Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010  (Lest 181189 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #120 på: Mai 05, 2010, 17:39:18 »
Konfirmasjon meg nå både her og der!
Tenke seg til å legge konfirmasjonen til guttungen akkuart når vi spiller opprykksfinale. Idioti, mener jeg, men kjerringa er ikke enig.
Så hva gjør man? Jo man flagger standpunkt øyeblikkelig. Man sier at det er nå eller aldri og man lar det ikke være noen tvil for hva som kommer til å skje lørdag klokken 16.00.
Så dette skjer:
Gjestene kommer klokka 15.00. Vi har alt klart(skal feires hjemme) og koser oss en time. Klokkken 16.00 kommer tv på og Marching on Together skal fylle det lune hjem. Gjesten får ikke bare god mat, de får også en spennende kamp med verdens beste fotballag.
Dette var grei helt til tirsdag kveld. Da startet guttungen forhandlingene. Dette var tross alt hans dag og et eventuellt tap skulle ikke ødelegge noen ting.
Jeg sa at det ble en høvding til i posen hvis han ikke ytret et ord av misnøye til kjerringa. "Deal" var svaret og nå gleder vi oss til en konfirmasjon folk sent vil glemme.
Jeg kan bare si jeg gleder meg til den store dagen:-)
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sølvreven

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #121 på: Mai 05, 2010, 18:21:33 »
Konfirmasjon meg nå både her og der!
Tenke seg til å legge konfirmasjonen til guttungen akkuart når vi spiller opprykksfinale. Idioti, mener jeg, men kjerringa er ikke enig.
Så hva gjør man? Jo man flagger standpunkt øyeblikkelig. Man sier at det er nå eller aldri og man lar det ikke være noen tvil for hva som kommer til å skje lørdag klokken 16.00.
Så dette skjer:
Gjestene kommer klokka 15.00. Vi har alt klart(skal feires hjemme) og koser oss en time. Klokkken 16.00 kommer tv på og Marching on Together skal fylle det lune hjem. Gjesten får ikke bare god mat, de får også en spennende kamp med verdens beste fotballag.
Dette var grei helt til tirsdag kveld. Da startet guttungen forhandlingene. Dette var tross alt hans dag og et eventuellt tap skulle ikke ødelegge noen ting.
Jeg sa at det ble en høvding til i posen hvis han ikke ytret et ord av misnøye til kjerringa. "Deal" var svaret og nå gleder vi oss til en konfirmasjon folk sent vil glemme.
Jeg kan bare si jeg gleder meg til den store dagen:-)
Vel forhandlet  :D  MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

M

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #122 på: Mai 05, 2010, 18:22:03 »
Konfirmasjon meg nå både her og der!
Tenke seg til å legge konfirmasjonen til guttungen akkuart når vi spiller opprykksfinale. Idioti, mener jeg, men kjerringa er ikke enig.
Så hva gjør man? Jo man flagger standpunkt øyeblikkelig. Man sier at det er nå eller aldri og man lar det ikke være noen tvil for hva som kommer til å skje lørdag klokken 16.00.
Så dette skjer:
Gjestene kommer klokka 15.00. Vi har alt klart(skal feires hjemme) og koser oss en time. Klokkken 16.00 kommer tv på og Marching on Together skal fylle det lune hjem. Gjesten får ikke bare god mat, de får også en spennende kamp med verdens beste fotballag.
Dette var grei helt til tirsdag kveld. Da startet guttungen forhandlingene. Dette var tross alt hans dag og et eventuellt tap skulle ikke ødelegge noen ting.
Jeg sa at det ble en høvding til i posen hvis han ikke ytret et ord av misnøye til kjerringa. "Deal" var svaret og nå gleder vi oss til en konfirmasjon folk sent vil glemme.
Jeg kan bare si jeg gleder meg til den store dagen:-)
Vel forhandlet  :D  MOT

Måtte du bla opp noen lapper til ?
LEEDS LEEDS LEEDS

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #123 på: Mai 05, 2010, 19:37:46 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 
By Rob Stewart
Published: 3:35PM BST 05 May 2010


Words of warning: Ken Bates will issue life bans to fans who disrupt Leeds' last game of the season Photo: GETTY IMAGES

Bates issued the warning in an attempt to ensure there is no repeat of recent crowd trouble that followed Sheffield Wednesday’s Championship relegation showdown against Crystal Palace and Luton’s Conference promotion play-off against York City.

