Skrevet av Emne: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010  (Lest 118590 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

ollan

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #30 på: April 25, 2010, 14:09:41 »
Kjenner jeg er litt misunnelig på onkelen min, som giftet seg 2. juledag.. ikke for at han giftet seg.. det kan jeg være foruten :) Men han har en så fantastisk kone, som gav ham tur til London, med Charlton - Leeds kamp i morgengave... i tillegg blir hun med på kamp!  :o Og jeg vet hennes holdning til fotball!! .... måtte jeg bare finne meg ei sånn kone engang også! :D

De vokser ikke på trær, nei ....

 de må fores frem med shopping,reiser og en god dose med humor ;D, men når de først har vært tilstede på kamp er de fortapt i dette fantastiske laget ;)
Ollan

Budda

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #31 på: April 25, 2010, 16:33:28 »
Er det ikke mulig å få billetter? Fanken, får verken sett denne eller Bristol. Skal være vanskelig å få sett Leeds  >:( Vil over, men får ikke billetter.

www.leedsunited.com står det å lese om VIP-billetter til Bristol R og ekstra billetter til Charlton, så det er bare å hive deg rundt.

Takk for tipset. Det blir delt ut etter loyalty basis, er vel umulig å få de hvis jeg blir medlem nå?
Endre

Dennis

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #32 på: April 25, 2010, 16:34:57 »
Om alle andre kamper har vært "årets viktigste kamp" er dette VIRKELIG "årets viktigste kamp"!  :)
Marching on together!

sviper

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #33 på: April 25, 2010, 16:45:30 »
Om alle andre kamper har vært "årets viktigste kamp" er dette VIRKELIG "årets viktigste kamp"!  :)

Enig som f..,vil bare at kampen skal blåses i gang og få det overstått.Kjenner at jeg har nerve allerede.Har ellers en ønske ønske tenking,at 2 plassen og opprykket skal vere i box før jeg inntar E R 8 Mai
LIFE IS LEEDS

tobn på tur

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #34 på: April 25, 2010, 17:17:31 »
Jævla nervepirrende uke. Kommer til å tenke på denne kampen vær dag. Lyst til å få den overstått.

Blir ikke noe mindre spennende å følge resultatet i Tranmere - Millwall kampen heller.

Tom S

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #35 på: April 25, 2010, 17:58:57 »
Er det ikke mulig å få billetter? Fanken, får verken sett denne eller Bristol. Skal være vanskelig å få sett Leeds  >:( Vil over, men får ikke billetter.

www.leedsunited.com står det å lese om VIP-billetter til Bristol R og ekstra billetter til Charlton, så det er bare å hive deg rundt.

Takk for tipset. Det blir delt ut etter loyalty basis, er vel umulig å få de hvis jeg blir medlem nå?

Stemmer at dette var ein såkalle lojalitetskamp, men sånn eg leser det vil desse ekstrabillettene bli solgt etter først til mølla prinsippet.
Og dei begynner å selge de tirsdag klokka 10:00 (lokal tid) og aksepterer kun bestilling pr.fax. Så her har du like stor sjanse som alle andre, såfremt at du er member.
COME ON LEEDS !!

Henning

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #36 på: April 25, 2010, 20:29:37 »
Er det ikke mulig å få billetter? Fanken, får verken sett denne eller Bristol. Skal være vanskelig å få sett Leeds  >:( Vil over, men får ikke billetter.

www.leedsunited.com står det å lese om VIP-billetter til Bristol R og ekstra billetter til Charlton, så det er bare å hive deg rundt.

Takk for tipset. Det blir delt ut etter loyalty basis, er vel umulig å få de hvis jeg blir medlem nå?

Stemmer at dette var ein såkalle lojalitetskamp, men sånn eg leser det vil desse ekstrabillettene bli solgt etter først til mølla prinsippet.
Og dei begynner å selge de tirsdag klokka 10:00 (lokal tid) og aksepterer kun bestilling pr.fax. Så her har du like stor sjanse som alle andre, såfremt at du er member.

