Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #990 på: Desember 31, 2011, 18:57:57 »
For en måned siden luktet vi på direkte opprykk, og alt var bare fryd og gammen. Og det med et mannskap som ikke er i nærheten av PL.

En måneds downperiode så skal vi sparke.

Fotballhistorien er full av eksempler som viser at det slett ikke blir bedre på sikt av å sparke manageren.

De som lykkes over tid, har en litt annen tankegang enn bare den neste måneden.

Tenk langsiktig, vis kontinuitet på spiller- og managersiden. Til slutt belønnes vi.

Sparke nå med de rammebetingelser som foreligger. Niks.
 

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #991 på: Desember 31, 2011, 20:05:41 »
For en måned siden luktet vi på direkte opprykk, og alt var bare fryd og gammen. Og det med et mannskap som ikke er i nærheten av PL.

En måneds downperiode så skal vi sparke.

Fotballhistorien er full av eksempler som viser at det slett ikke blir bedre på sikt av å sparke manageren.

De som lykkes over tid, har en litt annen tankegang enn bare den neste måneden.

Tenk langsiktig, vis kontinuitet på spiller- og managersiden. Til slutt belønnes vi.

Sparke nå med de rammebetingelser som foreligger. Niks.
Skal vi begynne å tenke på league one igjen ? ::)

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #992 på: Desember 31, 2011, 21:23:48 »
Ser ikke ut til at stemninga i England står i taket heller.
Ca.70% av leserne av YEP ønsker Grayson sitt hode på fat...
Godt nyttår folkens!! Skål fra Harstad...

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #993 på: Mars 29, 2012, 10:27:42 »
1. februar 2012 er fasiten!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #994 på: Mars 29, 2012, 10:33:15 »
1. februar 2012 er fasiten!

auren






...og i Huddersfield....???... :P
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #995 på: Mars 29, 2012, 12:14:09 »
1. februar 2012 er fasiten!

auren






...og i Huddersfield....???... :P
Bryr vi oss om det ???? Trodde at vi hadde sett det siste av denne tråden 1. februar 2012.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #996 på: Mars 29, 2012, 13:33:46 »
jeg bryr meg, og holder et lite øye med hvordan Hudds gjør det ja.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #997 på: Mars 29, 2012, 13:59:31 »
jeg bryr meg, og holder et lite øye med hvordan Hudds gjør det ja.

Jeg også. Ønsker Grayson alt godt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #998 på: Mars 29, 2012, 14:34:59 »
jeg bryr meg, og holder et lite øye med hvordan Hudds gjør det ja.

Jeg også. Ønsker Grayson alt godt!
Litt tidlig å si om han får sparken der, allerede?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #999 på: Mars 29, 2012, 14:37:46 »
jeg bryr meg, og holder et lite øye med hvordan Hudds gjør det ja.

Jeg også. Ønsker Grayson alt godt!
Litt tidlig å si om han får sparken der, allerede?

Jeg tror ikke han får sparken, jeg tror derimot at det er stor sannsynlighet for at vi møter ham neste sesong.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1000 på: Mars 29, 2012, 14:39:16 »
jeg bryr meg, og holder et lite øye med hvordan Hudds gjør det ja.

Jeg også. Ønsker Grayson alt godt!
Litt tidlig å si om han får sparken der, allerede?

Jeg tror ikke han får sparken, jeg tror derimot at det er stor sannsynlighet for at vi møter ham neste sesong.
Uansett, så mp vel en tråd om SG karakteriseres som OT, nå som han lenger ikke har noe med Leeds å gjøre?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1001 på: Mars 29, 2012, 14:41:41 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1002 på: Mars 29, 2012, 14:53:22 »
Har ikke Grayson fått sparken for lenge sidet ::)
"Who needs Cantona??"

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1003 på: Mars 29, 2012, 18:35:20 »
Har ikke Grayson fått sparken for lenge sidet ::)
Det er det jeg har forsøkt å hinte litt om. OT, takk!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1004 på: Mars 31, 2012, 19:12:03 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1005 på: Mars 31, 2012, 20:00:21 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(

Det sier jo alt!!

lojosang

Sv: Re: Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1006 på: April 01, 2012, 09:00:17 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

berlin

Sv: Re: Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1007 på: April 01, 2012, 10:44:04 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.

