Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196490 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #870 på: November 26, 2011, 18:18:16 »
Sier det igjen. Grayson gjør en kjempejobb med dette laget.

Om SG får sparken, hvem skal overta? Bates betaler neppe topplønn til Billy Davies feks eller noen med kjent navn.

Blir nok noe fra en middelmådig Leauge Two klubb..
faktisk enig!Grayson holder ikke, men med den gjerrige kjeltringen bak spaka kan alternativet være helt skandale....

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #871 på: November 26, 2011, 18:27:57 »
Sier det igjen. Grayson gjør en kjempejobb med dette laget.

Om SG får sparken, hvem skal overta? Bates betaler neppe topplønn til Billy Davies feks eller noen med kjent navn.

Blir nok noe fra en middelmådig Leauge Two klubb..
faktisk enig!Grayson holder ikke, men med den gjerrige kjeltringen bak spaka kan alternativet være helt skandale....

Støttes 100%.  Kan det være noe med O Brien saken som har spredd misnøye og resignasjon i laget tro?

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #872 på: November 26, 2011, 18:28:07 »
Sier det igjen. Grayson gjør en kjempejobb med dette laget.

Om SG får sparken, hvem skal overta? Bates betaler neppe topplønn til Billy Davies feks eller noen med kjent navn.

Blir nok noe fra en middelmådig Leauge Two klubb..
faktisk enig!Grayson holder ikke, men med den gjerrige kjeltringen bak spaka kan alternativet være helt skandale....
Dessverre spot on. Vi får håpe på noen som kan hjelpe til med det defensive.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #873 på: November 26, 2011, 18:33:06 »
Posisjonen vi ligger på, er faktisk akseptabel - i overkant akseptabel også faktisk, med tanke på en rekke av prestasjonene våre...

Det er IKKE bare vi som er ustabile - det er de fleste av våre 'konkurrenter' også...

...men når det er sagt så er det lett å påpeke feil og mangler under Graysons managerregime. Det underlige er at han mestrer det vanskeligste, å skape sjanse på sjanse (jada, i dag var et av unntakene, men generelt er han flink her), mens det enklere 'å tette igjen bak' er der fail på fail på fail.

Jeg hadde ikke lagt meg ned og grine om vi fikk inn en erstatter, problemet er at vedkommende sannsynligvis ville trenge tid på seg for å skape 'sitt lag' - og vi ligger altså allerede på playoff...

Som regel har gjengen vært flinke til å slå tilbake etter dårlige prestasjoner - la oss håpe det skjer igjen!
« Siste redigering: November 26, 2011, 18:36:15 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ragnar

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #874 på: November 26, 2011, 18:35:06 »
Kan ikke noen hviske noen kloke ord i øret til SG om at han kanskje burde få inn en som kan dette med forsvarsspill bedre enn de kan i dag. ;-)
*In El Loco we trust!*

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #875 på: November 26, 2011, 18:36:47 »
Ehhhh hvor mye fremgang forsvarsmessig er det blitt på 3sesonger ? .

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #876 på: November 26, 2011, 18:39:59 »
Ehhhh hvor mye fremgang forsvarsmessig er det blitt på 3sesonger ? .
null dessverre....

Hallgi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #877 på: November 26, 2011, 18:43:12 »
Posisjonen vi ligger på, er faktisk akseptabel - i overkant akseptabel også faktisk, med tanke på en rekke av prestasjonene våre...

Det er IKKE bare vi som er ustabile - det er de fleste av våre 'konkurrenter' også...

...men når det er sagt så er det lett å påpeke feil og mangler under Graysons managerregime. Det underlige er at han mestrer det vanskeligste, å skape sjanse på sjanse (jada, i dag var et av unntakene, men generelt er han flink her), mens det enklere 'å tette igjen bak' er der fail på fail på fail.

Jeg hadde ikke lagt meg ned og grine om vi fikk inn en erstatter, problemet er at vedkommende sannsynligvis ville trenge tid på seg for å skape 'sitt lag' - og vi ligger altså allerede på playoff...

