Skrevet av Emne: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010  (Lest 118871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« på: April 15, 2010, 00:46:37 »



Seriekamp mot Milton Keynes Dons hjemme på Elland Road lørdag 24. april, kl. 16.00


2009-10:
Ã…rets første kamp mot Dons på Stadium MK 26/9-2009 ble seier 1-0:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12990.0.html
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13022.0.html  ;)
http://www.leedsunited.com/matchreport/20090926/milton-keynes-dons-0-leeds-1_2247678_47614


2008-09:
Ã…rets andre seriekamp mot Dons på Elland Road 28/3-2009 ble seier 2-0:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12044.0.html

Ã…rets første seriekamp mot Dons på stadiummk 20/12-2008 ble tap 1-3:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11510.0

Ingen seriekamper i 2007-08 da Dons spilte i League 2.


http://www.mkdons.com/page/Home/

http://en.wikipedia.org/wiki/Mk_dons

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #2 på: April 18, 2010, 18:57:52 »
Spennende å sjå om Larry gjer bytter fra Gills-kampen. Forsvaret kunne trenge nytt blod, men tviler på om han har styrke nok til å droppe f.eks. Naylor. Kanskje vi får sjå Parker frå start? Enten Hughes eller Bromby vert ofra.


Tipper på denne oppstillingen:

Higgs
Hughes - Collins - Naylor - Parker
Howson - Doyle - Kilkenny - Snodders
Becchio - Gradel


Vi har ikkje råd til poengtap i denne om vi skal ha håp om direkte opprykk, så enkelt er det.
COME ON LEEDS !!

Kjell Skjerven

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #3 på: April 18, 2010, 19:42:31 »
Howson burde fått seg ein pause no.Han har vore gratis passasjer dei siste kampene.Men det var ikkje mange som gjorde jobben sin i går.Naylor var svak,Snoddy og Doyle var ikkje mykje solide heller.Kanskje satt Gradel ned på Howson`s plass og sette Beckford inn på laget igjen.Det er me som må styre kampen på laurdag derfor trenger me dei angrepsvåpnene me har i laget vårt.
Side before self,every time.

sviper

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #4 på: April 18, 2010, 21:12:29 »
Spennende å sjå om Larry gjer bytter fra Gills-kampen. Forsvaret kunne trenge nytt blod, men tviler på om han har styrke nok til å droppe f.eks. Naylor. Kanskje vi får sjå Parker frå start? Enten Hughes eller Bromby vert ofra.


Tipper på denne oppstillingen:

Higgs
Hughes - Collins - Naylor - Parker
Howson - Doyle - Kilkenny - Snodders
Becchio - Gradel


Vi har ikkje råd til poengtap i denne om vi skal ha håp om direkte opprykk, så enkelt er det.

fått meld vedr Charlton kampen ?
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #5 på: April 18, 2010, 21:22:35 »
Spennende å sjå om Larry gjer bytter fra Gills-kampen. Forsvaret kunne trenge nytt blod, men tviler på om han har styrke nok til å droppe f.eks. Naylor. Kanskje vi får sjå Parker frå start? Enten Hughes eller Bromby vert ofra.


Tipper på denne oppstillingen:

Higgs
Hughes - Collins - Naylor - Parker
Howson - Doyle - Kilkenny - Snodders
Becchio - Gradel


Vi har ikkje råd til poengtap i denne om vi skal ha håp om direkte opprykk, så enkelt er det.

fått meld vedr Charlton kampen ?

Ja, takker for den.
Fekk ikkje du svarmelding?
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #6 på: April 18, 2010, 22:33:31 »
Nå må favoritt spillerne til manageren vår, hvile Hughes og Howson.

Inn med Parker og Watt

Jeg har mistet tilliten til Grayson og det har også spillerne.  Men MKDons er vel i oppløsning.  Vi møter de i en meget gunstig tid da de har ikke noe å spille for og Ince har bare gått.

Beckford skulle aldri ha tatt straffen da han ble felt.  Der burde Grayson ha bett en annen til å ta straffen. 
Men har ikke BALLER.
 