Leeds will clinch promotion to the Championship should they beat Bristol Rovers at Elland Road on Saturday but with so much at stake for the Yorkshire side emotions are bound to be running high – hence Bates’ threat to potential wrongdoers.

“There is a small minority of mindless morons who catch the headlines but we have to make it quite clear – the police and the security staff have clear instructions to catch anybody they can who is causing trouble,” Bates said.

“And of course I would remind them that our CCTV cameras will be in operation filming all events at the ground before, during and after the game.

“If anybody does anything to bring the club’s name into disrepute we will ban them for life and be very tough on all matters because hopefully it can be a very happy day.

“Whatever the result – and I am sure it will be a very positive result – let’s just remember Leeds’ name and reputation and respect it. Please enjoy the game, hopefully enjoy after the game but do not invade the pitch. The players will not be coming out if there is a pitch invasion.”

A capacity crowd will witness Leeds’ final game of the season but Bates is concerned that some Leeds fans in their desperation to witness a potentially momentous occasion have purchased tickets for seats among the visiting supporters.

Bates added: “The take-up of tickets has been phenomenal. We managed to get a few more tickets form Bristol Rovers because they did not completely take up their whole allocation by adjusting the segregations arrangements that are required by league rules.

“But we have a warning. We have heard of a few Leeds fans buying tickets from Bristol to get in the Bristol Rovers end. First of all it is unlawful. It is against the law on segregation.

“Secondly, it is a possible recipe for problems so let’s make it quite clear that any Leeds fans@ if he has a ticket for the Bristol Rovers end he will be apprehended at the game and thrown out.

“He will not be relocated elsewhere because there will be nowhere else for them to go and the police will be considering action against you because you have clearly broken the law and there is a possibility of you causing problems that we don’t want. So if you haven’t got a ticket please don’t come. There will be no tickets available.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #125 på: Mai 05, 2010, 20:11:59 »
I dag ble de siste billettene på taket til The Old Peacock solgt:




Det blir fullt hus med andre ord!

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #126 på: Mai 05, 2010, 22:13:32 »
http://www.teamtalk.com/league-one/6134572/Trollope-targeting-a-major-upset

Trollope targeting a major upset

Bristol Rovers manager Paul Trollope insists his charges are ready to give it their all to beat promotion-chasing Leeds United on Saturday.

The Whites will secure automatic promotion to the Coca-Cola Championship should they claim victory at Elland Road, but Trollope expects Rovers to rise to the occasion.

He told the Bristol Evening Post: "It's a fantastic final fixture for us and has brought a real buzz to the place at the prospect of playing in front of a full house at Elland Road.

"We are certainly going to need to perform to a good level and we will need to be motivated and prepared. We will be training as though we were preparing for a play-off final.

"We will go there as massive underdogs, but we don't mind that tag and we will be trying to cause an upset."
Marching on together

GeirO

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #127 på: Mai 05, 2010, 22:36:42 »
Er det bare meg som tror at vi taper 0-4 på lørdag (som Godset i dag, onsdag), og Millwall rykker direkte opp? Typisk Leeds "must win"-tap!


Men så vinner vi på Wembley om et par uker, og vips var vi oppe!
MOT

Mr. Leeds

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #128 på: Mai 05, 2010, 22:37:01 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 

- Der er jo Ken Bates meget godt i gang selv, med sine personangrep og tilhørende kostnader det bringer med seg. Samt et, om mulig, enda dårligere rykte for klubben.. Go Bates... Han ville hatt litt (mer) troverdighet om han selv opprådde ryddig i media i den type saker. Og hvem vet  - kanskje ble de sakskostnadene (ca £1,5 mill) betalt av Leeds?

- Dessuten hva med svar på et JA/NEI spørsmål: Er Leeds gjeldsfri - eller ikke? Og da ser vi bort fra det som påløper dersom opprykk til PL innen et visst årstall..

