Skrevet av Emne: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010  (Lest 125813 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sølvreven

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #810 på: April 17, 2010, 18:05:37 »
Soton scorer på overtid.......
kan fortsatt nå PO
Kun hvis Hudds taper de tre siste, og det gjør de aldri i verden.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

newsome

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #811 på: April 17, 2010, 18:05:45 »
Mister troen på Grayson.

Ser ut som han og laget kollapser under press!
Er han en dårlig motivator?
Er noe som ikke stemmer!

Føler han er for veik og for snill!

Fotball er for tøffinger!

tobn på tur

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #812 på: April 17, 2010, 18:08:59 »
Team------------   P--------   GD------   PTS
1Norwich--------   43------   39------   89
2Leeds United---   43------   30------   80

3Millwall   ----------43-----   32------   79
4Swindon--------   43------   16------   78
5Charlton-------   43------   20------   77
6Huddersfield---   43------   20------   74

7Colchester-----   43------   12------   68
8Southampton--   42------   36------   66

Med seier i dag hadde vi fått et sinnsykt deilig forsprang, men nå ble det tap og heldigvis er det fortsatt opp til oss å avgjøre dette. Når det er sagt, så har jeg lite lyst til å havne i playoff med de lagene der.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #813 på: April 17, 2010, 18:10:51 »
Watt virket å være et friskt pust, Parker er tilbake i manesjen og Beckford er tilbake i scoringsmanesjen! Vi er i noenlunde tilsvarende posisjon med 1 kamp mindre igjen.. Positivt! :)
KEEP FIGHTING!!

gill

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #814 på: April 17, 2010, 18:16:20 »
Beklager folkens, men jeg trur ikke det blir opprykk iår heller. Skal vi rykke opp MÃ… vi vinne fotballkamper. Laget vil ha mye press på seg de kommende kampene og da vet vi hvordan det går. Tap mot Charlton og MK Dons. Vinner hjemme mot Bristol Rovers for da har vi ingenting å spille om. Trist, men sånn er dette laget.
 

Evig Pint

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #815 på: April 17, 2010, 18:21:40 »
Beklager folkens, men jeg trur ikke det blir opprykk iår heller. Skal vi rykke opp MÃ… vi vinne fotballkamper. Laget vil ha mye press på seg de kommende kampene og da vet vi hvordan det går. Tap mot Charlton og MK Dons. Vinner hjemme mot Bristol Rovers for da har vi ingenting å spille om. Trist, men sånn er dette laget.

Redd du får rett desverre
Marching on together

B_Ød

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #816 på: April 17, 2010, 18:22:42 »
Syns ikke det virker som om de andre lagene takler presset særlig bedre enn Leeds, og hvorfor skulle vi takle det bedre enn dem?
Jeg har fremdeles veldig god tro på opprykk (direkte)..kan ikke fatte at å ligge der vi ligger nå ikke er bra nok, vi innehar jo den plassen vi skal ha.
Detti går vægen kara!!
Ups & Ups!!

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #817 på: April 17, 2010, 18:23:00 »
Watt virket å være et friskt pust, Parker er tilbake i manesjen og Beckford er tilbake i scoringsmanesjen! Vi er i noenlunde tilsvarende posisjon med 1 kamp mindre igjen.. Positivt!

Enig - utrolig positivt at vi fortsatt innehar opprykksplass med ett poengs ledelse.  :)

Det våre gutter (inkl. Grayson) har prestert i ligaen etter nyttår er imidlertid syltynt, så de tre siste blir ufattelig nervepirrende. Men nå MÃ… vi opp av denne gjørma som League 1 er...
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

sviper

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #818 på: April 17, 2010, 18:23:08 »
Mister troen på Grayson.

Ser ut som han og laget kollapser under press!
Er han en dårlig motivator?
Er noe som ikke stemmer!

Føler han er for veik og for snill!