Runar

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #7 på: April 18, 2010, 22:43:32 »
                 Higgs

Hughes - Bromby - Collins - Parker

Gradel - Howson - Kilkenny - Snodgrass

        Beckford - Becchio

Håper jeg på
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #8 på: April 18, 2010, 22:58:51 »
                Higgs

Hughes - Bromby - Collins - Parker

Gradel - Howson - Kilkenny - Snodgrass

        Beckford - Becchio

Håper jeg på

Enig med deg Runar, vekk med Doyle og spesielt Naylor, han har vært en katastrofe hele sesongen viss vi ser vekk i fra Yeovil kampen hvor han scorte to mål!
« Siste redigering: April 18, 2010, 23:03:27 av Rudi G. »

SupALeedS

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #9 på: April 19, 2010, 00:50:08 »
Dette blir en såkalt "vinn eller forsvinn" tror jeg, med tap i denne kampen, er vi på hæla før charlton matchen, og et direkte opprykk ser ut til å ebbe ut...og play off vet vi vel alle hvordan går, blir meget spennende!

Jeg har tro på 3 poeng, men er samtidig grise nervøs for hva som kan skje! Jeg tror vi MÃ… opp denne sesongen, skulle vi rote bort dette på nytt er jeg redd vi mister stammen i laget, tenker på snodgrass, becks, osv..

kom igjen larry, vis oss hva slags troll mann du er!!!

lenge til kamp, og dette blir noen uker med nerver og neglebiting på HØYT nivå!!

la oss stå sammen sterke alle mann, og se leeds rykke opp i år!!!

MOT!!!
Alex

tobn på tur

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #10 på: April 19, 2010, 01:29:56 »
                 Higgs

Hughes - Bromby - Collins - Parker

Gradel - Howson - Kilkenny - Snodgrass

        Beckford - Becchio

Håper jeg på
Ganske enig med den, evt kanskje en Mikkelikk eller Marques inn for Bromby? - er ikke alltid like trygg på karen. Howson hørtes ut til å ha en dårlig kamp sist, men vet ikke hvem jeg ville tatt inn fra en ganske tynn Leeds benk.

Tom S

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #11 på: April 19, 2010, 06:54:52 »
Nå må favoritt spillerne til manageren vår, hvile Hughes og Howson.

Inn med Parker og Watt

Jeg har mistet tilliten til Grayson og det har også spillerne.  Men MKDons er vel i oppløsning.  Vi møter de i en meget gunstig tid da de har ikke noe å spille for og Ince har bare gått.

Beckford skulle aldri ha tatt straffen da han ble felt.  Der burde Grayson ha bett en annen til å ta straffen. 
Men har ikke BALLER.


Gills var vel også eit lag, om ikkje i oppløsning, så i alle fall meget skadeskutt og i tillegg mista kapteinen med skade tidleg i matchen. Vi såg alle resultatet...

Såvidt eg fekk med meg skårte Beckford på straffa, så kvifor skulle Larry bedt en annen ta straffen? Larry har uttalt at Becks har ei rolle i innspurten uansett om det er fra start eller fra benken - og da trenger han nettkjenning om han skal vere til nytte, og det fekk han med straffesparket.

Enig med "SupALeedS", dette er ein vinn-eller-forsvinn-kamp med tanke på direkte opprykk.
Håper gutta forstår dette og jobber for laget, Larry og fansen (noko dei ikkje har har gjort hittil i 2010, med sporadiske unntak).
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #12 på: April 19, 2010, 08:23:36 »
Spennende, kanskje mer enn jeg setter pris på, helt klart vært gunstig med tre poeng her, men klarer ikke å se at dette er noen "vinn eller forsvinn"-kamp. Til det er lagene vi kjemper mot for ustabile (de også), mener ikke at vi skal gamble på det, men det er nå engang slik det er.
Er ikke kjørt før det er matematisk over kara...detti går vegen!!
Ups & Ups!!

larss

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #13 på: April 19, 2010, 08:39:31 »
Sånn som jeg ser det så er vi for veik (lett) på midtbanen og de scorer for lite mål. Skulle gjerne hatt en"murbrekker" på midten.
Når det gjelder sidebackene (De som har spilt de fleste kampene) så er de bortimot "lam".
Er også veldig tvilende til midtstopperne og da spesielt Naylor som ser ut til å ha skjult sine
klare svakheter godt så lenge "Paddy" spilte.
Håper på følgende mot MK.

                                           Higgs
                            Marques-Collins-Bromby-Parker
                           Gradel-Johnson-Kilkenny-Snodgrass (White)
                                       Becks-Becchio


LarsS, som tar turen om opprykket er sikkret før siste kamp (som å tro på nissen)
LarsS

berlin

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #14 på: April 19, 2010, 11:44:30 »
Hvorfor skal Naylor nå "henges"?
Ja, han hadde en svak kamp mot Gillingham, som Howson, som Snoddy, som de fleste faktisk!

Glemt er at nærmest på egenhånd slo Yeovil, og ellers fikk godkjent + på "børsene" for Yeovil, Southend og Carlisle kampen.

