Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010  (Lest 180897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #30 på: Mai 01, 2010, 19:06:44 »
Resultater fra tidligere møter
27.10.09    12. runde    League One 2009-2010    Bristol Rovers    0-4    Leeds United    
07.03.09    36. runde    League One 2008-2009    Bristol Rovers    2-2    Leeds United    
30.08.08    4. runde    League One 2008-2009    Leeds United    2-2    Bristol Rovers    
22.12.07    21. runde    League One 2007-2008    Leeds United    1-0    Bristol Rovers    
14.09.07    6. runde    League One 2007-2008    Bristol Rovers    0-3    Leeds United

Formtabell, siste 6 kamper
Lag                             V    U    T    +    -
Leeds United hjemme    3    1    2    9    7
Leeds United borte        2    0    4    8    7
Bristol Rovers hjemme    2    2    2    6    11
Bristol Rovers borte         2    0    4    8    10

Statistikk innbyrdes (alle turneringer)
Stadion                   Leeds United    Uavgjort    Bristol Rovers    +    -
Elland Road                    1                  1             0            3    2
Memorial Stadium            2                  1             0            9    2
Total                            3                   2              0           12  4


Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lowfields

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #31 på: Mai 01, 2010, 19:08:04 »
Surt med tap i dag men vi står ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nå noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside på ER neste lørdag og jeg kan love en ting; Når kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til å storme banen!!!

Ække det farlig a :D

Vet ikke, har ikke gjort det før ;D
Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut på banen til lørdag.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #32 på: Mai 01, 2010, 19:09:13 »
Surt med tap i dag men vi står ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nå noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside på ER neste lørdag og jeg kan love en ting; Når kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til å storme banen!!!

Ække det farlig a :D

Vet ikke, har ikke gjort det før ;D
Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut på banen til lørdag.

Ikke glem autograf blokka da  :D :D :D :D :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #33 på: Mai 01, 2010, 19:10:20 »
Det var fiske båten som kom inn til Bodø etter 1 mnd. på fiskefeltet og deksgutten roper opp til jenten som står på kaien i det båten er i ferd med å ligge til: Hei du, skal vi k***le? Jenten svarer: Hadd ikkje tænkt det, men no har du overtalt mæ!

















Jada, offtoppikk men jeg har drukket øl!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #34 på: Mai 01, 2010, 19:12:54 »
Surt med tap i dag men vi står ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nå noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside på ER neste lørdag og jeg kan love en ting; Når kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til å storme banen!!!

Ække det farlig a :D

Vet ikke, har ikke gjort det før ;D
Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut på banen til lørdag.

Ikke glem autograf blokka da  :D :D :D :D :D

Autografer driter jeg i, skal bare ha med meg litt gress jeg 8)

Blank_File

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #35 på: Mai 01, 2010, 19:17:53 »
Skrekkscenario:  en overtent Beckford får sjansen fra start, og svarer med et idiotisk rødt kort tidlig i kampen.
Javisst. Bare fjern Beckford fra Leeds så fort som mulig! Han er alltid en dum drid som bare lager problemer og smiler og er glad etter kamper vi har tapt. Han skaper aldri sjanser og scorer aldri mål! Vi bør mye heller ha spillere som løper hele kampen og blør for drakta og ikke eier ballfølelse og spesialegenskaper! Det er virkelig oppskriften på et spennende lag!
?  Bla i Beckford-tråden, du.  Har alltid forsvart Beckford. Men at en overtent Beckford tuller det til i siste kamp for klubben ville jo vært typisk.
Forsåvidt sant. Regnet med du var en av de vanlige... Legger meg flat!

Same

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #36 på: Mai 01, 2010, 19:18:41 »
Hvis Leeds hadde rykka opp i dag, og storma banen på The Valley. Kunne vi ikke teknisk sett da fått straff om at vi måtte ha spilt uten tilskuere mot Bristol nå neste helg?

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #37 på: Mai 01, 2010, 20:25:00 »
Surt med tap i dag men vi står ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nå noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside på ER neste lørdag og jeg kan love en ting; Når kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til å storme banen!!!

Ække det farlig a :D

Vet ikke, har ikke gjort det før ;D
Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut på banen til lørdag.

Ikke glem autograf blokka da  :D :D :D :D :D

Autografer driter jeg i, skal bare ha med meg litt gress jeg 8)

Ikke glem å behandle det på riktig måte når du kommer hjem, med tanke på å tørke det riktig. ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #38 på: Mai 01, 2010, 20:39:16 »
Ganske jevnt foran siste runde:

Taper vi og Charlton, og Millwall og Swindon spiller uavgjort, behøver bare Hudds å slå Exeter med 6 mål, og de kaprer 2.plassen :o

Fem lag har muligheten for å ta 2.plassen.

MEGET spent på hvordan matchen på ER blir å utvikle seg. Skrekkscenarioet er jo at vi ligger og presser og presser og aldri får mål, mens Rovers scorer på sin eneste kontring. Drømmescenariet er jo at Leeds får et par kjappe mål, Rovers gir opp, og vi vinner 5-0.

Siste scenariet er kanskje mest sannsynlig, siden Rovers ikke har mye å spille for.
MEN, jeg har opplevd så ofte at favorittlaget mitt har presset og presset og presset og presset og presset og tapt (evt. 0-0). Derfor er jeg ikke sikker på at det går som vi alle håper på. Også basert på at Leeds er et lag som ikke lykkes når det gjelder (med 3-4 historiske unntak).

Men jeg HÃ…PER (og tror)!

...tror jeg....
MOT

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #39 på: Mai 01, 2010, 22:24:26 »
 Jeg tror det å score det første målet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpå drakta hos de som skal utpå ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende å stange mot Rovers sitt forsvar uten å få uttelling og (Gud forby) får et mål imot, er jeg redd for at vi snubler på målstreken for n'te gang.

 En gang må det jo bli slutt på denne serien av "snubletråder" som vi ikke evner å unngå. Jeg satser på at det skjer nå, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #40 på: Mai 02, 2010, 00:17:10 »
Jeg tror det å score det første målet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpå drakta hos de som skal utpå ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende å stange mot Rovers sitt forsvar uten å få uttelling og (Gud forby) får et mål imot, er jeg redd for at vi snubler på målstreken for n'te gang.

 En gang må det jo bli slutt på denne serien av "snubletråder" som vi ikke evner å unngå. Jeg satser på at det skjer nå, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.
::)

testo

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #41 på: Mai 02, 2010, 00:46:08 »
20-03-2010   League One   
W
   Yeovil Town   0 - 3   Bristol Rovers
      
27-03-2010   League One   
W
   Bristol Rovers   4 - 3   Southend United
      
02-04-2010   League One   
L
   Carlisle United   3 - 1   Bristol Rovers
      
05-04-2010   League One   
W
   Bristol Rovers   1 - 0   Milton Keynes Dons
      
10-04-2010   League One   
L
   Oldham Athletic   2 - 1   Bristol Rovers      
13-04-2010   League One   
L
   Bristol Rovers   1 - 5   Southampton      
17-04-2010   League One   

D
   Bristol Rovers   0 - 0   Brentford      
24-04-2010   League One   
L
   Brighton & Hove Albion   2 - 1   Bristol Rovers      
01-05-2010   League One   
L
   Bristol Rovers   0 - 3   Norwich City
      

08-05-2010   League One      Leeds United   16 : 00   Bristol Rovers
Denne blir også RØD...Sikker i min sak.....Vinner vi ikke denne kampen skal jeg gå på vannet :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Frode

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #42 på: Mai 02, 2010, 10:03:16 »
Jeg tror det å score det første målet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpå drakta hos de som skal utpå ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende å stange mot Rovers sitt forsvar uten å få uttelling og (Gud forby) får et mål imot, er jeg redd for at vi snubler på målstreken for n'te gang.