Fotball er for tøffinger!

slutt a syt på Grayson,Gillingham scoret etter 8,30 og 33 min,da er det laget som kollapser og ikke SG.Jeg er også skuffa over at ikke laget taklet en tidlig scoring i mot,men tror nok at SG hadde motivert spillerne,det bør vere enkelt i den posisjonen vi er nå.Skulle han hudflettet spillere og skiftet ut halve forsvaret etter 20 min??Jeg mener SG tok de bytta man forventet,burde kansje kommet fra start av 2 omg men det var LAGET SOM KOLLAPSET I DAG
LIFE IS LEEDS

testo

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #819 på: April 17, 2010, 18:25:53 »
Prøver å være realist et sekund.

Leeds United   16 : 00   Milton Keynes Dons        3P
Charlton Athletic   16 : 00   Leeds United            0P (1P)
Leeds United   16 : 00   Bristol Rovers        3P

Millwall   16 : 00   Leyton Orient               3P
Tranmere   16 : 00   Millwall                       3P
Millwall   16 : 00   Swindon Town               3P  (1P) ??? Kan bli den som avgjør.

Exeter City   16 : 00   Charlton                   3P
Charlton    16 : 00   Leeds United          3P (1P)   
Oldham    16 : 00   Charlton                        1P (3P)

Wycombe    16 : 00   Swindon                        3P
Swindon    16 : 00   Brentford                            3P
Millwall   16 : 00   Swindon                       0P (1P) Mulig den avgjørende

Hver kamp er avgjørende nå.....
Et tap her og man er ute av kampen.

Hører samtidig at Eddie Gray fortsatt har trua....
jeg vet en ting, og det er at nervene mine er tynnslitte....skal bli godt å komme seg ned dit snart og banke dritten av Bristol Rovers
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #820 på: April 17, 2010, 18:29:44 »
Mister troen på Grayson.

Ser ut som han og laget kollapser under press!
Er han en dårlig motivator?
Er noe som ikke stemmer!

Føler han er for veik og for snill!

Fotball er for tøffinger!

slutt a syt på Grayson,Gillingham scoret etter 8,30 og 33 min,da er det laget som kollapser og ikke SG.Jeg er også skuffa over at ikke laget taklet en tidlig scoring i mot,men tror nok at SG hadde motivert spillerne,det bør vere enkelt i den posisjonen vi er nå.Skulle han hudflettet spillere og skiftet ut halve forsvaret etter 20 min??Jeg mener SG tok de bytta man forventet,burde kansje kommet fra start av 2 omg men det var LAGET SOM KOLLAPSET I DAG
Jo hva gjør man når laget kollapser? Man bytter ut årsakene til kollapsene. At Grayson kjører med det samme mannskapet i sotre deler av 2.omgangen er skufende. Spesielt med tanke på at kollapsen kom etter 20 minutter
Det blir aldri umoderne å vinne

Ferre

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #821 på: April 17, 2010, 18:30:45 »
Fikk ikke hørt kampen i dag, men det er uansett fantastisk svakt og dårlig å skusle bort denne matchballen. Nå kunne vi hatt en fire poengs luke med tre kamper igjen.

Jeg er virkelig redd vi ikke klarer dette nå - Millwall har en mye enklere vei enn det vi har. I tillegg har vi jo vist gang på gang at vi ikke takler press særlig godt.

Det blir ekstremt spennende framover, det er i alle fall sikkert.

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #822 på: April 17, 2010, 18:31:55 »
At Eddie Gray har troa. Ja det er jo helt naturlig. Mannen har mista fotfeste for mange år siden og er omtrent like nøytral som en hane i et hønebur
Mannen er en fjott

ØBS

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #823 på: April 17, 2010, 18:34:42 »
At Eddie Gray har troa. Ja det er jo helt naturlig. Mannen har mista fotfeste for mange år siden og er omtrent like nøytral som en hane i et hønebur
Mannen er en fjott

Så, så, Håkon...

Serenity now...  Serenity now...
LUSCOS-hilsen
ØBS

tobn på tur

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #824 på: April 17, 2010, 18:36:06 »
Jada, er selvsagt bra at vi fortsatt ligger på 2 plass, men det er bare irriterende når vi kunne ha ligget 2 eller 4 poeng foran Millwall, hvis vi hadde tatt poeng mot et lag Leeds SKAL ta poeng mot.

