Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #900 på: November 26, 2011, 23:33:45 »
Jon R: Det kan nok være at jeg er positiv angående holdningen mot Leeds utd. Jeg er gammel nok til å huske 80-årene da vi var utenfor det gode selskap. Lidenskapen til Leeds er ikke borte uansett om de er i PM eller 3. divisjon. Det er det som viser den sanne supporter.
Jeg er sikker på at det er mange positive Leeds supportere som ikke orker engasjere seg i forumet her da den generelle negativiteten oversyrer alt som er moro ved å være supporter.
Hvis alt er så galt og elendig, så er jo svaret for egentlig enkelt. Begynn å vær supporter med en klubben som kjøper mest og betaler mest.


DWH: Etter som jeg kan se er du oftest ute å kritiserer.
Kan du forklare meg hvorfor du ikke kan bruke Ken Bates men må bruke MUN.
Akkurat der faller du ned på et nivå som jeg ikke kan se er særlig konstruktivt.
Men mer som vi brukte før skolealder nivå.

Men som sagt tror jeg det er mange Leeds supportere ute der som er positive og glad i klubben.
Og de vil fortsette å være supportere uansett hva som skjer.
Jeg har det uansett godt som en positiv supporter enn en negativ-surket-lete-etter-feil-supporter.
Jeg bruker ikke lenger Bates eller MUN( det er nok mest hb)
Jeg omtaler Bates som kjeltringen-fordi jeg mener at det er akkurat det han er.
At du mener at dette er noe vi brukte før skolealder, tar jeg med stoisk ro.Du kan jo titte på profilbildet mitt- det er MIN arm.Kom ikke å fortell meg at jeg ikke er glad i klubben.Ã… kritisere en eier og driften er ikke det samme som å hate klubben. 2 tanker i hodet samtidig vet du.. ;D

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #901 på: November 26, 2011, 23:56:16 »
Jon R: Det kan nok være at jeg er positiv angående holdningen mot Leeds utd. Jeg er gammel nok til å huske 80-årene da vi var utenfor det gode selskap. Lidenskapen til Leeds er ikke borte uansett om de er i PM eller 3. divisjon. Det er det som viser den sanne supporter.
Jeg er sikker på at det er mange positive Leeds supportere som ikke orker engasjere seg i forumet her da den generelle negativiteten oversyrer alt som er moro ved å være supporter.
Hvis alt er så galt og elendig, så er jo svaret for egentlig enkelt. Begynn å vær supporter med en klubben som kjøper mest og betaler mest.


DWH: Etter som jeg kan se er du oftest ute å kritiserer.
Kan du forklare meg hvorfor du ikke kan bruke Ken Bates men må bruke MUN.
Akkurat der faller du ned på et nivå som jeg ikke kan se er særlig konstruktivt.
Men mer som vi brukte før skolealder nivå.

Men som sagt tror jeg det er mange Leeds supportere ute der som er positive og glad i klubben.
Og de vil fortsette å være supportere uansett hva som skjer.
Jeg har det uansett godt som en positiv supporter enn en negativ-surket-lete-etter-feil-supporter.

D Slik jeg leser innlegget ditt, Ardbeg, synes du å mene at en supporter som er glad i klubben er synonomt med å være en "positiv" supporter. Hvis dette er grunnholdningen din forstår jeg hvorfor det er vanskelig for deg å være på et forum som OEF.

Jeg tror alle på dette forumet er glade i klubben vår. Måten dette kommer til utrykk er midlertid svært forskjellig. Noen liker å skrive glade meldinger om alt som er bra. Andre bruker forumet for å ventilere frustrasjon. Noen liker å diskutere fotball mens andre liker å drøfte eierskap og måten klubben drives på. Atter andre liker å fokusere på alle disse tingene. Antagelig gjør de det fordi de mener at det er en sammenheng mellom sportslig suksess og måten klubben driftes på. Noen gjentar de samme poengene igjen og igjen, til "allmenn" irritasjon.

Poenget er at mennesker er forskjellige og har forskjellig verdisyn og fokus. Det er denne forskjellen og dynamikken mellom medlemmene som er dette forumet. Hvis alle hadde vært like glade og ment de samme tingene hadde selve grunnlaget for forumet  falt bort. Derfor skal vi ha stor takhøyde for ulike typer ytringer og utrykte følelser.

