå.
COME ON LEEDS !!

Trulsaren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #267 på: April 04, 2010, 16:44:23 »
Jeg sier ikke nødvendigvis at det var det fysiske det gikk ut over når vi spilte FA cupen, men det mentale. Ikke kom her å si at ting ikke hadde vært annerledes om vi aldri hadde spilt mot Manu og Tottenham, men heller Oldham og Blackpool.
Når Gerrard, Torres, Reina og andre PL spillere løper ut på stadioner som holder 30 000 + hver eneste match har de gjort det utallelige ganger før. Når disse møter lag som Tottenham og Manu har de gjort det utallelige ganger før.
Noen i Leeds troppen har landslagserfaring, men før januar var det ikke en kjeft av de som visste hvordan det var å faktisk spille en match som ble fulgt av 30 000 på stadion og noen millioner rundt om i verden på tv'en.

Om dere sier at FA Cupens resultater og kamper ikke hadde noen negativ effekt på Leeds må dere prøve å stille dere litt nøytralt og tenke om igjen.

Hvordan dere sammenligner Leeds med CL lag viser bare akkurat hva som er feilen med Leeds og supporterne. Vi tror vi fortsatt kan spille Premier Leauge og Cl. Vi tror at alle lovende talenter i verden har pekt ut Leeds som sitt førsteønske. Vi må åpne øynene og se realiteten. Vi spiller på nivå 3 i England der vi med dagens stall hører hjemme. Tabellen lyver ikke. Vi er per dags dato Englands 48. beste lag, 44 plasser og en evighet unna CL.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #268 på: April 04, 2010, 16:47:34 »
Jeg sier ikke nødvendigvis at det var det fysiske det gikk ut over når vi spilte FA cupen, men det mentale.

Om dere sier at FA Cupens resultater og kamper ikke hadde noen negativ effekt på Leeds må dere prøve å stille dere litt nøytralt og tenke om igjen.

Mitt poeng: da er det noe fundamentalt som svikter når sånn positive opplevelser blir til noe negativt.
Det ser sannsynleg ut at cupsuksessen kan vere årsak, derfor må Larry ta sitt ansvar å gå!
COME ON LEEDS !!

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #269 på: April 04, 2010, 16:49:59 »
Du får d her t høres så fryktelig enkelt ut...
Kan ikke Toms lese hele in legge til Trulsaren???