Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 97047 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #90 på: Mai 23, 2010, 12:50:46 »
Kan hende Grayson gjorde mye rart denne sesongen, men fire ting kan du aldri ta fra han:

1. Han ledet laget til opprykk.
2. Han snudde trenden, da svært mange hadde mistet trua.
3. Han slo Manchester United på Old Trafford.
4. Og ikke minst, han gjorde alt dette uten utstrakt pengebruk.

Ikke gæærnt det........

Ã… påstå at han ikke har det som skal til for å føre denne klubben tilbake til gamle høyder, er som å si at bærsesongen blir dårlig....... i januar.

Ã… påstå at han ikke har det som skal til for å føre klubben tilbake til gamle høyder kommer jo litt an på hva som ligger i gamle i høyder.

Er å komme seg til PL gamle høyder så vil det være meningsløst å si at han ikke kan skaffe oss et opprykk basert på årets sesong.

Er gamle høyder Revie/DOL årene der vi er nr.5 eller bedre hver sesong så tror jeg man kan beholde sine ord dersom man konkluderer med Grayson ikke kommer til å klare det - En managere klarer mye sjeldnere å ta Leeds tilbake til gamle høyder enn det er dårliger bærsesonger (uten at jeg er en expert på dårlige bærsesonger)
« Siste redigering: August 10, 2010, 12:48:09 av Asbjørn »
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #91 på: Oktober 25, 2010, 22:06:53 »
Nå er det faen meg nok!!!!

Hobben

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #92 på: Oktober 25, 2010, 22:08:28 »
Nok er nok. Du må ut SG.
Rogaland Whites

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #93 på: Oktober 25, 2010, 23:12:53 »
Ja, det holder nå!

Trond90

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #94 på: Oktober 25, 2010, 23:15:28 »
Er forbannet jeg også, men han får ikke fyken..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #95 på: Oktober 25, 2010, 23:22:24 »
No må folk gi seg!!!!
grayson ha gjort da UTALLIGE managera ha prøvd før han, nemlig å få Leeds på rett kjøl... mi e nyopprykka, og med begrensa middel ha Grayson samla eit heilt OK NPC-lag på beina, verken meir eller mindre... + - midten av tabellen e nåke me må rekna md..
MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Mr. Leeds

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #96 på: Oktober 26, 2010, 01:19:23 »
No må folk gi seg!!!!
grayson ha gjort da UTALLIGE managera ha prøvd før han, nemlig å få Leeds på rett kjøl... mi e nyopprykka, og med begrensa middel ha Grayson samla eit heilt OK NPC-lag på beina, verken meir eller mindre... + - midten av tabellen e nåke me må rekna md..
MOT
Plasseringen kan jeg fint leve med. Alt over nedrykk er ok for min del. Slik sett har Grayson og spillerne innfridd mine forventninger.

Men som innbarka fanatisk fan av Leeds begynner det å gjøre fysisk vondt å tape på denne måten for n'te gang uten å se noen bedring (5-2 mot Barnsley, 4-6 (!) mot Preston og en klar 0-4 mot Cardiff). Det er nemlig  MÃ…TEN vi taper på, måten vi spiller på, hvordan vi tror vi kan få til noe når det grunnleggende ikke er på plass. Jeg er også skremt av holdningene til mange av spillerne. Jobbing bakover når vi mister ballen er ikke helhjerta - det startes ingen "krig" for å få ballen tilbake og gjenvinne balansen. Så dere hvor raske Cardiff var tilbake i forsvar når de en sjelden gang mista ballen i farlig posisjon? Problemet - slik jeg ser det - er at vi ikke er noe LAG - hverken offensivt eller defensivt. Dessuten mangler ledertypene. Og det er bare å si det med en gang: de vi har er ikke gode nok.

Avslutter med årets understatement: vi er i trøbbel...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

SirOlsen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #97 på: Oktober 26, 2010, 06:20:54 »
Greit, jeg er ikke fornøyd med forestillingen jeg så igår.. men ærlig talt... var det noen som trodde vi skulle rykke rett opp i PL første sesongen vår i NPC?..

