Skrevet av Emne: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30  (Lest 80197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sviper

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #30 på: April 04, 2010, 12:17:09 »
Higgs
Crowe - Rui - Lubo - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Johnson
Becchio - Gradel

Ut med alle lånespillere - send de hjem!
Becks og Naylor skuffer stort - UT!
Crowe vart henta inn i fjor sommer og er vår einaste naturlege h.back - la mannen spille h.back!
Regner med at Parker er friskmeldt etter innhoppet på lørdag - han må spille!

I fare for å gjenta meg sjølv - her MÃ… vi ha 3p!

Så lenge det er teoretisk mulig med direkte opprykk, ja da nekter eg å gi opp!
Og skulle det bli PO, ja da går eg for at det endelig er vår tur også i cup-spill!
Eg velger fortsatt å ha trua!
(sjølv om tapet mot Swindon er noko av det tyngste eg har opplevd)


friskt laguttak Tom,men tørr du å kjøre Rui og Mikkelik i lag?uuhhuuuu

og ja det var en fryktelig tung dag i går,men er allerede litt lettere til sinns og ser frem mot  kampen i morgen.
MOT
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #31 på: April 04, 2010, 12:24:14 »
Higgs
Crowe - Rui - Lubo - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Johnson
Becchio - Gradel

Ut med alle lånespillere - send de hjem!
Becks og Naylor skuffer stort - UT!
Crowe vart henta inn i fjor sommer og er vår einaste naturlege h.back - la mannen spille h.back!
Regner med at Parker er friskmeldt etter innhoppet på lørdag - han må spille!

I fare for å gjenta meg sjølv - her MÃ… vi ha 3p!

Så lenge det er teoretisk mulig med direkte opprykk, ja da nekter eg å gi opp!
Og skulle det bli PO, ja da går eg for at det endelig er vår tur også i cup-spill!
Eg velger fortsatt å ha trua!
(sjølv om tapet mot Swindon er noko av det tyngste eg har opplevd)


friskt laguttak Tom,men tørr du å kjøre Rui og Mikkelik i lag?uuhhuuuu

og ja det var en fryktelig tung dag i går,men er allerede litt lettere til sinns og ser frem mot  kampen i morgen.
MOT

Kan det bli verre enn det er nå da? At Naylor spiller er for meg uforståelig. Det var faktisk når Naylor kom tilbake etter skade i høst vi begynte å slippe inn mål etter "open play". 

Tom S

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #32 på: April 04, 2010, 12:33:03 »
Higgs
Crowe - Rui - Lubo - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Johnson
Becchio - Gradel

Ut med alle lånespillere - send de hjem!
Becks og Naylor skuffer stort - UT!
Crowe vart henta inn i fjor sommer og er vår einaste naturlege h.back - la mannen spille h.back!
Regner med at Parker er friskmeldt etter innhoppet på lørdag - han må spille!

I fare for å gjenta meg sjølv - her MÃ… vi ha 3p!

Så lenge det er teoretisk mulig med direkte opprykk, ja da nekter eg å gi opp!
Og skulle det bli PO, ja da går eg for at det endelig er vår tur også i cup-spill!
Eg velger fortsatt å ha trua!
(sjølv om tapet mot Swindon er noko av det tyngste eg har opplevd)


friskt laguttak Tom,men tørr du å kjøre Rui og Mikkelik i lag?uuhhuuuu

og ja det var en fryktelig tung dag i går,men er allerede litt lettere til sinns og ser frem mot  kampen i morgen.
MOT

Dristig stopperpar, enig i det, men med utgangspunkt i å fjerne lånespillerene og at Nayls ikkje holder mål er det ikkje så mange andre å velge i? Og som Rudi G sier; det kan ikkje bli verre enn det er nå.

Har sett og tenkt det samme Rudi, det var etter at Nayls kom tilbake etter skaden sin i høst det begynte å skrangle i forsvaret.
COME ON LEEDS !!

ArneS

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #33 på: April 04, 2010, 13:52:57 »
Y E O V I L   T R I V I A

Yeovil er den minste byen som har lag i ligasystemet (42.000 innb).  Byen er først nevnt i år 880 som Gifle.  På 1800 tallet var byen et senter for hanskemakeri.
Byen har to jernbanestasjoner på to separate jernbanelinjer.
Skateboards og rulleskøyter er forbudt i Yeovil.
AgustaWestland har helikopterfabrikk i byen.

