Skrevet av Emne: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010  (Lest 81515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsU878

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #60 på: April 09, 2010, 13:33:31 »
Dette kommer vel aldrig til og skje,eller hva?. kan ikke huske at dette har skjedd i dette årtusenet. Men skulle dette bli tilfelle så er det en del å trekke av på målforskjellen også.Vi spillte 0-0 i høst (dødens kjedelig/dårlig kamp)
Millwall mister 2-0 seier----Swindon mister 2-2 og en 2-1 seier-----
Charlton mister 1-0 og en 1-2 seier
Siden dette tas opp kan det være innteresant at Norwich mister 6 poeng og 5-1 i målforskjell.

Så vi bør egentlig tape i morgen vi da for å utnytte denne lukrative situasjonen?  8)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Allanclarke

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #61 på: April 09, 2010, 14:16:13 »
Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D
Hovmod står for fall

Jeg frykter denne kampen. Alle forventer seier her, men det er lettere sagt enn gjort. Southend har en grusom borteform. Og de snur det en eller annen gang. Det må bare ikke skje til helga. Vi må vinne skal vi ha fortsatt sjans på 2. plassen. Vi har ennå ikke klart 2 seiere på rad etter nyttår. Vis vi kan klare det her da har vi noe å bygge videre på til 2 vanskelige bortekamper mot Carlisle og Gillingham.

HåvardK

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #62 på: April 09, 2010, 14:23:37 »
Fortsatt forekommer det meg en smule absurd at vi skal frykte kamper mot Southend, Gillingham og Carlisle. Men slik har det blitt, og jeg er alt annet enn hovmodig foran disse oppgjørene. Allikevel beholder jeg håpet om tre poeng i morgen, og jeg har fortsatt ikke gitt opp en historisk snuoperasjon etter en ekstremt mager etterjulsvinter.

auren

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #63 på: April 09, 2010, 14:33:50 »
Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D
Hovmod står for fall

Jeg frykter denne kampen. Alle forventer seier her, men det er lettere sagt enn gjort. Southend har en grusom borteform. Og de snur det en eller annen gang. Det må bare ikke skje til helga. Vi må vinne skal vi ha fortsatt sjans på 2. plassen. Vi har ennå ikke klart 2 seiere på rad etter nyttår. Vis vi kan klare det her da har vi noe å bygge videre på til 2 vanskelige bortekamper mot Carlisle og Gillingham.

Dette er skremmende, men vi har heldigvis all mulighet til å klare 2 seire på rad i morgen. Får vi første målet tror jeg det er gjort. MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #64 på: April 09, 2010, 14:49:05 »
Desverre satt Grayson ut vår XAVI.. Kilkenny.

Det betydde at vi mistet ball innehav og ble redde for å bruke ballen. Selvtilliten forsvant gradvis.

Doyle Howson sentralt er en katastrofe!!!

B_Ød

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #65 på: April 09, 2010, 15:27:05 »
det blir ikke lett, men det blir 3 poeng.
Ups & Ups!!

Allanclarke

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #66 på: April 09, 2010, 17:56:50 »
Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D
Hovmod står for fall

Jeg frykter denne kampen. Alle forventer seier her, men det er lettere sagt enn gjort. Southend har en grusom borteform. Og de snur det en eller annen gang. Det må bare ikke skje til helga. Vi må vinne skal vi ha fortsatt sjans på 2. plassen. Vi har ennå ikke klart 2 seiere på rad etter nyttår. Vis vi kan klare det her da har vi noe å bygge videre på til 2 vanskelige bortekamper mot Carlisle og Gillingham.

Dette er skremmende, men vi har heldigvis all mulighet til å klare 2 seire på rad i morgen. Får vi første målet tror jeg det er gjort. MOT!

auren



Vis vi får det første målet tror jeg vi vinner. Vis Southend får det første kommer vi til å slite.

