KAMP: vs SOUTHEND UNITED 10/4 2010

Started by Promotion 2010, March 27, 2010, 21:22:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

#30
Quote from: DenHviteYeboah on April 06, 2010, 12:54:06
Quote from: Mr Kaizer on April 06, 2010, 12:24:24
Quote from: h.b on April 06, 2010, 11:09:50
Grayson går aldri av frivillig. Han er en supporter som har fått drømmejobben sin. Og da er han ute av stand  til å forlate den. Eneste måten må være at han blir sparka

Ja, han er en av de få managere som aldri går frivillig fra jobben sin!  ::)

Kanskje han føler han har en jobb å gjøre og ikke ønsker å forlate noe halvgjort? Kanskje han rett og slett ikke er en som gir opp halvveis?
Du høres ut som en manager ;D
Er vel ikke snakk om å gi opp, men å forstå at man ikke har det som skal til i denne klubben....
Så hvis vi rykker opp med et nødskrik er du såre fornøyd med å ha Grayson neste sesong?Det er ingen alarmklokker som ringer hos deg?Alt bare fryd og gammen ved denne mannen?

Situasjonen rundt en viss Alex Ferguson i starten av hans karriere hos Scum ringer i alle fall en bjelle.

Om klubben skulle havne utenfor direkte opprykk og igjen feile i play off, så må vi (les: Leeds-styret) evaluere stillingen hans, men å sparke et trenerteam og røske opp i alt i en sinnsyk viktig periode ville vært å gamble med altfor høy innsats, etter mitt syn.

Altfor mange premature og trigger happy avgjørelser i fotball for tiden!

PS. Slutt med denne 'enten er dere enig i at ting ser kullsvart ut og Leeds snart går under, ellers tror dere alt er fryd og gammen'-biten. Den begynner å bli gammel. Fotball er ikke så svart-hvitt. Selvsagt er det stygge tegn iht opprykk og hvordan Grayson (og de to andre) styrer laget om dagen, men det betyr ikke at det faktisk kan snu.

Med andre ord: Alarmklokkene har vært der i flere måneder, men å sparke Grayson akkurat nå, blir en altfor stor sjanse å ta.
Marching on together!

h.b

Quote from: Mr Kaizer on April 06, 2010, 13:23:56
Quote from: DenHviteYeboah on April 06, 2010, 12:54:06
Quote from: Mr Kaizer on April 06, 2010, 12:24:24
Quote from: h.b on April 06, 2010, 11:09:50
Grayson går aldri av frivillig. Han er en supporter som har fått drømmejobben sin. Og da er han ute av stand  til å forlate den. Eneste måten må være at han blir sparka

Ja, han er en av de få managere som aldri går frivillig fra jobben sin!  ::)

Kanskje han føler han har en jobb å gjøre og ikke ønsker å forlate noe halvgjort? Kanskje han rett og slett ikke er en som gir opp halvveis?
Du høres ut som en manager ;D
Er vel ikke snakk om å gi opp, men å forstå at man ikke har det som skal til i denne klubben....
Så hvis vi rykker opp med et nødskrik er du såre fornøyd med å ha Grayson neste sesong?Det er ingen alarmklokker som ringer hos deg?Alt bare fryd og gammen ved denne mannen?

Situasjonen rundt en viss Alex Ferguson i starten av hans karriere hos Scum ringer i alle fall en bjelle.

Om klubben skulle havne utenfor direkte opprykk og igjen feile i play off, så må vi (les: Leeds-styret) evaluere stillingen hans, men å sparke et trenerteam og røske opp i alt i en sinnsyk viktig periode ville vært å gamble med altfor høy innsats, etter mitt syn.

Altfor mange premature og trigger happy avgjørelser i fotball for tiden!

PS. Slutt med denne 'enten er dere enig i at ting ser kullsvart ut og Leeds snart går under, ellers tror dere alt er fryd og gammen'-biten. Den begynner å bli gammel. Fotball er ikke så svart-hvitt. Selvsagt er det stygge tegn iht opprykk og hvordan Grayson (og de to andre) styrer laget om dagen, men det betyr ikke at det faktisk kan snu.

Med andre ord: Alarmklokkene har vært der i flere måneder, men å sparke Grayson akkurat nå, blir en altfor stor sjanse å ta.