Kato

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #825 på: April 17, 2010, 18:42:02 »
MK Dons skal og må beseires. Der i gården har Ince trukket seg, men han leder laget de siste kampene.
 

newsome

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #826 på: April 17, 2010, 18:44:17 »
At Eddie Gray har troa. Ja det er jo helt naturlig. Mannen har mista fotfeste for mange år siden og er omtrent like nøytral som en hane i et hønebur
Mannen er en fjott

Så, så, Håkon...

Serenity now...  Serenity now...
Slapp av og ta deg en øl til!

Gray er en av Leeds sine store,og er en gentleman!

Hets av en slik mann er lavmål!

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #827 på: April 17, 2010, 18:46:25 »
At Eddie Gray har troa. Ja det er jo helt naturlig. Mannen har mista fotfeste for mange år siden og er omtrent like nøytral som en hane i et hønebur
Mannen er en fjott

Så, så, Håkon...

Serenity now...  Serenity now...
Slapp av og ta deg en øl til!

Gray er en av Leeds sine store,og er en gentleman!

Hets av en slik mann er lavmål!

Mulig du har rett. Men har du noengang hørt den mannen si et eneste kritisk ord om Leeds.
Han ble til og med sparka i klubben og sa bare positive ting etterpå. En gentleman javist. Men en gentlemann uten ryggrad

Frode

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #828 på: April 17, 2010, 18:48:23 »
Har en kamerat som holder med Wrexham.  For en herlig, ubekymret tilværelse, surre rundt i et meningsløst vakuum nede i divisjonene et sted.
 

Tom S

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #829 på: April 17, 2010, 18:53:08 »
MK Dons skal og må beseires. Der i gården har Ince trukket seg, men han leder laget de siste kampene.

Ince soner ein fem kampers karantene og vil ikkje lede laget fra benken de siste rundene.
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #830 på: April 17, 2010, 18:53:29 »
Har en kamerat som holder med Wrexham.  For en herlig, ubekymret tilværelse, surre rundt i et meningsløst vakuum nede i divisjonene et sted.

Heldige han

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #831 på: April 17, 2010, 18:56:46 »
"Har en kamerat som holder med Wrexham.  For en herlig, ubekymret tilværelse, surre rundt i et meningsløst vakuum nede i divisjonene et sted."

Velvel - jeg vet om altfor mange som sier det samme om oss... dessverre.
Men nå er det slutt - seinast 8. mai starter oppturen!  ;)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #832 på: April 17, 2010, 19:39:54 »
Har dessverre liten tro nå... Millwall tar nok dette dessverre. Vi har 1-3-5 mot de andre 5 i toppen (0-1-3 borte) Tviler sterkt på borteseier mot Charlton.. Er vel bare mot Hudd vi har scoret borte mot disse lagene. Den ene seieren mot Norwich hjemme var jo også heldig.. Prøver ikke å være negativ, men det ser stygt ut nå..
Blir forresten noen kjedlige dager her inne nå.. Misliker sterkt disse "supporterne" som fryder seg med brede smiletegn, etter å ha klagd på alt og alle, og tydeligvis godter seg når deres alltid negative spådommer slår til. Ha empati for dem som lider under tap, og ikke hover!
« Siste redigering: April 17, 2010, 19:47:20 av jaho »

Evig Pint

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #833 på: April 17, 2010, 19:41:30 »
MK Dons skal og må beseires. Der i gården har Ince trukket seg, men han leder laget de siste kampene.

Ince soner ein fem kampers karantene og vil ikkje lede laget fra benken de siste rundene.

Dette har gått meg hus forbi.. hvorfor soner han?
Marching on together

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #834 på: April 17, 2010, 19:44:43 »
MK Dons skal og må beseires. Der i gården har Ince trukket seg, men han leder laget de siste kampene.

Ince soner ein fem kampers karantene og vil ikkje lede laget fra benken de siste rundene.

Dette har gått meg hus forbi.. hvorfor soner han?
http://www.teamtalk.com/milton-keynes-dons-/6096337/Dons-boss-hit-with-touchline-ban
KEEP FIGHTING!!

newsome

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #835 på: April 17, 2010, 19:47:41 »
MK Dons skal og må beseires. Der i gården har Ince trukket seg, men han leder laget de siste kampene.