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #67 på: April 09, 2010, 18:19:43 »
Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D
Hovmod står for fall

Jeg frykter denne kampen. Alle forventer seier her, men det er lettere sagt enn gjort. Southend har en grusom borteform. Og de snur det en eller annen gang. Det må bare ikke skje til helga. Vi må vinne skal vi ha fortsatt sjans på 2. plassen. Vi har ennå ikke klart 2 seiere på rad etter nyttår. Vis vi kan klare det her da har vi noe å bygge videre på til 2 vanskelige bortekamper mot Carlisle og Gillingham.

Dette er skremmende, men vi har heldigvis all mulighet til å klare 2 seire på rad i morgen. Får vi første målet tror jeg det er gjort. MOT!

auren



Vis vi får det første målet tror jeg vi vinner. Vis Southend får det første kommer vi til å slite.

...i hvertfall med å holde nullen..!! I morra blir det 3 poeng! Det er nesten garantert muligens!! Hvis så skjer, ja da kan alt skje fremover, hvis om atte..

auren

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #68 på: April 09, 2010, 18:52:51 »
Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D
Hovmod står for fall

Jeg frykter denne kampen. Alle forventer seier her, men det er lettere sagt enn gjort. Southend har en grusom borteform. Og de snur det en eller annen gang. Det må bare ikke skje til helga. Vi må vinne skal vi ha fortsatt sjans på 2. plassen. Vi har ennå ikke klart 2 seiere på rad etter nyttår. Vis vi kan klare det her da har vi noe å bygge videre på til 2 vanskelige bortekamper mot Carlisle og Gillingham.

Dette er skremmende, men vi har heldigvis all mulighet til å klare 2 seire på rad i morgen. Får vi første målet tror jeg det er gjort. MOT!

auren



Vis vi får det første målet tror jeg vi vinner. Vis Southend får det første kommer vi til å slite.

Vi skal vise Southend hvordan vi skal få det første målet  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #69 på: April 09, 2010, 19:25:36 »
Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D
Hovmod står for fall

Jeg frykter denne kampen. Alle forventer seier her, men det er lettere sagt enn gjort. Southend har en grusom borteform. Og de snur det en eller annen gang. Det må bare ikke skje til helga. Vi må vinne skal vi ha fortsatt sjans på 2. plassen. Vi har ennå ikke klart 2 seiere på rad etter nyttår. Vis vi kan klare det her da har vi noe å bygge videre på til 2 vanskelige bortekamper mot Carlisle og Gillingham.

Dette er skremmende, men vi har heldigvis all mulighet til å klare 2 seire på rad i morgen. Får vi første målet tror jeg det er gjort. MOT!

auren



Vis vi får det første målet tror jeg vi vinner. Vis Southend får det første kommer vi til å slite.

Vi skal vise Southend hvordan vi skal få det første målet  ;)

auren

 Gå til auren og bli vis.  ;)
Super Leeds since 1968

Runar

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #70 på: April 09, 2010, 19:37:17 »
Blir 3 sikre poeng i morgen gutter.

Grayson har fått fornyet furnuft blåst inn i hodet sitt og kommer til å sette opp riktig lag med riktig strategi. Beckford har lagt i dvale noen uker og som alle andre råvdyr e han jævli sulten når han våkner. Setter hatten som JonR spiste i 2005 på at Becks scorer mer enn ett mål i morgen.

Grayson starter med Howson og Kilkenny sentralt, Snoddy til høyre og White til venstre. Parker tar den ene backplassen mens, Bromby må bekle den andre. Naylor og Collins murer igjen bak etter at de i forrige uke sammen med backene lærte seg å falle av samlet og stå i linjen. Hvem SG velger i mål spiller ingen rolle for keeperen kommer ikke til å være med i spillet. Casper kan godt stå å ta seg en sigg i nærheten av målgården, men kun for syns skyld.

Om det blir Grella eller Gradel på topp er faktisk den ene store spenningen i kampen. Dette blir plankekjøring lads
 

Sølvreven

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #71 på: April 09, 2010, 19:43:48 »
Tipper Becchio er klar og at laget blir sånn:

Higgs
Hughes - Collins - Naylor - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Gradel
Becchio - Beckford

Men om det holder til seier? Ja det tør jeg ikke spå lengre. Men HÃ…PE, det gjør jeg alltid. MOT  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28987
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #72 på: April 09, 2010, 20:03:49 »

...i hvertfall med å holde nullen..!! I morra blir det 3 poeng! Det er nesten garantert muligens!! Hvis så skjer, ja da kan alt skje fremover, hvis om atte..