Noen som kan anbefale en god blodtrykksmedisin? Må være på plass innen lørdag!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

tobn på tur

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #129 på: Mai 05, 2010, 23:15:17 »
Drømte at Kisnorbo nikka inn 1-0 til oss rett før pause, bare synd han er skadet. Dessverre slutta drømmen der, med at jeg jubla så mye i drømmen at jeg våknet.

lojosang

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #130 på: Mai 06, 2010, 00:36:40 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 

- Der er jo Ken Bates meget godt i gang selv, med sine personangrep og tilhørende kostnader det bringer med seg. Samt et, om mulig, enda dårligere rykte for klubben.. Go Bates... Han ville hatt litt (mer) troverdighet om han selv opprådde ryddig i media i den type saker. Og hvem vet  - kanskje ble de sakskostnadene (ca £1,5 mill) betalt av Leeds?

- Dessuten hva med svar på et JA/NEI spørsmål: Er Leeds gjeldsfri - eller ikke? Og da ser vi bort fra det som påløper dersom opprykk til PL innen et visst årstall..

Noen som kan anbefale en god blodtrykksmedisin? Må være på plass innen lørdag!

Så det er negativt at man vil slå ned på baneinvasjon? Rimelig pussig verdensbilde. ???
- Leif Olav

trondt

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #131 på: Mai 06, 2010, 08:26:49 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 

- Der er jo Ken Bates meget godt i gang selv, med sine personangrep og tilhørende kostnader det bringer med seg. Samt et, om mulig, enda dårligere rykte for klubben.. Go Bates... Han ville hatt litt (mer) troverdighet om han selv opprådde ryddig i media i den type saker. Og hvem vet  - kanskje ble de sakskostnadene (ca £1,5 mill) betalt av Leeds?

- Dessuten hva med svar på et JA/NEI spørsmål: Er Leeds gjeldsfri - eller ikke? Og da ser vi bort fra det som påløper dersom opprykk til PL innen et visst årstall..

Noen som kan anbefale en god blodtrykksmedisin? Må være på plass innen lørdag!

Så det er negativt at man vil slå ned på baneinvasjon? Rimelig pussig verdensbilde. ???
Det er nok kombinasjonen av ordene Ken+Bates som utløser skylappene og sørger for at rullgardina går ned for enkelte her inne. De to ordene samlet er jo som helle bensin på bålet for folk med sitt eget verdensbilde.

jarle

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #132 på: Mai 06, 2010, 08:52:07 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 

- Der er jo Ken Bates meget godt i gang selv, med sine personangrep og tilhørende kostnader det bringer med seg. Samt et, om mulig, enda dårligere rykte for klubben.. Go Bates... Han ville hatt litt (mer) troverdighet om han selv opprådde ryddig i media i den type saker. Og hvem vet  - kanskje ble de sakskostnadene (ca £1,5 mill) betalt av Leeds?

- Dessuten hva med svar på et JA/NEI spørsmål: Er Leeds gjeldsfri - eller ikke? Og da ser vi bort fra det som påløper dersom opprykk til PL innen et visst årstall..

Noen som kan anbefale en god blodtrykksmedisin? Må være på plass innen lørdag!

Så det er negativt at man vil slå ned på baneinvasjon? Rimelig pussig verdensbilde. ???


Igjen så er du totalt blind og leser ikke mellom linjene...
Bates er jo ute å prøver å slå ned "opprøret"

“There is a small minority of mindless morons who catch the headlines but we have to make it quite clear – the police and the security staff have clear instructions to catch anybody they can who is causing trouble,” Bates said.

“And of course I would remind them that our CCTV cameras will be in operation filming all events at the ground before, during and after the game.

Han har da ikke gått ut med denne infoen før noen annen match eller før tenforken kom på banen.
Var vel pitch invation sist sessong uten at det fikk så mye å si for klubben.

nei går dette til helvete så riv ned hele ER... som vi gjorde i 75!  ;D


torivar

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #133 på: Mai 06, 2010, 08:55:18 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 

- Der er jo Ken Bates meget godt i gang selv, med sine personangrep og tilhørende kostnader det bringer med seg. Samt et, om mulig, enda dårligere rykte for klubben.. Go Bates... Han ville hatt litt (mer) troverdighet om han selv opprådde ryddig i media i den type saker. Og hvem vet  - kanskje ble de sakskostnadene (ca £1,5 mill) betalt av Leeds?