Jeg trøbler mer med midtbanen, det er ikke godt å vite hva som fungerer der akkurat nå.
Vi har vel: Howson, Kilkenny, Doyle, Snoddy, Gradel og McSheffrey og velge mellom.

Dessuten har en faktor, hvor vår kunnskap her på forumet antagelig kommer til kort, nemlig MK Dons sine styrker og svakheter.

Personlig gidder jeg ikke å ha sterke meninger om startellerver'n, tror SG&Co vet best.

Så vil det ganske fort vise seg om vi har dagen ala mot Carlisle, eller det blir mer som mot Southend. For jeg tror ikke det blir 0-3 etter 30 minutter i denne kampen. Byttene vil da være taktiske og skje i 2.omgang, med mindre noen blir skadet.

baste

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #15 på: April 19, 2010, 14:39:57 »
                 Higgs

Hughes - Bromby - Collins - Parker

Gradel - Howson - Kilkenny - Snodgrass

        Beckford - Becchio

Håper jeg på
Howsen sentral og plenty m innlegg ifra kant av Gradel og Snoddy.
MOT

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #16 på: April 19, 2010, 15:41:33 »
KAMPEN om OPPRYKK:

Leeds United v MK Dons
Dons uten seier på de siste 8 kampene. Trygt midt på tabellen uten sjanse til verken opp- eller nedrykk. Manager Ince forvist til tribuneplass i denne kampen.

Millwall v Leyton Orient
Lokalderby i London. LO er fire poeng over nedrykksstreken, men har to strake seire over Norwich og Stockport senest. Har slått Charlton borte i et Londonoppgjør.

Wycombe v Swindon
Wycombe har tre strake seire mot Hartlepool (h), Tranmere (b) og MK Dons (b). Med 5 poeng opp til sikker plass blir det vinn eller forsvinn i denne kampen.

Exeter v Charlton
Exeter hadde spilt 9 kamper uten tap før siste kamp mot Tranmere da de fikk en utvist på stilølingen 0-0. To poeng over nedrykksstreken.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #17 på: April 19, 2010, 19:46:10 »
                 Higgs

Hughes - Bromby - Collins - Parker

Gradel - Howson - Kilkenny - Snodgrass

        Beckford - Becchio

Håper jeg på
Howsen sentral og plenty m innlegg ifra kant av Gradel og Snoddy.
MOT
Sett inn Rui. Skjønner ikke at han kan være noe dårligere enn noen andre.
Det blir aldri umoderne å vinne

ooh aah

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #18 på: April 19, 2010, 23:16:19 »
Vi kan ikke rokere for mye på laget nå i de siste kampene. Men skal en gjøre endringer så hadde jeg satt inn Parker på venstrebacken, Jeg må også innrømme at jeg irriterte meg så mye over Kilkenny mot Southend at jeg svært gjerne heller hadde sett Howson inn sentralt. Kanskje Johnson inn på venstre. Men jeg er altså happy hvis laget forblir uforandret også.
 

TK20

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #19 på: April 20, 2010, 18:00:09 »
Vi kan ikke rokere for mye på laget nå i de siste kampene. Men skal en gjøre endringer så hadde jeg satt inn Parker på venstrebacken, Jeg må også innrømme at jeg irriterte meg så mye over Kilkenny mot Southend at jeg svært gjerne heller hadde sett Howson inn sentralt. Kanskje Johnson inn på venstre. Men jeg er altså happy hvis laget forblir uforandret også.


Killa er nok kjempebænkers etter å ha vært en av de bedre mot Gills.

Synes klippekortet til Hughes må inndras snarest. Parker er tilbake og bør starte på lørdag -- Hughes har kostet oss nok poeng.

Hva med Naylor? Er han årsaken til det usikre forsvaret? Rui? 

auren

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #20 på: April 20, 2010, 18:40:15 »
Mitt lag:

Higgs - Bromby, Naylor, Collins, Parker - Snoddy, Howson, Kilkenny, Watt - Becchio og Gradel.

Vi må satse offansivt mot MK Dons. Med Parker på venstrebacken får vi en back som liker å gå fremover. Har troen på at Watt kan utfordre med sin teknikk og fart på venstre kant. Howson er ingen høyre ving, sett han inn sentralt. Beckford forsvarer fortsatt ingen plass i startoppstillingen.

Det blir nervepirrende på lørdag. Scorer vi først vinner vi, slipper vi inn mål først vinner vi ikke! Så enkelt er det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #21 på: April 20, 2010, 18:50:25 »
Becchio’s injury fear for United
6:30am Tuesday 20th April 2010

Luciano Becchio is racing the clock to be fit for Leeds’ crunch home game against MK Dons on Saturday.

