TPN nr 157 (påskeutgaven)

Started by Svend Anders, March 26, 2010, 19:28:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken dag kom TPN nr 157 til deg?

Fredag 26. mars
27 (44.3%)
Lørdag 27. mars
5 (8.2%)
Mandag 29. mars
11 (18%)
Tirsdag 30. mars
7 (11.5%)
Onsdag 31. mars
1 (1.6%)
Ikke mottatt TPN før påske!
10 (16.4%)

Total Members Voted: 58

Voting closed: April 08, 2010, 20:28:23

Carl Fisker

Kom til Arendal 25. mars.
Flott bilde nederst på side 67..)

Promotion 2010

Fredag 26. mars  19 (86.4%)
Lørdag 27. mars  1 (4.5%)
Mandag 29. mars  0 (0%)
Tirsdag 30. mars  0 (0%)
Onsdag 31. mars  0 (0%)
Ikke mottatt TPN før påske!  2 (9.1%)

Når starter egentlig påsken din, Sven Anders? Noen har allerede startet feiringen!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: ØBS on March 27, 2010, 19:03:02
Ikke kommet på Løkka...

JonR. har du fått det??

Forrige TPN mottok jeg etter at Svend hadde lukket avstemningen. Regner derfor med at jeg mottar denne utgaven nærmere pinse. Slikt må man bare godta når man velger å bosette seg i de mer grisgrendte strøk av Norge. ( Grunerløkka)   
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Wexler

Per-Stian

Quote from: Jon R on March 28, 2010, 11:45:01
Quote from: ØBS on March 27, 2010, 19:03:02
Ikke kommet på Løkka...

JonR. har du fått det??

Forrige TPN mottok jeg etter at Svend hadde lukket avstemningen. Regner derfor med at jeg mottar denne utgaven nærmere pinse. Slikt må man bare godta når man velger å bosette seg i de mer grisgrendte strøk av Norge. ( Grunerløkka)   

Kampen/Oslo er tydelegvis også utelatt av postmannen før påske :-\ Vi osloborgarar får kose oss med påskekrim og Hjemmet Mortensen i staden...

Volda69

Kom til Mandal torsdag 26 mars! :)
MOT

Hallgeir *

Siste sjanse før påske er i morgen. Merkelig at det går ei uke ekstra for enkelte!  ??? Skulle kanskje kalle det pinseutgaven.... ;)
Super Leeds since 1968

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Svend Anders

Kjempefint hvis folk fortsatt husker å krysse av for riktig ankomstdato for bladet!

Frustrerende å se at det spriker så til de grader - fra torsdag til de som ikke har fått bladet onsdagen etter....?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Bjorn

Ankom 1430 Ã...s igår... Sent som vanlig.  ;)
Marching On! 4276

Hallgeir *

Ingen påskehygge iform av TPN. Pinseutgaven kommer (?) vel etter påske. Meget misfornøyd!!!!
>:( >:( >:(
Super Leeds since 1968

jackbauer68

Mykje bra stoff i blekka ja,det er en nytelse å lese nesten alt:)

men er jo meningsløst å selge t-shirts med "opprykk 2010",hjelpeløst hvis vi ikkje går opp.
og 4 sider om paul dickov??????? nei og nei,totalt ubetydelig fyr :o

ollan

Til alle dere som ikke har fått bladet innen 2-3 dager etter utsendelse. Sjekk at Dere har oppgitt riktig adresse på medlemskapet. Jeg også klaget og var irritert pga bladet kom 1-2 uker etter alle andre. Så visste det seg å være så banalt at det var feilt postnummer i medlemskapet mitt,(sikkert min feil) mange har fått nye postnummer de siste årene og meldte du deg inn i LUSCOS for 10 år siden kan det jo være her feilen ligger?