..tydelig at du har litt fartstid her inne ja :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #73 på: April 09, 2010, 20:27:23 »

...i hvertfall med å holde nullen..!! I morra blir det 3 poeng! Det er nesten garantert muligens!! Hvis så skjer, ja da kan alt skje fremover, hvis om atte..

..tydelig at du har litt fartstid her inne ja :)


Men hadde han hatt litt mer. Ja da hadde han kuttet ut disse kommaene

newsome

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #74 på: April 09, 2010, 20:27:34 »
Tipper Becchio er klar og at laget blir sånn:

Higgs
Hughes - Collins - Naylor - Parker
Snoddy - Howson - Kilkenny - Gradel
Becchio - Beckford

Men om det holder til seier? Ja det tør jeg ikke spå lengre. Men HÃ…PE, det gjør jeg alltid. MOT  :D
Tror du har direkte kontakt med Grayson! ;)

JanPSyse

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #75 på: April 09, 2010, 20:50:20 »
Ser det er mange her inne som er bombesikre på seier i morgen. Optimisme er gode greier, men kanskje vi bør innse realiteten også? Vi er i en elendig form for tiden, og jeg er livredd for kampen i morgen. Tidligere kunne vi hevde at vi hadde en fordel med hjemmekamp, men ikke nå for tiden.

Vi er et av ligaens dårligste lag etter nyttår, og vi kan ikke ta noen kamper for gitt!
Selv om southend har en svært dårlig bortestatestikk skal de faktisk møte Leeds United i morgen, og da er kampen fullstendig åpen, desverre.

Selvfølgelig håper jeg selv på seier, og at ting skal begynne å gå vår vei igjen, men jeg er fryktelig redd for at vi kan gå på en smell i morgen. Jeg håper at jeg tar feil ;)


"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

auren

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #76 på: April 09, 2010, 21:23:29 »
Ser det er mange her inne som er bombesikre på seier i morgen. Optimisme er gode greier, men kanskje vi bør innse realiteten også? Vi er i en elendig form for tiden, og jeg er livredd for kampen i morgen. Tidligere kunne vi hevde at vi hadde en fordel med hjemmekamp, men ikke nå for tiden.

Vi er et av ligaens dårligste lag etter nyttår, og vi kan ikke ta noen kamper for gitt!
Selv om southend har en svært dårlig bortestatestikk skal de faktisk møte Leeds United i morgen, og da er kampen fullstendig åpen, desverre.

Selvfølgelig håper jeg selv på seier, og at ting skal begynne å gå vår vei igjen, men jeg er fryktelig redd for at vi kan gå på en smell i morgen. Jeg håper at jeg tar feil ;)




Tror nok ikke det er mange som tar seieren på forskudd akkurat. Lurer på om Runar enten var ironisk eller hadde fått i seg noe han ikke tålte ;D

Det positive er at vår tapsrekke har kommet mot 4 meget sterke lag (Soton, Millwall, Norwich og Swindon). Nå møter vi et lag som er ganske mye dårligere, faktisk dårligere enn Yeovil. Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å styre banespillet på lørdag og skape de fleste sjansene. Cluet er om vi klarer å være effektive og score først. Klarer vi det er jeg rimelig sikker på 3 poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #77 på: April 09, 2010, 22:38:35 »
Ser det er mange her inne som er bombesikre på seier i morgen. Optimisme er gode greier, men kanskje vi bør innse realiteten også? Vi er i en elendig form for tiden, og jeg er livredd for kampen i morgen. Tidligere kunne vi hevde at vi hadde en fordel med hjemmekamp, men ikke nå for tiden.

Vi er et av ligaens dårligste lag etter nyttår, og vi kan ikke ta noen kamper for gitt!
Selv om southend har en svært dårlig bortestatestikk skal de faktisk møte Leeds United i morgen, og da er kampen fullstendig åpen, desverre.

