Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010  (Lest 181164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #90 på: Mai 03, 2010, 22:55:29 »
Hvis poeng og målscore er lik, er det innbyrdes oppgjør.  Da rykker Millwall opp.

Dette er feil. En sånn situasjon vil bety omkamp på nøytral bane...
Proud to be Leeds!

ArneS

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #91 på: Mai 03, 2010, 23:08:54 »
Hvis poeng og målscore er lik, er det innbyrdes oppgjør.  Da rykker Millwall opp.

Dette er feil. En sånn situasjon vil bety omkamp på nøytral bane...

Skal ikke påstå, men jeg har basert uttalelsen på følgende fra Wikipedia: At the end of the season a table of the final League standings is determined, based on the following criteria in this order: points obtained, goal difference, goals scored, an aggregate of the results between two or more clubs (ranked using the previous three criteria) and, finally, a series of one or more play-off matches.
Den 17. mann

Ove

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #92 på: Mai 03, 2010, 23:09:26 »
Ikke for å nøre opp under frykten for denne kampen, men jeg tror ikke på argumenter som at Bristol Rovers har tatt sommerferie eller at de ikke har noe å spille for.

Klart de håper å snyte hjemmelaget og et for dem uvanlig stort publikum, for den store opprykksfesten. Jeg får bare håpe at de går ut der og satser mye på å få mål og dermed åpner seg bakover. Da kan det bli gøy for Gradel, Watts og Beckford  ;D
 

Hobben

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #93 på: Mai 04, 2010, 15:04:25 »
Hvis poeng og målscore er lik, er det innbyrdes oppgjør.  Da rykker Millwall opp.

Dette er feil. En sånn situasjon vil bety omkamp på nøytral bane...

Så det tapende laget skal etter på ut i play-off? Tror det går på innbyrdes oppgjør.
Rogaland Whites

rogak

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #94 på: Mai 04, 2010, 15:58:40 »
Bristol Rovers sin bortestatistikk etter nyttår:
2 seire, 2 uavgjort og 6 tap. Håper og tror at de får sitt syvende bortetap etter jul på lørdag :)
MOT

Per-Stian

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #95 på: Mai 04, 2010, 16:19:13 »
Tørr i munnen, vondt i hovudet, uroleg mage og skiftande gangsyn!

Runar

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #96 på: Mai 04, 2010, 16:32:59 »
Tørr i munnen, vondt i hovudet, uroleg mage og skiftande gangsyn!

Høres ut som en hlet vanlig søndag ;D
 

sviper

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #97 på: Mai 04, 2010, 17:21:29 »
Tørr i munnen, vondt i hovudet, uroleg mage og skiftande gangsyn!

Høres ut som en hlet vanlig søndag ;D

jepp,eller reisefeber Per Stian??
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #98 på: Mai 04, 2010, 17:22:38 »
Tørr i munnen, vondt i hovudet, uroleg mage og skiftande gangsyn!

Samme symptom her, men trudde det kom av 3-dagers i London i helga...
COME ON LEEDS !!

nord

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #99 på: Mai 04, 2010, 17:29:53 »
Faktisk er godt timet ! det føles bedre at rykke op på hjemmebane med udsolgt station :-)  nu skal der bare scores mindst et mål !
 

regor

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #100 på: Mai 04, 2010, 19:07:33 »
gleder meg helt sykt til lørdag, det bare måå bli opprykk! tror gutta har det som skal til, litt nerver og mye lyst til å vinne. championship here we come! MOT, ;D ;D

sviper

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #101 på: Mai 05, 2010, 07:54:50 »

nerve nerve,både for kamp og askesky,ser at den har sperra luftrommet både over Irland og Scottland.Om det ikke blir tur,så kommer jeg til å hate island til jeg stuper >:(
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #102 på: Mai 05, 2010, 09:26:05 »
Betydelig mer bekymret for aske enn kampen, den går veien, men det er jeg ikke så sikker på at reisen gjør...uff&uff  :(
Ups & Ups!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #103 på: Mai 05, 2010, 10:14:04 »
Kan nok være greit å sjekke hjemmesidene til flyplassene med jevne mellomrom.