 En gang må det jo bli slutt på denne serien av "snubletråder" som vi ikke evner å unngå. Jeg satser på at det skjer nå, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.
Enig. Og jeg tror nervøsiteten tar spillerne mer jo lengre tid det går før det forløsende målet.  Tror nesten vi trenger en scoring før vi runder 20 minutter, DA kan det fort komme mange flere. Går vi til pause med 0-0 tror jeg historien innhenter oss ... igjen.
 

jarle

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #43 på: Mai 02, 2010, 12:09:57 »
Pæra må spille... han har vanvittig fart!! Når han kom inn bel det mer trykk fremover.

Hva med

                                 Higgs

Bromby            Naylor             Collins          Parker

                                Kilkenny

     Gradel                 Snoddy              Watt

                  Becchio                 Beckford


Her er det attacking power så det holder...

BR vil ha 5 offensive spillere å forholde deg til, pluss Parker som kommer frem og passningene til Kilkenny.. GENIALT

Leif Egil

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #44 på: Mai 02, 2010, 12:33:19 »
Om jeg ikke regner helt feil kan vi faktisk rykke opp selv med tap.
Om vi taper med 1 mål (vi taper ikke - men hvis...), Charlton ikke vinner og millwall og swindon spiller uavgjort er vi likevel foran millwall og swindon på målforskjell. Målforskjellen er lik - men vi har scoret flere enn millwall. Men om det skulle bli 3-3 eller noe slikt mellom millwall og swindon er millwall foran.... Mye om og men - det enkleste er at vi knuser Bristol Rovers..... MOT!
 

Leechap

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #45 på: Mai 02, 2010, 13:02:04 »
Pæra må spille... han har vanvittig fart!! Når han kom inn bel det mer trykk fremover.

Hva med

                                 Higgs

Bromby            Naylor             Collins          Parker

                                Kilkenny

     Gradel                 Snoddy              Watt


                  Becchio                 Beckford


Her er det attacking power så det holder...

BR vil ha 5 offensive spillere å forholde deg til, pluss Parker som kommer frem og passningene til Kilkenny.. GENIALT


Lagoppstillingen sendes direkte og usensurert over til dommerpanelet, klart for avspark på ER 8. mai.

Situasjonen nå ligner mye på den i 1990 opprykkskampen til nivå 1. Sto da på ER den 24. februar og så Leeds spille uavgjort 2-2 mot WBA, etter å ha ledet 2-0 langt inne i 2. omgang. Camara og Chapman scoret for oss i 1. omgang. Det var masse nerver også på den tiden. Opprykket var faktisk først klart i siste serierunde. Da vi senere vant det gjeve seriemesterskapet på øverste nivå, fikk jeg signert trøye med navnet til alle heltene. Hvilken opplevelse bare det å få en slik trøye . . .
« Siste redigering: Mai 02, 2010, 13:23:20 av Leechap »

GeirO

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #46 på: Mai 02, 2010, 13:25:15 »
Om jeg ikke regner helt feil kan vi faktisk rykke opp selv med tap.
Om vi taper med 1 mål (vi taper ikke - men hvis...), Charlton ikke vinner og millwall og swindon spiller uavgjort er vi likevel foran millwall og swindon på målforskjell. Målforskjellen er lik - men vi har scoret flere enn millwall. Men om det skulle bli 3-3 eller noe slikt mellom millwall og swindon er millwall foran.... Mye om og men - det enkleste er at vi knuser Bristol Rovers..... MOT!

Jo,da. Bare ikke Hudds vinner stort og tar 2.plassen.....

Føler lørdagens kamp blir den første av fire mulige cupfinaler. Vinner vi første cupfinale er sesongen over. Gjør vi det ikke er play-off sannsynlig. Da er det viktig at vi vinner fjerde og siste cupfinale på Wembley (tredje play-off-kamp) ;)
MOT

nord

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #47 på: Mai 02, 2010, 13:59:17 »
Denne kamp må det være Leeds som afgør hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gøre det for os!  :-\. Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! Selvfølgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City på et udsolgt station!!  :P
 

J-R

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #48 på: Mai 02, 2010, 14:08:06 »
Har faktisk aldri vært så sikker på seier før! Grattis med opprykket Gutter!!!!! SKÃ…L ;D