- Dessuten hva med svar på et JA/NEI spørsmål: Er Leeds gjeldsfri - eller ikke? Og da ser vi bort fra det som påløper dersom opprykk til PL innen et visst årstall..

Noen som kan anbefale en god blodtrykksmedisin? Må være på plass innen lørdag!

Så det er negativt at man vil slå ned på baneinvasjon? Rimelig pussig verdensbilde. ???
Det er nok kombinasjonen av ordene Ken+Bates som utløser skylappene og sørger for at rullgardina går ned for enkelte her inne. De to ordene samlet er jo som helle bensin på bålet for folk med sitt eget verdensbilde.

Helt riktig holdning av klubben. Dette har ingenting med tenforken eller batesout å gjøre. Her posisjonerer man seg alt man kan for å vise verden at vi er forberedt til kamp. Jeg tør ikke tenke meg konsekvensene for klubben om det blir pitchinvasion på Elland Road. Da tror jeg -15 blir for blåbær å regne. Vi er da Leeds

David Harle

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #134 på: Mai 06, 2010, 09:11:31 »
Som vi gjorde i 75. Hva er dette for noe vrøvl. For det første var det i Paris etter tapet mot Bayern. For det andre så var det en gjeng med pøbler som skadet Leeds sitt rykte på veldig lang sikt. For det tredje så fikk det store økonomiske konsekvenser for klubben. Synes du dette er konstruktivt?

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #135 på: Mai 06, 2010, 09:12:46 »
Ken Bates issues warning to would-be troublemakers ahead of Leeds D-Day
The Leeds United chairman, Ken Bates, has promised to “ban for life” any supporters who “brings the club into disrepute” this weekend when his team will seek to secure League One promotion.
 

- Der er jo Ken Bates meget godt i gang selv, med sine personangrep og tilhørende kostnader det bringer med seg. Samt et, om mulig, enda dårligere rykte for klubben.. Go Bates... Han ville hatt litt (mer) troverdighet om han selv opprådde ryddig i media i den type saker. Og hvem vet  - kanskje ble de sakskostnadene (ca £1,5 mill) betalt av Leeds?

- Dessuten hva med svar på et JA/NEI spørsmål: Er Leeds gjeldsfri - eller ikke? Og da ser vi bort fra det som påløper dersom opprykk til PL innen et visst årstall..

Noen som kan anbefale en god blodtrykksmedisin? Må være på plass innen lørdag!

Så det er negativt at man vil slå ned på baneinvasjon? Rimelig pussig verdensbilde. ???


Igjen så er du totalt blind og leser ikke mellom linjene...
Bates er jo ute å prøver å slå ned "opprøret"


“There is a small minority of mindless morons who catch the headlines but we have to make it quite clear – the police and the security staff have clear instructions to catch anybody they can who is causing trouble,” Bates said.

“And of course I would remind them that our CCTV cameras will be in operation filming all events at the ground before, during and after the game.

Han har da ikke gått ut med denne infoen før noen annen match eller før tenforken kom på banen.
Var vel pitch invation sist sessong uten at det fikk så mye å si for klubben.

nei går dette til helvete så riv ned hele ER... som vi gjorde i 75!
  ;D



Du er ikke bare naiv, men også temmelig historieløs i tillegg.  ;D  Banen "vi" rev ned i 1975 var Parc de Prince i Paris - IKKE ELLAND ROAD!

Close-Circuit-television har vært innstallert på Elland Road siden slutten av 90-talllet. Politiet (ikke Bates) har eget observasjonsrom der alle seksjoner av tribunene blir gransket. En hel sesong for noen få år siden var en side i programmet viet til dette i hver kamp. Det pågår også en kamp fra The Football League og klubbens ledelse for å få publikum til å sette seg på The Kop, men til ingen nytte. Der står de som de alltid har gjort.  :)

Vi som har vært på sesongavslutninger før vet at fansen på Elland Road oppfører seg eksemplarisk i de fleste tilfeller. MEN kampen mot QPR for et par år siden, da vi rykket ned til L1, førte til storming av banen og mye trøbbel for klubben. Ingen ønsker et fokus mot noen ganske få tullinger som vil ødelegge dagen!
Alle klubber vil ha bukt med dette og bl.a. Carlisle som fortsatt strever med å få oversikt over situasjonen etter kampen mot Leeds i JPT.