Ser ikke ut som det er noen akutt fare for Stockport Int'l idag, men noterer meg kommentaren om at: This is a rapidly changing situation...

Kan det være lov å håpe på å bli omdirigert til Leeds/Bradford ....?


"Airspace closure
This morning, the UK’s aviation authorities have indicated that some of the airspace across Northern Ireland and Scotland will be closed today (Wednesday 5 May) from 07:00 due to volcanic ash drifting across the area.

Flights between Manchester and the Northern Irish and Scottish airports will be disrupted where airspace restrictions apply so passengers travelling to those areas today should check with their airline before coming to the airport.

This is a rapidly changing situation but we will continue to keep our passengers informed of any further developments when we receive them from the air traffic authorities.

Published on: 05/05/2010 03:50:19"


http://www.manchesterairport.co.uk/manweb.nsf#142

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #104 på: Mai 05, 2010, 10:21:34 »
PAUL Trollope says Bristol Rovers will prepare for their clash at promotion-chasing Leeds United on Saturday as if they were facing a play-off final.

http://www.thisisbristol.co.uk/football/Trollope-Rovers-buzzing-ahead-big-clash-Leeds/article-2110486-detail/article.html


Normalt vil man i siste kampen uten en drit å spille for slakke litt av, og prøve noen unggutter og slikt, men NEIDA: Her kommer de med topptenning, og skal spille sin cupfinale for året. Alt å vinne, ingenting å tape.... Gir meg en dårlig følelse......

Men jeg hadde ikke ventet noe annet heller, da... De skal jo tross alt spille mot Leeds United!
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #105 på: Mai 05, 2010, 10:25:38 »
Kan nok være greit å sjekke hjemmesidene til flyplassene med jevne mellomrom.

Ser ikke ut som det er noen akutt fare for Stockport Int'l idag, men noterer meg kommentaren om at: This is a rapidly changing situation...

Kan det være lov å håpe på å bli omdirigert til Leeds/Bradford ....?


"Airspace closure
This morning, the UK’s aviation authorities have indicated that some of the airspace across Northern Ireland and Scotland will be closed today (Wednesday 5 May) from 07:00 due to volcanic ash drifting across the area.

Flights between Manchester and the Northern Irish and Scottish airports will be disrupted where airspace restrictions apply so passengers travelling to those areas today should check with their airline before coming to the airport.

This is a rapidly changing situation but we will continue to keep our passengers informed of any further developments when we receive them from the air traffic authorities.

Published on: 05/05/2010 03:50:19"


http://www.manchesterairport.co.uk/manweb.nsf#142



oi oi oi...the pressure!
Skal bare komme oss til London fredag kveld, og så til Leeds/Bradford lørdag morgen..må bare krysse fingre!!!
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #107 på: Mai 05, 2010, 13:31:37 »
Jeg ønsker å helle litt kaldt vann i blodet.

"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt" Jeg er engstelig at alle tar seier i denne kampen på forskudd. Og nå ber liksågodt Leeds på hjemmesiden om ikke å invadere banen etter kampen om seier.

Vi har IKKE vunnet en eneste MUST WIN kamp på mange år. Laget svikter alltid når det gjelder som mest, hvorfor skulle Lørdag være noe annerledes.

Alle sier at Bristol R ikke har noe å spille for, vel det kan slå ut to veger,

1 at de ikke er motivert
2 eller at de slår seg løs uten noe som helst press og vil vise seg fram (slik vi gjorde på Old Trafford).

Kampen er eneste kamp i England på Lørdag, fulle tribuner, TV sendt etc. Altså en praktfull arena og vise seg fram for Bristol spillerne. I motsetning til oss som har vært på grensen til nervevrak under press.

Jeg gruer meg til Lørdag............., men håper på det beste
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #108 på: Mai 05, 2010, 14:07:19 »
Jeg ønsker å helle litt kaldt vann i blodet.