Det er ikke noe stort antall kjente personer som har levd i Yeovil.  Sir Ian Botham (cricketlegende) er mest kjent.  Ellers var gitaristen i Steve Harley & Cockney Rebel -Jim Cregan- fra Yeovil.


YEOVIL TOWN  ble etablert i 1895 som Yeovil Casuals.  Hjemmekampene har siden 1990 blitt spilt på Huish Park.  Det forrige stadionet het også Husih, men lå et annet sted.   Huish Park ligger nest lengst borte fra Elland Road i årets League 1,  bare noen få kilometer lenger enn Whitdean Stadium i Brighton.  Exeter er lengst unna.
Publikumsrekorden på Huish Park kom mot Leeds i april 08, og er på 9.527.
Kallenavn er Glovers, så keeperen bør ligge godt an på hanskefronten.

Klubben har oppnådd lite å melde om.  Play-off finale league one i 2006/2007 er det høyste.
I Football League er 6-1 over Oxford største seier.  5-0 mot Brighton er største tap.

Den engelske cricketlegenden Sir Ian Botham spilte faktisk fotball for Yeovil Town i to måneder i 1985.
Det er også lite kjente spillere som har vært innom klubben.  Graham Roberts er en, Tommy Doherty og John McClelland andre. 

Nick Barry - Mannen som brakte Yorkshire Moors inn i norske lørdagsstuer som Sanger av tittelmelodi og første politihelt i "Hjartet på rette staden" - er en av få registrerte kjendis-supportere.
Den 17. mann

Rasmussen7

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #34 på: April 04, 2010, 14:45:43 »
Higgs
Crowe - Rui - Lubo - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Johnson
Becchio - Gradel

Ut med alle lånespillere - send de hjem!
Becks og Naylor skuffer stort - UT!
Crowe vart henta inn i fjor sommer og er vår einaste naturlege h.back - la mannen spille h.back!
Regner med at Parker er friskmeldt etter innhoppet på lørdag - han må spille!

I fare for å gjenta meg sjølv - her MÃ… vi ha 3p!

Så lenge det er teoretisk mulig med direkte opprykk, ja da nekter eg å gi opp!
Og skulle det bli PO, ja da går eg for at det endelig er vår tur også i cup-spill!
Eg velger fortsatt å ha trua!
(sjølv om tapet mot Swindon er noko av det tyngste eg har opplevd)


friskt laguttak Tom,men tørr du å kjøre Rui og Mikkelik i lag?uuhhuuuu

og ja det var en fryktelig tung dag i går,men er allerede litt lettere til sinns og ser frem mot  kampen i morgen.
MOT

Dristig stopperpar, enig i det, men med utgangspunkt i å fjerne lånespillerene og at Nayls ikkje holder mål er det ikkje så mange andre å velge i? Og som Rudi G sier; det kan ikkje bli verre enn det er nå.

Har sett og tenkt det samme Rudi, det var etter at Nayls kom tilbake etter skaden sin i høst det begynte å skrangle i forsvaret.
Vill nu våge å påstå at Bromby e ganske mye bedre en begge de der to surrebokkan...

sviper

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #35 på: April 04, 2010, 14:48:44 »
Higgs
Crowe - Rui - Lubo - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Johnson
Becchio - Gradel

Ut med alle lånespillere - send de hjem!
Becks og Naylor skuffer stort - UT!
Crowe vart henta inn i fjor sommer og er vår einaste naturlege h.back - la mannen spille h.back!
Regner med at Parker er friskmeldt etter innhoppet på lørdag - han må spille!

I fare for å gjenta meg sjølv - her MÃ… vi ha 3p!

Så lenge det er teoretisk mulig med direkte opprykk, ja da nekter eg å gi opp!
Og skulle det bli PO, ja da går eg for at det endelig er vår tur også i cup-spill!
Eg velger fortsatt å ha trua!
(sjølv om tapet mot Swindon er noko av det tyngste eg har opplevd)


friskt laguttak Tom,men tørr du å kjøre Rui og Mikkelik i lag?uuhhuuuu

og ja det var en fryktelig tung dag i går,men er allerede litt lettere til sinns og ser frem mot  kampen i morgen.
MOT

Dristig stopperpar, enig i det, men med utgangspunkt i å fjerne lånespillerene og at Nayls ikkje holder mål er det ikkje så mange andre å velge i? Og som Rudi G sier; det kan ikkje bli verre enn det er nå.

Har sett og tenkt det samme Rudi, det var etter at Nayls kom tilbake etter skaden sin i høst det begynte å skrangle i forsvaret.

