KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010

Started by Promotion 2010, March 27, 2010, 21:22:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Rudi G.

Quote from: ->Robert on April 10, 2010, 19:33:11
??? ??? ???

Vi vil ha denne som prettesymbol:

__
                        _| |_
                        |     |
                        |     |
                        |___|

;D

Robert

Hehehehe, som en smiley?
Er veldig opptatt om dagen med både jobb, oppussing og Leeds, så er bare sporadisk innom, og får ikke lest nok tråder :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Rudi G.

Quote from: ->Robert on April 10, 2010, 19:45:34
Hehehehe, som en smiley?
Er veldig opptatt om dagen med både jobb, oppussing og Leeds, så er bare sporadisk innom, og får ikke lest nok tråder :)

We trust in you 8)

__
                        _| |_
                        |     |
                        |     |
                        |___|

Fygle

82   Mål Lincoln City 2 - 1 Davide Enrico Somma.
   23   Mål Lincoln City 1 - 0 Davide Enrico Somma.

Og han har vi ikke bruk for...?????
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

testo

Quote from: Rudi G. on April 10, 2010, 19:47:58
Quote from: ->Robert on April 10, 2010, 19:45:34
Hehehehe, som en smiley?

We trust in you 8)

__
                        _| |_
                        |     |
                        |     |
                        |___|

Yes we do. Can you fix ;)
Viktig dette her 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Henning

Endeleg siger på heimebane igjen. Og vi holdt nullen.

Gradel banens beste igjen. Collins og Howson tett bak. Kilkenny ikkje heilt på topp, men føler vi har funne den beste midtbanekombinasjonen i dei seinare kampane.

Becchio løfta laget med innhoppet sitt. Ein vunnen haudeduell og 1-0. Legg og merke til at vi legg om til ein 3-4-1-2 formasjon etter bytta og at vi fortset med det, sjølv etter 1-0.

Keep it up. Borte mot Carlisle neste og har skaffa billett. Satser på nok ein siger, elles blir det ei lang natt i Carlisle etterpå.

Asbjørn

Quote from: Henning on April 10, 2010, 20:35:52

Gradel banens beste igjen. Collins og Howson tett bak. Kilkenny ikkje heilt på topp, men føler vi har funne den beste midtbanekombinasjonen i dei seinare kampane.

Becchio løfta laget med innhoppet sitt. Ein vunnen haudeduell og 1-0. Legg og merke til at vi legg om til ein 3-4-1-2 formasjon etter bytta og at vi fortset med det, sjølv etter 1-0.

Keep it up. Borte mot Carlisle neste og har skaffa billett. Satser på nok ein siger, elles blir det ei lang natt i Carlisle etterpå.

Takk for rapport. Velkomment som alltid :)

...må si eg frykter dødballer i kampen mot Carlisle   ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

torivar

Quote from: id-buy on April 10, 2010, 20:15:05

Vi har jo Beckford  :D

Sleivind

Hvordan spilte Beckford i dag?

testo

Quote from: Sleivind on April 10, 2010, 21:32:24

Beckford Who ???

Ingen nevt ingen glemt :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

For å si det sånn.
Da Beckford bytta med Becchio begynte det å skje noe......Ja ...allt skjedde da...
Det virker som at Beckford var nøkkelen ut av helvete......Trenger vel ikke nevne mere enn det.
Terje

Kickthemdown

Quote from: Sleivind on April 10, 2010, 21:32:24

Krangling med South Stand i dag og sangen "Your not fit to wear the shirt" tilbake. Alt i alt som han bruker å være. SØPPEL !

Leedsulf

Kan jo slenge med et par vurderinger fra folk som var på kampen.  ::)

-Beckford 5 (would of being 4 but he managed to put effort in to make gestures to the south stand.)

-Beckford - 0 - The guy just does not give a f**k for the cause. Pea sized heart and bare minimum of effort. Drop dead.

-beckford 2.5 - made a terrifc snaking run toward the bench when been substitued.

-Beckford 4 Did f**k all and Gradel is showng him what a forwards job is.

