Play off - hvilke lag møter vi der?

Started by SuperLeeds!, March 23, 2010, 13:40:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trond90

Quote from: Sølvreven on April 04, 2010, 03:23:32
SÃ...NN SOM 2010 HAR VÆRT ( vent litt jeg må bare slå av caps lock), så tror jeg ikke lengre på opprykk eller playoff. Hvorfor skal jeg det? Det er jo en grunn til at vi er havnet her nede i wankyourselfaloneship? Damned united må da være den mest beskrivende tittelen ever? Oppturer med Leeds er kun forbeholdt de utvalgte. 1992 for min del. Husker det godt  :D
Og så husker jeg nesten 2001........  :'( :'( :'(
Aldri i verden om Grayson kan snu dette de siste 7. Han må (dessverre) ut. Inn med Eddie Gray sier nå jeg. Under hans ledelse så SPILTE VI DEN FINESTE FOTBALLEN MEN I SVARTE, den S****ns caps locken igjen.....Men back to basic. Edddie liker angrep og fin fotball.... kanskje han burde ta de 7 siste sånn at vi kommer opp i år?
Macca og likte fin fotball, det gikk jo ikke så veldig bra  ;D I denne ligaen må  vi KRIGE oss ut.. noe som vi ikke gjør for tiden!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Quote from: Trond90 on April 04, 2010, 04:08:21
Quote from: Sølvreven on April 04, 2010, 03:23:32
SÃ...NN SOM 2010 HAR VÆRT ( vent litt jeg må bare slå av caps lock), så tror jeg ikke lengre på opprykk eller playoff. Hvorfor skal jeg det? Det er jo en grunn til at vi er havnet her nede i wankyourselfaloneship? Damned united må da være den mest beskrivende tittelen ever? Oppturer med Leeds er kun forbeholdt de utvalgte. 1992 for min del. Husker det godt  :D
Og så husker jeg nesten 2001........  :'( :'( :'(
Aldri i verden om Grayson kan snu dette de siste 7. Han må (dessverre) ut. Inn med Eddie Gray sier nå jeg. Under hans ledelse så SPILTE VI DEN FINESTE FOTBALLEN MEN I SVARTE, den S****ns caps locken igjen.....Men back to basic. Edddie liker angrep og fin fotball.... kanskje han burde ta de 7 siste sånn at vi kommer opp i år?
Macca og likte fin fotball, det gikk jo ikke så veldig bra  ;D I denne ligaen må  vi KRIGE oss ut.. noe som vi ikke gjør for tiden!
Eddie Gray?det dummeste jeg har hørt.Gullfiskhukommelse?Eddie klarte å rykke ned fra PL med tidenes lag.Se DVD med kampene under Eddie.Latterlig taktisk manager.Det er liksom opplest og vedtatt at ettersom Eddie er en hyggelig fyr og legende så er han en topp manager?bare tull!!!!han har taktiske evner som et cornerflagg >:(

Hallgeir *

Eddie Gray kan ikke hjelpe oss, dessverre. Han var, ganske riktig, en katastrofe på det taktiske plan.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Er ikke så sikker på om det er bryet verdt å tenke på play-off. Vi må vel både score mål og ta poeng for å komme dit.

h.b

Akkurat nå er jeg i det humøret at jeg håper vi havner på 7 plass. For vi kommer til å bli ydmyket i Play Off.
Med en manager som er mer supporter av klubben enn en manager av Leeds . Ja da må det gå på tryne

lassie

PRØVER Ã... VÆRE POSITIV SÃ...  LENGE DET ER HÃ...P OM ALT MULIG I LEAGUE ONE I Ã...R. MEN DET Ã... VÆRE LEEDS SUPPORTER  ER ET HARTD LIV DET ER HELT SIKKERT . VI  HAR OPPTURER OGSÃ...  MEN DET ER LENGE MELLOM HVER GANG . MANGE  SIER TIL  MEG AT LEEDS SUPPORTER DEN TIDEN ER FORBI MEN DEN KOMMER ALDRI TIL Ã... FORSVINNE FOR  MEG . DET ER NOE SPESIELT MED DEN KLUBBEN , LAGET , ALLLE DE TROFASTE SUPPORTERNE SOM KOMMER TIL HVER KAMP  OG GIR DEN STØTTEN DE TRENGER. FÃ...R DAGLIGE MELDINGER OM SUPPORTERE I NORGE SOM SKRYTER AV SUPER  LEEDS OG VI  BLIR JO  BARE FLER OG  FLER HERLIG DET VEL.
HAR ET STORT FAMILIE MEDLEMSKAP I SUPPORTER KLUBBEN  OG ER STOLT AV DET SELVFØLGELIG . VI  MÃ...  SE FREM TIL  NESTE KAMP  MANDAG 5 APRIL  SOM ER TV SENDT KAMP OG JEG SITTER KLISTRET SELVFØLGELIG  MED MASSE LEEDS EFFEKTER OG HÃ...PER PÃ... SEIER  OG LIVSVIKTIGE 3 POENG I KAMPEM MOT  OPPRYKK/PLAYOFF.