Ferguson var ikke noe ubeskrevet blad. han hadde vel vnnet europacpen med Aberdenn. Så han hadde bevist at han dugde.
Skal vi følge det resonemanget ditt Kaizer. ja da skal Manageren være fredet uansett

nord

Jeg føler virkelig at vi vinder denne kampen  :-\ men om det er nokk får vi at se i mai!
 

Tom S

#33
h.b. stemmer det ikkje at du for få dager siden meinte at Strachan ikkje hadde bevisst noe som manager og derfor ikkje duger for Leeds United?
Og no påstår du at Ferguson ikkje var eit "ubeskrevet blad" ettersom han hadde vunnet europacupen med Aberdeen... (eg veit Ferguson har ein sterk CV som manager for Aberdeen utover denne seieren i cupvinner cupen).

Strachan tok Southampton til 8.plass i ligaen, til FA-Cup finale mot Arsenal (tap) og ut i europacup.
Videre har han vunnet SPL 3 ganger, skotsk FA-cup seier, 2 seiere i skotsk ligacup, kåret til årets manager i Skotland 3 ganger i tillegg til å ta Celtic til siste 16 i CL.

Trur du tuller med oss...
COME ON LEEDS !!

Dennis

#34
Quote from: Tom S on April 06, 2010, 14:02:59
h.b. stemmer det ikkje at du for få dager siden meinte at Strachan ikkje hadde bevisst noe som manager og ikkje var rett mann for Leeds United?
Og no påstår du at Ferguson ikkje var eit "ubeskrevet blad" ettersom han hadde vunnet europacupen med Aberdeen...

Strachan tok Southampton til 8.plass i ligaen, til FA-Cup finale mot Arsenal (tap) og ut i europacup.
Videre har han vunnet SPL 3 ganger, skotsk FA-cup seier, 2 seiere i skotsk ligacup, kåret til årets manager i Skotland 3 ganger i tillegg til å ta Celtic til siste 16 i CL.

Trur du tuller med oss...

... eller vrir det for å tilpasse sitt argument. Ditt argument (hb) holder jo selvsagt ikke vann heller, siden Simon Grayson allerede har bevist at han har hva som skal til for å rykke opp fra League One, og det med mindre midler enn Leeds.

Det handler ikke om å frede manageren, Håkon. Det handler om å ta de riktige valgene. Hvem kan vite om det er riktig å beholde Simon Grayson ved roret ut sesongen? Ingen. Hvem kan vite om vi rykker opp om vi sparker han i dag og henter en annen manager, som velrennomerte Strachan (jeg vet at for deg er det kun Lippi og Hiddink som gjelder) inn for en dyr sum fra M'boro? Ingen.

Det blir tipping uansett og mitt valg faller på at det er feil tidspunkt å sparke manageren. Jeg synes det er latterlig å se lag som Hull sparke Phil Brown fordi det som alle ser komme, men som ble utsatt en sesong, er i ferd med å skje. Akkurat det er hva jeg mener med trigger happy styreformenn. Om Benitez mister jobben i Liverpool blir noe annet, han har hatt god tid på å både bygge lag og vise fremgang.

Som sagt må man anse situasjonen i sommer, dersom Leeds ikke rykker opp. Ã... sparke manageren før en cupfinale grunnet dårlig form i ligaen (som kanskje kan tilsvare vår situasjon noe, om langt ifra fullt ut) føler jeg blir skivebom. Enten burde han da vært erstattet for minst en måned siden, ellers må man satse på han ut året - play off, inkludert.

Marching on together!

McMidjo

Ser ut som vi møter Southend på et gunstig tidspunkt.

Kan jo være et medieutspill for å 'lure' oss, men kapteinen deres mener at de kontinuerlige økonomiproblemene i klubben bidrar til å slite ut spillerne:

http://www.southendunited-mad.co.uk/news/tmnw/barrett_team_starting_to_get_mentally_fatigued_because_of_late_pay_problems_514165/index.shtml


So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Jeg vil se følgende lag:

Higgs - Bromby, Collins, Naylor, Parker - Snodgrass, Kilkenny, Howson, Watt - Gradel og Beckford

Var veldig i tvil om jeg skulle beholde Doyle eller ta ut Beckford. Gikk for sistnevnte. Vi må angripe på lørdag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sviper

#37
Quote from: auren on April 06, 2010, 18:37:58
Jeg vil se følgende lag:

Higgs - Bromby, Collins, Naylor, Parker - Snodgrass, Kilkenny, Howson, Watt - Gradel og Beckford

Var veldig i tvil om jeg skulle beholde Doyle eller ta ut Beckford. Gikk for sistnevnte. Vi må angripe på lørdag!

auren

nesten 100% enig med deg Auren,kansje jeg ville ha bytta plass på Gradel og Watt(men Gradel var vedig bra mandag,så vi lar gutten prøve en kamp til)
tipper du har 10 av 11 inne her
LIFE IS LEEDS

Leedsulf

Quote from: auren on April 06, 2010, 18:37:58
Jeg vil se følgende lag:

Higgs - Bromby, Collins, Naylor, Parker - Snodgrass, Kilkenny, Howson, Watt - Gradel og Beckford

Var veldig i tvil om jeg skulle beholde Doyle eller ta ut Beckford. Gikk for sistnevnte. Vi må angripe på lørdag!

auren

Enig i valget ditt med Doyle ut. Han skal være rivjernet og ballvinneren på midten, men når han ikke vinner mer enn 1 av 10 dueller, er det ikke noe poeng i å ha han med, ettersom han bidrar med nada fremover i banen.

Becks bør erstattes av Grella ved halvtid dersom han er i nærheten av å være like uinteressert og ødeleggende som han var i går.

Tom S

Tipper Larry kjører uforandret, kanskje med unntak av Parker inn for Hughes (om Larry føler Ben er klar).
Eg var/er av de som meiner Becks bør få ei pause, men samtidig veit vi kva han kan levere om han finner formen. Har vi råd til å sjanse med å sette han på benken?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Tipper vanligvis ikke laget men tror vi her får se en blåkopi av mandagens lag. Tror SG satser på kontinuitet i de gjenstående kampene så lenge han får positive resultater!

berlin

Southend er på hæla, gutta har ikke fått lønning.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southend_utd/8606656.stm

Kanskje ikke de har råd til å turen til Yorkshire engang? På den annen side, da får vi ikke forbedret vår målforskjell.  8)



auren

Quote from: berlin on April 07, 2010, 13:50:05
Southend er på hæla, gutta har ikke fått lønning.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southend_utd/8606656.stm

Kanskje ikke de har råd til å turen til Yorkshire engang? På den annen side, da får vi ikke forbedret vår målforskjell.  8)




Blir ikke resultatet satt til 3-0 til Leeds hvis de ikke dukker opp?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on April 07, 2010, 14:08:43
Quote from: berlin on April 07, 2010, 13:50:05
Southend er på hæla, gutta har ikke fått lønning.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southend_utd/8606656.stm

Kanskje ikke de har råd til å turen til Yorkshire engang? På den annen side, da får vi ikke forbedret vår målforskjell.  8)




Blir ikke resultatet satt til 3-0 til Leeds hvis de ikke dukker opp?

auren

Eg vil SJÃ... kamp, så de har å stille!
COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: Tom S on April 07, 2010, 14:22:21
Quote from: auren on April 07, 2010, 14:08:43
Quote from: berlin on April 07, 2010, 13:50:05
Southend er på hæla, gutta har ikke fått lønning.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southend_utd/8606656.stm

Kanskje ikke de har råd til å turen til Yorkshire engang? På den annen side, da får vi ikke forbedret vår målforskjell.  8)




Blir ikke resultatet satt til 3-0 til Leeds hvis de ikke dukker opp?

auren

Eg vil SJÃ... kamp, så de har å stille!

ahh, du skal være tilstede på kampen ja. Heldiggris!!

Heldiggris, fordi dette blir stygge sifre.....for SOUTHEND.  8)

jackbauer68

Quote from: auren on April 06, 2010, 18:37:58
Jeg vil se følgende lag:

Higgs - Bromby, Collins, Naylor, Parker - Snodgrass, Kilkenny, Howson, Watt - Gradel og Beckford

Var veldig i tvil om jeg skulle beholde Doyle eller ta ut Beckford. Gikk for sistnevnte. Vi må angripe på lørdag!

auren

samme lag som sist håper eg,for vi må holde nullen 8)

martind

Quote from: Tom S on April 07, 2010, 14:22:21
Quote from: auren on April 07, 2010, 14:08:43
Quote from: berlin on April 07, 2010, 13:50:05
Southend er på hæla, gutta har ikke fått lønning.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southend_utd/8606656.stm

Kanskje ikke de har råd til å turen til Yorkshire engang? På den annen side, da får vi ikke forbedret vår målforskjell.  8)




Blir ikke resultatet satt til 3-0 til Leeds hvis de ikke dukker opp?

auren

Eg vil SJÃ... kamp, så de har å stille!