-Beckford: 4 - Is he interested or what? Made virtually zero effort, went down everytime he was breathed on, made poor use of the ball. Struggle to see how he's helping us

-beckford - joke really. don't think he even JUMPED for a header ONCE. also expects when he receives the ball back to goal, that he will be allowed to control the thing and turn without even being breathed on. really needs to just get his f**king head down for his own sake these last few games otherwise he'll end up mid table championship (at very best) next season.

-Beckford 4 - sorry, but recall Somma and dump this guy. He's taking the piss.

-Beckford 2 - looks to have given up on us.

J-R

Milou

Quote from: ollebolle on April 10, 2010, 17:50:37
Første innlegg:)

Kjekt å se så mange ivrige supportere her.. Stå på Leeds :)

PS Bør vel ikke pepre Beckford så mye. Han har hatt en god sesong under ett, og formsvikt skjer de fleste..

Velkomen til forumet ollebolle, og gratulerer med eit bra første-innlegg. Synd å sjå denne hetsen mot Beckford. Beckford har gjort ein del rare ting, men det eg har sett av intervju med han, så virkar han som ein svært sympatisk kar, og vel å tru at ein del av dei rare innspela er dårleg råd frå agentar.

Eg kan vera einig med dei som meiner det hadde vore det beste for klubben om han hadde forsvunne i januar (men dette er uansett etterpåklokskap). Når klubben og Beckford har blitt einige om at han skal bli sesongen ut så er det til det beste for klubben at han har fansen sin støtte.

Og for ikkje å gløyme: Om Leeds rykker opp til slutt, skal Beckford ha ein stor del av æra for det.

Henning

Beckford, Beckford. Ein underleg person. Eg har avskreve han fleire gongar på grunn av buing frå publikum og diverse gestar tilbake. Det samme skjedde idag. Kreditt skal han ha for at han tok Grayson i handa og satte seg på benken. Dette til tross for ironisk applaus og jubling når han gjekk av bana. Delar av North Stand sang riktignok namnet hans etter at han gjekk ut og Beckford reiste seg opp frå benken og applauderte tilbake. Likevel trur eg det er heilt sikkert at han forlatar klubben i sommar.

Men, so lenge han er her meinar eg vi må støtte han. Stilleståande kampen igjennom og heilt riktig å bytte han ut, men han går faktisk i fleire haudeduellar igjennom kampen. Han vinn vel ikkje noken av desse duellane, men eit forsøk er det iallefall.
Er som natt og dag å sjå Beckford og Gradel sin arbeidsinnsats, men Beckford har vel aldri vore noke stor arbeidshest. Men når måla uteblir, er det vel enklare å klage.

Heilt klart at Beckford er publikums store hakkekylling og mitt inntrykk er at Elland Road alltid treng ein hakkekylling. Og med Beckford sin oppførsel er det enkelt å ta han.

Likar ikkje situasjonen mellom Beckford og publikum og meinar begge partar må skjerpe seg. Greitt nok å gje beskjed når han ikkje spring eller går i duell, men å pipe kvar gong han slår ei feilpasning blir for dumt.
Også kvar gang han får seg ein smell er det ingen sympati frå tribuna. Riktignok går han ned litt for ofte, men det samme gjer Gradel og Becchio. Men mens Beckford får klar beskjed om å komme seg opp igjen, får dei andre applaus når dei reiser seg.

Spent på angrepsduoen på tirsdag.

Asbjørn

Quote from: Henning on April 10, 2010, 22:20:24
Beckford, Beckford. Ein underleg person. Eg har avskreve han fleire gongar på grunn av buing frå publikum og diverse gestar tilbake. Det samme skjedde idag. Kreditt skal han ha for at han tok Grayson i handa og satte seg på benken. Dette til tross for ironisk applaus og jubling når han gjekk av bana. Delar av North Stand sang riktignok namnet hans etter at han gjekk ut og Beckford reiste seg opp frå benken og applauderte tilbake. Likevel trur eg det er heilt sikkert at han forlatar klubben i sommar.

Men, so lenge han er her meinar eg vi må støtte han. Stilleståande kampen igjennom og heilt riktig å bytte han ut, men han går faktisk i fleire haudeduellar igjennom kampen. Han vinn vel ikkje noken av desse duellane, men eit forsøk er det iallefall.
Er som natt og dag å sjå Beckford og Gradel sin arbeidsinnsats, men Beckford har vel aldri vore noke stor arbeidshest. Men når måla uteblir, er det vel enklare å klage.

Heilt klart at Beckford er publikums store hakkekylling og mitt inntrykk er at Elland Road alltid treng ein hakkekylling. Og med Beckford sin oppførsel er det enkelt å ta han.

Likar ikkje situasjonen mellom Beckford og publikum og meinar begge partar må skjerpe seg. Greitt nok å gje beskjed når han ikkje spring eller går i duell, men å pipe kvar gong han slår ei feilpasning blir for dumt.
Også kvar gang han får seg ein smell er det ingen sympati frå tribuna. Riktignok går han ned litt for ofte, men det samme gjer Gradel og Becchio. Men mens Beckford får klar beskjed om å komme seg opp igjen, får dei andre applaus når dei reiser seg.

Igjen, setter pris på at du klarer å la være å 'jump on the band wagon' mht Beckford, men tydeligvis klarer å gi et balansert bilde tilbake.

Quoteog mitt inntrykk er at Elland Road alltid treng ein hakkekylling

...redd du har salig rett her. Harte & andre backer (Fraz)  opp gjennom tiden anyone...
Men, det er ofte en grunn til at man får publikum mot seg  ::)
...at det neppe hjelper på spillerens performance er nok likevel en sikker ting :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fygle

Quote from: Duncan McKenzie on April 10, 2010, 21:10:13
Quote from: id-buy on April 10, 2010, 20:15:05

Vi har jo Beckford  :D

;D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

sviper

Quote from: Henning on April 10, 2010, 22:20:24

bra innlegg Henning,har nevnt et før,dette med å pipe/bue på egne spillere er en uting.Har selv opplevd dette mot Beckford og i særdeleshet Ankers,mener dette er tull,vi støtter spillerne våre så lenge de er  i Leeds.Som spisspar vil jeg se Becchio og Gradel med Watt mellom midtbane og spisser
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Piping og buing tja sier jeg bare. Folk betaler i dyrebare dommer for å se laget sitt, da må man nesten kunne forvente at alle spillerne viser innsats. Hvis ikke fortjener de å få høre det.

sviper

Quote from: Alta-White on April 11, 2010, 11:29:30
Piping og buing tja sier jeg bare. Folk betaler i dyrebare dommer for å se laget sitt, da må man nesten kunne forvente at alle spillerne viser innsats. Hvis ikke fortjener de å få høre det.

publikum må gjerne skrike å gestikulere for å få spillerne til å jobbe,men å pipe og bue når en spiller slår pasning eller tar utspark,DET ER EN UTING.
LIFE IS LEEDS

testo

Jeg regner med at folk har fått nok av Beckford sitt latskap på banen og at dette hysteriet mot han har bygd seg opp med tiden.Det har rett og slett vært for mye tull og upopulære valg han har gjort det siste året,samtidig som han ikke virker like innteresert i å få Leeds opp av dritten.Han har en attitude som jeg aldrig har likt,har nesten lyst til sammenligne han med zlatan til tider.
Jeg er ikke fan av å drite på egne spillere da dette bare kjører psyken lenger ned,samme hvem dette gjelder så står laget stort sett samlet og dette smitter veldig over på andre også.Trenerteamet har her en veldig viktig jobb å gjøre i disse tilfeller,noe jeg ikke synes de har gjort i dette tilfellet,Beckford skulle vært benka for lenge siden, men de har vel tenkt som oss at dette måtte løsne snart.Beckford i form har vært gull vært for oss, (takk for det) men man kan ikke leve på det som skjedde ifjor.
Terje

TK20

Etter å ha sett høydepunktene er jeg sikker i min sak: Becchio og Gradel fra start mot Carlisle.

Virket å være en kongekamp av Max. Jobber, løper, takler og finter godt. I tillegg spiller han ofte ballen riktig fra seg, jfr situasjonen mot slutten av matchen der Howson bør sette 3-0.

For øvrig: fikk Johnson suspensjon etter det gule kortet?

baste

Quote from: TK20 on April 12, 2010, 11:35:09
Etter å ha sett høydepunktene er jeg sikker i min sak: Becchio og Gradel fra start mot Carlisle.

