Skrevet av Emne: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30  (Lest 79579 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #480 på: April 06, 2010, 17:29:15 »
SKY Sports synes det er viktigere å vise reklame og snakke om kampen, i stedet for å vise hva som skjer på banen.

Et minutts stillhet: http://www.youtube.com/watch?v=4F7e5jQrke0

???

Det beklager SKY nå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Sky-Sports-apologise.6206372.jp

Oggy

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #481 på: April 06, 2010, 17:57:22 »
Higgs - 5, rusten
Bromby - 6, bedre enn på lenge, gode innkast
Collins - 6, solid
Naylor - 7, solid og 2 mål (burde hatt hatrick)
Hughes - 5, mangler tempo
Doyle - 6, slurver på baklengsmålet, men ellers på det jamne
Howson - 7, jobber godt og server ein del gode baller
Snoddy - 6, jobber godt
Kilkenny - 7, holder ballen bra, sliten på slutten
Beckford - 3, løyser ikkje svetten, skuffende
Gradel - 8, MOM jobber utrettelig, vinner dueller inkl på hodet


Mener du er snill med Howson her, Tom.

Syns personlig at det blir litt spedt med både
Howson og Kilkenny på midtbanen samtidig.
Howson er definitivt ingen typisk breddeholder,
men slår jo noen gode pasning innimellom
Oggy

auren

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #482 på: April 06, 2010, 18:45:36 »
Naylor fortjener minst 8, og jeg synes faktisk at han fortjener tittelen MOM da han alene scoret to mål og skapte 2-3 sjanser i tillegg. Han var også solid defansivt og var et udyr i luften.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #483 på: April 06, 2010, 19:22:20 »
Naylor fortjener minst 8, og jeg synes faktisk at han fortjener tittelen MOM da han alene scoret to mål og skapte 2-3 sjanser i tillegg. Han var også solid defansivt og var et udyr i luften.

auren

Han var god, men glem ikke at han var veldig passiv en-mot-en mot han derre Yeo-fyren som skåra. Har sett reprisen og mener det er på grensen til forsvarstabbe.

kilgallon

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #484 på: April 06, 2010, 19:45:58 »
Naylor fortjener minst 8, og jeg synes faktisk at han fortjener tittelen MOM da han alene scoret to mål og skapte 2-3 sjanser i tillegg. Han var også solid defansivt og var et udyr i luften.

auren

Han var god, men glem ikke at han var veldig passiv en-mot-en mot han derre Yeo-fyren som skåra. Har sett reprisen og mener det er på grensen til forsvarstabbe.
Ja, det var like før han rygga så mye at han kolliderte med Higgs...

Torpe-do

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #485 på: April 06, 2010, 19:46:58 »
Higgs - 5, rusten
Bromby - 6, bedre enn på lenge, gode innkast
Collins - 6, solid
Naylor - 7, solid og 2 mål (burde hatt hatrick)
Hughes - 5, mangler tempo
Doyle - 6, slurver på baklengsmålet, men ellers på det jamne
Howson - 7, jobber godt og server ein del gode baller
Snoddy - 6, jobber godt
Kilkenny - 7, holder ballen bra, sliten på slutten
Beckford - 3, løyser ikkje svetten, skuffende
Gradel - 8, MOM jobber utrettelig, vinner dueller inkl på hodet


Mener du er snill med Howson her, Tom.

Syns personlig at det blir litt spedt med både
Howson og Kilkenny på midtbanen samtidig.
Howson er definitivt ingen typisk breddeholder,
men slår jo noen gode pasning innimellom

Jeg syns Howson fortjente minst en 7'er. Det jeg så av han la han gode pasninger og hadde et godt blikk for spillet.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #486 på: April 07, 2010, 21:28:28 »
 Highlights fra kampen viser en utrolig sløsing med de mange sjansene som laget skapte. Det burde stått minst 4-0 før Yeovils redusering kom. Bare så synd at spillerne ikke tåler skåringer imot. Kneskjelven kom umiddelbart.
 Southend bør være en overkommelig motstander, og et godt resultat på lørdag KAN gjøre noe med laget videre. Overbevis meg om at det er mulig!
Super Leeds since 1968

testo

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #487 på: April 08, 2010, 01:03:40 »
Highlights fra kampen viser en utrolig sløsing med de mange sjansene som laget skapte. Det burde stått minst 4-0 før Yeovils redusering kom. Bare så synd at spillerne ikke tåler skåringer imot. Kneskjelven kom umiddelbart.
 Southend bør være en overkommelig motstander, og et godt resultat på lørdag KAN gjøre noe med laget videre. Overbevis meg om at det er mulig!


We never lose in the at Elland Road  8)

Vi har 8-1 i de 3 siste liga møter på ER,ser ingen grunn til at det skal stoppe her. Southend er riktig nok desperate etter poeng for å beholde plassen i ligaen,men vi har mere å bevise på lørdag enn bare å vinne.Tar ikke gutta ansvar i 90 min denne gangen og får igang mølla så er jeg redd toget har godt for både opprykk og Grayson ved sesong slutt.
Southend står også med fattige 3 seiere borte og hele 15 tap.De tre seiere kom mot svake Leyton Orient 1-2 ---Stockport County 0-2----Brighton 2-3
Tap i alle sine borte kamper i   år(8stk), de 6 kampene før det ble det 1 seier og 5 tap.
Her ser jeg bare røde tall over allt for Southend på bortebane og evnt et Leeds lag som friskmelder seg.
En sikker banker til ok vinnerodds----   1.40    4.50    8.00
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje