Skrevet av Emne: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere  (Lest 7805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« på: April 17, 2010, 12:41:12 »
Bør vi ha en fullstendig opprydding i stallen. Eller bør vi bygge videre på det laget som vi har ?

Jeg har tidligere sagt at vi må ha 8-9 nye spillere inn. Men jeg modererer det heller til 4-5 nye spillere med kvaliteter på premier League nivå. For hvis vi får nye eiere. Ja da bør det ikke stå på lønn for å tiltrekke oss de spillerne vi bør ha for å komme oss videre til premier League.
Min tankegang er da at Higgs for en sesong til i CCC
Kisnorbo likeså. Men vi må ha 3 nye kvalitetsforsvarsspillere
Vi bør ha 1 ny sentral midtbanespiller (en motor på midten) , og en ny spiss

Leedsfan

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #1 på: April 17, 2010, 13:48:55 »
Kan du ikke ta kontakt når du har samme virkelighetsoppfatning som resten av verden? Hva man øsnker er ikke alltid realistisk, har du ikke skjønt det ennå?

Vi må bygge videre på den "stabiliteten" som foreligger, eller så er ikke kolapsen så langt unna hvis det ikke går som man ønsker. Se på "rike" klubber som Brighton og QPR, resultatene er ikke forenlig med lommeboka til eierne.

Blir du aldri lei av å fremme "Football Manager" tanker?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #2 på: April 17, 2010, 13:51:07 »
Kan du ikke ta kontakt når du har samme virkelighetsoppfatning som resten av verden? Hva man øsnker er ikke alltid realistisk, har du ikke skjønt det ennå?

Vi må bygge videre på den "stabiliteten" som foreligger, eller så er ikke kolapsen så langt unna hvis det ikke går som man ønsker. Se på "rike" klubber som Brighton og QPR, resultatene er ikke forenlig med lommeboka til eierne.

Blir du aldri lei av å fremme "Football Manager" tanker?

Kan godt tenke realistisk. Men det  betyr at Leeds for alltid vil være en league one klubb som selger sine unge spillere

Leedsfan

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #3 på: April 17, 2010, 13:54:25 »
Heller de tankene enn utopiene som du kommer med. Eller kanskje en mellomting hadde vært best?

Hvis vi rykker opp så må vi nok kjøper lurt som vi gjorde sist gang vi var "The Championship"; tenker da på Whyte, Chapman, Fairclough, Sterland, McAllister, Strachan (og Imre Varadi, Carl Shutt hehe). Glemte jeg noen fra de gamle gode dagene?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #4 på: April 17, 2010, 13:57:56 »
Ja sist vivar i CCC. Ja da rykka vi ned. Men i og med du tar frem noe for rundt 20 år siden og 2 divisjon. Ja da er tidene faktisk litt annerledes. Skal Leeds noengang rykke opp til Premier League. Ja da kreves det nok mer penger til spillerkjøp. Til og med Norske spillere er for dyre for Leeds pr dags dato når vi ikke skal ha gjeld

Leedsfan

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #5 på: April 17, 2010, 14:30:02 »
Din løsning på "problemet" finnes ikke realistisk hvis det ikke kommer inn en finansmagnat med altfor mye penger å bruke. Da kan vi snakke, men sånn situasjonen er så er jo det meste du kommer med bare piss for å bruke et litt hardt uttrykk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #6 på: April 17, 2010, 14:33:19 »
Du kan sikkert kalle det for piss. men jeg er lei av å bli sammenligna med lag som gillingham og carlisle.
Mulig du ikke bryr deg det shit. Men for å oppnå suksess, ja da kreves det at maan tenker som et stort fotball lag.

Kommer ikke inn blandt fiffen med en oppførsel som tilsier uteligger.
Til og med wigan har skjønt det. Og hvis vi skal se på Wigan som et større lag som man ikke kan sammenligne Leeds med. Ja da har vi tapt allerede
« Siste redigering: April 17, 2010, 14:35:33 av h.b »

lojosang

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #7 på: April 17, 2010, 14:37:11 »
Fiffen? Jeg spiser heller flesk og duppe enn beluga.  ;D
- Leif Olav

David Harle

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #8 på: April 17, 2010, 15:06:07 »
Sett oss for all del i bunnløs gjeld igjen. Vi trenger sikkert et par spillere, men det er absolutt kjøpers marked. Se til Forest, Leicester og Doncaster. Gode og rimelige forsterkninger. 

h.b

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #9 på: April 17, 2010, 15:12:27 »
Doncaster. Spar meg. Er det slike lag du i fremtiden vil samenligne Leeds med. Se heller på Newcastle. De rykka ned og satset. den satsingen bærer fruker. De er nå tilbake i Premier League

sportcarl1

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #10 på: April 17, 2010, 15:24:07 »
Doncaster. Spar meg. Er det slike lag du i fremtiden vil samenligne Leeds med. Se heller på Newcastle. De rykka ned og satset. den satsingen bærer fruker. De er nå tilbake i Premier League
och vad hade leeds för pengar att satsa när de åkte ur PL? vi fick ju sälja i princip allt vi hade för att undgå konkurs, men nu har vi äntligen fått ordning på ekonomin, förhoppningsvis kan vi förstärka truppen till nästa säsong
 

h.b

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #11 på: April 17, 2010, 15:30:28 »
Leeds har kke orden på økonomien. Da hadde vi kjøpr tilbake ER og TA. Leeds har altså ingen gjeld. Det er kjempebra. Men Leeds eier jo heller ingenting. det er ikke bra

berlin

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #12 på: April 17, 2010, 15:47:59 »
Leeds har kke orden på økonomien. Da hadde vi kjøpr tilbake ER og TA. Leeds har altså ingen gjeld. Det er kjempebra. Men Leeds eier jo heller ingenting. det er ikke bra

Jeg tror Leeds har orden på økonomien, mer enn de fleste. Men du har rett i at det ikke nytter å satse uten å pådra seg noe gjeld overhodet.

Forøvrig har vel ikke Newcastle satset noe særlig med penger. Det er vel heller at de har klart å beholde en god del av spillerne sine. På samme vis som Leeds kanskje var for "gode" til å rykke ned, var Newcastle i høyseste grad det. Makan til surr som Newcastle bedrev i forrige sesong skal man lete lenge etter, tror ikke Leeds overgår de i så henseende.

Kickthemdown

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #13 på: April 17, 2010, 15:50:06 »
Ja sist vivar i CCC. Ja da rykka vi ned. Men i og med du tar frem noe for rundt 20 år siden og 2 divisjon. Ja da er tidene faktisk litt annerledes. Skal Leeds noengang rykke opp til Premier League. Ja da kreves det nok mer penger til spillerkjøp. Til og med Norske spillere er for dyre for Leeds pr dags dato når vi ikke skal ha gjeld

Jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal  ::)

Borge

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #14 på: April 17, 2010, 16:53:47 »
Bør vi ha en fullstendig opprydding i stallen. Eller bør vi bygge videre på det laget som vi har ?

Jeg har tidligere sagt at vi må ha 8-9 nye spillere inn. Men jeg modererer det heller til 4-5 nye spillere med kvaliteter på premier League nivå. For hvis vi får nye eiere. Ja da bør det ikke stå på lønn for å tiltrekke oss de spillerne vi bør ha for å komme oss videre til premier League.
Min tankegang er da at Higgs for en sesong til i CCC
Kisnorbo likeså. Men vi må ha 3 nye kvalitetsforsvarsspillere
Vi bør ha 1 ny sentral midtbanespiller (en motor på midten) , og en ny spiss
Ikke alltid jeg er enig med h.b., men jeg synes ikke disse tankene var så virkelighetsfjerne. Man må kunne forvente at eventuelt nye eiere ser noe potensiale i klubben og vil satse (hvis ikke vil man ikke kjøpe), og da er det ikke unaturlig å tro at man vil styrke stallen for å rykke opp til PL. Det er jo heller ikke gitt at det er klubben som skal belånes, man spytter kanskje friske midler inn i kassen også. Det største spørsmålet er vel om noen kjøper Leeds, og om gammelgubben egentlig vil selge.....
Borge

Evig Pint

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #15 på: April 17, 2010, 17:16:13 »
Vi rykker ikke opp.
Marching on together

stone

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #16 på: April 17, 2010, 17:46:03 »
spenning. game on. 5 min. 3-2

ØBS

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #17 på: April 17, 2010, 19:30:29 »
Bør vi ha en fullstendig opprydding i stallen. Eller bør vi bygge videre på det laget som vi har ?