Virket å være en kongekamp av Max. Jobber, løper, takler og finter godt. I tillegg spiller han ofte ballen riktig fra seg, jfr situasjonen mot slutten av matchen der Howson bør sette 3-0.

2 KAMPER  >:(

Rudi G.

Quote from: baste on April 12, 2010, 11:56:18

Og ikke skulle det vært gult kort heller, taklingen var helt grei den!

auren

Quote from: Rudi G. on April 12, 2010, 12:47:29
Quote from: baste on April 12, 2010, 11:56:18

Og ikke skulle det vært gult kort heller, taklingen var helt grei den!

Tja... kanskje noe strengt dømt, men det er en farlig takling, selv om han treffer ballen først. Men det kan jo være at dommeren gir han det gule pga reaksjonen?

Ellers så teller jeg 5-0 i sjanser til Leeds. Ikke den helt store kampen, men Gradel imponerer stort. Har to defansive involveringer som virkelig gleder et Leeds-hjerte. Målet var fint, og innlegget til Becchio helt perfekt. I tillegg, som TK20 er inne på, har han et finfint forarbeid til Howson hvor sistnevnte burde scoret.

Gleder meg til i morgen kveld!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Quote from: sviper on April 11, 2010, 12:03:15
Quote from: Alta-White on April 11, 2010, 11:29:30

publikum må gjerne skrike å gestikulere for å få spillerne til å jobbe,men å pipe og bue når en spiller slår pasning eller tar utspark,DET ER EN UTING.

Helt enig. Dessuten kan man da ikke klandre en spiller for ikke å bytte seg selv ut. Dessverre har det vært for mange eksempler på svakt sportslig lederskap når Beckford ikke har dagen. Grayson legger jo opp til at Becks skal bli hakkekylling når han kamp etter kamp unnlater å bytte ut sin "juvel" på dårlige dager.
Jon R.

martind

Når jeg var der borte på akmpen, så hørte jeg fra flere at Beckford allerede har bliit enig med Everton fra sommeren av. Hørte det av flere uavhengige kilder. Vet ikke hvorvidt det er noe sannhet i dette men..

Uansett virket han totalt uinteressert i det som foregikk på banen. Han gikk ikke i noen dueller og bare labbet rundt..

Becchio og Gradel på topp mot Carlisle!!!
MOT!! We are Leeds!

Tom S

Kort oppsummering fra West Stand:
Eg følte på ein spent stemning på stadion i forkant og Leeds United hadde ein nervøs åpning av kampen første 15 minutter. Etter kvart virket det som det løsnet litt uten de helt store sjansene i første omgang, men vi var aldri truet.
Andre omgang begynte med kontroll, men uten at vi klarer å etablere angrepspill eller produsere sjanser.
Etter 58 minutt oppdaget Larry at vi kun hadde spilt med 10 mann og var snar og sette Becchio inn på banen, det endret kampen. Plutselig hadde vi ein som vant dueller og kjempet på "håpløse" baller og fikk betalt.
Veldig fortent seier uten å spille fantastisk, men no framover er vi ikkje interessert i poeng for stil - kun tellende poeng for seier!

Ein liten børs fra meg:
Higgs 6 - lite å gjere, kontroll på det som kom
Bromby 5 - ok defansivt, katastrofe framover og spillmessig (eiger ikkje forståelse)
Collins 7 - solid
Naylor 7 - solid
Hughes 6 - som forventet, ærlig innsats
Howson 7 - jobber knallhardt, gode pasninger, nesten på skåringslista
Kilkenny 6 - liten bevegelse og treg med ball, senker tempo i spillet
Doyle 7 - kanskje det beste eg har sett av han, jobbet utrettelig
Snoddy 7 - god når han var involvert, litt lite synleg i perioder
Gradel 9 - fantastisk innsats, god teknikk, utfordrer bra, skåring --> MOM
Becks 4 - veldig skuffet, har han spilt sin siste kamp for oss?

Becchio 8 - vendepunktet, jobbet på ALT og fekk betalt for det
Johnson 7 - god figur etter innhoppet
Watt ? - for kort tid til å gi poeng, men tydelig ein tekniker med hurtighet (litt redd for føttene sine)

Som sagt ikkje festfotball, men gav meg tru på at "YES WE CAN" !!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!