The Magnificents

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #49 på: Mai 02, 2010, 14:09:05 »
ditta skal gå vegen vår! eit år til i denne divisjonen og eg spyr!
Leeds Leeds Leeds!!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #50 på: Mai 02, 2010, 16:16:22 »
Higgs
Bromby - Naylor - Collins - Parker (Johnson)
Snodgrass - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Gradel

Reservar: Ankergren, Hughes, (Johnson), Beckford, McSheffrey, Grella, Doyle

HåvardK

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #51 på: Mai 02, 2010, 17:29:03 »
Denne kamp må det være Leeds som afgør hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gøre det for os!  :-\. Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! Selvfølgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City på et udsolgt station!!   :P
Selvfølgelig. Skjønner ikke at det skal kunne herske så mye som et fnugg av tvil om at Leeds aldri kan rote det til i en så viktig kamp.

Peters

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #52 på: Mai 02, 2010, 17:35:04 »
Denne kamp må det være Leeds som afgør hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gøre det for os!  :-\. Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! Selvfølgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City på et udsolgt station!!   :P
Selvfølgelig. Skjønner ikke at det skal kunne herske så mye som et fnugg av tvil om at Leeds aldri kan rote det til i en så viktig kamp.

Hvis vi vinner på lørdag så blir det mot Rovers og ikke City...  ;)

berlin

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #53 på: Mai 02, 2010, 19:51:49 »
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrives det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for å holde Hudds og Charlton (på måldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stå uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man være sikkert på at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gå av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om de føler seg sikre på at Leeds taper, men da må vi nok (som Millwall mot Tranmere) ligger under med minst 2 mål ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormløp mot Rovers-målet fra start, og så får vi håpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang på gang vist at de er nødt til å drepe en kamp for ikke å pisse i buksa, så det er å håpe at målene virkelig renner inn i Roversmålet.

Vi bare skal opp i år og det MÃ… skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge til å bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.
« Siste redigering: Mai 03, 2010, 10:54:32 av berlin »

tobn på tur

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #54 på: Mai 02, 2010, 20:00:20 »
Higgs
Hughes - Bromby - Collins - Parker
Gradel - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Beckford

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #55 på: Mai 02, 2010, 20:38:02 »
Har faktisk aldri vært så sikker på seier før! Grattis med opprykket Gutter!!!!! SKÃ…L ;D
Har du ikke lært etter 3 år at man aldri kan kasere inn en seier på forskudd, da går det alltid skeis!
Det blir aldri umoderne å vinne

stian94

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #56 på: Mai 02, 2010, 20:48:26 »
Higgs
Hughes - Bromby - Collins - Parker
Gradel - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Beckford
støttes!
SJ

Here we go again

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #57 på: Mai 02, 2010, 20:53:09 »
Regner med Leeds drar denne kampen i land pga tidligere erfaring samt roen i laget og blandt supporterne!

Leif Egil

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #58 på: Mai 02, 2010, 20:54:05 »
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrive det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for å holde Hudds og Charlton (på måldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stå uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man være sikkert på at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gå av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om det føler seg sikre på at Leeds taper, men da må vi nok (som millwall) ligger under med minst 2 mål ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormløp mot Rovers-målet fra start, og så får vi håpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang på gang vist at de er nødt til å drepe en kamp for ikke å pisse i buksa, så de er å håpe at målene virkelig renner inn i Roversmålet.

Vi bare skal opp i år og det MÃ… skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.


Bare seks måneder :o :o :o :o :o :o  Sterk psyke du ;D
 

LEO

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #59 på: Mai 02, 2010, 20:58:06 »
Howson skal selvfølgelig erstattet med Johnsen sentralt.

Grayson gjorde feil med å ikke starte med Watt og Beckford.

Jeg håper han NÃ… har lært.  Problemet vårt de siste månedene er at vår boss ikke har klart å sette en første elver.

Samt at vi gjorde en kardinal feil med å ikke kjøpe inn en en General på midtbanen i januar.
Men som vi vet, Bates skal bare ha, men ikke betale noe.  Det blir det som oftes ikke noe greie på.