Skrevet av Emne: Nå ryker vi  (Lest 8975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Nå ryker vi
« på: Mars 28, 2010, 11:17:51 »
Etter å ha sett kampen mot Millwall som var rett og slett begrdelig, samt tapet mot Norwich så er det ingen tvil lenger. Direkte opprykk kan vi se langt etter.
Spillerne har ikke trua lenger og derfor presterer de ikke.'
Lagene bak oss jager som ville ulver og vi henger ikke lenger med.
Derfor må vi bare belage oss på nok en play-off med all den forferdelsen det medfører. Jeg er redd vi ryker på en smell, også denne gang, og blir værende nok et år i denne drittligaen.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #1 på: Mars 28, 2010, 11:19:02 »
Ja, no er det gjort.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #2 på: Mars 28, 2010, 11:21:27 »
Uenig. Kampen i går mener jeg var et stort skritt i riktig retning. Litt spillemessige justeringer på topp nå så begynner vi å score igjen også og da skal vi i utgangspunktet vinne resten av kampene! Derfor ryker vi ikke, men rykker rett opp :)

ØBS

Sv: Nå ryker vi
« Svar #3 på: Mars 28, 2010, 11:48:33 »
Nå må selv norske Leeds-supportere snart gå tom for svartmaling...

Vi ligger i skrivende stund bedre an enn både i fjor og for ifjor.  Hvorfor skal det ikke gå i år?  Jeg slepper ikke trua før det i teorien er dønn umulig.  Først DA synes jeg det kan være på sin plass å gi frustrasjonene litt spillerom og strø om seg med litt negativitet en stakket stund.

Men kommer jeg til å slutte å reise over til neste år om det IKKE går veien?  Tror jeg det blir færre rikere opplevelser på turene neste sesong uansett hvor i ligasystemet vi befinner oss?

Tru'kke det...

Vi har 8 kamper igjen å lykkes på, der de andre like gjerne kan mislykkes...
LUSCOS-hilsen
ØBS

sviper

Sv: Nå ryker vi
« Svar #4 på: Mars 28, 2010, 12:34:33 »
Etter å ha sett kampen mot Millwall som var rett og slett begrdelig, samt tapet mot Norwich så er det ingen tvil lenger. Direkte opprykk kan vi se langt etter.
Spillerne har ikke trua lenger og derfor presterer de ikke.'
Lagene bak oss jager som ville ulver og vi henger ikke lenger med.
Derfor må vi bare belage oss på nok en play-off med all den forferdelsen det medfører. Jeg er redd vi ryker på en smell, også denne gang, og blir værende nok et år i denne drittligaen.

enig at kampem mot millwall var elendig,men å påstå at spillere og laget som helhet ikke har trua lenger,det er å skyte langt over mål.spillerne var sultne og på hugget hele kampen,jobba på hver ball bedre enn jeg har sett på lenge.med sånn innstilling og innsats fremover så får vi betalt i scoringer og poeng,for det er ikke all resterende lag vi møter som har et forsvar av norwich sitt kaliber
LIFE IS LEEDS

sviper

Sv: Nå ryker vi
« Svar #5 på: Mars 28, 2010, 12:42:11 »
Nå må selv norske Leeds-supportere snart gå tom for svartmaling...

Vi ligger i skrivende stund bedre an enn både i fjor og for ifjor.  Hvorfor skal det ikke gå i år?  Jeg slepper ikke trua før det i teorien er dønn umulig.  Først DA synes jeg det kan være på sin plass å gi frustrasjonene litt spillerom og strø om seg med litt negativitet en stakket stund.

Men kommer jeg til å slutte å reise over til neste år om det IKKE går veien?  Tror jeg det blir færre rikere opplevelser på turene neste sesong uansett hvor i ligasystemet vi befinner oss?

Tru'kke det...

Vi har 8 kamper igjen å lykkes på, der de andre like gjerne kan mislykkes...

turer blir det nok neste år uansett ja...
skal ØBS fks spille i Leeds den helga Leeds avslutter med bristol R??
LIFE IS LEEDS

Here we go again

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #6 på: Mars 28, 2010, 13:10:55 »
Forstår godt "svartmalingen" til enkelte her inne jeg.  Enkelte andre opptrer jo som den Irakiske forsvarsministeren gjorde og nekter å innse fakta.  Greit nok at vi ligger bedre an enn i fjor og forfjor på papiret, men man må jo være nokså blåøyd for å ikke se hva som har skjedd med laget etter nyttår.
Alle(stort sett) her inne ønsker jo av hele sitt hjerte at Leeds skal rykke opp, men når det spilles slik som det har gjort den siste tiden må jo man få utløp for sin frustasjon, og hva er da bedre enn et diskusjonsforum?  Det er mye verre å bære frustasjonen innvendig uten å få det ut ;)
« Siste redigering: Mars 28, 2010, 13:14:49 av Here we go again »

J-R

Sv: Nå ryker vi
« Svar #7 på: Mars 28, 2010, 13:29:33 »
Etter å ha sett kampen mot Millwall som var rett og slett begrdelig, samt tapet mot Norwich så er det ingen tvil lenger. Direkte opprykk kan vi se langt etter.
Spillerne har ikke trua lenger og derfor presterer de ikke.'
Lagene bak oss jager som ville ulver og vi henger ikke lenger med.
Derfor må vi bare belage oss på nok en play-off med all den forferdelsen det medfører. Jeg er redd vi ryker på en smell, også denne gang, og blir værende nok et år i denne drittligaen.
Apekatt!