Grayson har klart, med det latterlige midler han har til rådighet, å få oss dit vi er nå. Noen ganger går det vår vei, andre ganger ikke.. mot Boro, mener jeg vi vant en sterk seier. I går, mot Cardiff, mener jeg vi møtte et lag, som alt er godt etablert i NPC, som igjen viser oss at vi kan ikke vente oss å gå rett i PL uten noe som helst mostand, etter å ha nettopp rykket opp fra League One..
For min del, har jeg håpet hele veien at vi ikke rykker opp til PL denne sesongen. Jeg er mer enn fornøyd med Mid-table, og ser for meg muligens PL opprykk om et par sesonger.. I alle fall ikke første.

Vært moro å nå Play-Offs selvsagt, men totalt sett er jeg mer enn fornøyd med det vi har fått til, med tanke på situasjonen vår.. Nyopprykket etter 2 sesonger i League One.. glem ikke det skrikerunger..
-SirOlsen-

MrK

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #98 på: Oktober 26, 2010, 07:58:46 »
Nok et pinlig tap gjør at jeg er i villrede om årets sesong. Det som er helt klart er at mye av matriellet vi har forsvar /midtbane ikke er godt nok. Liten og ingen samhandling og overhodet ikke fart. 0-4 igår var nitrist - og det jeg savner mest er evnen til å korrigere underveis. igår var Somma - sovna:-) Bradley var ikke med med unntak når han var sentralt i banen, forsvaret er ett eget kapittel........men rokeringer tidlig når ting ikke funker skjer bare ikke. Om Grayson må gå eller ei skal jeg ikke mene så mye om, men Strachan er jo ledig på markedet.....selvom han heller ikke har hatt suksess i nPower til tross for big spending så er det en gammel helt!

Blø for drakta er et kjent uttrykk og det trenger vi nå etter en serie pinlige tap! MOT
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #99 på: Oktober 26, 2010, 08:37:32 »
Greit, jeg er ikke fornøyd med forestillingen jeg så igår.. men ærlig talt... var det noen som trodde vi skulle rykke rett opp i PL første sesongen vår i NPC?..

Grayson har klart, med det latterlige midler han har til rådighet, å få oss dit vi er nå. Noen ganger går det vår vei, andre ganger ikke.. mot Boro, mener jeg vi vant en sterk seier. I går, mot Cardiff, mener jeg vi møtte et lag, som alt er godt etablert i NPC, som igjen viser oss at vi kan ikke vente oss å gå rett i PL uten noe som helst mostand, etter å ha nettopp rykket opp fra League One..
For min del, har jeg håpet hele veien at vi ikke rykker opp til PL denne sesongen. Jeg er mer enn fornøyd med Mid-table, og ser for meg muligens PL opprykk om et par sesonger.. I alle fall ikke første.

Vært moro å nå Play-Offs selvsagt, men totalt sett er jeg mer enn fornøyd med det vi har fått til, med tanke på situasjonen vår.. Nyopprykket etter 2 sesonger i League One.. glem ikke det skrikerunger..
Dette handler ikke om å rykke opp!!Dette handler om Graysons evner som trener.Han har nå famlet i blinde i mange måneder etter min mening.Jeg forventer heller ikke at vi skal vinne hver kamp med dette sammenraskede mannskapet bestående av stort sett middelmådigheter, MEN:
Jeg hadde forventet at vi hadde en trener som hadde et snev av taktiske, defensive og organisatoriske evner,men her tok jeg nok feil :(
Vi har nå en målforskjell som er skammelig,Grayson skifter spillere hele tiden og det ser ofte ut som at spillere som er helt ute av form blir foretrukket....Vi er inne i en spiral som er vanskelig å komme ut av-det har vi dessverre sett før under Grayson >:(
Hvis Grayson skulle gå er problemet at Bates skal bestemme hvem som blir ny manager >:( >:( >:(