COME ON SUPER  LEEDS , KLUBBEN ALLE ELSKER  OG VIL  ALLTID TRYKKE DET TIL  SITT GJERTE.

Lassie

Carl Fisker

Noen som vet dato for play-off finalen?

Tom S

COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

http://www.football-league.co.uk/latestnews/20100401/play-off-dates-announced_2245681_2012386

her er alle datoene som er for mulig semi.

finalen går som tom sier 29.
om vi er der, så er jeg også!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

GeirO

Spådom:

Formen kommer nå. Sakte, men sikkert. Vi begynner å sanke godt med poeng. Men dessverre, vi får bare nok poeng til 3. plassen, ett poeng bak Millwall.

Men formen blir bedre og bedre. Vi slår Hudds i play-off-semi'n, og i finalen på Wembley slår vi Swindon 4-0!

Slå den!
MOT

Kickthemdown

Quote from: GeirO on April 07, 2010, 11:57:55
Spådom:

Formen kommer nå. Sakte, men sikkert. Vi begynner å sanke godt med poeng. Men dessverre, vi får bare nok poeng til 3. plassen, ett poeng bak Millwall.

Men formen blir bedre og bedre. Vi slår Hudds i play-off-semi'n, og i finalen på Wembley slår vi Swindon 4-0!

Slå den!
Ikke en sjanse..

DenHviteYeboah

Spådom:

Slå den!
Laget som kommer på 3. plass vinner ALDRI playoff.Sjekk historien!

fjellhaugen

om det blir play off så må jeg si jeg håper på 4. plass bak millwall(2) og swindon(3) og at vi møter charlton med hjemmekamp til slutt.

da blir det evt en finale mot swindon eller hudds/cols.

og måtte gud forby det blir en av de to siste. selv med 0-3 mot swindon friskt i minnet har jeg mye dårlige minner fra kamper mot de andre to.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

veteranen

Quote from: DenHviteYeboah on April 07, 2010, 12:10:45
Spådom:

Slå den!

Simon Grayson førte Blackpool til tredjeplass i League One i 2007 â€" og vant deretter play-off finalen.
Og tar vi en titt på The Championship, så ser vi at Watford vant play-off etter å ha blitt nummer tre i 2006. Det samme gjorde Derby i 2007. Og det samme gjorde Hull i 2008.

Og du beskylder andre for å være i besittelse av en gullfiskhukommelse..?  ;)

berlin

Dere glemmer et lag, folkens! Nemlig Southampton. Vinner de sin utsatte kamp mot Bristol Rovers, nærmer de seg Colchester og Hødd faretruende, og de har suveren målforskjell om det blir avgjørende.

Holder det ikke for usannsynlig at de kniper 6.plassen, og det blir en like sterk utfordrer som Charlton, Millwall eller Swindon.  :o

Uavgjort i helgens kamp mellom Soton og Charlton passer utmerket.

h.b

Om de skulle utgjøre en far for Hødd. Ja da er det noe jeg må lære meg angående geografi. Ser for meg en avgjørende kamp på Høddevoll ;)

DenHviteYeboah

Quote from: veteranen on April 07, 2010, 13:45:24
Quote from: DenHviteYeboah on April 07, 2010, 12:10:45
Spådom:

Slå den!

Simon Grayson førte Blackpool til tredjeplass i League One i 2007 â€" og vant deretter play-off finalen.
Og tar vi en titt på The Championship, så ser vi at Watford vant play-off etter å ha blitt nummer tre i 2006. Det samme gjorde Derby i 2007. Og det samme gjorde Hull i 2008.

Og du beskylder andre for å være i besittelse av en gullfiskhukommelse..?  ;)

hmmm,da har jeg sett feil.Sjekket dette, men alt iorden-du har sikkert rett!Da er jo ikke 3.plass så ille ;D

blikko

Millwall - Swindon møtes i siste serierunde, så vi kan med flaks fortsatt ta 2 plassen. Da må vi iallefall vinne resten inklusiv vanskelig bortekamp mot Charlton. Så helt umulig er det ikke, men liker ikke helt at målforskjellen vår ikke er avgjørende lengre.

p0ndus

Dersom vi dukker opp i Playoff(håper jo vi unngår slikt) så håper jeg ihvertfall at vi unngår MILLWALL . Helst at vi rykker opp selvsagt, men skulle noe annet lag rykke opp utenom opprykksklare Norwich så da MILLWALL. På den annen siden så hadde heller ikke noe gledet mitt Leedshjerte mer enn og gruset de FULLSTENDIG  i en kvalik heller. Men det beste blir vel å unngå de. MOT