Hva vi ikke skal ha veldig stor takhøyde for er at vi angriper hverandre med negative personkarakteristikker. Dette gjelder også om noen skriver noe kritisk om spillere,  Simon Grayson eller Ken Bates som du ikke liker. Hvis hensikten er å skape et mer "positivt" forum klarer man ikke det ved å skrive negativt og nedsettende om supportere man mener er "negative". Man fordriver ikke noe negativt med noe enda mere negativt. Prøv heller å imøtgå dem med motargumenter, alternativt scroll deg videre til et innlegg du liker bedre, eller finn en annen tråd.

Er man veldig sart for negative ytringer om klubben i sitt hjerte kan man evnt avstå fra å logge seg inn i timene etter nok et ydmykende hjemmetap. Valget er fritt og helt opp til hver enkelt.
Jeg vil dog ikke anbefale å bytte klubb eller bytte til et annet forum. Du vil nemlig finne akkurat de samme fenomenene der, selv blant supportere til klubber som har for vane å kjempe om både to og tre trofeer pr sesong.  :)
Jon R.

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #902 på: November 27, 2011, 00:09:12 »
DHY: Ja, det skal du ha. Profilbildet viser en sann supporter. Og det er ikke noe du kan lure deg unna :-) Det står det respekt av
OK, så du kaller ikke KB for MUN, men kjeltringen. Er han dømt for noe? Kjenner du noen lysskye ting han har drevet med? Pr def. kan man kalle hvem som helst man ikke liker for kjeltring, men det blir ikke særlig seriøst av det, eller hva? Og det er injurierende.

Uten sammenligning forøvrig, Harry Redknapp har vel vært i medienes søkelys angående økonomiske krumspring. Har ikke lest eller hørt at det har vært mishagsytringer mot HR.
Spurs gjør det jo bra. :-)

Så, hvis Leeds hadde feid gjennom divisjonen vi er i nå uten motstand fra andre lag, og med samme lag og manager.
Hadde det vært samme misnøyen og motstanden mot KB?
Ettersom han visstnok er kjeltring burde det jo være det.
Hvis ikke er det dobbeltmoral til langt over hodefestet.
Hva ville reaksjonen bli hvis det ble ropt opp om KB out samtidig som det feires opprykk til PL?
Tankespring her.......

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #903 på: November 27, 2011, 02:31:29 »
Vi tapte førr Barnsley hjemme under Wilkinson
og... Trur vi røkka opp samme året...
Vant serien ett par år seinere... Trur ikke det
hadde skjedd vest vi sku ha sparka managern
HVER gang vi tapte en kamp...
Se bare på LUN, trur drittsekken der brukte borti
ti år på å få nåkka slags form føre suksess, å her klage
vi på at vi faktisk ligg på playoff...
Hmmm må nu flire.:-)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #904 på: November 27, 2011, 08:39:28 »
OT: Siden Gambi ikke er her, vil jeg si det: Skriv mer formelt norsk, vær så snill! Ikke bare fordi det er ubehagelig å lese dialekt etter dialekt. Men dette er vel også en side for skandinaver? Give me a break!

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #905 på: November 27, 2011, 09:35:18 »
OT: Siden Gambi ikke er her, vil jeg si det: Skriv mer formelt norsk, vær så snill! Ikke bare fordi det er ubehagelig å lese dialekt etter dialekt. Men dette er vel også en side for skandinaver? Give me a break!

Enig!
Travel å lese slike innlegg....hopper som oftest over de også.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

MacMurder

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #906 på: November 27, 2011, 10:15:13 »
Vi tapte førr Barnsley hjemme under Wilkinson
og... Trur vi røkka opp samme året...
Vant serien ett par år seinere... Trur ikke det
hadde skjedd vest vi sku ha sparka managern
HVER gang vi tapte en kamp...
Se bare på LUN, trur drittsekken der brukte borti
ti år på å få nåkka slags form føre suksess, å her klage
vi på at vi faktisk ligg på playoff...
Hmmm må nu flire.:-)
Ã… sammenligne Wilko med Grayson blir som å sammenligne Messi med Carlton Palmer.
Wilko hadde baller og gjorde de nødvendige grep umiddelbart, resten er historie.
3 år uten nevneverdig framgang er nok.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #907 på: November 27, 2011, 10:16:11 »
OT: Siden Gambi ikke er her, vil jeg si det: Skriv mer formelt norsk, vær så snill! Ikke bare fordi det er ubehagelig å lese dialekt etter dialekt. Men dette er vel også en side for skandinaver? Give me a break!
enig! kun rent bokmål,nynorsk,svensk og dansk ;D

