Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kongsmo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #360 på: April 16, 2010, 00:30:22 »
jepp, cup triumfen mot gunners.....den enest så langt....

får håpe på ny FA cup pokal til neste år sammen med opprykk til PL med SG som manager   :D
"SNIFFER"

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #361 på: April 17, 2010, 16:36:26 »
Næmmen vi snakkes...  >:(

Ha det bra.

Stephenjazz

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #362 på: April 18, 2010, 12:31:11 »
nei nei og atter nei......

veien til lykke er ikke å skifte manager en gang i året, og det er vel ganske uaktuelt å få lokket en erfaren super god manager til leeds mens vi er i league 1......

og hvis SG klarer å få oss opp i år fortjener han å få sjangsen til å fortsette i jobben sin i leeds til det motsatte er bevist....

synes faktisk SG har gjordt en bra jobb, og er helt sikker på at han har lært og vokst mye på de siste 3 månedene

ganske morsomt med alle oss på forumet og meninger vi har, har vi en gammel 60-åring som manager vil vi ha en ung sulten manager, har vi en ung manager vil vi ha en erfaren..............

uansett er jeg sikker på at beste og enkleste vei til suksess er å beholde en manager over mange år til å bygge sitt eget lag og sin egen spillestil

og husk, hvis SG klarer å få oss opp i år så er det faktisk utrolig bra gjordt av ham at han fikk snudd den dårlige formen, og fikk leeds tilbake til seirer når det gjaldt som mest og presset var på topp.....

tror på direkte opprykk i år jeg, og på minst et par år til med SG i manager stolen på ER  :)

MOT
Tror du mangler bakkeklarning. Grayson har ikke greidd å snu noen verdens ting. At han spiller med de samme kamp etter kamp, er en prestasjon i seg selv. 99% managere ville byttet store deler av laget, men han velger å kjøre de samme. Det er da ikke rart at resultatet blir som i går, nemlig 3-0 etter 30 min. Hvis det ikke kommer endringer til neste kamp, vil et opprykk være nært sagt umulig
Det blir aldri umoderne å vinne

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #363 på: April 18, 2010, 12:40:47 »
nei nei og atter nei......

veien til lykke er ikke å skifte manager en gang i året, og det er vel ganske uaktuelt å få lokket en erfaren super god manager til leeds mens vi er i league 1......

og hvis SG klarer å få oss opp i år fortjener han å få sjangsen til å fortsette i jobben sin i leeds til det motsatte er bevist....

synes faktisk SG har gjordt en bra jobb, og er helt sikker på at han har lært og vokst mye på de siste 3 månedene

ganske morsomt med alle oss på forumet og meninger vi har, har vi en gammel 60-åring som manager vil vi ha en ung sulten manager, har vi en ung manager vil vi ha en erfaren..............

uansett er jeg sikker på at beste og enkleste vei til suksess er å beholde en manager over mange år til å bygge sitt eget lag og sin egen spillestil

og husk, hvis SG klarer å få oss opp i år så er det faktisk utrolig bra gjordt av ham at han fikk snudd den dårlige formen, og fikk leeds tilbake til seirer når det gjaldt som mest og presset var på topp.....

tror på direkte opprykk i år jeg, og på minst et par år til med SG i manager stolen på ER  :)

MOT
Tror du mangler bakkeklarning. Grayson har ikke greidd å snu noen verdens ting. At han spiller med de samme kamp etter kamp, er en prestasjon i seg selv. 99% managere ville byttet store deler av laget, men han velger å kjøre de samme. Det er da ikke rart at resultatet blir som i går, nemlig 3-0 etter 30 min. Hvis det ikke kommer endringer til neste kamp, vil et opprykk være nært sagt umulig
Godt sagt!
Helt enig!