"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt" Jeg er engstelig at alle tar seier i denne kampen på forskudd. Og nå ber liksågodt Leeds på hjemmesiden om ikke å invadere banen etter kampen om seier.

Vi har IKKE vunnet en eneste MUST WIN kamp på mange år. Laget svikter alltid når det gjelder som mest, hvorfor skulle Lørdag være noe annerledes.

Alle sier at Bristol R ikke har noe å spille for, vel det kan slå ut to veger,

1 at de ikke er motivert
2 eller at de slår seg løs uten noe som helst press og vil vise seg fram (slik vi gjorde på Old Trafford).

Kampen er eneste kamp i England på Lørdag, fulle tribuner, TV sendt etc. Altså en praktfull arena og vise seg fram for Bristol spillerne. I motsetning til oss som har vært på grensen til nervevrak under press.

Jeg gruer meg til Lørdag............., men håper på det beste

Jeg har vel en innstilling som sier at seier er det eneste som gjelder. Vi har ikke tapt før kampen har spilt. Dette har noe med selvoppfyllende profetier å gjøre. Vi har hatt bøttevis med managere som sier at ballen ikke spratt vår vei. Jeg mener at man er "sin egen lykke smed". Alle 11 på banen som kjemper for Leeds sin sak kan påvirke dette til vår fordel.
Som du sikkert har sett så er det flest geleformede, nervøse, halvgamle folk med hjerteklapp her inne.  ;) Da hjelper det på å gi folk litt troen på opprykk igjen.

Det har vært hentet frem gang på gang at vi stadig feiler i "finalelignende" kamper. DETTE er ingen finale. Dette er en avsluttende ligakamp, og det er i ligaen vi har prestert!

Grunner til suksess:

* Leeds United har det beste laget spillermessig!
* Vi har suverent overlegen målforskjell.
* Vi har gode offensive spillere.
* Vi har publikum MED oss. Neppe noen piping i løpet av kampen.
* Vi har muligheten til å avgjøre opprykk selv.
* Vi har meget en bra hjemmestatistikk.
* VI ER LEEDS UNITED!  :)

---

* Rovers har sluppet inn flest mål av lagene som beholder plassen i L1.
* Meget svakt forsvar i mange kamper på rad.
* De har tapt borte med Norwich, Charlton og Millwall.
* De har tre strake bortetap pr d.d.
* De har kun fått ett poeng på de siste 5 kampene.
* 14 tap på 22 bortekamper er ikke bra.
* Ingenting å spiller for pr d.d. Hvorfor skulle de plutselig slå til nå?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #109 på: Mai 05, 2010, 14:08:34 »
Jeg ønsker å helle litt kaldt vann i blodet.

"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt" Jeg er engstelig at alle tar seier i denne kampen på forskudd. Og nå ber liksågodt Leeds på hjemmesiden om ikke å invadere banen etter kampen om seier.

Vi har IKKE vunnet en eneste MUST WIN kamp på mange år. Laget svikter alltid når det gjelder som mest, hvorfor skulle Lørdag være noe annerledes.

Alle sier at Bristol R ikke har noe å spille for, vel det kan slå ut to veger,

1 at de ikke er motivert
2 eller at de slår seg løs uten noe som helst press og vil vise seg fram (slik vi gjorde på Old Trafford).

Kampen er eneste kamp i England på Lørdag, fulle tribuner, TV sendt etc. Altså en praktfull arena og vise seg fram for Bristol spillerne. I motsetning til oss som har vært på grensen til nervevrak under press.

Jeg gruer meg til Lørdag............., men håper på det beste

Vel talt.  Selv har jeg mentalt forberedt meg på at vi feiler som vanlig - så blir ikke fallhøyden så stor.
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #110 på: Mai 05, 2010, 14:15:13 »
Det var vel sånn at vi vant opprykket HJEMME mot Leicester, var det ikke!  ::)  Da synes jeg vi skal avgjøre det selv hjemme mot Bristol Rovers på lørsdag! DET hadde passet bra DET!  :D

Opprykket i 64 vant vi borte mot Swansea.
Seriegullet i 69 vant vi borte mot Liverpool.
Seriegullet i 74 vant vi borte mot QPR.
Opprykket i 90 vant vi hjemme mot Leicester.
Seriegullet i 92 vant vi borte mot Sheff.Utd. og i sofaen etterpå da Scumchester tapte på Anfield.