JonLeeds

Sv: Nå ryker vi
« Svar #8 på: Mars 28, 2010, 13:41:45 »
Det som er ille opp i all elendigheten er at vi heller ikke har puttet på 3 kamper nå, og som kjent må vi ha mål for å i det hele tatt kunne snakke om å vinne en kamp...........
 

stian

Sv: Nå ryker vi
« Svar #9 på: Mars 28, 2010, 14:29:47 »
Min vurdering er at Milwall har et tøffere program enn Leeds i innspurten av sesongen. Vi er selvfølgelig avhengig av å forbedre vår formkuve, men det er fortsatt gode muligheter.

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #10 på: Mars 28, 2010, 16:05:59 »
Vi trenger 15p på de siste 8 kampene for å rykke opp, då har vi ein sluttsum på 86p.
Det trur eg holder.

Vi kan ikkje tape fleire på ER (10p):
v Swindon (1p)
v Southend (3p)
v Dons (3p)
v Bristol R (3p)

Vi må bli kyniske på bortekamper (5p):
v Yeovil (3p)
v Carlisle (1p)
v Gillingham (1p)
v Charlton (0p)
COME ON LEEDS !!

sviper

Sv: Nå ryker vi
« Svar #11 på: Mars 28, 2010, 17:03:46 »
Vi trenger 15p på de siste 8 kampene for å rykke opp, då har vi ein sluttsum på 86p.
Det trur eg holder.

Vi kan ikkje tape fleire på ER (10p):
v Swindon (1p)
v Southend (3p)
v Dons (3p)
v Bristol R (3p)

Vi må bli kyniske på bortekamper (5p):
v Yeovil (3p)
v Carlisle (1p)
v Gillingham (1p)
v Charlton (0p)
litt forsiktig synes jeg,men hvordan har du beregnet millwall sine kamper da??
LIFE IS LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #12 på: Mars 28, 2010, 18:37:51 »
På de siste 10 kampene har vi imponerende 2 seire. Dette er vel noe som smaker trøndersodd. Og man snakker her om at vi må ha 15 av 24 mulige poeng. Jeg tror desverre at vi må ha minimum 18 poeng. Og da hholder ikke formen til Leeds.
Men får se på det positive. Wembley here i come. London er en herlig by

berlin

Sv: Nå ryker vi
« Svar #13 på: Mars 28, 2010, 19:23:27 »
Det er en stavefeil i trådtittelen, det mangler en 'k' !

Altså: Nå rykker vi (opp)

det er så lett, så lett. og for at Leeds-spillerne skal holde motivasjonen oppe må vi få treningskamper mot landslag, klubblag holder ikke lenger (nevner enkel seier i en uvesentlig cup mot Man Utd, et lag som vistnok gjør det bra i en liga ved navn PL)

nei, tror jeg sovner. Vekk meg 1.mai, og gjør klar champ(ionship)isen.
« Siste redigering: Mars 28, 2010, 19:25:43 av berlin »

larss

Sv: Nå ryker vi
« Svar #14 på: Mars 28, 2010, 20:47:37 »
Min vurdering er at Milwall har et tøffere program enn Leeds i innspurten av sesongen. Vi er selvfølgelig avhengig av å forbedre vår formkuve, men det er fortsatt gode muligheter.

Tror rett og slett vi må ha full pott resten av kampene for jeg tror ikke Milwall kommer til å avgi noe særlig med poeng (om de i hele tatt gjør det)

LarsS, som tror at 2. plassen blir avgjort på målforskjell.
LarsS

Carl Fisker

Sv: Nå ryker vi
« Svar #15 på: Mars 28, 2010, 20:47:57 »
Det er en stavefeil i trådtittelen, det mangler en 'k' !

Altså: Nå rykker vi (opp)

det er så lett, så lett. og for at Leeds-spillerne skal holde motivasjonen oppe må vi få treningskamper mot landslag, klubblag holder ikke lenger (nevner enkel seier i en uvesentlig cup mot Man Utd, et lag som vistnok gjør det bra i en liga ved navn PL)

nei, tror jeg sovner. Vekk meg 1.mai, og gjør klar champ(ionship)isen.
8)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #16 på: Mars 28, 2010, 22:16:49 »
Beklager å måtte si dette, men så matchen i Norwich  i går og må bare si at heves ikke kvaliteten på spillet vesentlig,  har vi intet i divisjonen over og gjøre. Det som var bedring fra Millwall kampen, var innsatsen. I denne kampen var dog Norwich om mulig enda dårligere enn oss og vi hadde helt åpenbart fortjent minst 1 poeng. Har Bates dog noen penger og avse kan man dog prøve seg på å kjøpe Doherty på Norwich, han var meget god.(men betviler dog at godeste Doherty gidder og skifte). MOT