Ince soner ein fem kampers karantene og vil ikkje lede laget fra benken de siste rundene.

Dette har gått meg hus forbi.. hvorfor soner han?
Han har fått sparken,men sitter ut sesongen,og med karantene ut sesongen på grunn av en stygg episode i en kamp tidligere i år!

Per Arne

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #836 på: April 17, 2010, 20:33:32 »
At Eddie Gray har troa. Ja det er jo helt naturlig. Mannen har mista fotfeste for mange år siden og er omtrent like nøytral som en hane i et hønebur
Mannen er en fjott

Så, så, Håkon...

Serenity now...  Serenity now...
Slapp av og ta deg en øl til!

Gray er en av Leeds sine store,og er en gentleman!

Hets av en slik mann er lavmål!

Mulig du har rett. Men har du noengang hørt den mannen si et eneste kritisk ord om Leeds.
Han ble til og med sparka i klubben og sa bare positive ting etterpå. En gentleman javist. Men en gentlemann uten ryggrad

Om du stopper nå, slipper du gjøre deg særlig mindre enn du allerede har gjort. Om det er mulig...

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #837 på: April 17, 2010, 20:37:55 »
At Eddie Gray har troa. Ja det er jo helt naturlig. Mannen har mista fotfeste for mange år siden og er omtrent like nøytral som en hane i et hønebur
Mannen er en fjott

Så, så, Håkon...

Serenity now...  Serenity now...
Slapp av og ta deg en øl til!

Gray er en av Leeds sine store,og er en gentleman!

Hets av en slik mann er lavmål!

Mulig du har rett. Men har du noengang hørt den mannen si et eneste kritisk ord om Leeds.
Han ble til og med sparka i klubben og sa bare positive ting etterpå. En gentleman javist. Men en gentlemann uten ryggrad

Om du stopper nå, slipper du gjøre deg særlig mindre enn du allerede har gjort. Om det er mulig...



Greit nok at han er en av de gamle gode spillerne. Men der slutter min beundring for Gray.

sviper

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #838 på: April 17, 2010, 20:43:44 »
Mister troen på Grayson.

Ser ut som han og laget kollapser under press!
Er han en dårlig motivator?
Er noe som ikke stemmer!

Føler han er for veik og for snill!

Fotball er for tøffinger!

slutt a syt på Grayson,Gillingham scoret etter 8,30 og 33 min,da er det laget som kollapser og ikke SG.Jeg er også skuffa over at ikke laget taklet en tidlig scoring i mot,men tror nok at SG hadde motivert spillerne,det bør vere enkelt i den posisjonen vi er nå.Skulle han hudflettet spillere og skiftet ut halve forsvaret etter 20 min??Jeg mener SG tok de bytta man forventet,burde kansje kommet fra start av 2 omg men det var LAGET SOM KOLLAPSET I DAG
Jo hva gjør man når laget kollapser? Man bytter ut årsakene til kollapsene. At Grayson kjører med det samme mannskapet i sotre deler av 2.omgangen er skufende. Spesielt med tanke på at kollapsen kom etter 20 minutter

Ã…rsaken til kollapsen var i første omgang forsvaret,altså ut med Naylor og Collins etter 20 min ?er ikke mange alternativ vi har etter det da?De to første byttene kom etter 54 min,så å si vi spiller store deler av 2 omgang blir feil.
LIFE IS LEEDS

baste

Sv: KAMP: vs GILLINGHAM, 17/4 2010
« Svar #839 på: April 17, 2010, 20:49:32 »
Fikk ikke hørt kampen i dag, men det er uansett fantastisk svakt og dårlig å skusle bort denne matchballen. Nå kunne vi hatt en fire poengs luke med tre kamper igjen.

Jeg er virkelig redd vi ikke klarer dette nå - Millwall har en mye enklere vei enn det vi har. I tillegg har vi jo vist gang på gang at vi ikke takler press særlig godt.

Det blir ekstremt spennende framover, det er i alle fall sikkert.
Tranmere kan fort ødelegge for Millwall...det er ikke over før den feite dama syng  ;D