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #364 på: April 18, 2010, 12:53:29 »
nei nei og atter nei......

veien til lykke er ikke å skifte manager en gang i året, og det er vel ganske uaktuelt å få lokket en erfaren super god manager til leeds mens vi er i league 1......

og hvis SG klarer å få oss opp i år fortjener han å få sjangsen til å fortsette i jobben sin i leeds til det motsatte er bevist....

synes faktisk SG har gjordt en bra jobb, og er helt sikker på at han har lært og vokst mye på de siste 3 månedene

ganske morsomt med alle oss på forumet og meninger vi har, har vi en gammel 60-åring som manager vil vi ha en ung sulten manager, har vi en ung manager vil vi ha en erfaren..............

uansett er jeg sikker på at beste og enkleste vei til suksess er å beholde en manager over mange år til å bygge sitt eget lag og sin egen spillestil

og husk, hvis SG klarer å få oss opp i år så er det faktisk utrolig bra gjordt av ham at han fikk snudd den dårlige formen, og fikk leeds tilbake til seirer når det gjaldt som mest og presset var på topp.....

tror på direkte opprykk i år jeg, og på minst et par år til med SG i manager stolen på ER  :)

MOT
Tror du mangler bakkeklarning. Grayson har ikke greidd å snu noen verdens ting. At han spiller med de samme kamp etter kamp, er en prestasjon i seg selv. 99% managere ville byttet store deler av laget, men han velger å kjøre de samme. Det er da ikke rart at resultatet blir som i går, nemlig 3-0 etter 30 min. Hvis det ikke kommer endringer til neste kamp, vil et opprykk være nært sagt umulig

Køyrer med de samme kamp etter kamp, seier du?
Eg synes kanskje største feilen til Larry i den forferdelige perioden var mangel på kontinuitet i lagoppstillingen.

Du seier det ikkje er rart at vi ligger under med 3 mål etter ein halvtime når Larry velger å køyre det samme laget som overbeviste med ein god forestilling og resultat borte mot Carlisle.
Eg følger deg ikkje på denne, etter mitt syn var det ikkje på sin plass med rokkering av 11'eren etter 9p på 3 siste.

Kva lag vil du han skal mønstre mot Dons, da?
COME ON LEEDS !!

kongsmo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #365 på: April 18, 2010, 12:59:21 »
nei nei og atter nei......

veien til lykke er ikke å skifte manager en gang i året, og det er vel ganske uaktuelt å få lokket en erfaren super god manager til leeds mens vi er i league 1......

og hvis SG klarer å få oss opp i år fortjener han å få sjangsen til å fortsette i jobben sin i leeds til det motsatte er bevist....

synes faktisk SG har gjordt en bra jobb, og er helt sikker på at han har lært og vokst mye på de siste 3 månedene

ganske morsomt med alle oss på forumet og meninger vi har, har vi en gammel 60-åring som manager vil vi ha en ung sulten manager, har vi en ung manager vil vi ha en erfaren..............

uansett er jeg sikker på at beste og enkleste vei til suksess er å beholde en manager over mange år til å bygge sitt eget lag og sin egen spillestil

og husk, hvis SG klarer å få oss opp i år så er det faktisk utrolig bra gjordt av ham at han fikk snudd den dårlige formen, og fikk leeds tilbake til seirer når det gjaldt som mest og presset var på topp.....

tror på direkte opprykk i år jeg, og på minst et par år til med SG i manager stolen på ER  :)

MOT
Tror du mangler bakkeklarning. Grayson har ikke greidd å snu noen verdens ting. At han spiller med de samme kamp etter kamp, er en prestasjon i seg selv. 99% managere ville byttet store deler av laget, men han velger å kjøre de samme. Det er da ikke rart at resultatet blir som i går, nemlig 3-0 etter 30 min. Hvis det ikke kommer endringer til neste kamp, vil et opprykk være nært sagt umulig

Køyrer med de samme kamp etter kamp, seier du?
Eg synes kanskje største feilen til Larry i den forferdelige perioden var mangel på kontinuitet i lagoppstillingen.