4ever arcticwhite

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #100 på: Oktober 26, 2010, 09:03:16 »
Vi så i fjor at Grayson hadde nesten hele vårsesongen i totalt villrede om hva han skulle gjøre, før det plutselig og mirakuløst løsnet litt på slutten, laget berget opprykk og Grayson reddet jobben.
Laget hadde en OK start på årets sesong, slik vi ofte ser fra nyopprykkede lag, men har i de siste kampene falt ned på et uakseptabelt nivå. Siste åtte kamper har gitt oss rekken 2-1-5, seirene har kommet mot Sheff Utd i et lokaloppgjør der det knapt ble skapt målsjanser noen veier, og vi slo Middlesbrough i en periode hvor de var så elendige at tapet mot oss var dråpen som fikk begeret til å flyte over for ledelsen slik at Strach måtte gå. Flere av kampen har vist et lag fullstendig uten evne til å forsvare seg, og uten evne til skape noe særlig framover på banen.

Jeg er villig til å gi Grayson fire kamper til for å vise at han kan snu skuta, og da holder det ikke med en mirakuløs seier i siste kamp.

Vi har først to bortekamper som bør gi minst 2, men helst 3 poeng, og i de to påfølgende hjemmekampene forventer jeg 4 poeng. Dersom vi ikke tar minst seks poeng i de fire kommende kampene er jeg av den klare oppfatning at Grayson har vist at han ikke har det som skal til for å være sjef for Leeds, om han er aldri så mye "Local"....
The future's so White I've got to wear shades 8)

flynn

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #101 på: Oktober 26, 2010, 09:24:45 »
Jeg er for første gang villig til å diskutere Grayson jeg også. Trenden siden jul i fjor er urovekkende, for å si det mildt...
Og som mange er inne på, en ting er å tape, en annen ting er hvordan laget framstår.
Selvsagt er det først og fremst bakover det svikter, det er lett å lese det ut av resultatene.
Men, jeg ønsker å rette oppmerksomheten på det vi bedriver offensivt også;

Hvem så sist en pasning til en spiller i stor fart framover, og med plass til å avansere?
Vi slår konsekvent to type pasninger;
- Lange høye baller opp mot (primært) Becchio. Han er ikke noe fyrtårn og taper som regel 8 av 10 slike. Dessuten er støtten rundt han fraværende, slik at vi svært sjelden vinner andreballer. Dermed er dette "feil" taktikk i mine øyne, og bør med dagens spillerstall begrenses til å være siste utvei dersom vi er sterkt presset.
- Baller på fot til stillestående spillere. Disse pasningene går enten på tvers, bakover, eller i beste fall 20 meter framover. Poenget er at pasningene omtrent alltid kommer mot første bevegelse, og at de dermed blir lette å lese for motstanderne.

Jeg skulle gjerne sett at midtbanespillere / vinger starter flere samtidige, motsatte løp, og at man av og til klarer å se forbi det åpenbare alternativet og frispille en som er i fart framover.
Dette kan også gjøres ved å spille opp på spiss som flikker eller spiller videre på entouch. Her er ikke Becchio spesielt god dessverre, når han først får kontroll ender det som regel med en lang støttepasning, og dermed er vi like langt.

Jeg ønsker meg Snodgrass som hengende spiss neste gang, bak Becchio. Somma bør få en pause, etter å ha levert begredelige saker i det siste.
Howson er etter min mening ikke så dårlig som mange skal ha det til, i alle fall ikke offensivt. Men, jeg synes alikevel at Kilkenny skal få plassen hans neste gang, i håp om at han får pasningsspillet til å bli mindre forutsigbart og lettleselig.