Som regel har gjengen vært flinke til å slå tilbake etter dårlige prestasjoner - la oss håpe det skjer igjen!

Enig Asbjørn, føler ikkje vi kan eller bør skrika for høgt etter Grayson-avgang.., Prestasjonsmessig er vi jo på rett vei, hadde en sterk sesong etter opprykket i fjor sjølv om ein sitt igjen med følelsen av at det blei nok ein nesten-sesong, og har tross alt prestert sterkt i år sjølv om stallen ikkje har blitt noko særlig bedre..,
Eg har trua på at Grayson kan og vil ta oss opp til Prem, må gi han tid!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

nord

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #878 på: November 26, 2011, 18:45:46 »
Det er helt utroligt hvad vi forlanger af Leeds - fordi hvergang vi taper med 1 mål så skal Grayson fyres  >:( >:(. Vi må se det i et større perspektiv, en fyring vil ikke forbedre vores chancer for at rykke op i år!
 

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #879 på: November 26, 2011, 18:45:50 »
Vi slipper inn billige mål og det har vi gjort lenge. Er løsningen en ny trener eller manager? Akkurat nå er jeg klar for et bytte, det går over i morgen håper jeg. Vi vet hva vi har, men ikke hva vi får...

Det er mange som "sliter" i denne divisjonen, se på stakkars Ipswich feks.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #880 på: November 26, 2011, 18:48:07 »
Det er jo det som er problemet da eller? hvorfor ikke klare luke bort feil i forsvar , sånne svingninger prestasjonsmessig i kampene takk til andre lag i dag som hadde en dårlig dag i dag også , men skal vi være helt i toppen i år ?......... TIME WILL SHOW.

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #881 på: November 26, 2011, 19:24:05 »
Det er helt utroligt hvad vi forlanger af Leeds - fordi hvergang vi taper med 1 mål så skal Grayson fyres  >:( >:(. Vi må se det i et større perspektiv, en fyring vil ikke forbedre vores chancer for at rykke op i år!
Syns du det er utrolig å forlange at vi skal skape mer enn 2-3 målsjanser mot Barnsley på hjemmebane? Og at vi greier å slippe inn færre mål enn bortimot to pr kamp? Vel, da er våre ambisjoner temmelig forskjellige.

Hallgeir *

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #882 på: November 26, 2011, 19:45:53 »
Jeg er villig til å beholde Grayson ut sesongen. Han sår stadig større tvil rundt seg om han har evnen til å føre laget videre fra der vi står i dag. Vi evner visst aldri å få inn stabilitet i laget, en stabilitet vi trenger for å bli et topplag i divisjonen.

Det fortvilte i vår situasjon er at med Bates sin manglende økonomiske støtte, vil vi neppe finne noe særlig bedre alternativ til managerposten. Derfor tror jeg at en evaluering av Grayson bør komme ved sesongslutt.

Det finnes sikkert en manager der ute som evner å snu skuta i riktig retning, men til hvilken pris?
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #883 på: November 26, 2011, 20:11:24 »
Jeg er villig til å beholde Grayson ut sesongen. Han sår stadig større tvil rundt seg om han har evnen til å føre laget videre fra der vi står i dag. Vi evner visst aldri å få inn stabilitet i laget, en stabilitet vi trenger for å bli et topplag i divisjonen.

Det fortvilte i vår situasjon er at med Bates sin manglende økonomiske støtte, vil vi neppe finne noe særlig bedre alternativ til managerposten. Derfor tror jeg at en evaluering av Grayson bør komme ved sesongslutt.

Det finnes sikkert en manager der ute som evner å snu skuta i riktig retning, men til hvilken pris?

Følger deg på denne.

Eg vert meir og meir tvilsom til at Larry tar oss den siste "mila", meiner han får alt for lite ut av det laget han disponerer (og det hjelper ikkje at gamlefar ikkje drar opp glidelåsen i portemonien sin).