Selvfølgelig håper jeg selv på seier, og at ting skal begynne å gå vår vei igjen, men jeg er fryktelig redd for at vi kan gå på en smell i morgen. Jeg håper at jeg tar feil ;)




Tror nok ikke det er mange som tar seieren på forskudd akkurat. Lurer på om Runar enten var ironisk eller hadde fått i seg noe han ikke tålte ;D

Det positive er at vår tapsrekke har kommet mot 4 meget sterke lag (Soton, Millwall, Norwich og Swindon). Nå møter vi et lag som er ganske mye dårligere, faktisk dårligere enn Yeovil. Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å styre banespillet på lørdag og skape de fleste sjansene. Cluet er om vi klarer å være effektive og score først. Klarer vi det er jeg rimelig sikker på 3 poeng.

auren

Jeg skjønner nok at det er mye ironi og anti-jinxing på gang på forumet for tiden. Var kanskje å ta litt hardt i å skrive "mange"... ;)

Men å styre banespillet har vi nå gjort i en del (holdt på å skrive mange, men tok meg i det) av kampene vi har tapt i det siste, så bare det holder nok ikke. At vi har tapt mot gode lag er jeg enig i, men samtidig viser jo desverre de kampene hvor vi egentlig ligger i forhold til de andre såkalte topplagene, og da lukter det ikke akkurat opprykk for tiden.

Jeg er også veldig enig med deg at cluet er at vi nok må skore først, helst flere, men da er vi desverre ganske avhengig av at Beckford våkner til live igjen. Vi kan nok ikke håpe på at vår kjære kaptein tar ansvar for målene for andre kamp på rad.

Jeg håper for all del at vi vinner, men undervurdering av antatt svakere motstand er utrolig skummelt. Spesielt i slutten av sesongen der lag kjemper for opprykk og nedrykk.

Vi må ha 18 poeng på de siste seks, ellers kan vi bare glemme direkte opprykk. Play off vet vi alle hvordan ender...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Runar

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #78 på: April 09, 2010, 23:44:57 »
Ser det er mange her inne som er bombesikre på seier i morgen. Optimisme er gode greier, men kanskje vi bør innse realiteten også? Vi er i en elendig form for tiden, og jeg er livredd for kampen i morgen. Tidligere kunne vi hevde at vi hadde en fordel med hjemmekamp, men ikke nå for tiden.

Vi er et av ligaens dårligste lag etter nyttår, og vi kan ikke ta noen kamper for gitt!
Selv om southend har en svært dårlig bortestatestikk skal de faktisk møte Leeds United i morgen, og da er kampen fullstendig åpen, desverre.

Selvfølgelig håper jeg selv på seier, og at ting skal begynne å gå vår vei igjen, men jeg er fryktelig redd for at vi kan gå på en smell i morgen. Jeg håper at jeg tar feil ;)




Tror nok ikke det er mange som tar seieren på forskudd akkurat. Lurer på om Runar enten var ironisk eller hadde fått i seg noe han ikke tålte ;D
Det positive er at vår tapsrekke har kommet mot 4 meget sterke lag (Soton, Millwall, Norwich og Swindon). Nå møter vi et lag som er ganske mye dårligere, faktisk dårligere enn Yeovil. Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å styre banespillet på lørdag og skape de fleste sjansene. Cluet er om vi klarer å være effektive og score først. Klarer vi det er jeg rimelig sikker på 3 poeng.

auren

Overdreven har aldri vært min sterke side, men tenkte jeg skulle prøve det for anledningen.
 

Leechap

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #79 på: April 10, 2010, 08:34:03 »
Kampen i dag er en desidert nøkkelkamp, den må vi vinne for å holde oss til skjema.
De seks siste kampene blir skikkelig nervepirrende og vi trenger så absolutt bistand.
Klarer vi 5 seire pluss ett bortepoeng mot Charlton? I parentes poengene per i dag.
Leeds knepen nr. to med 90 poeng? Er dette utfallet etter de seks siste kampene?