Du seier det ikkje er rart at vi ligger under med 3 mål etter ein halvtime når Larry velger å køyre det samme laget som overbeviste med ein god forestilling og resultat borte mot Carlisle.
Eg følger deg ikkje på denne, etter mitt syn var det ikkje på sin plass med rokkering av 11'eren etter 9p på 3 siste.

Kva lag vil du han skal mønstre mot Dons, da?


så vidt jeg kan huske har de fleste kritisert SG på grunn av at han omrokert så mye på laget de siste 2 månedene mens i høst så spilte vi med samme 11 kamp etter kamp og at dette var veien til triumf......

og desverre så har ikke SG så mange muligheter heller, forsvaret er jo delvis helt ræva, men hvilke spillere har han putte inn???? det samme gjelder på midtbanen, mens på topp spilte han jo de beste de siste kampene.....

og det er jo sånn at man kan bytte 3 spillere hver kamp, så hva skulle han ha gjordt, byttet 3 forsvarere etter 20 min???
"SNIFFER"

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #366 på: April 18, 2010, 13:04:29 »
Synes det blir for enkelt å gi Grayson skylda for 0-3 etter 30 min i går.

1. Laguttaket var det ingenting å si på. Med tre strake, og en god kamp sist, kunne han ikke gjort noe annet her.

2. Ã… gjøre store endringer i løpet av første 30 min i en kamp kan man ikke forvente. Med 0-3 i sekken så tidlig, føler jeg det er spillerne som må bære det største ansvaret.

3. Det Grayson da evt kan tas på er motiveringen i forkant. Dette var vår viktigste kamp på lange tider.

4. Byttene. Med scoring i 45. min er det ikke gitt at han burde byttet i pausen. Han ser an starten, og gjør bytter etter 9 min. Ikke veldig gæærnt det. Siste bytte kommer etter 76, kunne uansett ikke kommet mer enn 5-6 tidligere. Uansvarlig å ha gjort seg ferdig med byttene med mer enn 20 min igjen. Valget av spillere ut og inn er vanskelig å vurdere når man ikke har sett kampen.

Den enkleste øvelsen er jo etterpåklokskapen. Når man har fasit ser jo alle hva som burde vært gjort. Min mening er at det sviktet i forkant. Underveis gjorde ikke Grayson så mye galt, vi scoret to og kom nesten tilbake i kampen.

Rykker vi opp berger han helt sikkert jobben. Kjenner ikke til mange som mister jobben etter opprykk (sett bort fra Eide i KIL).
 

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #367 på: April 18, 2010, 14:15:08 »
Det er bedre å mangle bakkeklarning enn bakkekontakt, min godeste Jazz  ;D

Mangla et glis der
« Siste redigering: April 18, 2010, 15:12:13 av lojosang »
- Leif Olav

Stephenjazz

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #368 på: April 18, 2010, 15:11:04 »
nei nei og atter nei......

veien til lykke er ikke å skifte manager en gang i året, og det er vel ganske uaktuelt å få lokket en erfaren super god manager til leeds mens vi er i league 1......

og hvis SG klarer å få oss opp i år fortjener han å få sjangsen til å fortsette i jobben sin i leeds til det motsatte er bevist....

synes faktisk SG har gjordt en bra jobb, og er helt sikker på at han har lært og vokst mye på de siste 3 månedene

ganske morsomt med alle oss på forumet og meninger vi har, har vi en gammel 60-åring som manager vil vi ha en ung sulten manager, har vi en ung manager vil vi ha en erfaren..............

uansett er jeg sikker på at beste og enkleste vei til suksess er å beholde en manager over mange år til å bygge sitt eget lag og sin egen spillestil

og husk, hvis SG klarer å få oss opp i år så er det faktisk utrolig bra gjordt av ham at han fikk snudd den dårlige formen, og fikk leeds tilbake til seirer når det gjaldt som mest og presset var på topp.....

tror på direkte opprykk i år jeg, og på minst et par år til med SG i manager stolen på ER  :)