Sølvreven

Sv: Nå ryker vi
« Svar #17 på: Mars 28, 2010, 22:54:40 »
På de siste 10 kampene har vi imponerende 2 seire. Dette er vel noe som smaker trøndersodd. Og man snakker her om at vi må ha 15 av 24 mulige poeng. Jeg tror desverre at vi må ha minimum 18 poeng. Og da hholder ikke formen til Leeds.
Men får se på det positive. Wembley here i come. London er en herlig by
Det smaker vel mer som surstrømning......
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Here we go again

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #18 på: Mars 28, 2010, 22:59:26 »
Har Bates dog noen penger og avse kan man dog prøve seg på å kjøpe Doherty på Norwich, han var meget god.(men betviler dog at godeste Doherty gidder og skifte). MOT

Er vel lite sannsynlig at Doherty vil bli værende i L1 når han neste sesong kan spille i Championship?  ;)

auren

Sv: Nå ryker vi
« Svar #19 på: Mars 28, 2010, 23:51:53 »
Beklager å måtte si dette, men så matchen i Norwich  i går og må bare si at heves ikke kvaliteten på spillet vesentlig,  har vi intet i divisjonen over og gjøre. Det som var bedring fra Millwall kampen, var innsatsen. I denne kampen var dog Norwich om mulig enda dårligere enn oss og vi hadde helt åpenbart fortjent minst 1 poeng. Har Bates dog noen penger og avse kan man dog prøve seg på å kjøpe Doherty på Norwich, han var meget god.(men betviler dog at godeste Doherty gidder og skifte). MOT

Var det mye hunder i Norwich?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #20 på: Mars 29, 2010, 08:34:05 »
Beklager å måtte si dette, men så matchen i Norwich  i går og må bare si at heves ikke kvaliteten på spillet vesentlig,  har vi intet i divisjonen over og gjøre. Det som var bedring fra Millwall kampen, var innsatsen. I denne kampen var dog Norwich om mulig enda dårligere enn oss og vi hadde helt åpenbart fortjent minst 1 poeng. Har Bates dog noen penger og avse kan man dog prøve seg på å kjøpe Doherty på Norwich, han var meget god.(men betviler dog at godeste Doherty gidder og skifte). MOT

Var det mye hunder i Norwich?  ;)

auren

Hotdog
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #21 på: Mars 29, 2010, 08:47:41 »
Kva dato spilles PO finalen?
COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: Nå ryker vi
« Svar #22 på: Mars 29, 2010, 09:40:16 »
Kva dato spilles PO finalen?
Den går definitivt uten oss.  Enten rykker vi rett opp, eller vi løper utpå der med hodet i garderoben.  Leeds vinne en play off finale?   Neppe, neppe.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #23 på: Mars 29, 2010, 09:43:50 »
Hei Auren, Hunder var det mange av, spesielt Ølhunder.

auren

Sv: Nå ryker vi
« Svar #24 på: Mars 29, 2010, 09:47:58 »
Kva dato spilles PO finalen?
Den går definitivt uten oss.  Enten rykker vi rett opp, eller vi løper utpå der med hodet i garderoben.  Leeds vinne en play off finale?   Neppe, neppe.

Tja..vi kan vel komme til en ny play off finale og tape den?  :P

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #25 på: Mars 29, 2010, 10:00:27 »
Kva dato spilles PO finalen?
Den går definitivt uten oss.  Enten rykker vi rett opp, eller vi løper utpå der med hodet i garderoben.  Leeds vinne en play off finale?   Neppe, neppe.

Greit det, Frode.
Men, spørsmålet var kva dato PO finalen spilles?
COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Nå ryker vi
« Svar #26 på: Mars 29, 2010, 10:39:46 »
Problemet slik som jeg ser det er at vi ikke skaper nok sjanser. Mot Millwall og Norwich har vi nesten ikke skudd på mål og det er for dårlig for et lag som vil kjempe i toppen. Ok, Becks ble skadet og det hadde ikke Grayson regnet med. Ã… sette innpå Grella viste seg ikke å ha noen innvirkning som helst på spissen Beckford. Han er alldeles utenfor form og da spør jeg meg. Hvem skal score målene som vi så sårt trenger for å vinne kamper. Dickov? Neppe.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

veteranen

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #27 på: Mars 29, 2010, 11:41:51 »
Kva dato spilles PO finalen?

Lørdag 29 Mai.

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #28 på: Mars 29, 2010, 12:40:55 »
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Sv: Nå ryker vi
« Svar #29 på: Mars 29, 2010, 14:02:37 »
Hadde det bare vært sånn!

Jeg tror desverre ikke at vi kjører gjennom resten av sesongen uten flere tap. I tillegg tror jeg heller ikke mye på at Millwall faktisk taper to ... :(