Har studert litt kampreferat og det er faktisk riktig det at etter Naylor kom tilbake har det skranglet både i forsvar og poengfangst og Naylor har ikke vert den klippen vi var vant til.Velger å gi Naylor fortsatt tillit og håper han får ønsket sitt oppfylt med Ben Parker på venstr back.
LIFE IS LEEDS

euphor9

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #36 på: April 04, 2010, 15:29:04 »
Denne taper vi sikkert 1-2.  Drar til Ropelv og drikker meg tilbake til steinalderen,har vært edru i 3 uker..  Rimelig oppskrytt å være edru.

Viss noen tenker på å få panikk med tanke på opprykk...  Så er tia inne for det akkurat nå!

testo

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #37 på: April 04, 2010, 17:51:30 »
Grayson looking to end barren run





Leeds manager Simon Grayson is ready to make changes for Monday's clash at Yeovil after seeing his side slip to four straight league defeats.

Grayson has no new injury or suspension problems but faces a huge task lifting his players for the seven-game run-in with automatic promotion now a four-horse race in League One.

Luciano Becchio missed Saturday's home defeat to Swindon due to concussion but the Argentinian could return to contention, while Sanchez Watt, on loan from Arsenal, is ready to make his first appearance in a Leeds shirt.

Mike Grella stepped in for Becchio alongside Jermaine Beckford on Saturday and will be hoping for an extended run in the side, while defender Ben Parker made his first appearance since the opening day of the season when replacing Richard Naylor with half-an-hour remaining.

Grayson will be hoping Parker came through unscathed and that his side can break their scoring drought after failing to hit the net in their last four matches.

Kick-off at Huish Park is at 12.30pm.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Another_Roger

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #38 på: April 04, 2010, 17:57:14 »
Og Tranmere skal gjere sitt ytterste for å få Swindon ned på jorda igjen. Vi bør ta eit såpass nitrist lag sjølv på bortebane. Får håpe Leeds gjere jobben denne gongen :)

testo

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #39 på: April 04, 2010, 18:14:17 »
Og Tranmere skal gjere sitt ytterste for å få Swindon ned på jorda igjen. Vi bør ta eit såpass nitrist lag sjølv på bortebane. Får håpe Leeds gjere jobben denne gongen :)

Håper du har sendt din yttring til rette person Roger :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

nord

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #40 på: April 04, 2010, 18:40:50 »
Kan det blive værre 8) - en sejr vil betyde utrolig meget!  Hvis vi taper er spørgsmålet om vi overhoved er med i play off i maj?? 
 

Tom S

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #41 på: April 04, 2010, 22:08:03 »
Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #42 på: April 04, 2010, 22:13:43 »
Come On Leeds !!
Har du troen?    ;)
 

auren

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #43 på: April 04, 2010, 22:57:57 »
Ser at Sir Olsen er pålogget nå, så jeg sier bare:

KAMPSTART KLOKKEN 1330 I MORGEN SIR!!!!

auren ;)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #44 på: April 04, 2010, 23:05:23 »
Ser at Sir Olsen er pålogget nå, så jeg sier bare:

KAMPSTART KLOKKEN 1330 I MORGEN SIR!!!!

auren ;)

Norsk tid, that is.  ;)

Here we go again

  • Gjest
Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #45 på: April 04, 2010, 23:57:24 »
Nick Barry - Mannen som brakte Yorkshire Moors inn i norske lørdagsstuer som Sanger av tittelmelodi og første politihelt i "Hjartet på rette staden" - er en av få registrerte kjendis-supportere.

Eller Nick Berry som han også kalles ;)

johnny gangster

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #46 på: April 05, 2010, 00:01:27 »
Monday, 5 April 2010

Brentford v Exeter, 15:00 (1-1)
Bristol Rovers v MK Dons, 15:00(2-1)
Charlton v Carlisle, 15:00(2-0)
Colchester v Millwall, 13:00(0-0)
Gillingham v Southend, 15:00(3-2)
Hartlepool v Brighton, 15:00(0-1)
Norwich v Stockport, 15:00(3-0)
Southampton v Leyton Orient, 15:00(4-1)
Swindon v Tranmere, 15:00(1-1)
Walsall v Wycombe, 15:00(1-0)
Yeovil v Leeds United, 12:30(1-2)

Mange spennande oppgjer i måro også. Ny cupfinale for Leeds sin del sjøl om det begynn å sjå mørkt ut.


sviper

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #47 på: April 05, 2010, 08:27:26 »