Jeg har tidligere sagt at vi må ha 8-9 nye spillere inn. Men jeg modererer det heller til 4-5 nye spillere med kvaliteter på premier League nivå. For hvis vi får nye eiere. Ja da bør det ikke stå på lønn for å tiltrekke oss de spillerne vi bør ha for å komme oss videre til premier League.
Min tankegang er da at Higgs for en sesong til i CCC
Kisnorbo likeså. Men vi må ha 3 nye kvalitetsforsvarsspillere
Vi bør ha 1 ny sentral midtbanespiller (en motor på midten) , og en ny spiss
Ikke alltid jeg er enig med h.b., men jeg synes ikke disse tankene var så virkelighetsfjerne. Man må kunne forvente at eventuelt nye eiere ser noe potensiale i klubben og vil satse (hvis ikke vil man ikke kjøpe), og da er det ikke unaturlig å tro at man vil styrke stallen for å rykke opp til PL. Det er jo heller ikke gitt at det er klubben som skal belånes, man spytter kanskje friske midler inn i kassen også. Det største spørsmålet er vel om noen kjøper Leeds, og om gammelgubben egentlig vil selge.....

Nye eiere VIL sannsynligvis noe med klubben, ellers hadde de ikke blitt nye eiere.  Og evt. nye eiere uten en visjon eller plan, DET er urealistisk.  Og har de ikke penger de vil bruke for å få laget oppover igjen kan vi jo like gjerne være der vi er nå med de samme eierne og Bates bak spakene.

Strengt tatt aner vel de færreste hvilke konkrete planer som foreligger i dag annet enn at alle ønsker seg oppover...
LUSCOS-hilsen
ØBS

veteranen

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #18 på: April 17, 2010, 20:01:35 »
Rykker vi opp. Ja da må vi få inn ny manager og nye spillere. For skal vi spise syltelabber med de store. Ja da må det satses skikkelig.
 8)

fjellhaugen

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #19 på: April 17, 2010, 20:40:49 »
opptil flere her inne som burde tenke seg litt om før de poster.

det er faktisk ikke en lov som sier at man skal hakke på ALT som kommer fra håkons side.

til dere som er mot det han sier her;

om vi rykker opp så ønsker dere altså at vi starter sesongen i CCC med denne 11`en:

skadeforfulgt higgs med casper i bakhånd

hughes som høyreback forran en crowe uten tillit eller lov til å gå fremover på banen
inleid venstreback forran våre egne parker og white
bromby, naylor, rui eller lubo sammen med en skadeforfulgt kisnorbo som stoppere

snoddy på en kant
en UTROLIG varierende b. johnson på andre kanten (selv om han nok er best sentralt)
evt howson på en kant (selv om han er best sentraslt=
killa på sentral midtbane
da har jeg max og a.robinson igjen. de blir nok benket i og med at larry har en forkjærlighet for de over nevnte

becchio på en spissplass
en urutinert grella, voldsdømt kantgoal, eller evt en ny "super" innlånt spiss



ånei!!!!! dere er ikke heeeeelt enige? så les hbs innlegg en gang til og så si det samme.
:-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #20 på: April 17, 2010, 21:03:05 »
opptil flere her inne som burde tenke seg litt om før de poster.

det er faktisk ikke en lov som sier at man skal hakke på ALT som kommer fra håkons side.