Men, er villig til å gi han denne sesongen til å motbevise min oppfatning. Mest på grunn av at eg ikkje trur det hjelper å skifte manager no med tanke på opprykk denne sesongen.
Og kven er aktuelle/ledige midt i ein sesong?

Om Larry feiler, må ny manager på plass rett etter sesongslutt og få sommeren til å lage sitt lag klart for ny sesong.

For Leeds United er det rett og slett uhaldbart å ikkje delta i PL, og no nærmer det seg fort 10 år sidan vi var der vi høyrer heime.
Vi kan ikkje vente stort lenger!!
« Siste redigering: November 26, 2011, 20:12:57 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #884 på: November 26, 2011, 20:19:13 »
Det er helt utroligt hvad vi forlanger af Leeds - fordi hvergang vi taper med 1 mål så skal Grayson fyres  >:( >:(. Vi må se det i et større perspektiv, en fyring vil ikke forbedre vores chancer for at rykke op i år!
Syns du det er utrolig å forlange at vi skal skape mer enn 2-3 målsjanser mot Barnsley på hjemmebane? Og at vi greier å slippe inn færre mål enn bortimot to pr kamp? Vel, da er våre ambisjoner temmelig forskjellige.

nord snakker om perspektivet. Barnsley-kampen er ikke det. Sesongen til nå kan være det, og som flere påpeker, normalt skaper vi mange sjanser. Forsvaret derimot....

I den grad det er konsenus om noe, er det vel ambisjonsnivået når det kommer til spillermateriell, evt. "top-class-manager", om det da er mulig å ansette en slik "garantert-suksess" person. Jeg er dessuten skeptisk til at åpen lommebok garantert fører til suksess, uansett om det gjelder manager eller spillere eller begge deler. Det er vel et par mellomstore klubber under oss på tabellen som er i ferd med å bevise det, om det ikke har vært bevist før i fotballens historie.

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #885 på: November 26, 2011, 20:22:53 »
Jeg visste ikke at det eneste alternativet til plombert lommebok var vidåpen lommebok. Finnes det altså ikke en virkelighet i sjiktet mellom Ridsdale og Bates?

Hallgeir *

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #886 på: November 26, 2011, 20:33:53 »
Jeg visste ikke at det eneste alternativet til plombert lommebok var vidåpen lommebok. Finnes det altså ikke en virkelighet i sjiktet mellom Ridsdale og Bates?

Det gjør det helt sikkert, men de er neppe tilgjengelige selv om du ønsker det eller knipser med fingrene og roper: Kelner!

Her gikk jeg ut fra at du tenker på en manager, siden det er det denne tråden omhandler.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #887 på: November 26, 2011, 20:46:37 »
Jeg visste ikke at det eneste alternativet til plombert lommebok var vidåpen lommebok. Finnes det altså ikke en virkelighet i sjiktet mellom Ridsdale og Bates?

Det gjør det helt sikkert, men de er neppe tilgjengelige selv om du ønsker det eller knipser med fingrene og roper: Kelner!

Her gikk jeg ut fra at du tenker på en manager, siden det er det denne tråden omhandler.
Jeg bare nevner at vi har brukt £7mill på en stadion vi ikke eier....det er altså viktigere enn å rykke opp til PL for å tjene penger....forbanna kjeltring sier jeg >:(

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #888 på: November 26, 2011, 20:49:09 »
Jeg visste ikke at det eneste alternativet til plombert lommebok var vidåpen lommebok. Finnes det altså ikke en virkelighet i sjiktet mellom Ridsdale og Bates?

Jeg skrev ikke vidåpen lommebok, HåvardK. Forøvrig ønsker mange her inne en virkelighet et sted mellom Bates og Ridsdale, pluss at en del mener at selve personen Bates har en negativ innvirkning - uavhengig av lommebokens størrelse.

Det er selvfølgelig mulig at et managerskifte under Bates kan ha en positiv effekt, men også det motsatte eller også "ingen nevneverdig forandring".

« Siste redigering: November 26, 2011, 21:41:19 av berlin »

Hallgeir *

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #889 på: November 26, 2011, 21:06:49 »
Greit, og det burde vært investert noen av de millionene i spillerstallen, selvfølgelig.