MOT
Tror du mangler bakkeklarning. Grayson har ikke greidd å snu noen verdens ting. At han spiller med de samme kamp etter kamp, er en prestasjon i seg selv. 99% managere ville byttet store deler av laget, men han velger å kjøre de samme. Det er da ikke rart at resultatet blir som i går, nemlig 3-0 etter 30 min. Hvis det ikke kommer endringer til neste kamp, vil et opprykk være nært sagt umulig

Køyrer med de samme kamp etter kamp, seier du?
Eg synes kanskje største feilen til Larry i den forferdelige perioden var mangel på kontinuitet i lagoppstillingen.

Du seier det ikkje er rart at vi ligger under med 3 mål etter ein halvtime når Larry velger å køyre det samme laget som overbeviste med ein god forestilling og resultat borte mot Carlisle.
Eg følger deg ikkje på denne, etter mitt syn var det ikkje på sin plass med rokkering av 11'eren etter 9p på 3 siste.

Kva lag vil du han skal mønstre mot Dons, da?
Hvor mange mål har vært en konsekvens av ruskete forsvarsspill av Naylor og Hughes, jeg har i hvert fall kommet ut av tellinga. Hvor mange kamper går det mellom hver gang midtbanen gjør en god kamp. hvorfor spiller Howson på kanten når han er mye bedre sentralt. Det er spesielt merkelig at ikke Rui spiller. Forsvaret var bunnsolid i høst da han spilte med Kisnorbo. Håper på disse på lørdag

                                     Higgs
                      Bromby   Collins Rui Parker
                      Snoddgrass Kilkenny Doyle Watt
                                  Becchio Gradel
Det blir aldri umoderne å vinne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #369 på: April 18, 2010, 15:29:48 »
Higgs
                      Bromby   Collins Rui Parker
                      Snoddgrass Kilkenny Doyle Watt
                                  Becchio Gradel

95% enig med deg Stephenjazz, ville bare erstattet Doyle sentralt med Howson.
Så Collins mot Norwich og syntes også han burde få noen sjanser som midtstopper.
Og hvorfor leie Watt hvis han ikke kan heve laget?  Greit med Hughes ut ,for han imponerer ingen. (kanskje med unntak av bankforbindelsen sin).

columbi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #370 på: April 18, 2010, 21:33:28 »
Han får sparken dersom vi ikke går opp i år.
 

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #371 på: April 19, 2010, 11:24:32 »
Synes det blir for enkelt å gi Grayson skylda for 0-3 etter 30 min i går.

1. Laguttaket var det ingenting å si på. Med tre strake, og en god kamp sist, kunne han ikke gjort noe annet her.

2. Ã… gjøre store endringer i løpet av første 30 min i en kamp kan man ikke forvente. Med 0-3 i sekken så tidlig, føler jeg det er spillerne som må bære det største ansvaret.

3. Det Grayson da evt kan tas på er motiveringen i forkant. Dette var vår viktigste kamp på lange tider.

4. Byttene. Med scoring i 45. min er det ikke gitt at han burde byttet i pausen. Han ser an starten, og gjør bytter etter 9 min. Ikke veldig gæærnt det. Siste bytte kommer etter 76, kunne uansett ikke kommet mer enn 5-6 tidligere. Uansvarlig å ha gjort seg ferdig med byttene med mer enn 20 min igjen. Valget av spillere ut og inn er vanskelig å vurdere når man ikke har sett kampen.

Den enkleste øvelsen er jo etterpåklokskapen. Når man har fasit ser jo alle hva som burde vært gjort. Min mening er at det sviktet i forkant. Underveis gjorde ikke Grayson så mye galt, vi scoret to og kom nesten tilbake i kampen.

Rykker vi opp berger han helt sikkert jobben. Kjenner ikke til mange som mister jobben etter opprykk (sett bort fra Eide i KIL).

Dette er en vurdering jeg stiller meg bak.