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #908 på: November 27, 2011, 10:21:19 »
Vi tapte førr Barnsley hjemme under Wilkinson
og... Trur vi røkka opp samme året...
Vant serien ett par år seinere... Trur ikke det
hadde skjedd vest vi sku ha sparka managern
HVER gang vi tapte en kamp...
Se bare på LUN, trur drittsekken der brukte borti
ti år på å få nåkka slags form føre suksess, å her klage
vi på at vi faktisk ligg på playoff...
Hmmm må nu flire.:-)
Ã… sammenligne Wilko med Grayson blir som å sammenligne Messi med Carlton Palmer.
Wilko hadde baller og gjorde de nødvendige grep umiddelbart, resten er historie.
3 år uten nevneverdig framgang er nok.
Wilko var fantastisk frem til august 1992....da tror jeg han slo hodet i en stein og ble senil....det begynte med salget av Cantona og siden ble det mye rart.....et lyspunkt var seff kjøpet av Yeboah :) så Wilko er vel ikke kun helgen....?

MacMurder

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #909 på: November 27, 2011, 10:28:07 »
Helt enig i at Wilko ble skrullete mot slutten av regjeringstiden, men den "tidlige" Wilko derimot..

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #910 på: November 27, 2011, 10:31:23 »
Kos dekk mer mæ historie i en ænna trå..detti er ot så det høll!
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #911 på: November 27, 2011, 10:51:41 »
Kos dekk mer mæ historie i en ænna trå..detti er ot så det høll!
bokmål cardigan..bokmål :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #912 på: November 27, 2011, 11:27:10 »
Kos dekk mer mæ historie i en ænna trå..detti er ot så det høll!
bokmål cardigan..bokmål :)
Amen. Det er jo ikke noen rettningslinjer ang. dette såvidt jeg har sett, og vi lever i et fritt land. For å bruke det kategoriske imperativ - hva om alle hadde skrevet på dialekt? Hadde vært grusomt spør du meg.

Woody

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #913 på: November 27, 2011, 11:30:42 »
Kos dekk mer mæ historie i en ænna trå..detti er ot så det høll!
bokmål cardigan..bokmål :)

Har sagt det før,at vi bør ha tahøgde for både nynorsk,bokmål og litt dialekt.Syns det er irriterande at enkelte må pirke heile tid. Kansje DKY(DHW)kan lage ein avstemming på dette?
Men no er vi langt utanfor tema.
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #914 på: November 27, 2011, 11:45:59 »
OT: Siden Gambi ikke er her, vil jeg si det: Skriv mer formelt norsk, vær så snill! Ikke bare fordi det er ubehagelig å lese dialekt etter dialekt. Men dette er vel også en side for skandinaver? Give me a break!
enig! kun rent bokmål,nynorsk,svensk og dansk ;D

Jeg vil ikke starte en 'debatt i debatten' her - men det er riktig som DHY påpeker, det er disse språkformene vi vil ha. Jeg syns nok vi kan ha takhøyde for å tåle innslag av dialekt/dialekt-uttrykk, men det skal være unntakene.

Husk, språket skal være lesbart forståelig over hele Skandinavia :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #915 på: November 27, 2011, 14:12:17 »
Vi tapte førr Barnsley hjemme under Wilkinson
og... Trur vi røkka opp samme året...
Vant serien ett par år seinere... Trur ikke det
hadde skjedd vest vi sku ha sparka managern
HVER gang vi tapte en kamp...
Se bare på LUN, trur drittsekken der brukte borti
ti år på å få nåkka slags form føre suksess, å her klage
vi på at vi faktisk ligg på playoff...
Hmmm må nu flire.:-)
Ã… sammenligne Wilko med Grayson blir som å sammenligne Messi med Carlton Palmer.
Wilko hadde baller og gjorde de nødvendige grep umiddelbart, resten er historie.
3 år uten nevneverdig framgang er nok.

Vi har gått fra League one til å kjempe om opprykk til Premier League på tre år. I Graysons regjeringstid har vi klatra fra var det niendeplass i L1 til 5. plass i NpC. Det kaller i hvert fall JEG nevneverdig framgang.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #916 på: November 27, 2011, 14:16:53 »
Har bare lyst å få kommentert litt her. Okay, Leeds har tapt en kamp. Det ropes ut om at penger ikke brukes på nye spillere. De penger som er brukes på alt annet av unyttige ting. Hotell, etc...
Lånevinduet gikk uten at noen spillere kom inn. Vel, etter det jeg har fulgt med i på forumet i et par - tre år nå så er det omtrewnt hysterisk modus på at det lånes for mange spillere eller det lånes ingen. Damned if you do, damned if you don't.
Og de som er så bombastisk på at pengene går til alt annet enn spillergruppen.
I steden for å hyle om hvor ille alt er, kom opp med hvilke summer er tilgjengelig og hva brukes til hva. I følge kommentarene om hvor pengene går har DERE helt oversikt over alle finansielle transaksjoner og øknomisk drift. Så i steden for å hyle om hvor ille Ken Bates eller Simon Grayson driver dette bør det vel heller komme på et nivå høyere enn barnehagen. Ref å ikke kalle styreleder ved navn. Gud kor barnslig. Det viser bare hvem som har problemer.

