TEN FOR KEN

Started by Promotion 2010, April 25, 2010, 22:09:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Quote from: Geir Magne on May 04, 2010, 18:38:40
Jarle, du snakker med store ord og udokumenterte påstander og masse synsing. Du skyter deg selv i foten og blir ikke tatt på alvor i forhold til Sven Anders som er saklig og begrunner det han skriver. Jeg er ikke i tvil om hvem av dere jeg har mest tillitt til og helst leser innleggene fra!

Veit ikkje om det har vert nemt før, men er det ikkje eit ordtak som er sånn:
som man roper, får man svar
COME ON LEEDS !!

jarle

Jarle, du snakker med store ord og udokumenterte påstander og masse synsing. Du skyter deg selv i foten og blir ikke tatt på alvor i forhold til Sven Anders som er saklig og begrunner det han skriver. Jeg er ikke i tvil om hvem av dere jeg har mest tillitt til og helst leser innleggene fra!

Ja akkurat de samme spørsmålene som TenforKen stiller ... herlig!!!

Du mener vel at du har tillit til Bates når du sier du har tillit til SA.. greit for meg!

Jeg har null tillit til Bates...null!

Du ber meg bevise at han lyver... og er en kjeltring.
Har du ikke sett dette nå selv

1. Tror du virkelig at han ikke vet hvem som eier klubben?
2. Tror du at vi ikke har fått 1 pund inn på konto fra Delph slaget som Bates sa her om dagen?.
3. Tror du at det ikke er sammenheng mellom Bates og et firma som ettergir all gjeld hvis Bates "vinner" administrasjons budet og kun han?
4. Stoler du på en som sa at gjenkjøp av TA var super viktig og da etter 5 år som eier ikke klarer å skrape sammen noen usle millioner pund for å sikre den dealen (hvor verdien er 3 ganger gjenkjøp) Og som legger all skylden på the council når det gikk i vasken. he he
5. and on and on... and on...

Det er jo besvist så godt det kan gjøres at mannen er en løgner... eller må det en rettsak til.
Vel appropos løgner han tapte jo en rettsak og 1,5 milll pund ( hvem betalte, Bates har jo ikke penger sier han) hvor han satt ut løgner mot en tidligere eier i kamp programmet uke etter uke.

Men svaret ligger nå hos TenforKen... nå har Bates en mulighet... vil han bruke den.. neppe.

I mine øyne renner timeglasset ut for Bates... ingen svar og ikke opprykk så blir det war!
Ved opprykk kan det hende fansen roer seg... en stund.

Kickthemdown

Quote from: jarle on May 04, 2010, 21:39:11

Ja akkurat de samme spørsmålene som TenforKen stiller ... herlig!!!

Du mener vel at du har tillit til Bates når du sier du har tillit til SA.. greit for meg!

Jeg har null tillit til Bates...null!

Du ber meg bevise at han lyver... og er en kjeltring.
Har du ikke sett dette nå selv

1. Tror du virkelig at han ikke vet hvem som eier klubben?
2. Tror du at vi ikke har fått 1 pund inn på konto fra Delph slaget som Bates sa her om dagen?.
3. Tror du at det ikke er sammenheng mellom Bates og et firma som ettergir all gjeld hvis Bates "vinner" administrasjons budet og kun han?
4. Stoler du på en som sa at gjenkjøp av TA var super viktig og da etter 5 år som eier ikke klarer å skrape sammen noen usle millioner pund for å sikre den dealen (hvor verdien er 3 ganger gjenkjøp) Og som legger all skylden på the council når det gikk i vasken. he he
5. and on and on... and on...

Det er jo besvist så godt det kan gjøres at mannen er en løgner... eller må det en rettsak til.
Vel appropos løgner han tapte jo en rettsak og 1,5 milll pund ( hvem betalte, Bates har jo ikke penger sier han) hvor han satt ut løgner mot en tidligere eier i kamp programmet uke etter uke.

Men svaret ligger nå hos TenforKen... nå har Bates en mulighet... vil han bruke den.. neppe.

I mine øyne renner timeglasset ut for Bates... ingen svar og ikke opprykk så blir det war!
Ved opprykk kan det hende fansen roer seg... en stund.

Om det skulle gå til helvette på lørdag så tror jeg riot-politiet må komme å beskytte Bates. Kommer til å være kok så det holder. Morsomt å se på hvordan Bates fremdeles fremstår som en god og fornuftig foretningsmann blant nordmenn, mens i Leeds er han djevelen selv. Tror en del personer "her inne" har godt av å sette seg litt bedre inn i tenforken :)

Dennis

Quote from: jarle on May 05, 2010, 16:16:49
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/TENFORKEN/109879745714594

here we go...

Er det noe nytt eller bare en link til de samme ten?  ???

Blir spennende å høre om det står noe i kamppgrogrammene lørdag!
Marching on together!

jarle

Quote from: Mr Kaizer on May 05, 2010, 16:20:44

here we go...

dobbeltside i avisen...

I programmet blir det vel noe om hjernedøde minjoritets fans i kjent Bates stil.

Dennis

Quote from: jarle on May 05, 2010, 16:46:17
Quote from: Mr Kaizer on May 05, 2010, 16:20:44

here we go...

dobbeltside i avisen...

I programmet blir det vel noe om hjernedøde minjoritets fans i kjent Bates stil.

Ok, fikk bare opp en side med de ti spørsmålene på et ark.
Marching on together!

Dennis

Quote from: jarle on May 05, 2010, 16:52:54
http://www.facebook.com/pages/TENFORKEN/109879745714594#!/photo.php?pid=83550&id=109879745714594

Der har vi den!

Som sagt, det blir spennende å se hva som kommer ut av dette. Vi kan gå en spennende sommer i møte, både på spillerfronten (etter et opprykk) og eiersiden.
Marching on together!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

sky sport kommer på tenforken møtet idag...

heating up for poor old Ken!!!

torivar

Jarle, du som gjentatte ganger har tilkjennegjort at du bor i Monaco, jeg antar at du har en del fritid. I det lille landet må det da være en enkel sak over tid å spore opp denne Ken Bates. Jeg synest det ville være mye mer konstruktivt og nyttig for Leeds United om du gjorde det. Finn ham og si din mening rett opp i trynet på gubben istedenfor at Bateshatet ditt får utløp ved å angripe folk her på forumet som kanskje har et litt mer pragmatisk forhold til Bates enn hva jeg har inntrykk av du har.

Marching on..

Boxman

Quote from: jarle on May 05, 2010, 20:26:16
sky sport kommer på tenforken møtet idag...

heating up for poor old Ken!!!

Legg merke til siste setningen i artikkelen:

"Ultimately, we want Ken Bates to either invest in the team, or sell up".

Dette er vel ikke helt det samme som ditt "Få kjeltringen bort fra Leeds!"(fritt sitert)?
Proud to be Leeds!

jarle

Quote from: Duncan McKenzie on May 05, 2010, 21:17:31
Jarle, du som gjentatte ganger har tilkjennegjort at du bor i Monaco, jeg antar at du har en del fritid. I det lille landet må det da være en enkel sak over tid å spore opp denne Ken Bates. Jeg synest det ville være mye mer konstruktivt og nyttig for Leeds United om du gjorde det. Finn ham og si din mening rett opp i trynet på gubben istedenfor at Bateshatet ditt får utløp ved å angripe folk her på forumet som kanskje har et litt mer pragmatisk forhold til Bates enn hva jeg har inntrykk av du har.

Marching on..

Det ville ikke hjulpet mye å konfrontere ham over en kaffe .. ( har utrolig nok aldri sett ham, men kjenner folk som kjenner ham og annen gammel Leeds direktør som bor her.

NEI!... hadde jeg møtt ham ville jeg behandlet ham med respekt som jeg gjør med alle mennesker, hilst pent og kanskje spurt et spørsmål eller to veldig diplomatisk. Men jeg ville selvsagt fått de samme svar alle andre har fått til nå.

Det tenforken gjør derimot vil hjelpe for det legger press på Bates og det engasjerer nå media.
Det blir vanskelig for Bates å vri seg unna med "dumheter" servert i kamprogrammet.

Tom S

Uansett, det vert spennende å følge med TFK og sjå kva som kjem ut av dette.
Måten TFK går fram på kan vere akkurat den riktige når man har med personer som Bates å gjere.

Men, først: OPPRYKK!!
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Synes TFK gjør veldig mye rett i sin kampanje, også enig i at dette kan være måten å nå gjennom til folk som Bates på. Jo større tilhenger-/"followers"-skare og jo mer medieoppmerksomhet TenForKen får, desto verre blir det for Bates. Synes det tok litt lang tid før en skikkelig kampanje rettet mot Bates kom, men glad den endelig har kommet.