"The online form will be available on Tuesday or alternatively fans can send a postal application or a fax. The tickets will be allocated on a first come first served basis." www.leedsunited.com

origo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #37 på: April 25, 2010, 20:53:34 »
Noen som har fax-nummeret til billettkontoret?
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #38 på: April 25, 2010, 22:46:52 »
KAMPEN om OPPRYKK:

Tabellen pr d.d:
2.Leeds United  44  83p  +33
----------------------------
3.Millwall          44  82p  +33
4.Swindon        44  79p  +16
5.Charlton        44  78p  +20


Charlton v Leeds United:
C er praktisk talt ute av direkte opprykk. Kan nok spare seg litt her. Ingen i klubben ønsker direkte opprykk for Millwall. Ikke allverden med poeng i det siste: 3 seire på de siste 9 kampene. Ikke skåret mer enn ett mål i kampene siste 1,5 måneder.
L har 4 seire på de siste 5 kampene!


Tranmere v Millwall:
T er to poeng unna sikker plass. Må ha poeng i denne kampen. Har slått Soton og Norwich hjemme de siste to månedene. Sist ble det U borte mot Colchester. Ett tap hjemme på de siste 4 kampene.
M med en seier på de siste tre. Jevn og god form over lang tid før det.


Swindon v Brentford
S har tre uavgjort på rad mot ordinære motstandere. Laget har tapt færreste kamper i divisjonen, men møter Millwall i siste kamp og er nok ingen trussel mot Leeds ihft opprykk.
B har ikke tapt på de siste 11 kampene. Er i en jevn og god form.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stefan

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #39 på: April 26, 2010, 14:32:39 »
Er redd vi steller oss litt dårlig mot Charlton på lørdag, men håper at Millwall og Swindon gjør det samme. Millwalls dårlige bortestatistikk er noe av det jeg setter min lit til. Vinner vi på lørdag, og Millwall og Swindon spiller uavgjort i sine kamper så tror jeg jammen det kan prettes litt...selv om vi ikke skal undervurdere Bristol...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

flynn

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #40 på: April 26, 2010, 16:02:38 »
Er redd vi steller oss litt dårlig mot Charlton på lørdag, men håper at Millwall og Swindon gjør det samme. Millwalls dårlige bortestatistikk er noe av det jeg setter min lit til. Vinner vi på lørdag, og Millwall og Swindon spiller uavgjort i sine kamper så tror jeg jammen det kan prettes litt...selv om vi ikke skal undervurdere Bristol...

Her prettes det ikke så mye som en lettøl før det er matematisk umulig å ikke rykke opp! Men, det ligger en Bristol Cream klar til bruk lørdag den 8.mai! Må da være en ypperlig anledning til å bli kvitt skvipet, i (minst) dobbel betydning ?

flynn

berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #41 på: April 26, 2010, 18:48:44 »
Er redd vi steller oss litt dårlig mot Charlton på lørdag, men håper at Millwall og Swindon gjør det samme. Millwalls dårlige bortestatistikk er noe av det jeg setter min lit til. Vinner vi på lørdag, og Millwall og Swindon spiller uavgjort i sine kamper så tror jeg jammen det kan prettes litt...selv om vi ikke skal undervurdere Bristol...

Her prettes det ikke så mye som en lettøl før det er matematisk umulig å ikke rykke opp! Men, det ligger en Bristol Cream klar til bruk lørdag den 8.mai! Må da være en ypperlig anledning til å bli kvitt skvipet, i (minst) dobbel betydning ?

flynn

Skrekk og gru!!!! Det er ikke mulig!  :o

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #42 på: April 26, 2010, 19:03:49 »
Fyttirakker'n så moro det skal bli å feire opprykket i Leeds-svingen på lørdag, når Becks har satt inn sitt hat-trick og meldingen om Tranmere-seier tikker inn!

 ;D ;D

Minner forøvrig alle som skal på kampen om å ta med seg hode-bandasjer. Det er fancy-dress som vanlig på siste bortekamp, denne gang til ære for årets beste spiller, og i sympati (med glimt i øyet) for skaden hans.