Æ e heldigvis bare inne spordisk på forumet æ les. Førr mer negative surpeisa ska man leite lenge etter.
Æ e nordlenning og har vært Leeds supporter siden 1972. Æ tar tap og vinn med samme sinn, ønske selvfølgelig at vi ska være i PL. Men æ sutre ikke over hvilken eier, manager, spillerere eller tekoker som er ansatt.
For enkelte har vel det beste vært at vi kjøper opp alt som har et navn som alle har hørt om og at vi har et underskudd på 2 - 3 milliarder.

Nei, heldigvis kan jeg glede meg over en Leeds seier, og kan godta et tap uten å finne konspirasjonsteorier under en hver stein.
Jeg sier bare til dere som er så jæ.....negative. SOI (Søppelhau Og Idioter) grow up.....
Selvfølgelig. Du har jo helt, helt rett. Vi er dumme alle sammen.  Godt vi har slike trivelige karer som deg, som hudfletter alle SOIene her på forumet. Håper å få flere positive innlegg fra deg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #917 på: November 27, 2011, 14:17:39 »
Ehhhh hvor mye fremgang forsvarsmessig er det blitt på 3sesonger ? .

Nå holder jeg personlig med FOTBALLAGET Leeds United. Ikke backrekka Leeds Divided.
- Leif Olav

MacMurder

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #918 på: November 27, 2011, 14:24:37 »
Vi tapte førr Barnsley hjemme under Wilkinson
og... Trur vi røkka opp samme året...
Vant serien ett par år seinere... Trur ikke det
hadde skjedd vest vi sku ha sparka managern
HVER gang vi tapte en kamp...
Se bare på LUN, trur drittsekken der brukte borti
ti år på å få nåkka slags form føre suksess, å her klage
vi på at vi faktisk ligg på playoff...
Hmmm må nu flire.:-)
Ã… sammenligne Wilko med Grayson blir som å sammenligne Messi med Carlton Palmer.
Wilko hadde baller og gjorde de nødvendige grep umiddelbart, resten er historie.
3 år uten nevneverdig framgang er nok.

Vi har gått fra League one til å kjempe om opprykk til Premier League på tre år. I Graysons regjeringstid har vi klatra fra var det niendeplass i L1 til 5. plass i NpC. Det kaller i hvert fall JEG nevneverdig framgang.
Hadde vi vært Bromsgrove Rovers hadde det vært en tilfredsstillende og nevneverdig framgang. Ikke når det er snakk om Leeds United!

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #919 på: November 27, 2011, 14:27:43 »
Vi tapte førr Barnsley hjemme under Wilkinson
og... Trur vi røkka opp samme året...
Vant serien ett par år seinere... Trur ikke det
hadde skjedd vest vi sku ha sparka managern
HVER gang vi tapte en kamp...
Se bare på LUN, trur drittsekken der brukte borti
ti år på å få nåkka slags form føre suksess, å her klage
vi på at vi faktisk ligg på playoff...
Hmmm må nu flire.:-)
Ã… sammenligne Wilko med Grayson blir som å sammenligne Messi med Carlton Palmer.
Wilko hadde baller og gjorde de nødvendige grep umiddelbart, resten er historie.
3 år uten nevneverdig framgang er nok.

Vi har gått fra League one til å kjempe om opprykk til Premier League på tre år. I Graysons regjeringstid har vi klatra fra var det niendeplass i L1 til 5. plass i NpC. Det kaller i hvert fall JEG nevneverdig framgang.
Hadde vi vært Bromsgrove Rovers hadde det vært en tilfredsstillende og nevneverdig framgang. Ikke når det er snakk om Leeds United!

Tror faktisk en liten porsjon realisme er gunstig også for Leeds United. At vi var et fantastisk lag fra 65-75 gir oss ingen automatisk rett på opprykk.
- Leif Olav

MacMurder

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #920 på: November 27, 2011, 14:35:35 »
En manager som i løpet av 3 sesonger ikke har evnet å sette en backfirer og langt mindre komponere en midtbane som fungerer, er ganske enkelt ikke god nok for Leeds.