KB klarer så langt greid å holde seg på riktig side av loven til å ikke få det stemplet du gir han, sannsynligvis fordi han er en smart og kynisk jæ.... eh forretningsmann.
« Siste redigering: November 26, 2011, 21:13:20 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #890 på: November 26, 2011, 21:19:00 »
Et spørsmål blir vel klarer SG eller evner han å få noe mere ut av det mannskapet han har til rådighet nå ? Og ja penger betyr en god del tror jeg i vår div til å satse i hverfall noe for å lykkes. Supporterene har vi, men det blir litt rart KB vil opp, men vil ikke bruke penger , penger han gir til SG må treneren klare seg med , og kanskje til slutt må SG gå pga det ?

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #891 på: November 26, 2011, 21:23:16 »
Jeg beklager å bringe Bates/MUN/Leeds styreformann inn i denne tråden, men det jeg nå skriver har relevans til denne "Når får Grayson sparken?" tråden.

Jeg vurderer stoda slik.

Pkt 1) Majoriteten av Leeds-supportere ønsker en annen eier enn Bates,
også de som mener han har gjort en bra jobb ift krisen etter Ridsdale, sågår redda klubben.

Pkt 2) (Utopisk) Scenario: Nye eier på plass, Grayson fortsatt som manager.
Hvis ikke da Grayson evner å føre klubben til fremover, la oss si innen et år eller 1 og 1/2 sesong eller noe, avhengig av når eierskiftet skjer, vil og bør han få fyken. Når Bates en gang trer av (han lever jo ikke uendelig), kan det godt være at de nye eiernes første grep er å ansette "sin manager", så det er ikke sikkert Grayson får sjansen en gang.


Forøvrig, og på siden av tråden, er jeg på linje med h.b. når det gjelder supporternes handlingsrom overfor Bates. Slik det er nå, etter mange år under Bates, ville det glede meg om tilskuertallene faller langt under 20.000. Supporternes makt under Bates ser ut til kun å være å ramme klubben økonomisk.

Men for minst 15.000 Leeds-baserte supportere er dette et smertens alternativ. De ønsker ikke bare å støtte laget/spillerne (ikke Bates), men kampene og Leeds betyr veldig mye og er sentralt i levene deres (og mitt, selv om jeg ikke bor i Leeds). Et mulig alternativ er demonstrasjoner i forbndelse med kamper, både på og utenfor Elland Road.
Hvorfor dette ikke skjer er vel fordi at, uansett hvor sentralt Leeds United er i deres hjerter,
er det ikke det som rammer de hardest i livene deres, det er det jobb, penger og sosiale ytelser som gjør (ref. kriser opp gjennom årene, og senest i Hellas).
« Siste redigering: November 26, 2011, 21:50:53 av berlin »

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #892 på: November 26, 2011, 21:54:17 »
Har bare lyst å få kommentert litt her. Okay, Leeds har tapt en kamp. Det ropes ut om at penger ikke brukes på nye spillere. De penger som er brukes på alt annet av unyttige ting. Hotell, etc...
Lånevinduet gikk uten at noen spillere kom inn. Vel, etter det jeg har fulgt med i på forumet i et par - tre år nå så er det omtrewnt hysterisk modus på at det lånes for mange spillere eller det lånes ingen. Damned if you do, damned if you don't.
Og de som er så bombastisk på at pengene går til alt annet enn spillergruppen.
I steden for å hyle om hvor ille alt er, kom opp med hvilke summer er tilgjengelig og hva brukes til hva. I følge kommentarene om hvor pengene går har DERE helt oversikt over alle finansielle transaksjoner og øknomisk drift. Så i steden for å hyle om hvor ille Ken Bates eller Simon Grayson driver dette bør det vel heller komme på et nivå høyere enn barnehagen. Ref å ikke kalle styreleder ved navn. Gud kor barnslig. Det viser bare hvem som har problemer.