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #372 på: Mai 08, 2010, 22:34:13 »
Først og fremst; Jeg tok feil da jeg startet denne. Garyson får ikke sparken i dag eller denne uka. Heller neppe i 2010.
I dag ledet han laget på en utmerket måte. Han sendte Backford ut som kaptein og han byttet inn Howson like etter Rovers scoret. Og han ledet laget opp en divisjon.
Nå skal han lede laget på nest øverste nivå. Jeg er spent på hvor mange nye spillere som kommer.
Kontrakten til Ankergren går ut. Tviler på den blir fornyet. Tror faktisk vi hentr inn en ny nummer-1, med tanke på skadehistorien til Higgs. I den bakre fireren tror jeg vi må ha en ny stopper og back. På midtbanen trenger vi en kriger som går i front sentralt på midtbanen (en tilsvarende som Kara som har gjort Tromsø som et topplag, jeg har ikke sagt at Leeds skulle hente ham). På topp tremger vi nye spiss dersom Backford forsvinner. Kanskje må vi ha to.
Uansett all hyllest til Grayson i dag. Det fortjener du.
 

Sølvreven

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #373 på: Mai 08, 2010, 22:40:06 »
Jeg tror at Grayson blir den nye Ferguson ;-): 30 år med Leeds på topp.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #374 på: Mai 08, 2010, 22:41:39 »
Håper at bodøværingen har rett!
 

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #375 på: Mai 08, 2010, 23:23:41 »
Når får Grayson sparken?

Ikke i dag!
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #376 på: ſeptember 15, 2010, 11:26:17 »
Vi får vel ta frem denne tråden igjen ;D
Uansett, synes jeg det er et dårlig tegn av en manager å slakte laget(som han gjorde etter Barnsleykampen)allerede før 10 serierunder er spilt. I tillegg blir det nå byttet og justert på laget foran hver kamp fremover....heller ikke bra. Det som bør byttes etter min mening er forsvaret, og Naylor uansett hvor stor Leedsfan han er-holder ikke >:(

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #377 på: ſeptember 15, 2010, 12:01:10 »
Vi får vel ta frem denne tråden igjen ;D
Uansett, synes jeg det er et dårlig tegn av en manager å slakte laget(som han gjorde etter Barnsleykampen)allerede før 10 serierunder er spilt. I tillegg blir det nå byttet og justert på laget foran hver kamp fremover....heller ikke bra. Det som bør byttes etter min mening er forsvaret, og Naylor uansett hvor stor Leedsfan han er-holder ikke >:(

klart han har all rett til å "slakte" laget, når de ikke holder seg til planen, godt tegn det syns jeg. Så bytter og justeringer er galt, men i neste setning vil du bytte hele forsvaret ??? ...Den skjønte jeg ikke.
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #378 på: ſeptember 15, 2010, 12:26:41 »
Vi får vel ta frem denne tråden igjen ;D
Uansett, synes jeg det er et dårlig tegn av en manager å slakte laget(som han gjorde etter Barnsleykampen)allerede før 10 serierunder er spilt. I tillegg blir det nå byttet og justert på laget foran hver kamp fremover....heller ikke bra. Det som bør byttes etter min mening er forsvaret, og Naylor uansett hvor stor Leedsfan han er-holder ikke >:(

Jeg ser også etter logikken i dette DHY...

Er det en som har vært hissig fordi larry har vært tålmodig med spillerne og ikke kjefta de huden full mener jeg å kunne huske deg blandt mange?
Du vil heller ikke justere laget, noe du sier i et inlegg lenger oppe på siden fra våren i fjor er absolutt nødvendig etter et sånn tap?

Men jeg skal ikke bare "hakke" på deg, håper du ikke tar det sånn.

