Tidligere lånspiller: Sanchez Watt

Started by soumoh, March 25, 2010, 15:46:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stifler

Har nok kilder, men kan ikke oppgi  ::)

Men det er 100% true.. :)
-Nr 2 er den første taperen-

B-m

Har ikke du en bror i Arsenal? :D Så antar dette er 100 %, fantastisk om dette skjer: Watt, Gradel og Sam = mye morsomt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Hvis sant, en veldig god signering!

Nå bør vi hente inn en ny sentral midtbanespiller, vi er litt for tynt besatt der atm.

bwirum

Veldig gode nyheter, får håpe det er season long da.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Quote from: bwirum on August 02, 2010, 16:08:57

Looking like a team now... i 4-3-3
en sentral og en spiss så er vi der!!!!!!!!!

YES, nå begynner det å pirre!!!
blir et morsomt år... QPR, Derby, Forest Leicester, Ipswich... faen det er jo lag man har hørt om, Stadioner som tar fler enn 2 buss laster...
WE are back in football and out of Postman Pat league.

auren

Quote from: jarle on August 02, 2010, 16:17:53

Welcome to Wankership!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Quote from: B-m on August 02, 2010, 15:17:49
Har ikke du en bror i Arsenal? :D Så antar dette er 100 %, fantastisk om dette skjer: Watt, Gradel og Sam = mye morsomt.

legg til Nathan Delfouneso fra Villa, så hadde samtlige forsvar i divisjonen blitt saltstøtter.

da kan vi godt hente rene higuita som keeper. skal vi ha det gøy, får vi fullføre....

http://www.youtube.com/watch?v=yCxe4r6SjH0

B-m

Quote from: auren on August 02, 2010, 16:19:14

Welcome to Wankership!

auren

Personlig synes jeg Championship er den artigste divisjonen i England. De beste kampene jeg har sett har fra Chamiponship. Samtidig som divisjonen ikke flyter over av overbetalte møkkafolk.

Jon R

Glimrende! Da er venstre kanten på plass. Tipper 4-3-3 formasjon og Watt- Becchio - Sam som de tre der fremme i startelleveren lørdag 7. august kl 18.15.  ;D

Jon R.

jarle

Quote from: Jon R on August 02, 2010, 16:48:42
Glimrende! Da er venstre kanten på plass. Tipper 4-3-3 formasjon og Watt- Becchio - Sam som de tre der fremme i startelleveren lørdag 7. august kl 18.15.  ;D

Herlig at Grayson så på WM i sommer.... jeg etterlyste nye formasjoner ifjor.
Håper han våger bruke dette i match også!!!

veteranen

Quote from: B-m on August 02, 2010, 16:33:40

Personlig synes jeg Championship er den artigste divisjonen i England. De beste kampene jeg har sett har fra Chamiponship. Samtidig som divisjonen ikke flyter over av overbetalte møkkafolk.

Jeg er helt enig! I Championship kan man fremdeles finne noe av den gode gamle britiske fotballsjela.
Denne ligaen er også unik ved at et uvanlig stort antall av klubbene kan ha et realistisk håp om være med i opprykkskampen. Hvem pokker hadde på forhånd trodd at Hull skulle rykke opp i 2008? Eller Burnley i 2009? Eller Blackpool i år? Og det kommer nok en overraskelse også denne sesongen. Blir det oss..?

Jon R

Quote from: jarle on August 02, 2010, 16:52:45

Grayson så på VM og han våger. I år tipper jeg vi vil få se et mindre statisk og forutsigbart Leeds lag, og ikke som ifjor der "alt" skulle gå i retning av en enkelt spiller. Med Beckford borte vil våre andre offensive spillere blomstre og vi vil være mye mindre avhengig av at en enkelt spiller har dagen. Watt kan således bli en nøkkelspiller. Hardtarbeidende klassespiller som kan fungere like bra som spiss som på venstre kant. Youth and pace ( Watt, Sam, Gradel og tildels Grella) er den nye vinen på Elland Road.  :)
Jon R.