Utspillet fra formannen er bare en forsikring til vanlige folk på tribunen, sånne som meg (som er på Elland Road) og ikke deg (som er i eksil i Monaco  :D ) at vi er trygge og at spillerne etter endt match kommer ut å takker publikum for kampen.

Alle ønsker å få bukt med trøbbelmakere.

Når det gjelder TENFORKEN, så skal det deles ut 40.000 flyers på stadion denne dagen. (Dette er IKKE en minoritet, men folk som er  genuint interessert i klubben i sitt hjerte.) Der vil jeg bidra, men.....hvor er du?   ::)


 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #136 på: Mai 06, 2010, 09:42:38 »
MEN kampen mot QPR for et par år siden, da vi rykket ned til L1, førte til storming av banen og mye trøbbel for klubben.

Mange innlegg har tolket denne advarselen fra Bates helt rett. Har ingenting med TFK å gjøre, og jeg har ingenting å tilføye, bortsett fra en lite flisespikker-detalj til promo:

Var det ikke mot Ipswich vi spilte den kampen som ble avgjørende, og publikum stormet banen? QPR.... ???

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #137 på: Mai 06, 2010, 10:34:34 »
MEN kampen mot QPR for et par år siden, da vi rykket ned til L1, førte til storming av banen og mye trøbbel for klubben.

Mange innlegg har tolket denne advarselen fra Bates helt rett. Har ingenting med TFK å gjøre, og jeg har ingenting å tilføye, bortsett fra en lite flisespikker-detalj til promo:

Var det ikke mot Ipswich vi spilte den kampen som ble avgjørende, og publikum stormet banen? QPR.... ???

Takk og takk!  ;D  Flott at vi er presise og IKKE kommer med udokumenterte utsagn som BARE sitter i eget hode, men som er tuftet på FAKTA!  :D


Forøvrig..... Denne blir brukt altfor sjelden. Kanskje fordi alle tråder har et lite element av den:

Del I: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,4064.0.html

Del II: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,9622.0.html

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #138 på: Mai 06, 2010, 10:40:23 »
Det er vel standard prosedyre å advare mot pitchinvasion i siste heimekamp, da det har vert ein "tradisjon" for den type aktivitet (ikkje kun på ER).
Så eg er ganske trygg på at om ein går tilbake i historien vil ein finne denne form for advarsler/forhåndsregler fra klubben ganske normalt.

Har overhodet ikkje noko med TFK å gjere.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #139 på: Mai 06, 2010, 10:54:09 »
Only one thing on Leeds players’ minds
9:00am Thursday 6th May 2010

By John Wray



Simon Grayson kept the Leeds players away from the club’s annual golf day this week, not wanting them to have to answer endless questions and listen to constant talk about the importance of Saturday’s promotion showdown with Bristol Rovers.

But he acknowledged that there would be only one thing on everyone’s mind at the moment: “You are thinking about things all the time and you never get away from the fact that you are playing at the weekend,” he said.

“The players looked very sharp on Monday and Tuesday, had Wednesday off and today we’ll be making sure we are ready to go for a big game.”

Having missed the chance to clinch promotion when they lost at Charlton last weekend, Leeds know they need a win in the Elland Road sell-out to be sure of avoiding the play-off lottery.

The good news for Leeds is that in their seven previous league visits to Elland Road, Rovers have never won. The not so good news is that they have managed to draw four times – and a draw could let Millwall or Swindon snatch that second place and consign Leeds to the play-offs.

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/8148809.Only_one_thing_on_Leeds_players____minds/?ref=rss
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #140 på: Mai 06, 2010, 10:56:15 »
Leeds set for bumper attendance
3:31pm Wednesday 5th May 2010

By John Wray »

Leeds United have sold all their tickets for Saturday’s final League One match of the season against Bristol Rovers at Elland Road.

The East Stand Upper section will be open for a game Leeds United’s Simon Grayson must win to make sure of automatic promotion.

United’s biggest home crowd so far this season was 38,168 for the Carling Cup third round tie against Liverpool on September 22, even though the game was televised live on Sky.

Elland Road’s highest crowd for a League One game this season was 36,723 for the West Yorkshire derby against Huddersfield Town on December 5.

Other home league matches to attract gates over 30,000 were against Charlton on October 3 (31,838) and Hartlepool on Boxing Day (30,191).