Jeg mener det er HELT nødvendig å gjøre enkelte bytter.
Jeg var så langt nede i går at jeg faktisk satt å vurderte om hughes bør komme inn på backen for å få litt av den gamle kjemien inn igjen. (ja jeg vet det er galskap!!!)
Noe må hvertfall gjøres, jeg er usikker på om det å vrake nayls er rett. Det gjør fort noe med moralen i laget når kapteinen blir kasta på båten etter 6 serierunder.

men nå skal jeg gi meg da dette ikke er en "stopper tråd" 8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #379 på: ſeptember 15, 2010, 13:15:53 »
Grayson har mye å lære, men sitter trygt. Hadde han vært spiller ville vi nok henvist til reservelaget en periode, men den muligheten har vi jo ikke. Vi satser på læring gjennom erfaring, og at læringskurven blir litt brattere enn den var våren 2010. Jeg tror egentlig det, men det betinger at han har evnen til selvkritikk og ikke skyver alt ansvar over på spillerne.
Håper han bruker dagen til selvrefleksjon og analyse av de taktiske disposisjoners innflytelse på sluttresulatet. Tipper han da vil finne en hel del ting og sette fingeren på. Ikke minst bør han reflektere over balansen i stallen, og dette med denne bakingen. Mangler vi ikke mer enn bare glasuren på kaka?  ???

Jeg mener at nå må både bunnen og fyllet granskes nøye! Er bunnen tykk nok? Henger delene sammen? Har han husket alle ingrediensene? Hvordan er forholdet mellom mel og sukker? Ble det for mye væske?  Er steketiden optimal?  Har han husket å smøre formen?  Blir virkelig kaken bedre med mye pepper? Ja, det er mange ting for en fotballmanager å tenke på dere.  :)

Tl glede for alle barna her inne, avslutter jeg dette innlegget med et lite dikt:

The gingerbread Bake song poem

When a gingerbread baker bakes pepper bake cakes
he takes only a frying pan and one kg margarine
up in the pan melt the butter
and the next he has to do
is to stir together the butter with one kilogram of sugar!
And while the butter and sugar foaming one takes eight egg yolks
as he moves into the pot with one kg flour
and finally in the pot he drops a small teaspoon pepper
He also moves around and empty the dough on a trencher


Oversatt fra Torbjørn Egner. Dedicated to Bjønna.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #380 på: ſeptember 15, 2010, 13:20:57 »
Jon, det er godt du kan mer om fotball enn ginger bread. Ginger bread uten ingefær?  :o
- Leif Olav

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #381 på: ſeptember 15, 2010, 13:25:20 »
Jon, det er godt du kan mer om fotball enn ginger bread. Ginger bread uten ingefær?  :o

Slutt å klage! Vi har da en masse andre ingredienser!   >:(
« Siste redigering: ſeptember 15, 2010, 13:26:55 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #382 på: ſeptember 15, 2010, 13:27:52 »
Vi får vel ta frem denne tråden igjen ;D
Uansett, synes jeg det er et dårlig tegn av en manager å slakte laget(som han gjorde etter Barnsleykampen)allerede før 10 serierunder er spilt. I tillegg blir det nå byttet og justert på laget foran hver kamp fremover....heller ikke bra. Det som bør byttes etter min mening er forsvaret, og Naylor uansett hvor stor Leedsfan han er-holder ikke >:(

Enig i at det er et dårlig tegn.

Ikke fordi manageren ikke bør gjøre slikt, men fordi han det. Og etter utklassingen mot Barnsley virker det helt nødvendig; spillerne stod visstnok med lua i hånda i hele annen omgang og fulgte ikke noen som helst plan.

Er dette spillerne eller Graysons ansvar? Vel, et komplisert spørsmål og antakelig et som ikke kan besvares før det har gått en viss tid og en del kamper er spilt.

I går mener jeg spillerne må stå til ansvar og at Simon Grayson var i sin fulle rett til å skjelle de ut. Skal han heller opptre som Gary McAllister og stå å bortforklare enhver flause med at vi kun mangler det lille siste? Manageren kan ikke tas frem som den ansvarlige for ethvert elendig resultat.