auren

Quote from: Jon R on August 02, 2010, 17:05:07
Glimrende! Da er venstre kanten på plass. Tipper 4-3-3 formasjon og Watt- Becchio - Sam som de tre der fremme i startelleveren lørdag 7. august kl 18.15.  ;D

Grayson så på VM og han våger. I år tipper jeg vi vil få se et mindre statisk og forutsigbart Leeds lag, og ikke som ifjor der "alt" skulle gå i retning av en enkelt spiller. Med Beckford borte vil våre andre offensive spillere blomstre og vi vil være mye mindre avhengig av at en enkelt spiller har dagen. Watt kan således bli en nøkkelspiller. Hardtarbeidende klassespiller som kan fungere like bra som spiss som på venstre kant. Youth and pace ( Watt, Sam, Gradel og tildels Grella) er den nye vinen på Elland Road.  :)

Godt å se deg optimistisk igjen Jonnern. Har du sett lyset igjen etter å ha tumlet i dødskyggenes dal en stund?

Personlig så er jeg litt lunken til Watt. Han hauses noe sinnsykt opp på Waccoe, og også til dels her inne. Fakta er at han hadde 1 kamp fra start i våres, resten som innbytter. Imponerte vel bare i 1 kamp, og var langt i fra den spilleren som var tunga på vektskåla ift opprykk. Men gutten har potensiale - og vi får håpe han slår ut i full blomst i løpet av låneoppholdet.

auren

jarle

Grayson så på VM og han våger. I år tipper jeg vi vil få se et mindre statisk og forutsigbart Leeds lag, og ikke som ifjor der "alt" skulle gå i retning av en enkelt spiller. Med Beckford borte vil våre andre offensive spillere blomstre og vi vil være mye mindre avhengig av at en enkelt spiller har dagen. Watt kan således bli en nøkkelspiller. Hardtarbeidende klassespiller som kan fungere like bra som spiss som på venstre kant. Youth and pace ( Watt, Sam, Gradel og tildels Grella) er den nye vinen på Elland Road.  :)

Har tro på White, ikke glem unge Snoddy og Howson samt Kilkenny, Parker og Kasper
mye ungt og lovende...

Fart er viktig... bra at vi begynner å få endel av det inn i laget.

Jon R

Quote from: auren on August 02, 2010, 17:11:50
Glimrende! Da er venstre kanten på plass. Tipper 4-3-3 formasjon og Watt- Becchio - Sam som de tre der fremme i startelleveren lørdag 7. august kl 18.15.  ;D

Grayson så på VM og han våger. I år tipper jeg vi vil få se et mindre statisk og forutsigbart Leeds lag, og ikke som ifjor der "alt" skulle gå i retning av en enkelt spiller. Med Beckford borte vil våre andre offensive spillere blomstre og vi vil være mye mindre avhengig av at en enkelt spiller har dagen. Watt kan således bli en nøkkelspiller. Hardtarbeidende klassespiller som kan fungere like bra som spiss som på venstre kant. Youth and pace ( Watt, Sam, Gradel og tildels Grella) er den nye vinen på Elland Road.  :)

Godt å se deg optimistisk igjen Jonnern. Har du sett lyset igjen etter å ha tumlet i dødskyggenes dal en stund?

Personlig så er jeg litt lunken til Watt. Han hauses noe sinnsykt opp på Waccoe, og også til dels her inne. Fakta er at han hadde 1 kamp fra start i våres, resten som innbytter. Imponerte vel bare i 1 kamp, og var langt i fra den spilleren som var tunga på vektskåla ift opprykk. Men gutten har potensiale - og vi får håpe han slår ut i full blomst i løpet av låneoppholdet.

auren

Lyset og lyset. Det er fortsatt mye som ikke er på plass, men det tar vi i en annen tråd.  ;)

Watt spilte ikke mye, men var svært toneangivende og MOM i den ene kampen han spilte fra start. I tillegg viste han mye bra i de kampene han kom innpå og det bare oser TALENT av spilleren. Ikke minst skamroses gutten av Arsene Wenger for sin arbeidsmoral og finesse. Bedre referanse er vel knapt nok mulig å få? Jeg har ihvertfall trua på at han vil spille en viktig rolle for oss denne sesongen, både som tilrettelegger, målscorer og entertainer.  :)
Jon R.