The Argentinian has scored four goals in three games since returning to the side after missing two matches with a head injury and his absence against the Dons would be a blow.

Becchio left the field 13 minutes from the end of United’s 3-2 defeat at Gillingham with a tightened calf.

Leeds remain second in League One, a point ahead of Millwall, despite Saturday’s result.

United boss Simon Grayson said: “We have three games to go, starting with MK Dons, and I don’t want us to rely on other teams losing.

“We want to ensure we win those three matches so we are promoted whatever anyone else does.

“We have to dust ourselves down after the Gillingham defeat and be ready for MK Dons.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsulf

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #22 på: April 20, 2010, 21:19:50 »
Hadde jeg vært Grayson:

Higgs

Hughes - Bromby - Collins - Parker

Snoddy - Kilkenny - Howson - Watt

Becchio - Gradel (dersom han har trent på innlegg den siste uken)

I det jeg skriver dette blir Ben Parker tatt av banen i kveldens reservelagskamp, tilsynelatende uten problemer.
Et tegn på at han er tiltenkt en plass i startelleveren på lørdag?

stefan

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #23 på: April 21, 2010, 12:38:58 »
Jeg er redd både Charlton, Swindon og Millwall vinner på lørdag. Millwall er sterke hjemme og motstanderne til Charlton og Swindon bør være overkommelige. Men jeg har også et lite håp om at vi vinner på lørdag med Mk Dons begredelige form. Jeg tror vi kan se for en helg med status quo i beste fall..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #24 på: April 21, 2010, 12:54:38 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-v-MK-Dons.6243034.jp

Ince ferdig i Dons- assistent overtar...hvordan slår dette ut mon tro??
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #25 på: April 21, 2010, 12:57:15 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-v-MK-Dons.6243034.jp

Ince ferdig i Dons- assistent overtar...hvordan slår dette ut mon tro??

Forhåpentligvis slik som det endte da Carver tok over i Leeds  ::)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #26 på: April 22, 2010, 11:12:09 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Pick-me-and.6245303.jp

McSheffrey vil gjerne innpå og synes nærmest Simon burde skjønt det....!!! Leeds investerte en såkalt "Substancial part of their transferbudget" på å få ham inn på lån fra Birmingham...!! Hva pokker betyr dette. Borkasta penger igjen??? Kanskje kan han få komme innpå mot Dons da han tydeligvis er klar for å revansjere seg etter blek innsats i 4 - tapsrekken vi hadde.
Yeboahs vitne

stefan

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #27 på: April 22, 2010, 13:22:33 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-v-MK-Dons.6243034.jp

Ince ferdig i Dons- assistent overtar...hvordan slår dette ut mon tro??

Med Leeds sin flaks så vet vi hvordan DET slår ut. huff...4 plass etter lørdag? blæææærk....
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Evig Pint

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #28 på: April 22, 2010, 14:18:37 »
KAMPEN om OPPRYKK:

Leeds United v MK Dons
Dons uten seier på de siste 8 kampene. Trygt midt på tabellen uten sjanse til verken opp- eller nedrykk. Manager Ince forvist til tribuneplass i denne kampen.

Millwall v Leyton Orient
Lokalderby i London. LO er fire poeng over nedrykksstreken, men har to strake seire over Norwich og Stockport senest. Har slått Charlton borte i et Londonoppgjør.

Wycombe v Swindon
Wycombe har tre strake seire mot Hartlepool (h), Tranmere (b) og MK Dons (b). Med 5 poeng opp til sikker plass blir det vinn eller forsvinn i denne kampen.

Exeter v Charlton
Exeter hadde spilt 9 kamper uten tap før siste kamp mot Tranmere da de fikk en utvist på stilølingen 0-0. To poeng over nedrykksstreken.



Dette ser da lovende ut? Virker som Wycombe, Exeter og LO har god form, mens Dons fryktelig.. Med andre ord.. seier til konkurrentene og tap for Leeds? >:( Klassisk det.
Marching on together

baste

Sv: KAMP: vs M K DONS, 24/4-2010
« Svar #29 på: April 22, 2010, 14:33:01 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-v-MK-Dons.6243034.jp

Ince ferdig i Dons- assistent overtar...hvordan slår dette ut mon tro??

Med Leeds sin flaks så vet vi hvordan DET slår ut. huff...4 plass etter lørdag? blæææærk....
Dette har ikke noe med flaks å gjøre, Leeds kan avgjøre dette selv ved å spille årets kamp.

4-1 er mitt tips.