Er jo ikke sikkert at han tenkte i det hele tatt, men nå fikk han noe å tanke på.  :D

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1008 på: April 01, 2012, 12:30:02 »
Etter tapet i går så skal Grayson slite litt med å få Hudders' opp. Rykker de ikke opp så har Grayson mislykkes i det han ble hentet for...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1009 på: April 01, 2012, 12:35:20 »
Etter tapet i går så skal Grayson slite litt med å få Hudders' opp. Rykker de ikke opp så har Grayson mislykkes i det han ble hentet for...

Blir samme som med Warnock. Han ble også hentet inn for å rykke opp, men det ser ut at oppdraget ikke blir utført.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1010 på: April 01, 2012, 12:41:43 »
Etter tapet i går så skal Grayson slite litt med å få Hudders' opp. Rykker de ikke opp så har Grayson mislykkes i det han ble hentet for...

Blir samme som med Warnock. Han ble også hentet inn for å rykke opp, men det ser ut at oppdraget ikke blir utført.

Vet ikke helt om Bates hadde like stort håp om opprykk som Hudders' formannen?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1011 på: April 01, 2012, 13:21:06 »
Etter tapet i går så skal Grayson slite litt med å få Hudders' opp. Rykker de ikke opp så har Grayson mislykkes i det han ble hentet for...

Blir samme som med Warnock. Han ble også hentet inn for å rykke opp, men det ser ut at oppdraget ikke blir utført.

Vet ikke helt om Bates hadde like stort håp om opprykk som Hudders' formannen?!?
det var i allefall det som var målet og grunnen til å sparke SG i følge styret og KB......
« Siste redigering: April 01, 2012, 20:20:27 av kongsmo »
"SNIFFER"

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1012 på: April 01, 2012, 15:09:04 »
Er det ikke mulig å få lagt ned denne tråden nå?

Woody

Sv: Re: Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1013 på: April 02, 2012, 15:29:36 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.

Om Jackbauer har peil på fotball,veit eg ikkje men det blir heilt feil å sei at Grayson vanrt fleire kampar med Leeds enn Warnock.For det første så overtok Warnock Grayson sitt lag(i full oppløysing)for det andre så er Warnock såvidt eg veit  fortsatt manager i Leeds og kan såleis endre denne statistikken.Eller veit du noko ikkje vi veit for du skriver at Grayson faktisk VANT fleire kapar med Leeds,det må jo bety at han har gått av?
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1014 på: April 02, 2012, 21:07:00 »
Only one Simon grayson, there's Only one Simon grayson
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1015 på: April 03, 2012, 10:29:18 »
Only one Simon grayson, there's Only one Simon grayson


 ;D

Hobben

Sv: Re: Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1016 på: April 03, 2012, 14:19:54 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.

Om Jackbauer har peil på fotball,veit eg ikkje men det blir heilt feil å sei at Grayson vanrt fleire kampar med Leeds enn Warnock.For det første så overtok Warnock Grayson sitt lag(i full oppløysing)for det andre så er Warnock såvidt eg veit  fortsatt manager i Leeds og kan såleis endre denne statistikken.Eller veit du noko ikkje vi veit for du skriver at Grayson faktisk VANT fleire kapar med Leeds,det må jo bety at han har gått av?

Grayson tok over McAllsiters lag som også var i full oppløysning men førte de likevell til Playoff noe som var meget imponerende dog i Leauge One da.
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Re: Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1017 på: April 03, 2012, 15:19:10 »
• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... >:(

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.

Om Jackbauer har peil på fotball,veit eg ikkje men det blir heilt feil å sei at Grayson vanrt fleire kampar med Leeds enn Warnock.For det første så overtok Warnock Grayson sitt lag(i full oppløysing)for det andre så er Warnock såvidt eg veit  fortsatt manager i Leeds og kan såleis endre denne statistikken.Eller veit du noko ikkje vi veit for du skriver at Grayson faktisk VANT fleire kapar med Leeds,det må jo bety at han har gått av?

Jack har nok langt bedre peiling på fotball enn meg.  Spesielt langt mer peiling på fotball enn meg klokka ni en søndags morgen etter å ha trasket hjem fra nachspiel i snøstorm.  :D
- Leif Olav

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1018 på: April 04, 2012, 14:07:11 »
SG sine siste 8 kamper gav 8p.
NW sine første 8 kamper gav 9p.
...
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #1019 på: April 04, 2012, 14:52:10 »
SG sine siste 8 kamper gav 8p.
NW sine første 8 kamper gav 9p.
...

Redfearn sine fire kamper endte med 6 poeng. 1.5 poeng per kamp! Det er jo ENDA bedre.  :)
- Leif Olav