SA,
som lurer på hvor man får tak i billigst hodebandasje her hjemme?

auren

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #43 på: April 26, 2010, 19:10:50 »
Fyttirakker'n så moro det skal bli å feire opprykket i Leeds-svingen på lørdag, når Becks har satt inn sitt hat-trick og meldingen om Tranmere-seier tikker inn!

 ;D ;D

Minner forøvrig alle som skal på kampen om å ta med seg hode-bandasjer. Det er fancy-dress som vanlig på siste bortekamp, denne gang til ære for årets beste spiller, og i sympati (med glimt i øyet) for skaden hans.

SA,
som lurer på hvor man får tak i billigst hodebandasje her hjemme?

La deg selv bli slått ned, så får du nok en passende hodebandasje helt gratis ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #44 på: April 26, 2010, 21:03:33 »
Fyttirakker'n så moro det skal bli å feire opprykket i Leeds-svingen på lørdag, når Becks har satt inn sitt hat-trick og meldingen om Tranmere-seier tikker inn!

 ;D ;D

Minner forøvrig alle som skal på kampen om å ta med seg hode-bandasjer. Det er fancy-dress som vanlig på siste bortekamp, denne gang til ære for årets beste spiller, og i sympati (med glimt i øyet) for skaden hans.

SA,
som lurer på hvor man får tak i billigst hodebandasje her hjemme?
FFK har vel litt bandasj til overs? MOT

anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #45 på: April 26, 2010, 21:44:30 »

Gladmelding: Emir Osmanbegovic( Fotballsjef i Svensk TV4) skriver paa sin Twitter-profil i dag at TV4 Sport sender Charlton-Leeds direkte paa lordag! Dette maa bety at Viasat ogsaa kan sende denne.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #46 på: April 26, 2010, 21:54:48 »

Gladmelding: Emir Osmanbegovic( Fotballsjef i Svensk TV4) skriver paa sin Twitter-profil i dag at TV4 Sport sender Charlton-Leeds direkte paa lordag! Dette maa bety at Viasat ogsaa kan sende denne.

Hvis dette medfører riktighet er jeg 99% sikker på at Viasat sender kampen. På lørdag har Viasat foreløpig satt opp semifinalen mellom Barcelona og Inter (28/4) som sendes i reprise kl. 1600.  ;D

auren

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #47 på: April 26, 2010, 21:59:36 »

Gladmelding: Emir Osmanbegovic( Fotballsjef i Svensk TV4) skriver paa sin Twitter-profil i dag at TV4 Sport sender Charlton-Leeds direkte paa lordag! Dette maa bety at Viasat ogsaa kan sende denne.

Hvis dette medfører riktighet er jeg 99% sikker på at Viasat sender kampen. På lørdag har Viasat foreløpig satt opp semifinalen mellom Barcelona og Inter (28/4) som sendes i reprise kl. 1600.  ;D

Stemmer dette så blir det fullt liv på Fotballpuben. Stemmer ikke det Rudi? Tenk hvis vi får feiret direkte opprykk da?

auren, som fikk hjertepumpen til å gå litt ekstra...

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #48 på: April 26, 2010, 22:04:15 »

Gladmelding: Emir Osmanbegovic( Fotballsjef i Svensk TV4) skriver paa sin Twitter-profil i dag at TV4 Sport sender Charlton-Leeds direkte paa lordag! Dette maa bety at Viasat ogsaa kan sende denne.

Hvis dette medfører riktighet er jeg 99% sikker på at Viasat sender kampen. På lørdag har Viasat foreløpig satt opp semifinalen mellom Barcelona og Inter (28/4) som sendes i reprise kl. 1600.  ;D

Det staar ikke paa sendeskjemaet til TV4 Sport enda, men naar Osmanbegovic skriver det ser jeg ingen grunn til aa betvile det. Olof Lundh, Leeds-fan og programleder i Fotbollskanalen.se paa TV4 , skriver ogsaa paa sin Twitter-profil at TV4 sport sender matchen.