Synes det er litt rart at TFK bare har 2000 members på kampanjen, og kun rett over 1000 på facebook? Virker jo å ha langt flere tilhengere i det virkelige liv for å si det slik. Oppfordrer jo alle her inne til å skrive seg på opp på lista på tenforken.com.

30 APRIL

7,000 unique visitors to the website
14,000 page views
2,000 followers and members
40,000 leaflets for Bristol Rovers

The “mindless minority” is growing
Marching on together

Bites Yer Legs

Quote from: jarle on May 05, 2010, 21:33:44

Marching on..

Det ville ikke hjulpet mye å konfrontere ham over en kaffe .. ( har utrolig nok aldri sett ham, men kjenner folk som kjenner ham og annen gammel Leeds direktør som bor her.

NEI!... hadde jeg møtt ham ville jeg behandlet ham med respekt som jeg gjør med alle mennesker, hilst pent og kanskje spurt et spørsmål eller to veldig diplomatisk. Men jeg ville selvsagt fått de samme svar alle andre har fått til nå.

Det tenforken gjør derimot vil hjelpe for det legger press på Bates og det engasjerer nå media.
Det blir vanskelig for Bates å vri seg unna med "dumheter" servert i kamprogrammet.

Håper dette er en slags renessanse, jarle.
KEEP FIGHTING!!

jarle

Quote from: Bites Yer Legs on May 05, 2010, 23:41:11

Marching on..

Håper dette er en slags renessanse, jarle.

Ikke ta gledene på forskudd ...
Som jeg har sagt før i innlegg så liker jeg å provosere og sette ting litt på spissen her på formumet. Ofte for å få opp tempen litt. I tillegg blir jeg selv litt provosert noen ganger når folk ikke evner å se det opplagte.

Men jeg synes det skal være litt takhøyde (pluss at jeg ikke er noen fan av dobbeltmoral..ref h.b den som har fått mest dritt av alle og det av de som klager på stilen her inne...morsomt)

torivar

Marching on..

Selvfølgelig måtte du ha snakket til han på en respektfull måte. Jeg antar de aller fleste her inne som bruker ukvemsord mot han ville oppført seg som små dotter i møte med Ken Bates, selv om han er et hode mindre enn de.

Jeg tror faktisk han hadde respektert deg om du hadde sagt din hjertens mening, på en sivilisert måte, face to face. Nikkedokker omgås han helt sikkert nok av.

Keep searching

jarle

Quote from: Duncan McKenzie on May 06, 2010, 08:47:00

Marching on..

Selvfølgelig måtte du ha snakket til han på en respektfull måte. Jeg antar de aller fleste her inne som bruker ukvemsord mot han ville oppført seg som små dotter i møte med Ken Bates, selv om han er et hode mindre enn de.

Jeg tror faktisk han hadde respektert deg om du hadde sagt din hjertens mening, på en sivilisert måte, face to face. Nikkedokker omgås han helt sikkert nok av.

Keep searching

Jeg er vel eneste Leeds fan i Monaco... har ikke sett noen andre når Leeds er på Sky Sport som er interesert..selv ikke mot Man U. Så der må jeg vel score noen poeng med Bates. Det er jo en god start på vårt vennskap...  ;D

One day...

berlin

Quote from: jarle on May 06, 2010, 08:57:26
Quote from: Duncan McKenzie on May 06, 2010, 08:47:00

Marching on..

Keep searching

Jeg er vel eneste Leeds fan i Monaco... har ikke sett noen andre når Leeds er på Sky Sport som er interesert..selv ikke mot Man U. Så der må jeg vel score noen poeng med Bates. Det er jo en god start på vårt vennskap...  ;D

One day...

Hva med å smiske seg inn big time med Bates, da? Så blir du avsett noen milliarder på testamentet hans!  ;D
Kanskje litt risiko-fyllt? Det kan jo være et minustegn foran de milliardene du arver.  ;D

berlin

Tror det er mange her inn som ikke har videreført middelalderens justis, f.eks heksebrenning.
Bates er riktignok ingen kvinne, men noen rettferdig rettergang hadde han neppe fått iden tiden.
Folk her opptrer da noen ganger "i embets medfør", hobbyjurister kan man si, og i dag betyr det at tiltalte er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Det er altså ikke synomymt med at man tror Bates har holdt sin ren sti i Leeds-perioden. Ad TFK, så skal det bli spennende å se om noe skjer, for det er slett ikke sikkert.