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #141 på: Mai 06, 2010, 11:09:09 »
Tilskuer snitt i League One:

Norwich            24.736         High: 25.506   Low: 23.041
Leeds United     24.207       High: 36.723   Low: 17.635
Southampton    20.786
Charlton           17.407
Huddersfield      14.608
Millwall             10.550
MK Dons           10.289
Swindon             8.389


Med 14.000 mer enn snittet på siste hjemmekamp så klarer vi kanskje å matche Norwich sitt snitt!
Ved å leke litt med tallene så kan Norwich ha opp til 25.500, hvis vi trekker over 38.000 i siste kamp. DA HAVNER VI FORAN!  ;D


Legger vi til cupkampene mot L'pool og Spurs så trekker det opp. Men da må vi vel ha med JPT også?
« Siste redigering: Mai 06, 2010, 16:43:57 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #142 på: Mai 06, 2010, 11:37:39 »
Tilskuer snitt i League One:

Norwich            24.736         High: 25.506   Low: 24.763
Leeds United     24.207       High: 36.723   Low: 17.635
Southampton    20.786
Charlton           17.407
Huddersfield      14.608
Millwall             10.550
MK Dons           10.289
Swindon             8.389


Med 14.000 mer enn snittet på siste hjemmekamp så klarer vi kanskje å matche Norwich sitt snitt!
Ved å leke litt med tallene så kan Norwich ha opp til 25.500, hvis vi trekker over 38.000 i siste kamp. DA HAVNER VI FORAN!  ;D


Legger vi til cupkampene mot L'pool og Spurs så trekker det opp. Men da må vi vel ha med JPT også?
imponert av de lojale Norwich-tilhengerne. Trass i en tung start har fansen støttet de hele veien,  nesten ingen variasjon i tallene..

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #143 på: Mai 06, 2010, 12:24:15 »
Jeg ønsker å helle litt kaldt vann i blodet.

"Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt" Jeg er engstelig at alle tar seier i denne kampen på forskudd. Og nå ber liksågodt Leeds på hjemmesiden om ikke å invadere banen etter kampen om seier.

Vi har IKKE vunnet en eneste MUST WIN kamp på mange år. Laget svikter alltid når det gjelder som mest, hvorfor skulle Lørdag være noe annerledes.

Alle sier at Bristol R ikke har noe å spille for, vel det kan slå ut to veger,

1 at de ikke er motivert
2 eller at de slår seg løs uten noe som helst press og vil vise seg fram (slik vi gjorde på Old Trafford).

Kampen er eneste kamp i England på Lørdag, fulle tribuner, TV sendt etc. Altså en praktfull arena og vise seg fram for Bristol spillerne. I motsetning til oss som har vært på grensen til nervevrak under press.

Jeg gruer meg til Lørdag............., men håper på det beste

Jeg har vel en innstilling som sier at seier er det eneste som gjelder. Vi har ikke tapt før kampen har spilt. Dette har noe med selvoppfyllende profetier å gjøre. Vi har hatt bøttevis med managere som sier at ballen ikke spratt vår vei. Jeg mener at man er "sin egen lykke smed". Alle 11 på banen som kjemper for Leeds sin sak kan påvirke dette til vår fordel.
Som du sikkert har sett så er det flest geleformede, nervøse, halvgamle folk med hjerteklapp her inne.  ;) Da hjelper det på å gi folk litt troen på opprykk igjen.

Det har vært hentet frem gang på gang at vi stadig feiler i "finalelignende" kamper. DETTE er ingen finale. Dette er en avsluttende ligakamp, og det er i ligaen vi har prestert!

Grunner til suksess:

* Leeds United har det beste laget spillermessig!
* Vi har suverent overlegen målforskjell.
* Vi har gode offensive spillere.
* Vi har publikum MED oss. Neppe noen piping i løpet av kampen.
* Vi har muligheten til å avgjøre opprykk selv.
* Vi har meget en bra hjemmestatistikk.
* VI ER LEEDS UNITED!  :)

---

* Rovers har sluppet inn flest mål av lagene som beholder plassen i L1.
* Meget svakt forsvar i mange kamper på rad.
* De har tapt borte med Norwich, Charlton og Millwall.
* De har tre strake bortetap pr d.d.
* De har kun fått ett poeng på de siste 5 kampene.
* 14 tap på 22 bortekamper er ikke bra.
* Ingenting å spiller for pr d.d. Hvorfor skulle de plutselig slå til nå?