Vi trenger Drillo til å trene defensiv organisering, og Nils Arne Eggen til å terpe offensiv samhandling...

flynn

magnuer

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #102 på: Oktober 26, 2010, 11:20:35 »
Grayson er ret og slett ikke god nok >:( Få inn noen med litt mer trener erfaring

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #103 på: Oktober 26, 2010, 11:26:14 »
en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #104 på: Oktober 26, 2010, 11:42:38 »
Jeg er også skeptisk til måten vi taper kamper på men:

Det skrikes etter ny manager. Hvis vi stikker fingeren i jorda et øyeblikk, hvem forventer dere skal være interessert? Martin O'Neill?  ::)

Ta en titt på smørja av en stall med lånespillere, skader og middelmådigheter. De "store" managerne tar ikke i slikt med ildtang uten at det garanteres penger til forsterkninger.

Her må en ta utgangspunkt i det laget man har til rådighet og finne en noenlunde fast 11er og spillestil som samsvarer med ferdighetene.

Så hvilken erfaren profilert manager kan gjøre slik gråstein til gull?   
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #105 på: Oktober 26, 2010, 11:45:56 »
en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria

kanskje du heller skal forklare oss hvorfor grayson/bates er det rette for oss?

B_Ød

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #106 på: Oktober 26, 2010, 12:41:16 »
Jeg er også skeptisk til måten vi taper kamper på men:

Det skrikes etter ny manager. Hvis vi stikker fingeren i jorda et øyeblikk, hvem forventer dere skal være interessert? Martin O'Neill?  ::)

Ta en titt på smørja av en stall med lånespillere, skader og middelmådigheter. De "store" managerne tar ikke i slikt med ildtang uten at det garanteres penger til forsterkninger.

Her må en ta utgangspunkt i det laget man har til rådighet og finne en noenlunde fast 11er og spillestil som samsvarer med ferdighetene.

Så hvilken erfaren profilert manager kan gjøre slik gråstein til gull?   

HVA??? Trodde profilerte managere sto i kø utenfor ER hver dag jeg, for å få jobbe under KB og med et i beste fall middelmådig championship lag?
 ;)
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #107 på: Oktober 26, 2010, 12:57:40 »
Uwe Rosler
Trons Sollid
Alan Curbisly
Gordon Strachan

Bare drar jeg opp av hatten, om jeg skulle gjort et dypere søk ville jeg søkt kompetanse fra Frankrike, Nederland - siviliserte forballnasjoner. Må være slutt på at gutta på puben er arbeidsledere i et fag der de ser ut til å ha kompetanse fra 80-tallet.
 

bwirum

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #108 på: Oktober 26, 2010, 13:54:26 »
en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria

kanskje du heller skal forklare oss hvorfor grayson/bates er det rette for oss?
Bates?

Ã… skrike for å sparke Grayson nå er latterlig. Ligger vi på nedre halvdel i februar så kan vi snakke om det. Om vi ligger på midten eller over det når sesongen slutter er jeg relativt godt fornøyd med sesongen sett over ett.

Men for all del, Hodgson er vel snart ledig, vi kan jo spørre han?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #109 på: Oktober 26, 2010, 14:54:36 »
Det er naturlig at en del supportere skriker "Grayson Out!" nå. Etter tre elendige hjemmekamper på rad, ville jeg trodd at Leeds-supportere samlet sett hadde endret seg fra "å være stolt" til "smålåten og lite kravstore". Heldigvis er ikke denne supporterrasen sånn.

Personlig skriker jeg ikke "Grayson Out" enda, men det er ikke fritt for at jeg begynner å bli litt urolig.

Jeg har ikke filla peiling eller magefølelse for hav som venter oss de neste 4-5 kampene, men "Grayson Out" skrikene vil dobbles for hvert nederlag som evt. kommer på rappen nå,
og spesielt på hjemmebane. Tap mot Hull og Bristol City og 0 til 2 poeng på 4 neste kamper (scunny, coventry, hull og BC) og min spådom er at da er SG historie. Sånn er det bare.

ps! det er en forferdelig pessimistisk hypotese, som jeg IKKE tror vil slå til. Men den underbygger den emosjonelle tilstanden som vi cro-magnon skapninger føler nu.