Ellers er jeg helt enig med deg i at jeg ikke kan se en skikkelig satt ellever per i dag og det er et skummelt tegn. Nå må skader ta sin del av ansvaret, samt at det er gjort mange utskiftninger i løpet av sommeren, så det vil nok ta en viss tid før et "varig" Leedslag er formet. Det er derimot viktig at det oppstår en viss form for kontinuitet både i spillestil og laguttak igjen, fort som f.

Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #383 på: ſeptember 15, 2010, 13:32:37 »
At Sam ikke lobbet over keeper alene igjennom at Mcmack ikke skårte på frisparket fra 20 meter er kanskje situasjoner som var delaktig i vårt tap i går.

Kampen var scrappy og jevnspilt i mine ører, men at Bessone ryker ut på 1-1 pga en feil er ganske så på trynet og Grayson må ta det på sin kappe. At vi bytter inn offensive spillere på slutten rokker vel ganske mye med ballansen i laget. Ikke lett å satse alt på angrep på dette nivået.

Her møter vi svært sjelden den naiviteten som vi møtte i L1. DET må manager og spillere lære av!!!!

At Collins header selvmål og 1-5 styrker inn ett minutt senere tillegges naivitet. Sommas redusering kunne fort vært 2-3 og game on i manges ører!

At sjefer smeller litt er helt greit. MEN det må føre til flere utskiftninger! Det værste vil være hvis han truer i affekt med å bytte hele laget og at han gir de fleste en sjanse til.... Det kan han miste garderoben på! Skaff deg respekt mann!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #384 på: ſeptember 15, 2010, 13:45:29 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D
Jon R.

Hobben

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #385 på: ſeptember 15, 2010, 13:46:36 »
Det er helt riktigt av SG og ''klikke'' på laget, når vi taper 5-2 borte mot Barnsley så er det en glede for meg og se at SG faktikst kjefter på spillerene sine!

Jeg håper at Naylor går ut og Bruce kommer inn, jeg håper etter hver at vi for ein ny kaptein (Kilkenny eller Kasper?).

Håper også Somma starter mot Donny!
Rogaland Whites

jarle

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #386 på: ſeptember 15, 2010, 16:03:20 »
Det er helt riktigt av SG og ''klikke'' på laget, når vi taper 5-2 borte mot Barnsley så er det en glede for meg og se at SG faktikst kjefter på spillerene sine!

Jeg håper at Naylor går ut og Bruce kommer inn, jeg håper etter hver at vi for ein ny kaptein (Kilkenny eller Kasper?).

Håper også Somma starter mot Donny!


Og jeg håper A Hughes aldri tar på seg en Leeds trøye igjen...

1-1 til 5-1 med han på banen... Bes spiller jo altid bedre i 2 omg.
Hughes er jo tregere en treg og det siste vi trengte, Brad ned på backen ville vært mye bedre.

lagt om til 4 2 3 1

Conn       Naylor Collins  Brad

      Killkenny    Howson

Gradel        Mc           Watt

           Somma

ØBS

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #387 på: ſeptember 15, 2010, 16:44:16 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D

Betyr det at du også skal over på dobbeltkampen om 10 dager??
LUSCOS-hilsen
ØBS

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #388 på: ſeptember 15, 2010, 18:15:45 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D

Betyr det at du også skal over på dobbeltkampen om 10 dager??

Det blir med Sheff Utd-kampen.  :)

Til Jon R: Godt mulig det er naivt, men jeg håper i det minste at stallen innehar slik karakter (og kvalitet).
Marching on together!

Xern

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #389 på: ſeptember 15, 2010, 21:52:25 »
Han bør få fyken i morgen tidlig. Så har vi muligens en sjanse til å snu det.. Nå er det sjanseløst.  >:( Det er hans ansvar... Enkelt og greit.

Ro ned nå..
Han er en fantastisk trener, men i år har han gjort for mange feil, og han har nødt å fikse på forsvaret.
Men han får aldri livet fortsette sesongen ut om han fortsetter slik !
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly