KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010

Started by Promotion 2010, March 27, 2010, 21:22:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Kamp mot Southend United på Elland Road lørdag 10. april, kl. 16.00.

Første seriekamp hittil i sesongen 2009-10:
* Uavgjort 0-0 borte 11/9 2009:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12912.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20090911/southend-0-leeds-0_2247678_48729

To seriekamper i 2008-09:
* Tap 0-1 borte 28/10 2008:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11262.0.html

* Seier 2-0 hjemme 27/1 2009:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11687.0.html

To seriekamper i 2007-08:

•   Seier 4-1 hjemme 18/8: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8842.0
•   Tap 0-1 borte 29/1: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9780.0

Overall Record: 7 3-2-2  10-7
- Home; 3-0-0 9-4
- Away; 0-2-2 1-3

http://www.southendunited.premiumtv.co.uk/page/Home/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

COME ON LEEDS !!

superleeds

Dette blir min jomfrutur til Elland road og Leeds! Skal over med noen kompiser! Sikkert flere som skal se denne! Hvor møtes folk fra Norge? På Lorimers? Og hvordan finner jeg den?

Torpe-do

Du gjør en bra jobb med kamptrådene, Promo!

jarle

Higgs

Bromby  - Naylor - Collins - Lowry

Snoddy - Killa - Doyle - Mcsheff/ Howson

Beckford - Wattzzzz

Trond90

Quote from: Torpedo on March 29, 2010, 18:55:41
Enig, stå på Promo! Kjempe bra!  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Runar

Quote from: superleeds on March 29, 2010, 18:33:08
Dette blir min jomfrutur til Elland road og Leeds! Skal over med noen kompiser! Sikkert flere som skal se denne! Hvor møtes folk fra Norge? På Lorimers? Og hvordan finner jeg den?

Setter deg i en taxi og sier Commersial i sweet street

Cherry

Coomercial Inn - i Holbeck....må snakke tydelig til endel av de taxidrivers i Leeds...... ;D

harvey

Eller møte på Marriott mellom 11 og 12.
Rusler ned til Commersial Inn, deretter ELLAND ROAD.

baste

Quote from: superleeds on March 29, 2010, 18:33:08

Du kunne ikke valgt en bedre kamp. Nå snur den negative trenden og som en  følge av det, taper ikke Leeds en eneste kamp til. Og rykker direkte opp.

Marching on together !

Cherry

Baste er bastant i trua`- jeg joiner`og er helt enig! 
4-1 over Southend, Dickov blir langtidsskadd- og Watt kommer inn & scorer!

Hobben

Min andre tur dette :) (Var i fjor på Swindon), gleder meg! Satser på 6 poeng i de to kampene før, så blir det nok en del folk på denne kampen.

Jeg er på The Peacock før kampen, og så er det ned til Lorimer etter kampen :)
Rogaland Whites

Promotion 2010

Quote from: Trond90 on March 30, 2010, 02:16:41
Quote from: Torpedo on March 29, 2010, 18:55:41
Enig, stå på Promo! Kjempe bra!  :)

Takk for det! Håper på seier på seier inn til målstreken nå!

:D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

columbi

Dette blir en vanskelig kamp. Vi spiller mot et lag som må vinne helst for å unngå nedrykk. Med 0-3 i sekken denne helga, er de nødt til å reise seg.
Men denne avslutningen på sesongen blir moro. Med 4 lag som kjemper om siste direkte opprykk, kan hva som helst skje. P.t. tror jeg vi har 20% sjans til den direkte 2.plassen. Med seier her, så snakker vi....

berlin

Quote from: columbi on April 05, 2010, 22:25:20
Dette blir en vanskelig kamp. Vi spiller mot et lag som må vinne helst for å unngå nedrykk. Med 0-3 i sekken denne helga, er de nødt til å reise seg.
Men denne avslutningen på sesongen blir moro. Med 4 lag som kjemper om siste direkte opprykk, kan hva som helst skje. P.t. tror jeg vi har 20% sjans til den direkte 2.plassen. Med seier her, så snakker vi....

....om større sjanse hvis:
- minst et av de 3 andre lagene (Swindon, Millwall og Charlton) avgir poeng
....og mindre sjanse hvis:
- ingen av de 3 samme lagene avgir poeng. Da er det status quo mellom disse 4 lagene og samtidig 1 kamp mindre å gjenerobre 2.plassen

auren

Dette blir en nervepirrende og nervøs kamp. Leeds to scrape it 1-0.

Med 3 poeng på lørdag så begynner troen på direkte opprykk virkelig å melde seg. Sinnsykt viktig å score det første målet!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

columbi

Ja, det virker som første målet er et must. Slutt på tida hvor vi snudde på slutten. Skal vi klare det, tror jeg Beckford må komme i stimen igjen. Har vært negativ og skeptisk til Grayson etter det som har skjedd etter scum-kampen, men håper vi får litt stang inn her. Et par - tre seire nå kan gi laget et mentalt løft (og ikke minst til ledelsen som trenger det like mye)

martind

Jeg har troen på seier i denne kampen. Da er jeg ringside på ER og jeg har, bank i bordet, aldri sett Leeds tape live. selv borte mot Spurs i cupen holdt den statistikken.