On and on and on... 


MOT

Sitat
Opprykket i 64 vant vi borte mot Swansea.
Seriegullet i 69 vant vi borte mot Liverpool.
Seriegullet i 74 vant vi borte mot QPR.
Opprykket i 90 vant vi borte mot Bournemouth.
Seriegullet i 92 vant vi borte mot Sheff.Utd. og i sofaen etterpå da Scumchester tapte på Anfield.


On and on and on... 


MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #111 på: Mai 05, 2010, 14:36:29 »
Kem bør starte mot BR?

Forslag:
Higgs
Hughes - Collins - Naylor - Lowry
Gradel - Kilkenny - Doyle - Watt
Becchio - Beckford
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #112 på: Mai 05, 2010, 15:05:12 »
Mitt lag:
Higgs
Hughes - Bromby - Collins - Parker (Lowry)
Snoddy - Kilkenny - Johnson - Watt
Gradel - Becchio

Sander

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #113 på: Mai 05, 2010, 15:05:35 »
Jeg ønsker å helle litt kaldt vann i blodet.

"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt" Jeg er engstelig at alle tar seier i denne kampen på forskudd. Og nå ber liksågodt Leeds på hjemmesiden om ikke å invadere banen etter kampen om seier.

Vi har IKKE vunnet en eneste MUST WIN kamp på mange år. Laget svikter alltid når det gjelder som mest, hvorfor skulle Lørdag være noe annerledes.

Alle sier at Bristol R ikke har noe å spille for, vel det kan slå ut to veger,

1 at de ikke er motivert
2 eller at de slår seg løs uten noe som helst press og vil vise seg fram (slik vi gjorde på Old Trafford).

Kampen er eneste kamp i England på Lørdag, fulle tribuner, TV sendt etc. Altså en praktfull arena og vise seg fram for Bristol spillerne. I motsetning til oss som har vært på grensen til nervevrak under press.

Jeg gruer meg til Lørdag............., men håper på det beste

Jeg har vel en innstilling som sier at seier er det eneste som gjelder. Vi har ikke tapt før kampen har spilt. Dette har noe med selvoppfyllende profetier å gjøre. Vi har hatt bøttevis med managere som sier at ballen ikke spratt vår vei. Jeg mener at man er "sin egen lykke smed". Alle 11 på banen som kjemper for Leeds sin sak kan påvirke dette til vår fordel.
Som du sikkert har sett så er det flest geleformede, nervøse, halvgamle folk med hjerteklapp her inne.  ;) Da hjelper det på å gi folk litt troen på opprykk igjen.

Det har vært hentet frem gang på gang at vi stadig feiler i "finalelignende" kamper. DETTE er ingen finale. Dette er en avsluttende ligakamp, og det er i ligaen vi har prestert!

Grunner til suksess:

* Leeds United har det beste laget spillermessig!
* Vi har suverent overlegen målforskjell.
* Vi har gode offensive spillere.
* Vi har publikum MED oss. Neppe noen piping i løpet av kampen.
* Vi har muligheten til å avgjøre opprykk selv.
* Vi har meget en bra hjemmestatistikk.
* VI ER LEEDS UNITED!  :)

---

* Rovers har sluppet inn flest mål av lagene som beholder plassen i L1.
* Meget svakt forsvar i mange kamper på rad.
* De har tapt borte med Norwich, Charlton og Millwall.
* De har tre strake bortetap pr d.d.
* De har kun fått ett poeng på de siste 5 kampene.
* 14 tap på 22 bortekamper er ikke bra.
* Ingenting å spiller for pr d.d. Hvorfor skulle de plutselig slå til nå?

Nervene mine sank i allefall noen hakk med denne statestikken.

Takk Promo ;)
 

rogak

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #114 på: Mai 05, 2010, 15:28:45 »
Jeg ønsker å helle litt kaldt vann i blodet.