Hva jeg har skrevet før, uavhengig av TFK, er at det blir bråk mot styret/Bates om Leeds ikke rykker opp, og TFK betyr noen flere dunker bensin til det "bålet". Det blir nok også bråk om vi rykker opp, hvis vi fans får beskjed om at det er lite penger å rutte med i sommer.

Jøsses, jeg har skrevet opp til flere setninger om Bates  :o
Jaja, det skal ikke gjenta seg. Skal bli spennende å se hvem som etterfølger Bates den gang det skjer, og jeg håper det skjer rimelig raskt.

Promotion 2010

Vi ønsker vel at Kenny-boy skal gå med verdighet? Ikke slik:

::)
Min første Leeds-kamp:

asLeeds

DALHEIM WHITES

Promotion 2010

Actually that's not the point at all. It couldn't have been made clearer that this isn't just about Bates - it's about Leeds United. As someone said (Johnny?) if Bates sells up this summer what's to stop us being in a Portsmouth situation, and what about the Ridsdale years when there was virtually no challenge to the vast expenditure and suicidal plans. If that were to happen again then it could be 'Points4Peter' instead of 'Ten4Ken'.

Speaking personally it seemed to me that what came out of the meeting was a desire for the club to value its support, treat fans with respect, and be reasonably accountable to its largest (physical) stakeholder - ie us.

It's essential that people don't view this as anti-Bates. It's not. It's pro-fan. There's a world of difference.

(Waccoe)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

tenforken
   View Member Profile  Add as Friend  Send Message  Find Member's Topics  Find Member's Posts   Today, 09:41 AM Post #156 

Trialist

Group: Members
Member No.: 43,848

In order that all Leeds United supporters can fully enjoy Saturday’s occasion, tenforken will not as planned be handing out 40000 leaflets around Elland Road.

The issues of our concern remain regardless of our anticipated promotion and, as such, we will be engaging with supporters at a low level in the pubs in town pre-game and joining everyone cheering our team to a famous victory at the stadium come 3pm.

(Waccoe)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Dessverre har den så ambisiøse kritikerrøsten til Ken Bates rolle i Leeds United bare fadet hen..... Her er et lite forsøk på å ta opp tråden:

http://www.thescratchingshed.com/2010/12/nine-reasons-why-ken-bates-should-be-the-next-pm/

Send ham videre!  ;)
Min første Leeds-kamp:

ToreLA

Vel, det går jo gradvis fremover med klubben. Slikt pleier å stilne kritikere. Så er det jo selvsagt mange som mener Leeds skal være med og kjempe om CL-tittelene om minimum to år, og da er økonomisk måtehold tabu. En malaysisk klubbrunker er tydeligvis drømmen for enkelte. Kanskje to motpoler i klubbledelse. Jeg foretrekker helt klart måtehold. Jeg mister interessen om Leeds blir et leketøy. Dessverre er Premier League blitt mer og mer et eneste stort dølt leketøy, så det kan jo fort skje.

ToreLA

Quote from: Promotion 2010 on December 08, 2010, 19:24:54
Dessverre har den så ambisiøse kritikerrøsten til Ken Bates rolle i Leeds United bare fadet hen..... Her er et lite forsøk på å ta opp tråden:

http://www.thescratchingshed.com/2010/12/nine-reasons-why-ken-bates-should-be-the-next-pm/

Send ham videre!  ;)

Forøvrig, hvis dette er de 9 eneste argumentene for et skifte, så er det ihvertfall ingen tvil om at kritikerne har tørre møller. Makan for en elendig samling søkte argument.

TK20

Quote from: ToreLA on December 08, 2010, 20:45:28
Quote from: Promotion 2010 on December 08, 2010, 19:24:54

Send ham videre!  ;)

Forøvrig, hvis dette er de 9 eneste argumentene for et skifte, så er det ihvertfall ingen tvil om at kritikerne har tørre møller. Makan for en elendig samling søkte argument.

Enig. Ten For Ken var nøkternt, oppriktig og et genuint ønske om svar. Dette var bare piss.