Tipper 3-1..... Marching on together!
MOT!! We are Leeds!

Tom S

Tidleg mål, seier og null baklengs vil gi gutta eit vanvittig løft for resterande 5 kamper, ikkje minst for siste 2 heime.

Den "gode" bortestatistikken held oss fortsatt inne i kampen om opprykk, heimeformen er avgjerande i sluttspurten - vi må plukke full pott mot Southend, Dons og Bristol R.

Eg har trua!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Vi taper og Grayson tar sin hatt og går.Bare synd dette skulle vært gjort for mange uker siden!

h.b

Grayson går aldri av frivillig. Han er en supporter som har fått drømmejobben sin. Og da er han ute av stand  til å forlate den. Eneste måten må være at han blir sparka

Frode

Bare synd med de siste 25 minuttene mot Yeovil.  Er redd denne opplevelsen sitter sterkere i enn seieren, hvilket fort kan slå negativt ut.  Men klarer vi å slå Southend på en overbevisende måte, KAN vi dra med oss en positiv opplevelse inn i de siste kampene.  Er likevel redd for at det bærer mot play-off - som for Leeds spillernes vedkommende blir som en parkinsonpasient i tretti minus ... skjelve, skjelve ...tap

berlin

Quote from: Frode on April 06, 2010, 11:36:09
Bare synd med de siste 25 minuttene mot Yeovil.  Er redd denne opplevelsen sitter sterkere i enn seieren, hvilket fort kan slå negativt ut.  Men klarer vi å slå Southend på en overbevisende måte, KAN vi dra med oss en positiv opplevelse inn i de siste kampene.  Er likevel redd for at det bærer mot play-off - som for Leeds spillernes vedkommende blir som en parkinsonpasient i tretti minus ... skjelve, skjelve ...tap

Enig. De 25 siste minuttene "skulle vært først". Ga dårlig følelse for oss som så kampen, og sikkert for de som var utepå banen også.

Også enig i at en overbevisende seier mot Southend vil være gull verdt. "Overbevisende" er ikke nødvendigvis stor seier, men stødige og komfortable 90 minutter med 3 poeng i lomma.

Dennis

Quote from: h.b on April 06, 2010, 11:09:50
Grayson går aldri av frivillig. Han er en supporter som har fått drømmejobben sin. Og da er han ute av stand  til å forlate den. Eneste måten må være at han blir sparka

Ja, han er en av de få managere som aldri går frivillig fra jobben sin!  ::)

Kanskje han føler han har en jobb å gjøre og ikke ønsker å forlate noe halvgjort? Kanskje han rett og slett ikke er en som gir opp halvveis?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on April 06, 2010, 12:24:24

Kanskje han føler han har en jobb å gjøre og ikke ønsker å forlate noe halvgjort? Kanskje han rett og slett ikke er en som gir opp halvveis?
Du høres ut som en manager ;D
Er vel ikke snakk om å gi opp, men å forstå at man ikke har det som skal til i denne klubben....
Så hvis vi rykker opp med et nødskrik er du såre fornøyd med å ha Grayson neste sesong?Det er ingen alarmklokker som ringer hos deg?Alt bare fryd og gammen ved denne mannen?

Sydhagen

Quote from: DenHviteYeboah on April 06, 2010, 12:54:06

Er vel ikke snakk om å gi opp, men å forstå at man ikke har det som skal til i denne klubben....
Så hvis vi rykker opp med et nødskrik er du såre fornøyd med å ha Grayson neste sesong?Det er ingen alarmklokker som ringer hos deg?Alt bare fryd og gammen ved denne mannen?

Viss Leeds rykker opp så har Grayson gjort jobben sin, men viss de ikke rykker opp så har han ikke gjort jobben sin.
Er vel ingen med vettet i behold som sparker en manager som fører de til opprykk...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Quote from: Sydhagen on April 06, 2010, 12:57:35

Viss Leeds rykker opp så har Grayson gjort jobben sin, men viss de ikke rykker opp så har han ikke gjort jobben sin.
Er vel ingen med vettet i behold som sparker en manager som fører de til opprykk...?
Hvis denne klubben satser på å havne i PL fortest mulig bytter de manager selv om han har ført oss til opprykk etter denne sesongen. Da må det en klassemanager inn for å komme videre mener jeg.Men det skjer ikke så lenge geitebukken eier klubben ;D

Kontakinte

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Quote from: DenHviteYeboah on April 06, 2010, 13:03:36
Quote from: Sydhagen on April 06, 2010, 12:57:35

Hvis denne klubben satser på å havne i PL fortest mulig bytter de manager selv om han har ført oss til opprykk etter denne sesongen. Da må det en klassemanager inn for å komme videre mener jeg.Men det skjer ikke så lenge geitebukken eier klubben ;D

Har skjønt at du mener det  ;)

Men jeg er av den oppfatning at viss Grayson nå klarer å snu dette rundt og sikrer Leeds opprykk så er han, foreløpig, rett mann for Leeds.
Det ville, etter min mening, vise stor styrke å klare dette.

Men nå skal de siste 6 kampene spilles først, så får vi ta opptelling etter det.
Har ingen som helst tro på at Grayson får sparken før sesongen er slutt uansett.