Æ e heldigvis bare inne spordisk på forumet æ les. Førr mer negative surpeisa ska man leite lenge etter.
Æ e nordlenning og har vært Leeds supporter siden 1972. Æ tar tap og vinn med samme sinn, ønske selvfølgelig at vi ska være i PL. Men æ sutre ikke over hvilken eier, manager, spillerere eller tekoker som er ansatt.
For enkelte har vel det beste vært at vi kjøper opp alt som har et navn som alle har hørt om og at vi har et underskudd på 2 - 3 milliarder.

Nei, heldigvis kan jeg glede meg over en Leeds seier, og kan godta et tap uten å finne konspirasjonsteorier under en hver stein.
Jeg sier bare til dere som er så jæ.....negative. SOI (Søppelhau Og Idioter) grow up.....

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #893 på: November 26, 2011, 22:09:25 »
Har bare lyst å få kommentert litt her. Okay, Leeds har tapt en kamp. Det ropes ut om at penger ikke brukes på nye spillere. De penger som er brukes på alt annet av unyttige ting. Hotell, etc...
Lånevinduet gikk uten at noen spillere kom inn. Vel, etter det jeg har fulgt med i på forumet i et par - tre år nå så er det omtrewnt hysterisk modus på at det lånes for mange spillere eller det lånes ingen. Damned if you do, damned if you don't.
Og de som er så bombastisk på at pengene går til alt annet enn spillergruppen.
I steden for å hyle om hvor ille alt er, kom opp med hvilke summer er tilgjengelig og hva brukes til hva. I følge kommentarene om hvor pengene går har DERE helt oversikt over alle finansielle transaksjoner og øknomisk drift. Så i steden for å hyle om hvor ille Ken Bates eller Simon Grayson driver dette bør det vel heller komme på et nivå høyere enn barnehagen. Ref å ikke kalle styreleder ved navn. Gud kor barnslig. Det viser bare hvem som har problemer.

Æ e heldigvis bare inne spordisk på forumet æ les. Førr mer negative surpeisa ska man leite lenge etter.
Æ e nordlenning og har vært Leeds supporter siden 1972. Æ tar tap og vinn med samme sinn, ønske selvfølgelig at vi ska være i PL. Men æ sutre ikke over hvilken eier, manager, spillerere eller tekoker som er ansatt.
For enkelte har vel det beste vært at vi kjøper opp alt som har et navn som alle har hørt om og at vi har et underskudd på 2 - 3 milliarder.

Nei, heldigvis kan jeg glede meg over en Leeds seier, og kan godta et tap uten å finne konspirasjonsteorier under en hver stein.
Jeg sier bare til dere som er så jæ.....negative. SOI (Søppelhau Og Idioter) grow up.....
Takk for ditt innlegg!Jeg er helt uenig i det meste du skriver, men kommer aldri til å kalle deg verken søppelhaug eller idiot.Registrerer at du hevder at enkelte driver med konspirasjonsteorier.Det for du bare mene.Jeg mener at slik det drives nå kommer vi aldri til PL >:( Anbefaler deg å lese alle innleggene fra trådene:"Når får Grayson sparken" samt "Bates". Der er det mye bra info...i fra begge sider :)

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #894 på: November 26, 2011, 22:11:15 »
Jeg skrev ikke vidåpen lommebok, HåvardK. Forøvrig ønsker mange her inne en virkelighet et sted mellom Bates og Ridsdale, pluss at en del mener at selve personen Bates har en negativ innvirkning - uavhengig av lommebokens størrelse.

Det er selvfølgelig mulig at et managerskifte under Bates kan ha en positiv effekt, men også det motsatte eller også "ingen nevneverdig forandring".


Nei, du skrev ikke vidåpen lommebok. Akkurat som det faktum at ingen har påstått at åpen lommebok garantert gir suksess. Og for ordens skyld: Jeg skrev tidligere i dag at et managerskifte under Bates ikke er noen god løsning. Det betyr imidlertid ikke det samme som at jeg er fornøyd med Grayson.


Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #895 på: November 26, 2011, 22:29:33 »
Har bare lyst å få kommentert litt her. Okay, Leeds har tapt en kamp. Det ropes ut om at penger ikke brukes på nye spillere. De penger som er brukes på alt annet av unyttige ting. Hotell, etc...
Lånevinduet gikk uten at noen spillere kom inn. Vel, etter det jeg har fulgt med i på forumet i et par - tre år nå så er det omtrewnt hysterisk modus på at det lånes for mange spillere eller det lånes ingen. Damned if you do, damned if you don't.
Og de som er så bombastisk på at pengene går til alt annet enn spillergruppen.
I steden for å hyle om hvor ille alt er, kom opp med hvilke summer er tilgjengelig og hva brukes til hva. I følge kommentarene om hvor pengene går har DERE helt oversikt over alle finansielle transaksjoner og øknomisk drift. Så i steden for å hyle om hvor ille Ken Bates eller Simon Grayson driver dette bør det vel heller komme på et nivå høyere enn barnehagen. Ref å ikke kalle styreleder ved navn. Gud kor barnslig. Det viser bare hvem som har problemer.

Æ e heldigvis bare inne spordisk på forumet æ les. Førr mer negative surpeisa ska man leite lenge etter.
Æ e nordlenning og har vært Leeds supporter siden 1972. Æ tar tap og vinn med samme sinn, ønske selvfølgelig at vi ska være i PL. Men æ sutre ikke over hvilken eier, manager, spillerere eller tekoker som er ansatt.
For enkelte har vel det beste vært at vi kjøper opp alt som har et navn som alle har hørt om og at vi har et underskudd på 2 - 3 milliarder.

Nei, heldigvis kan jeg glede meg over en Leeds seier, og kan godta et tap uten å finne konspirasjonsteorier under en hver stein.
Jeg sier bare til dere som er så jæ.....negative. SOI (Søppelhau Og Idioter) grow up.....

Ingen tvil om at du er en positiv fyr som evner å se lyst på livet, Ardbeg. Hele innlegget ditt vitner om det. Synd du bare er sporadisk innom forumet. Vi trenger sårt flere av denne sjeldne rasen med evnen til å spre positive vibrasjoner ettersom 99 % av forumet består av negative surpeiser og søppelhoder. Takk for et konstruktivt innlegg.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #896 på: November 26, 2011, 22:40:16 »
Ardberg er ikke et alias av meg, bare så det er sagt...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #897 på: November 26, 2011, 23:14:41 »
Ardberg er ikke et alias av meg, bare så det er sagt...:)

Dette ligner ikke engang på din stil, Leedsfan.  :)
Jon R.

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #898 på: November 26, 2011, 23:17:04 »
Jon R: Det kan nok være at jeg er positiv angående holdningen mot Leeds utd. Jeg er gammel nok til å huske 80-årene da vi var utenfor det gode selskap. Lidenskapen til Leeds er ikke borte uansett om de er i PM eller 3. divisjon. Det er det som viser den sanne supporter.
Jeg er sikker på at det er mange positive Leeds supportere som ikke orker engasjere seg i forumet her da den generelle negativiteten oversyrer alt som er moro ved å være supporter.
Hvis alt er så galt og elendig, så er jo svaret for egentlig enkelt. Begynn å vær supporter med en klubben som kjøper mest og betaler mest.


DWH: Etter som jeg kan se er du oftest ute å kritiserer.
Kan du forklare meg hvorfor du ikke kan bruke Ken Bates men må bruke MUN.
Akkurat der faller du ned på et nivå som jeg ikke kan se er særlig konstruktivt.
Men mer som vi brukte før skolealder nivå.

Men som sagt tror jeg det er mange Leeds supportere ute der som er positive og glad i klubben.
Og de vil fortsette å være supportere uansett hva som skjer.
Jeg har det uansett godt som en positiv supporter enn en negativ-surket-lete-etter-feil-supporter.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #899 på: November 26, 2011, 23:22:05 »
Kan bli morro dette ;D