til dere som er mot det han sier her;

om vi rykker opp så ønsker dere altså at vi starter sesongen i CCC med denne 11`en:

skadeforfulgt higgs med casper i bakhånd

hughes som høyreback forran en crowe uten tillit eller lov til å gå fremover på banen
inleid venstreback forran våre egne parker og white
bromby, naylor, rui eller lubo sammen med en skadeforfulgt kisnorbo som stoppere

snoddy på en kant
en UTROLIG varierende b. johnson på andre kanten (selv om han nok er best sentralt)
evt howson på en kant (selv om han er best sentraslt=
killa på sentral midtbane
da har jeg max og a.robinson igjen. de blir nok benket i og med at larry har en forkjærlighet for de over nevnte

becchio på en spissplass
en urutinert grella, voldsdømt kantgoal, eller evt en ny "super" innlånt spiss



ånei!!!!! dere er ikke heeeeelt enige? så les hbs innlegg en gang til og så si det samme.
:-*
Det nytter ikke...det er dessverre en "etablert meningselite" her inne som har bestemt at alt som Håkon skriver er tull.Bare fordi han hater Bates så evner tydligvis ikke noen å klare å lese hans innlegg med objektive briller....Sannsynligvis blir ikke denne klubben solgt så lenge Bates lever.Han vil ikke selge rett og slett.Han trenger ikke å selge ved et gigantbud heller...mannen er jo 78 år...Derfor tror jeg dessverre at denne klubben  ikke kommer til å utvikle seg nevneverdig så lenge geitebukken lever.Det er tydligvis blitt en "sannhet" at hvis vi rykker opp så blir klubben solgt.....tenk litt på det:hvorfor skal en 78 år gammel millionær selge hobbyen sin?????Derfor har Håkon rett: det vil ikke bli brukt mer penger i ccc,og det er et poeng hvor pengene blir av...det spør mange om i forskjellige engelske forum også,så helt på jordet er vi kritiske kanskje ikke...

David Harle

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #21 på: April 17, 2010, 21:10:29 »
Og rykker vi ikke opp,  ja da må vi fortsatt hente inn en helt ny 11er. Hvis ikke, ja da må vi belage oss på å bli der vi er i en evighet. Ja hva må vi gjøre da?

veteranen

  • Gjest
Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #22 på: April 17, 2010, 21:23:12 »
Det er bra du har omsorg for hb's ve og vel, fjellhaugen.
Og du har også rett i at alt han skriver slett ikke trenger være verken dumt eller feil. Men hvis jeg, du eller andre, skriver - dag etter dag! - at det meste som har med Leeds å gjøre bare er ræva, så vil vi jo dessverre ofte ha rett. Men den type "argumentasjen" bunner ofte i en grunnleggende negativ tankegang heller enn grundige analyser. Og (siden du nevner "hakking") noen kan jo også oppleve den type oppførsel som en form hakking - eller hakk i plata, om du vil.

Men hovedtemaet for denne tråden er det ikke noe galt med. Rett skal være rett.  :)

fjellhaugen

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #23 på: April 17, 2010, 21:38:03 »
Det er bra du har omsorg for hb's ve og vel, fjellhaugen.
Og du har også rett i at alt han skriver slett ikke trenger være verken dumt eller feil. Men hvis jeg, du eller andre, skriver - dag etter dag! - at det meste som har med Leeds å gjøre bare er ræva, så vil vi jo dessverre ofte ha rett. Men den type "argumentasjen" bunner ofte i en grunnleggende negativ tankegang heller enn grundige analyser. Og (siden du nevner "hakking") noen kan jo også oppleve den type oppførsel som en form hakking - eller hakk i plata, om du vil.

Men hovedtemaet for denne tråden er det ikke noe galt med. Rett skal være rett.  :)

HALLELUJA!!  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Torpe-do

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #24 på: April 18, 2010, 00:57:54 »
Og rykker vi ikke opp,  ja da må vi fortsatt hente inn en helt ny 11er. Hvis ikke, ja da må vi belage oss på å bli der vi er i en evighet. Ja hva må vi gjøre da?

Hehe, godt forsøk, hb :)

whitelocks

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #25 på: April 18, 2010, 09:24:14 »
Vil vi ha en ny eier som er flere og åtti år selv om han har penger? Er det fremtidsrettet? Hvilke andre fremtidsvyer vil han ha enn Bates? Mulig ny eier er long life Leeds fan men når du er over åtti så har du vel nok med å tenke en dag av gangen.