Så enig så enig! De har å stille til kamp med 11 mann. For jeg vil og skal se Leeds knuse Southend.!!!
MOT!! We are Leeds!

Stephenjazz

Quote from: The Boy Eddie Gray on April 06, 2010, 21:52:38
Quote from: auren on April 06, 2010, 18:37:58
Jeg vil se følgende lag:

Higgs - Bromby, Collins, Naylor, Parker - Snodgrass, Kilkenny, Howson, Watt - Gradel og Beckford

Var veldig i tvil om jeg skulle beholde Doyle eller ta ut Beckford. Gikk for sistnevnte. Vi må angripe på lørdag!

auren

Enig i valget ditt med Doyle ut. Han skal være rivjernet og ballvinneren på midten, men når han ikke vinner mer enn 1 av 10 dueller, er det ikke noe poeng i å ha han med, ettersom han bidrar med nada fremover i banen.

Becks bør erstattes av Grella ved halvtid dersom han er i nærheten av å være like uinteressert og ødeleggende som han var i går.
Tja kan jo like gjerne bytte ut Naylor og, selv om han er kaptein. Men når han i følge høydepunktene på LUTV er skyld i mange av målene i 2010. Så bør han, bare se sist mot Swindon
Det blir aldri umoderne å vinne

Hobben

Quote from: martind on April 07, 2010, 15:09:39
Quote from: Tom S on April 07, 2010, 14:22:21
Quote from: auren on April 07, 2010, 14:08:43
Quote from: berlin on April 07, 2010, 13:50:05
Southend er på hæla, gutta har ikke fått lønning.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southend_utd/8606656.stm

Kanskje ikke de har råd til å turen til Yorkshire engang? På den annen side, da får vi ikke forbedret vår målforskjell.  8)




Blir ikke resultatet satt til 3-0 til Leeds hvis de ikke dukker opp?

auren

Eg vil SJÃ... kamp, så de har å stille!

Så enig så enig! De har å stille til kamp med 11 mann. For jeg vil og skal se Leeds knuse Southend.!!!

Der har med og stille opp ja, vis ikke blir jeg fly forbanna!! Gleder meg som en unge til turen :D!!
Rogaland Whites

sviper


er det noen som vet om situasjonen i Southend er så kritisk at det er fare for at de ikke får fullføre sesongen?blir da tidligere resultat i serien strøket?og hvodan slår dette da ut for Leeds og våre argeste konkurenter??
LIFE IS LEEDS

auren

Quote from: jackbauer68 on April 07, 2010, 15:03:36
Quote from: auren on April 06, 2010, 18:37:58
Jeg vil se følgende lag:

Higgs - Bromby, Collins, Naylor, Parker - Snodgrass, Kilkenny, Howson, Watt - Gradel og Beckford

Var veldig i tvil om jeg skulle beholde Doyle eller ta ut Beckford. Gikk for sistnevnte. Vi må angripe på lørdag!

auren

samme lag som sist håper eg,for vi må holde nullen 8)

Laget sist holdt jo ikke nullen  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Kopierer denne inn her fra yeovil kamp tråden,mener den hører like mye til her.

Quote from: testo on April 08, 2010, 01:03:40
Quote from: hallghel on April 07, 2010, 21:28:28
Highlights fra kampen viser en utrolig sløsing med de mange sjansene som laget skapte. Det burde stått minst 4-0 før Yeovils redusering kom. Bare så synd at spillerne ikke tåler skåringer imot. Kneskjelven kom umiddelbart.
Southend bør være en overkommelig motstander, og et godt resultat på lørdag KAN gjøre noe med laget videre. Overbevis meg om at det er mulig!