jarle

Quote from: Jon R on August 02, 2010, 17:25:40
Quote from: auren on August 02, 2010, 17:11:50

auren

Lyset og lyset. Det er fortsatt mye som ikke er på plass, men det tar vi i en annen tråd.  ;)

Watt spilte ikke mye, men var svært toneangivende og MOM i den ene kampen han spilte fra start. I tillegg viste han mye bra i de kampene han kom innpå og det bare oser TALENT av spilleren. Ikke minst skamroses gutten av Arsene Wenger for sin arbeidsmoral og finesse. Bedre referanse er vel knapt nok mulig å få? Jeg har ihvertfall trua på at han vil spille en viktig rolle for oss denne sesongen, både som tilrettelegger, målscorer og entertainer.  :)

Enig det jeg så av Watt var helt herlig! Fart av en annen verden.. jobbe hjem som få!
Potensiale er enormt... Wankership er perfekt for ham!

Ove

Jeg har gått og håpet at Watt kom tilbake til oss denne sesongen, så dette er gode nyheter, hvis han kommer da?  Kilde er vel ennå ikke oppgitt ???

bwirum

Quote from: jarle on August 02, 2010, 17:33:41
Enig det jeg så av Watt var helt herlig! Fart av en annen verden.. jobbe hjem som få!
Potensiale er enormt... Wankership er perfekt for ham!
Enig. Selv om det ikke var det helt store vi så av Watt i forrige sesong, gitt at han ikke spilte så mye som han kanskje burde fått sjansen til, så så vi jo hva som bodde i gutten. Tror han kan få en kanon-sesong i wanker... unnskyld, championship (Nå må dere slutte med de derre wankership greiene, det kan vi kalle det når vi er i premiership! ;))

MOT!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fjellhaugen

Quote from: Ove on August 02, 2010, 17:51:51
Jeg har gått og håpet at Watt kom tilbake til oss denne sesongen, så dette er gode nyheter, hvis han kommer da?  Kilde er vel ennå ikke oppgitt ???

ja jeg venter også på noe bekreftelse på dette.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

En god Watt på lån til Januar 2011. Håper han slår til i LEEDS drakten  ;D

Stifler

Til dere som venter på Kilde:
Har jo sagt jeg har en kilde, uten å kunne oppgi!

Men dette er 100% sikkert! Trust me.
-Nr 2 er den første taperen-

auren

Det ryktes på waccoe at det kommer 2 signeringer. Visstnok en midtbanemann også. Spennende. Men ingenting blir nok offisielt før i morgen tenker jeg.

auren

Kato

Det begynner å lukte fugl nå....

lojosang

blir et morsomt år... QPR, Derby, Forest Leicester, Ipswich... faen det er jo lag man har hørt om, Stadioner som tar fler enn 2 buss laster...

Men Charlton, Norwich, Oldham, Southampton og Yeovil var helt ukjent?  :o  :D
Godt å se at optimisme er i ferd med å spre seg også hos realistene på forumet.

Watt bør forøvrig ha en positiv effekt på laget. ;D
- Leif Olav

Blank_File

Quote from: lojosang on August 02, 2010, 19:03:34
Skulle ønske vi fikk lånt Didier Ampere også!

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on August 02, 2010, 19:39:41

Gode spillere bare strømmer på.  8)
Super Leeds since 1968

B-m

Quote from: hallghel on August 02, 2010, 19:51:51

Er draktnummer 25, 40 og 60 er ledig?

jarle

Men Charlton, Norwich, Oldham, Southampton og Yeovil var helt ukjent?  :o  :D
Godt å se at optimisme er i ferd med å spre seg også hos realistene på forumet.

Derby, Forest og Ipswich... vinnere av ligaen og europacupvinnnere sammenligner du med Oldham og Charlton..osv   WAKE UP MY FRIEND!!!

Jon R

Quote from: B-m on August 02, 2010, 19:56:23
Quote from: hallghel on August 02, 2010, 19:51:51

Er draktnummer 25, 40 og 60 er ledig?

Idag er du virkelig i støtet, Bjørn-Marius.  ;D
Jon R.