God morgen folkens,fryktelig tidlig dette,og fryktelig nervøs...alle vet hvor mye denne kampen betyr.Etter 3 kopper kaffe og litt sjokkis,så har jeg en god magefølelse
MOT
LIFE IS LEEDS

haak-d

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #48 på: April 05, 2010, 08:35:53 »
Lykke til alle sammen, menn og kvinner, gutter og jenter! MOT! :)
 

lassie

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #49 på: April 05, 2010, 08:45:59 »
god morgen alle leeds fans , ja nå er nervøsiteten i gang og flere kopper kaffe og en god frokost så lader vi  alle oop  til leeds kamp kl 1330.

lykke til og vi vinner i  dag ,
COME  ON LEEDS
Lassie

Tom S

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #50 på: April 05, 2010, 09:30:28 »
Come On Leeds !!
Har du troen?    ;)

Troen slo ei stor sprekke lørdag, men ja eg velger fortsatt å ha troen!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #51 på: April 05, 2010, 09:46:52 »
Come On Leeds !!
Har du troen?    ;)

Troen slo ei stor sprekke lørdag, men ja eg velger fortsatt å ha troen!
Har dessverre ikke troen.Kan hende vi vinner-forutsatt at vi scorer først,men det er få ting som tyder på at dette laget skal opptre som et godt lag igjen.Det har vist seg i ukesvis nå at hvis vi får et mål i trynet så kollapser laget etterhvert.Spillere og manager virker å ha en psyke som hører hjemme blant hvite frakker...

Another_Roger

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #52 på: April 05, 2010, 09:51:34 »
Oj oj. League 1 på sky sports skal bli fantastisk! Sjølv om kampen også går på nettsatadar som unibet osv anbefalar eg å finne ein link til Sky Sports. Produksjonen på desse bettingsidene er nitriste greier! Såg Tranmere - Norwich på Sky og det var fantastisk :)

Viasat fotball sender vel også kampen så vidt eg har forstått. Men er i grunn ikkje imponert over kommentatorane der. Har heller ikkje denne gudsforlatte kanalen. Skal bli fint å varme opp med Yeovil - Leeds. Litt av ein fotballdag dette her :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #53 på: April 05, 2010, 09:53:35 »
Come On Leeds !!
Har du troen?    ;)

Troen slo ei stor sprekke lørdag, men ja eg velger fortsatt å ha troen!

Følger deg på den Tom. MOT!

Tom S

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #54 på: April 05, 2010, 09:55:00 »
Come On Leeds !!
Har du troen?    ;)

Troen slo ei stor sprekke lørdag, men ja eg velger fortsatt å ha troen!
Har dessverre ikke troen.Kan hende vi vinner-forutsatt at vi scorer først,men det er få ting som tyder på at dette laget skal opptre som et godt lag igjen.Det har vist seg i ukesvis nå at hvis vi får et mål i trynet så kollapser laget etterhvert.Spillere og manager virker å ha en psyke som hører hjemme blant hvite frakker...

Satser på at vi skårer først, ja. Tror det kan hjelpe gutta å få hodet på plass.
COME ON LEEDS !!

lassie

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #55 på: April 05, 2010, 09:57:12 »

[/move  LEEDS UNITED ARE THE  BEST IN THE WORLD  AND WE WINN TO  DAY .

idag samles mange trofaste lees fans foran tv apperatet og i puber i hele norges land , er det ikke fantastisk og vite at så mange har leeds som sin faste tro i dette livet. viasatfotball får muligens flere kunder neste år  når vi rykker opp og vises på tv mange ganger i championschip. er  veldig positiv idag og har en god følese for kampen .

Lassie

Roy

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #56 på: April 05, 2010, 10:03:05 »
Sitter og pælmer nedpå kaffe for å drukne sommerfulene i magen  :) Har troen igjen i dag, som alltid, We are Leeds and going up  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Here we go again

  • Gjest
Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #57 på: April 05, 2010, 10:26:37 »
Lykke til i dag ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #58 på: April 05, 2010, 10:32:02 »

Satser på at vi skårer først, ja. Tror det kan hjelpe gutta å få hodet på plass.

At vi får det første målet 'will do the world of good' :)

...alternativet tør jeg ikke tenke på :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Allanclarke

Sv: KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30
« Svar #59 på: April 05, 2010, 11:10:42 »
Skulle vi på flaks få det første målet så kan det jo skje ett under. Men vi kommer til å få kjørt oss idag. Frykter stortap.