"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt" Jeg er engstelig at alle tar seier i denne kampen på forskudd. Og nå ber liksågodt Leeds på hjemmesiden om ikke å invadere banen etter kampen om seier.

Vi har IKKE vunnet en eneste MUST WIN kamp på mange år. Laget svikter alltid når det gjelder som mest, hvorfor skulle Lørdag være noe annerledes.

Alle sier at Bristol R ikke har noe å spille for, vel det kan slå ut to veger,

1 at de ikke er motivert
2 eller at de slår seg løs uten noe som helst press og vil vise seg fram (slik vi gjorde på Old Trafford).

Kampen er eneste kamp i England på Lørdag, fulle tribuner, TV sendt etc. Altså en praktfull arena og vise seg fram for Bristol spillerne. I motsetning til oss som har vært på grensen til nervevrak under press.

Jeg gruer meg til Lørdag............., men håper på det beste

Leeds skriver også på hjemmesiden at i tilfelle vi ikke rykker opp så må man heller ikke invadere banen. De har også lagt ut artikkel om hvordan billettsalget til en evt. play-off skal foregå. Så man har absolutt ikke solgt skinnet før bjørnen er skutt....
Tror dette går bra, selv om BR sier at de skal kjempe, så er motivasjonsfaktoren mye høyere for Leeds, og dette tror jeg blir utslagsgivende for en Leeds-seier.
MOT

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #115 på: Mai 05, 2010, 15:40:19 »
Skal vi ha en sjans til seier bør Naylor settes ut, han er skyld i altfor mange mål denne sesongen
Det blir aldri umoderne å vinne

Dennis

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #116 på: Mai 05, 2010, 16:16:29 »
Kem bør starte mot BR?

Higgs
Hughes - Naylor - Collins - Lowry
Watt - Johnson - Kilkenny - Gradel
Becchio - Beckford

Subs: Ankergren, Bromby, Doyle, Howson, Snodgrass, White, Kandol

Offensivt uttak, men vi kan ikke spille for uavgjort:
* Forholdsvis defensive backer for å kompensere for offensivt midtbaneledd, med White som mulighet for dobling på kant ved innbytte, om vingene ikke "har da'n".
** Johnsons fysikk og enorme skuddfot sentralt, ikke som "lagfyll" ute på kanten. God på dødballer.
*** Gradel og Watt som offensive kantspillere med fart, for å komme rundt og slå inn mot Becks/Beccs. Unngå "polere" direkte fra midtstoppere/backer uten vinkling mot feilvendt Becchio.
**** Jermaine Beckford tar verdig farvel med to mål på Bristol Rovers!

LEEDS ARE GOING UP!
Marching on together!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #117 på: Mai 05, 2010, 16:46:52 »
"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt"

Klok av skade som vi er eller burde vere, så veit vi at dette ikkje går vår veg :(
Eg fryktar skuldre på høgde med øyra og urinlekkasje på spelarane...

sviper

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #118 på: Mai 05, 2010, 17:14:05 »
Skal vi ha en sjans til seier bør Naylor settes ut, han er skyld i altfor mange mål denne sesongen

vi skal satse så offansivt at ballen omtrent ikke er i området til Naylor ;D
LIFE IS LEEDS

B-m

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #119 på: Mai 05, 2010, 17:20:24 »
Jeg er glad for at det er Grayson som skal ta ut dette laget. Men personlig vil jeg ha spilt med Howson og Kilkenny sentral, og ikke Johnson. Si mye om Howson men han har prestert ok under press, og er trossalt sin unge alder blitt erfaren. Johnson derimot er meget uerfaren, og ett bevis på det er de noe latterlige gule kortene han har fått de to siste kampene. Synes heller ikke at Johnson har vært god de kampene jeg har sett ham.

Bromby(Hughes)-Naylor-Collins-Huges(parker)
Snoddy-Kilkenny- Howson- Watt
Gradel-Becchio

Ser ingen grunn for å starte med Beckford. Han kan heller komme inn som en "joker" fra benk.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?