2. Leeds    90 (74) med seks siste: 5-1-0
3. Swindon 90 (76) med seks siste: 4-2-0
4. Millwall   88 (75) med seks siste: 4-1-1
5. Charlton 85 (74) med seks siste: 3-2-1
6. Colchester eller Hudds på siste kvalik

baste

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #80 på: April 10, 2010, 08:58:53 »
Kampen i dag er en desidert nøkkelkamp, den må vi vinne for å holde oss til skjema.
De seks siste kampene blir skikkelig nervepirrende og vi trenger så absolutt bistand.
Klarer vi 5 seire pluss ett bortepoeng mot Charlton? I parentes poengene per i dag.
Leeds knepen nr. to med 90 poeng? Er dette utfallet etter de seks siste kampene?

2. Leeds    90 (74) med seks siste: 5-1-0
3. Swindon 90 (76) med seks siste: 4-2-0
4. Millwall   88 (75) med seks siste: 4-1-1
5. Charlton 85 (74) med seks siste: 3-2-1
6. Colchester eller Hudds på siste kvalik
Ja takk

Marching on together

jarle

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #81 på: April 10, 2010, 09:20:19 »
skal vi klare dette må Beckford komme i form! lynraskt...



nord

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #82 på: April 10, 2010, 10:07:40 »
Jeg håper at vi vinder med 1 mål!
Denne kampen ønsker jeg Ikke at vinder med 5, som ofte giver bakslag næste kampen ! ;)
 

LeedsU878

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #83 på: April 10, 2010, 11:18:39 »

...i hvertfall med å holde nullen..!! I morra blir det 3 poeng! Det er nesten garantert muligens!! Hvis så skjer, ja da kan alt skje fremover, hvis om atte..

..tydelig at du har litt fartstid her inne ja :)


Men hadde han hatt litt mer. Ja da hadde han kuttet ut disse kommaene

 ;D
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

LEO

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #84 på: April 10, 2010, 11:20:58 »
Charlton blir enten nummer seks eller faller utenfor play off.

De neste tre er Southampton borte og så to hjemmekamper mot Colchester og Norwich.

Derfor kan vi glemme Charlton.

Jeg er mer bekymret for Millwall og Swindon.

Idag vinner vi, noe annet vil være en tragedie og uakseptabelt.
Men de lag som ligger på nedrykk pleier å vinne endel på slutten av sesongen.
Tror å møte lag som ikke har noe å spille for er en stor fordel.  De skal ekspremintere med unge spillere for neste sesong,  Carlisle er vel i den kategorien og kanskje Gillingham ?
 

testo

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #85 på: April 10, 2010, 11:39:44 »
Snoddy tar de grepa han kan ihvertfall.




ROBERT SNODGRASS’S LAW IS NO JOKE


ROBERT Snodgrass has urged Leeds to stop sulking and focus on winning promotion to have the last laugh on their critics.

Leeds were in danger of becoming the laughing stocks of League One, after blowing an 11-point lead at the top of the table to slip back to fourth.


But Easter Monday’s win at Yeovil helped stabilise Simon Grayson’s creaking side and midfielder Snodgrass has told his team-mates to stop looking back and focus on the future.


Leeds host Southend today and Snodgrass said: “I’m a strong believer that everything happens for a reason.


“We just need to get on with it now.


“The pressure is off us. We need to focus on ourselves and our own results.


“I think we can win every game. We need to believe in ourselves.


“In the squad we have winners and leaders.


“And a few wins can kick us on to promotion.”

http://www.dailystar.co.uk/football/view/130207/Robert-Snodgrass-s-law-is-no-joke/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #86 på: April 10, 2010, 13:47:36 »
Herregud!

lufc86

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #87 på: April 10, 2010, 14:09:04 »
Lykke til folkens, i dag vinne me 3-0. Trust me:)
@m_sortland på twitter

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #88 på: April 10, 2010, 14:11:44 »
Lykke til folkens, i dag vinne me 3-0. Trust me:)

Stoler på deg :) men er gaaaanske nervøs!

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010
« Svar #89 på: April 10, 2010, 14:19:00 »
Har en merkelig følelse; to mål av Becks og vi vinner 3-1
The future's so White I've got to wear shades 8)