Hobben

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #110 på: Oktober 26, 2010, 15:08:11 »
Sa ikke SG at laget skulle være med og kjempe i toppen, og det var det som va målet. Da er ikke dagens tabellposisjon god nok, og time to go.

Har ikke trua på at laget tar topp 6.

Vi kan diskutere om det vil være Graysons feil, eller at laget ikke er godt nok. Og det finner vi ut av om vi sparker SG nå, og henter inn en ny, blir det ikke bedre, så har vi bommet.

Jeg ville sparke SG i går, men tenker litt over  det idag. 5 neste kamper forventer jeg 9 poeng, og det bør GÃ…! Viss ikke er der farvell til SG for min del.
Rogaland Whites

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #111 på: Oktober 26, 2010, 15:11:52 »
Sa ikke SG at laget skulle være med og kjempe i toppen, og det var det som va målet. Da er ikke dagens tabellposisjon god nok, og time to go.

Har ikke trua på at laget tar topp 6.

Vi kan diskutere om det vil være Graysons feil, eller at laget ikke er godt nok. Og det finner vi ut av om vi sparker SG nå, og henter inn en ny, blir det ikke bedre, så har vi bommet.

Jeg ville sparke SG i går, men tenker litt over  det idag. 5 neste kamper forventer jeg 9 poeng, og det bør GÃ…! Viss ikke er der farvell til SG for min del.

....og hvis han ikke går og du sier farvel til SG, da blir det altså farvel til Leeds da, for din del?

Hobben

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #112 på: Oktober 26, 2010, 15:31:17 »
Aldri farvell til Leeds.

MOT
Rogaland Whites

Yeboahs vitne

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #113 på: Oktober 26, 2010, 16:13:32 »
Det er ikke vanskelig å være enig i det mange av dere skriver. Det har faktisk ingenting med å gjøre at vi taper for - etter mitt synspunkt - det desidert beste laget i Championship - men det går på mangel på samhandling og et opplagt spillesystem. Et lag i motgang får drittmål mot seg - som de to første i går. Vi hadde uansett tapt den kampen. Kan knapt huske sist vi ble ydmyket på en slik måte på ER. OK, vi har den spillerstallen vi har. Uten pæng blir det ikke mer moro enn hva vi gjør det til selv.

Forsvaret er grusomt organisert. Ny midtstopper annenhver kamp - og de leverer så hatten passer. Linja er mildt sagt skjev. Samhandlingen mellom forsvar og midtbane er til dels fraværende (se 0-3 målet noen ganger til og det skulle ikke være mulig. En - 1 - mann er inne i feltet - og begynn å telle Leeds-spillere). Alle kantspillere løper fra oss på backene - og da trenger vi en andre-forsvarer som trår til. Gang-på-gang kommer motstandere til en-mot-en på våre backer, og det går ikke. Trodde kanskje Faye skulle bli den defensive stabilisatoren - men han har rett og slett for liten løpskapasitet. Howson får en mellomrolle som følge av dette og er hverken fugl eller fisk. Bradley Johnson har lite å komme med offensivt på dette nivået, mens Snoddy som regel blir utradert av at motstanderne blokker sin venstreside. Becchio er mannen som gjør "manns-jobb" -men han blir så altfor-altfor ensom. Somma var usynlig i forrige kamp jeg så mot Boro - og i går var han - om mulig - enda mer usynlig.

Hva må til?

En drilling av forsvaret. Pt har vi ingen sjef i forsvaret. Heldigvis får vi Paddy tilbake snart - så får vi se hvordan formen hans er. Vanskelig å se hvilken forsvarsstrategi SG kjører - men det er i alle fall ikke av Drillo-kvalitet. Med et så baktungt lag så er vi nesten aldri noen trussel fremover - og da kan lag kjøre mot oss det de orker. Vi kontrer dem i alle fall ikke i senk.