We never lose in the at Elland Road  8)

Vi har 8-1 i de 3 siste liga møter på ER,ser ingen grunn til at det skal stoppe her. Southend er riktig nok desperate etter poeng for å beholde plassen i ligaen,men vi har mere å bevise på lørdag enn bare å vinne.Tar ikke gutta ansvar i 90 min denne gangen og får igang mølla så er jeg redd toget har godt for både opprykk og Grayson ved sesong slutt.
Southend står også med fattige 3 seiere borte og hele 15 tap.De tre seiere kom mot svake Leyton Orient 1-2 ---Stockport County 0-2----Brighton 2-3
Tap i alle sine borte kamper i   år(8stk), de 6 kampene før det ble det 1 seier og 5 tap.
Her ser jeg bare røde tall over allt for Southend på bortebane og evnt et Leeds lag som friskmelder seg.
En sikker banker til ok vinnerodds----   1.40    4.50    8.00
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Quote from: Tom S on April 06, 2010, 21:56:11
Tipper Larry kjører uforandret, kanskje med unntak av Parker inn for Hughes (om Larry føler Ben er klar).
Eg var/er av de som meiner Becks bør få ei pause, men samtidig veit vi kva han kan levere om han finner formen. Har vi råd til å sjanse med å sette han på benken?


Etter Parker sin innsats i reservelagskampen i går tipper eg han bekler v.backen mot Southend. Kan vere greit med friskt blod inn, vert jo nesten som ein nysigning å rekne.
Tipper også at Parker er sugen på kamp etter det lange skadeoppholdet.

Ser også føre meg at ein torpedo med navn Watt kjem inn siste 25 minutt og herjer med eit mørna Southend-forsvar.

Higgs
Bromby - Collins - Naylor - Parker
Doyle
Howson - Kilkenny
Snoddy
Gradel - Beckford

Gledar med til denne!!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Hobben

Quote from: sviper on April 07, 2010, 17:57:11

er det noen som vet om situasjonen i Southend er så kritisk at det er fare for at de ikke får fullføre sesongen?blir da tidligere resultat i serien strøket?og hvodan slår dette da ut for Leeds og våre argeste konkurenter??

vett ikke noe om stiuasjonen i Southend, men viss de ikke kan fullføre, så blir de strøket, og da mister laga poenga de tok mot Southend.
Rogaland Whites

McMidjo

HAdde jo vært fordelaktig for Leeds å få strøket alle kampene til Southend, men det er ikke noen 'fare' for det denne sesongen.

Regner det derimot som sannsynlig at klubben kan gå i administrasjon før sesongen er omme, og at de ryker på et peongtrekk som følge av dette.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

4ever arcticwhite

Quote from: McMidjo on April 08, 2010, 09:53:55
HAdde jo vært fordelaktig for Leeds å få strøket alle kampene til Southend, men det er ikke noen 'fare' for det denne sesongen.

Regner det derimot som sannsynlig at klubben kan gå i administrasjon før sesongen er omme, og at de ryker på et peongtrekk som følge av dette.....
HVIS southend mot formodning ikke fullfører sesongen, vil Charlton miste 6 poeng, Swindon og Millwall mister 4, og Leeds mister 1 pluss det vi evt. får til helgen.
Dette etter en rask og ikke-vitenskapelig undersøkelse av de ulike lags resultater mot southend, med alle muligheter for feil....
The future's so White I've got to wear shades 8)

testo

Dette kommer vel aldrig til og skje,eller hva?. kan ikke huske at dette har skjedd i dette årtusenet. Men skulle dette bli tilfelle så er det en del å trekke av på målforskjellen også.Vi spillte 0-0 i høst (dødens kjedelig/dårlig kamp)
Millwall mister 2-0 seier----Swindon mister 2-2 og en 2-1 seier-----
Charlton mister 1-0 og en 1-2 seier
Siden dette tas opp kan det være innteresant at Norwich mister 6 poeng og 5-1 i målforskjell.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

tobn på tur

Livsviktig kamp detta. Seier som gjelder, noe annet vil være en gedigen skuffelse. Er optimist og tror på trygg seier, og en positiv opplevelse til den norske fansen som skal over.

Leeds 4 life!

Bjorn

#58
Om denne kampen skulle settes på tippekupongen skulle den vært gardert med HU. Southend og Leeds har omtrent identisk form på de 6 siste. Henholdsvis 16 og 17 plass med 6 poeng hver. Southend har vunnet mindre men spillt fler uavgjort enn Leeds. Tipper jevn kamp men at det går Leeds sin vei med ettmålsseier. Synd begge lag har så mye å spille for..
Spennede! Lykke til alle sammen.
Marching On! 4276

baste

Denne vinner vi....gleder meg...3 viktige poeng skal sikres. Håper div andre lag sliter i motgen   ;D