Betyr desverre intet for meg som er i Leeds, jeg lever i haapet om aa vinne "billettlotteriet" som blir lagt ut i morgen.  Kanskje jeg maa fly hjem og se kampen paa fotballpuben istedenfor ;)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #49 på: April 26, 2010, 22:06:29 »

Gladmelding: Emir Osmanbegovic( Fotballsjef i Svensk TV4) skriver paa sin Twitter-profil i dag at TV4 Sport sender Charlton-Leeds direkte paa lordag! Dette maa bety at Viasat ogsaa kan sende denne.

Hvis dette medfører riktighet er jeg 99% sikker på at Viasat sender kampen. På lørdag har Viasat foreløpig satt opp semifinalen mellom Barcelona og Inter (28/4) som sendes i reprise kl. 1600.  ;D

Stemmer dette så blir det fullt liv på Fotballpuben. Stemmer ikke det Rudi? Tenk hvis vi får feiret direkte opprykk da?

auren, som fikk hjertepumpen til å gå litt ekstra...



Forrige gang Svensk TV4 skulle sende Leeds kamp, husker ikke helt hvilken, bekreftet Viasat på onsdagen eller torsdagen at de også sendte kampen og her har jeg enda ikke kommet ned på hvilepuls ;D

Trond90

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #50 på: April 26, 2010, 22:10:23 »
Nice, håper Viasat viser den da!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #51 på: April 26, 2010, 22:17:05 »
Såg på facebook på luscos gruppa, at kampen BLIR vist på Viasat Fotball  ;D ;D JIPPIIIIIIII
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

johnny gangster

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #52 på: April 26, 2010, 22:19:13 »
HERLIG at ein så viktig kamp blir vist på tv, endelig!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #53 på: April 26, 2010, 22:37:57 »


Stemmer dette så blir det fullt liv på Fotballpuben.  Tenk hvis vi får feiret direkte opprykk da?

auren, som fikk hjertepumpen til å gå litt ekstra...







































































(...den store stillheten ovenfor her betyr bare at jeg er litt målløs...)  Om dette skyldes at vi får se kampen eller ene og alene nervene rundt opprykksdramaet er jeg neimen ikke sikker på.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #54 på: April 26, 2010, 22:43:29 »


Stemmer dette så blir det fullt liv på Fotballpuben.  Tenk hvis vi får feiret direkte opprykk da?

auren, som fikk hjertepumpen til å gå litt ekstra...







































































(...den store stillheten ovenfor her betyr bare at jeg er litt målløs...)  Om dette skyldes at vi får se kampen eller ene og alene nervene rundt opprykksdramaet er jeg neimen ikke sikker på.



Hehe...du Asbjørn, du Asbjørn...du fornekter deg ikke ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

tobn på tur

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #55 på: April 26, 2010, 22:57:17 »
Herregud. Nå blir det bare enda mer spennende å følge med. Vet ikke om det er noe puber i Lillehammer som viser, så må vurdere å reise hjem, å se kampen på sportsbaren i Oslo.


berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #56 på: April 26, 2010, 23:10:15 »
Vet nesten ikke om jeg tør se kampen, men jo. Jeg vet hva jeg gjør om Leeds vinner og Millwall taper, men omvendt: SÃ… mye alkolhol, uansett styrke vil ikke døyve noe som helst.
Huff, må ha med meg alle mulige slag piller + et helt team med krisepsykologer.

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #57 på: April 26, 2010, 23:55:23 »


Stemmer dette så blir det fullt liv på Fotballpuben.  Tenk hvis vi får feiret direkte opprykk da?

auren, som fikk hjertepumpen til å gå litt ekstra...







































































(...den store stillheten ovenfor her betyr bare at jeg er litt målløs...)  Om dette skyldes at vi får se kampen eller ene og alene nervene rundt opprykksdramaet er jeg neimen ikke sikker på.



Det er





























































































kjedelig





























med lange

















































innlegg :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rogak

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #58 på: April 27, 2010, 10:29:48 »
I skrivende stund er det ikke bekreftet om kampen sendes på Viasat sin hjemmeside. Men de er litt trege med oppdateringer. Hvis den sendes så blir det samling på Christian Bar i Kristiansund.
MOT

Sydhagen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #59 på: April 27, 2010, 10:30:00 »
Håper opprykket blir sikret denne helgen, men frykter at helgen blir fullstendig knust og ødelagt....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."