Få inn de raske spillerne våre på kantene (Gradel, Watt, Sam - som forhåpentligvis snart er tilbake, Nunez (?)). De gjør ikke noen dårligere jobb bakover enn de som er der i dag. Få inn en hengende spiss (Snodgrass) og ikke minst får spillerne til å fullføre løpa framover. Det var nesten ingen tilløp til det i går. Becchio gjør jobben der fremme om han får noe mer støtte fra en Howson, 2 vinger og minst en offensiv midtbane som kommer på løp (Howson).

Om ikke SG får en struktur på laget så forsvinner han over jul. Det som er bekymringsverdig er at dette har vart i hele 2010 - og jeg frykter at vi vil slutte å "flyte" på det vi hadde i 2009. Det er i alle fall ikke go`fot teori vi holder på med om dagen. 8 av 10 pasninger er Bjørnebye-pasninger - bakover - bortover - og bidrar ikke til fremdrift.

Og til dere som mot formodning fortsatt drømmer om play-off. Der har vi virkelig ingenting å gjøre pt.

Vondt nå - men forhåpentligvis så er det i motbakke det går oppover osv-osv.

MOT

Mats-

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #114 på: Oktober 26, 2010, 17:17:08 »
Okei, jeg er heller ikke 'over the moon' med siste tids form. Men når det gjelder Baaadiff, hvem hadde regnet med å slå de før sesongen, og etter i går? De er 'promotion contenders' så tror ikke vi skal la det resultatet avgjøre noens skjebne.

Hvis jeg husker tilbake til før sesongen, og forventningene da, så er det vel kun Preston og Barnsley som skuffer meg.

Enig med at 'servicen' til Somma og Becchio er for dårlig, der må midtbanen løfte seg et par hakk. Samt at juniorfeilene må bort, og dette rimelig kjapt. Når det skal sies er jeg mye mer optimistisk mtp stallen, hadde vi vært foruten feilene, så synes jeg at det er bra. Det er dessverre sånn at når selvtilliten er lav, så kan en god spiller bli 'utter shit'. Bruce og Schmeicel hadde ikke gjort feilen i går hadde vi f.eks vunnet de tre siste og vært i dytten.

Jeg er enig at folk må blø for drakten, men jeg mener at det er kanskje mange som prøver for hardt. Hær må Grayson og teamet være flinke psykologer, slik at de gutta som må trenger et spark bak for å yte får det, og de (og regner med at en del av stallen er sånn) som trenger å bli koset med og en varm skulder får det.

90% av nedrykkstruende lag har følgende trekk:
* Spillere som anstrenger seg for hardt og vil så mye, men får totalt prestasjons krampe.
* Bildet blir malt totalt svart fra media, fans etc (Vanskelig for oss å gjøre noe med det) da mister gutta gleden.
*9 Managere på 9 kamper
 - Leeds 2003 - 2004 (Nedrykk)
    - Vennables (mistet jobben ved slutten av foregående sesong, tidlig 2003)
    -Reid
    - Gray

   * Dette funket ikke

- Leeds 2006 - 2007 (Nedrykk 1.div)
  - Blackwell
  - Carver (cartaker)
  - Geddis (okei ikke lenge, men nok en omstilling)
  - Wise

Dette gjelder nesten samtlige lag som rykker ned, come on, dette hjelper ikke.

Grayson fram til februar.


fjellhaugen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #115 på: Oktober 26, 2010, 18:10:25 »
Uwe Rosler
Trons Sollid
Alan Curbisly
Gordon Strachan

Bare drar jeg opp av hatten, om jeg skulle gjort et dypere søk ville jeg søkt kompetanse fra Frankrike, Nederland - siviliserte forballnasjoner. Må være slutt på at gutta på puben er arbeidsledere i et fag der de ser ut til å ha kompetanse fra 80-tallet.

mega LOL ::) ::) ::)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

GeirO

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #116 på: Oktober 26, 2010, 19:33:19 »
Det hersker en vanvittig forbruksmentalitet i denne tråden - bruk og kast. Gjenspeiler vel samfunnet forøvrig......