Men... er nok enig med start innlegg i denne post at det trengs kraftig opprydding og forsterking av stall hvis vi skal vinne kamper i CCC, forutsatt at vi først rykker opp fra L1 da vel og merke.

Leedsfan

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #26 på: April 18, 2010, 12:52:19 »
Synd å si det, men jeg er helt enig med vår tidligere keeper!

Sitat
Blackburn Rovers goalkeeper Paul Robinson has taken aim at former club Leeds United.

Robinson believes their more patient methods will guarantee a brighter long-term future.

He told the Lancashire Telegraph: “Reverting back to the Leeds days, it was a team that was grossly mis-managed. Whereas here it is a club that is run on such a sound financial footing.

“It has been soundly run for a lot of years now. You have the young players coming through and the future is looking good for this football club.

“Without a doubt it is better to build slowly and sensibly. We would rather have this football club in the Premier League for as long as the Premier League exists rather than having one or two seasons where we spend everything we have got and end up in Division Three.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #27 på: April 19, 2010, 12:08:39 »
Jeg er til dels enig med h.b her, hvis vi rykker opp og hvis vi får nye eiere (det er jo lov å drømme), så bør det være mulig å få finansiell frihet til noen nye, GODE spillere.

Det må være mulig å se til andre CCC og muligens PL lag for å få tak i spillere. MEN når det er sagt, så er det faktisk noen spillere fra L1 jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å få med på lasset oppover (eks. Lambert), som har potensiale til å gjøre det meget bra oppover i divisjonene.

Edit: En annen ting er at det jo er kjøpers marked om dagen, som ble sagt tidligere her, og det økonomiske klimaet, markeds- og mediainntekter spesielt, er noe helt annet i CCC enn i L1, uten at kostnadene våre blir så veldig mye større, utenom på lønninger og spillere, som da burde gi rom for nettopp det.
« Siste redigering: April 19, 2010, 12:13:51 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Runar

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #28 på: April 19, 2010, 12:30:43 »
Jeg er til dels enig med h.b her, hvis vi rykker opp og hvis vi får nye eiere (det er jo lov å drømme), så bør det være mulig å få finansiell frihet til noen nye, GODE spillere.

Det må være mulig å se til andre CCC og muligens PL lag for å få tak i spillere. MEN når det er sagt, så er det faktisk noen spillere fra L1 jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å få med på lasset oppover (eks. Lambert), som har potensiale til å gjøre det meget bra oppover i divisjonene.

Edit: En annen ting er at det jo er kjøpers marked om dagen, som ble sagt tidligere her, og det økonomiske klimaet, markeds- og mediainntekter spesielt, er noe helt annet i CCC enn i L1, uten at kostnadene våre blir så veldig mye større, utenom på lønninger og spillere, som da burde gi rom for nettopp det.

Her må du vise til noe som bekrefter den påstanden
 

baste

Sv: Gitt tankegang at vi rykker opp og får nye eiere
« Svar #29 på: April 19, 2010, 13:24:23 »
Jeg er til dels enig med h.b her, hvis vi rykker opp og hvis vi får nye eiere (det er jo lov å drømme), så bør det være mulig å få finansiell frihet til noen nye, GODE spillere.

Det må være mulig å se til andre CCC og muligens PL lag for å få tak i spillere. MEN når det er sagt, så er det faktisk noen spillere fra L1 jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å få med på lasset oppover (eks. Lambert), som har potensiale til å gjøre det meget bra oppover i divisjonene.

Edit: En annen ting er at det jo er kjøpers marked om dagen, som ble sagt tidligere her, og det økonomiske klimaet, markeds- og mediainntekter spesielt, er noe helt annet i CCC enn i L1, uten at kostnadene våre blir så veldig mye større, utenom på lønninger og spillere, som da burde gi rom for nettopp det.


Her må du vise til noe som bekrefter den påstanden

Må han? Er det ikke forskjell på hvor mye sponsorpenger ett lag får, L1, CCC eller PL? Tror det sier seg selv.