Leif Sverre er jo bedre spesialist på dette, men tok meg den frihet å ytre noe om problemene med statens postombringertjeneste :D
Ollan

DenHviteYeboah

posten er latterlig!ikke kommet i posten og jeg bor altså 1 time unna Oslo .....(og Sven Anders ;D)
jaja,da blir det forumet i påsken da ;D

Here we go again

Quote from: Volda69 on March 30, 2010, 11:33:57
Kom til Mandal torsdag 26 mars! :)

Var det i fjor eller neste år det? ;D

Hallgeir *

Jeg har nå akseptert at TPN ikke ankommer før påske. Antar at forsinkelsen skyldes den nye Østlands-terminalen på Robsrud. Annen post er også forsinket, f.eks. tirsdagsutgaven av TIPS. Dermed ble det tur på kiosken for å anskaffe avisen og kreditering av en utgave hos utgiver. Ingen optimal start på påsken, men været er i alle fall upåklagelig.  :)
Super Leeds since 1968

berlin

Karl Hot Shot

Bladet lå i postkassa i Lier fredag 26. mars 2010.

Trond90

Bladet kom den 29 Mars (Karmøy)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

p0ndus

Mottok den 25.Mars. Takker for et fint blad nok en gang.MOT

auren

Quote from: jackbauer68 on March 31, 2010, 13:24:42
Mykje bra stoff i blekka ja,det er en nytelse å lese nesten alt:)

men er jo meningsløst å selge t-shirts med "opprykk 2010",hjelpeløst hvis vi ikkje går opp.
og 4 sider om paul dickov??????? nei og nei,totalt ubetydelig fyr :o

Synes intervjuet med Dickov var interessant jeg. Fremstod som en sympatisk fyr.

Jeg synes derimot intervjuet med Stortingsrepresentanten var et nokså dårlig intervju. Mistenker Luscos' utsendte for å ha en skjult agenda. Dette var jo reneste propagandaen :) Bare at det slo ut helt feil. Sammenligning av elitedyrking i individuelle idretter kontra lagidretter kom ikke helt heldig ut ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MartinR

Ankom Nittedal mandag 29. mars  :P

JonLeeds

9960 KIBERG, Vardø kommune, Finnmark mandag 290310

Hallgeir *

TPN ankom i dag, 6. april. Ikke 1 dag for tidlig!  ::)
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

1866 Båstad-Østfold, TPN fortsatt ikke kommet.Dette er latterlig av posten!

berlin

Quote from: DenHviteYeboah on April 07, 2010, 15:59:28

eh....bor du der?  ::)

Aldri hørt om.  ??? Finnes det matbutikk og bensinstasjon der?  ???

Leif Sverre

Quote from: ollan on March 31, 2010, 14:36:16
Til alle dere som ikke har fått bladet innen 2-3 dager etter utsendelse. Sjekk at Dere har oppgitt riktig adresse på medlemskapet. Jeg også klaget og var irritert pga bladet kom 1-2 uker etter alle andre. Så visste det seg å være så banalt at det var feilt postnummer i medlemskapet mitt,(sikkert min feil) mange har fått nye postnummer de siste årene og meldte du deg inn i LUSCOS for 10 år siden kan det jo være her feilen ligger?

Leif Sverre er jo bedre spesialist på dette, men tok meg den frihet å ytre noe om problemene med statens postombringertjeneste :D

Helt enig med ollan i dette. Trenger ikke å være postmann for å  vite at mange av dere har riv ruskende gale adresser og postnummer ja !! ;D

DenHviteYeboah

Quote from: berlin on April 07, 2010, 17:02:26

Tulling ;D
Dette er midt på bondelandet i Østfold.Bare beviser at folk fra Oslo er navlebeskuende og ikke kjenner til noe som helst utenfor bomringen ;D ;D ;D

Rudi G.

Quote from: berlin on April 07, 2010, 17:02:26

Trøgstad, ringer det en bjelle nå :D og de har både Bunnpris, post i butikk og bilopphugger der i tillegg til opptil flere gater :o