La Grayson få tre år til å bevise sin (evt) storhet. Tipper det gir han ro til at Leeds rykker opp. Hittil i denne sesongen mener mange at Grayson er et geni etter hver seier og en idiot etter hvert tap. Det går jo ikke..?

Synes Leeds skal sikte seg inn sånn ca. midt på tabellen, er personlig fornøyd med det denne sesongen.
MOT

Mats-

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #117 på: Oktober 26, 2010, 19:40:08 »
Det hersker en vanvittig forbruksmentalitet i denne tråden - bruk og kast. Gjenspeiler vel samfunnet forøvrig......

La Grayson få tre år til å bevise sin (evt) storhet. Tipper det gir han ro til at Leeds rykker opp. Hittil i denne sesongen mener mange at Grayson er et geni etter hver seier og en idiot etter hvert tap. Det går jo ikke..?

Synes Leeds skal sikte seg inn sånn ca. midt på tabellen, er personlig fornøyd med det denne sesongen.

*Applaus*

Carl Fisker

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #118 på: Oktober 26, 2010, 20:11:13 »
HØR!
Okei, jeg er heller ikke 'over the moon' med siste tids form. Men når det gjelder Baaadiff, hvem hadde regnet med å slå de før sesongen, og etter i går? De er 'promotion contenders' så tror ikke vi skal la det resultatet avgjøre noens skjebne.

Hvis jeg husker tilbake til før sesongen, og forventningene da, så er det vel kun Preston og Barnsley som skuffer meg.

Enig med at 'servicen' til Somma og Becchio er for dårlig, der må midtbanen løfte seg et par hakk. Samt at juniorfeilene må bort, og dette rimelig kjapt. Når det skal sies er jeg mye mer optimistisk mtp stallen, hadde vi vært foruten feilene, så synes jeg at det er bra. Det er dessverre sånn at når selvtilliten er lav, så kan en god spiller bli 'utter shit'. Bruce og Schmeicel hadde ikke gjort feilen i går hadde vi f.eks vunnet de tre siste og vært i dytten.

Jeg er enig at folk må blø for drakten, men jeg mener at det er kanskje mange som prøver for hardt. Hær må Grayson og teamet være flinke psykologer, slik at de gutta som må trenger et spark bak for å yte får det, og de (og regner med at en del av stallen er sånn) som trenger å bli koset med og en varm skulder får det.

90% av nedrykkstruende lag har følgende trekk:
* Spillere som anstrenger seg for hardt og vil så mye, men får totalt prestasjons krampe.
* Bildet blir malt totalt svart fra media, fans etc (Vanskelig for oss å gjøre noe med det) da mister gutta gleden.
*9 Managere på 9 kamper
 - Leeds 2003 - 2004 (Nedrykk)
    - Vennables (mistet jobben ved slutten av foregående sesong, tidlig 2003)
    -Reid
    - Gray

   * Dette funket ikke

- Leeds 2006 - 2007 (Nedrykk 1.div)
  - Blackwell
  - Carver (cartaker)
  - Geddis (okei ikke lenge, men nok en omstilling)
  - Wise

Dette gjelder nesten samtlige lag som rykker ned, come on, dette hjelper ikke.

Grayson fram til februar.



Gufrias

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #119 på: Oktober 26, 2010, 20:56:21 »
Jeg henger meg på Mats- og GeirO. Løsningen er ikke å skifte ut trenerapparatet hver gang vi går på en formsvikt. Kontinuitet er nøkkelen til suksess...Kontinuitet og en fast spillestil...Kontinuitet, en fast spillestil og toppspillere...Kontinuitet, en fast spillestil, toppspillere og en solid økonomi...

Noen som vet hvordan jeg skal få avsluttet dette innlegget? Det begynner å bli flaut
Hekta på Leeds siden 1974