Karl Hot Shot

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #921 på: November 27, 2011, 14:36:47 »
Vi kan beholde Simon Grayson helt fram til opprykket til Premier League er klart. Grayson, med sin lokale forankring, kan være en bra mann å ha, så lenge Bates er eier av klubben. Jeg mener likevel å ha iakttatt såpass mange taktiske svakheter med Graysons managment, at Leeds United bør finne en mer erfaren Premier League-manager.
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #922 på: November 27, 2011, 14:54:07 »
Vi kan beholde Simon Grayson helt fram til opprykket til Premier League er klart. Grayson, med sin lokale forankring, kan være en bra mann å ha, så lenge Bates er eier av klubben. Jeg mener likevel å ha iakttatt såpass mange taktiske svakheter med Graysons managment, at Leeds United bør finne en mer erfaren Premier League-manager.
kommer nok ikke til å skje...hvis han skulle klare å  vinne en opprykksfinale(umulig å rykke direkte opp med slik forsvarsorganisering)så får han nok 1 år pga opprykksrus....

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #923 på: November 27, 2011, 15:45:22 »
En manager som i løpet av 3 sesonger ikke har evnet å sette en backfirer og langt mindre komponere en midtbane som fungerer, er ganske enkelt ikke god nok for Leeds.


Så ved hjelp av et par spisser og en keeper har vi altså oppnådd framgangen skissert under. Slett ikke ille.  ::)
- Leif Olav

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #924 på: November 27, 2011, 16:03:36 »
For tre år siden tok Grayson over en klubb med god økonomi og en stall signifikant bedre enn den Wise /Mc Allister ville rykket opp med ved første forsøk i L1, hadde det ikke vært for -15.

Grayson har siden ifjor hatt rammebetingelser som de fleste Championshipmanagere kan misunne han (ref, Ken Bates). Målsetningene om opprykk i 2012 er forlengst satt og ikke bare av oss supportere.

Skulle bare mangle at vi ikke rykket opp våren 2010 og skulle bare mangle at vi ikke gjør det igjen våren 2012. Lykkes vi ikke med det bør han vises døren i mai. Skulle trenden peke nedover de neste par månedene bør Bates kanskje være pro-aktiv og vise han døren enda tidligere. En sesong til i Championship virker (for meg akkurat nå) helt utålelig.
Jon R.

haak-d

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #925 på: November 27, 2011, 16:28:30 »
Helt enig Jon R :)
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #926 på: November 27, 2011, 16:57:28 »
Enig her også, men personlig frykter jeg mer et nedrykk enn jeg har tro på et opprykk. Desverre!!!!!!!!!!,. MOT.

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #927 på: November 27, 2011, 21:11:28 »
Enig her også, men personlig frykter jeg mer et nedrykk enn jeg har tro på et opprykk. Desverre!!!!!!!!!!,. MOT.
Det var vel litt i overkant pessimisstisk. Tror ikke på nedrykk, men at vi kan gli ned i the mid-table obscurity er vel ikke helt usannsynlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #928 på: November 27, 2011, 21:13:28 »
Tror egentlig ikke at dagens 5 plass holder spessielt lenge
med d spillet vi viser pdd. Men er ikke med i hylekoret som krever
hode til SG og KB hver gang vi taper.
Min viss ryktene rundt forholde til AOB sin kone...
ja da bør han vises døra asap! Ellers så kommer helle sessongen
Til å gå i dass.

Ellers irriterer d meg vanvittig at han enda ikke, etter 3 år i sjefsstolen
ikke har klart å skaffe tilveis en klar nr 4 ala Bremner, Batty, Håland etc etc.
Så lenge vi ikke har et slikt anker, kommer vi til å fortsette å lekke som ei sil
i overskuelig framtid. Går ikke ann å fortsette å levne Forsvaret og keepern
aleine uten hjelp fra midtbanen. Kan ikke fatte at d går ant å bli så låst til en
4-4-2 formasjon som SG er. Hadde vært artig å sett dem prøve en slags 4-1-3-2
med Clayton eller Brown i ankerrollen. Da blir vel spørmålet: hvem skal ut?

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #929 på: November 27, 2011, 21:21:15 »
Enig i den analysen. Så lenge SG ikke finner nøkkelen for å låse forsvaret, vil nok forumet fortsatt preges av innlegg som krever SGs avgang (men det ligger i Bates' hender).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020