Bristol Rovers har gitt bort flest straffer i divisjonen: Hele 10 stykker! Litt klumsete kanskje! 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #144 på: Mai 06, 2010, 12:50:29 »
Tilskuer snitt i League One:

Norwich            24.736         High: 25.506   Low: 24.763
Leeds United     24.207       High: 36.723   Low: 17.635
Southampton    20.786
Charlton           17.407
Huddersfield      14.608
Millwall             10.550
MK Dons           10.289
Swindon             8.389


Med 14.000 mer enn snittet på siste hjemmekamp så klarer vi kanskje å matche Norwich sitt snitt!
Ved å leke litt med tallene så kan Norwich ha opp til 25.500, hvis vi trekker over 38.000 i siste kamp. DA HAVNER VI FORAN!  ;D


Legger vi til cupkampene mot L'pool og Spurs så trekker det opp. Men da må vi vel ha med JPT også?

E jo direkte pinlig hvis vi ikkje vinne tilskuerstatistikken engang 8)

Evig Pint

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #145 på: Mai 06, 2010, 13:47:03 »
Den store variasjonen i tilskuertallet til Leeds må jo settes på kontoen for ekstremt dyre billettpriser.. Nå vet ikke jeg hva Norwich tar for sine billetter, men regner med vi hadde slått dem ganske solid hadde vi hatt like priser.
Marching on together

auren

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #146 på: Mai 06, 2010, 13:59:24 »
Da er det akkurat 50 timer igjen til avspark! Noen som har negler igjen?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #147 på: Mai 06, 2010, 14:02:01 »
Ingen negler verken på finger el tær. Får kjøpe løse negler  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

anders

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #148 på: Mai 06, 2010, 14:11:56 »
Den store variasjonen i tilskuertallet til Leeds må jo settes på kontoen for ekstremt dyre billettpriser.. Nå vet ikke jeg hva Norwich tar for sine billetter, men regner med vi hadde slått dem ganske solid hadde vi hatt like priser.

helt enig. Vi har dyrere billetter enn flere PL klubber. Lønningsnivået er også helt annerledes i UK og arbeidsløsheten høy. En i klassen min (jeg går på University of Leeds) søkte i 3 måneder på mange jobber før han til slutt fikk deltidsjobb på et hotell, lønn: £ 7 i timen. Han er 30 år og har mye arbeidserfaring. For arbeidsløse eller arbeidere med lønnninger på £ 15000-17000 i året er £ 25-30 for billetten mye penger. Skal en ha med ungene, kjøpe program, noe i kiosken eller i supporterbutikken blir det fort dyrt.
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #149 på: Mai 06, 2010, 15:03:53 »
Den store variasjonen i tilskuertallet til Leeds må jo settes på kontoen for ekstremt dyre billettpriser.. Nå vet ikke jeg hva Norwich tar for sine billetter, men regner med vi hadde slått dem ganske solid hadde vi hatt like priser.

helt enig. Vi har dyrere billetter enn flere PL klubber. Lønningsnivået er også helt annerledes i UK og arbeidsløsheten høy. En i klassen min (jeg går på University of Leeds) søkte i 3 måneder på mange jobber før han til slutt fikk deltidsjobb på et hotell, lønn: £ 7 i timen. Han er 30 år og har mye arbeidserfaring. For arbeidsløse eller arbeidere med lønnninger på £ 15000-17000 i året er £ 25-30 for billetten mye penger. Skal en ha med ungene, kjøpe program, noe i kiosken eller i supporterbutikken blir det fort dyrt.

Prisnivå i League One vs CCC vs premier League:
A= High profile matches
B= Medium rated matches
C= Not rated matches

Leeds United
West & East Stand      A £ 32    B £ 30    C £ 24
North og South Stand  A £ 27    B £ 22    C £ 16


Norwich City
Langsidene                A £ 34    B £ 30    C £ 24

Charlton Athletic
Overalt                     A £ 25    B £ 22    C £ 17

Nottinghem Forest
Langsidene                A £ 27    B 3 23

Leicester City
Langsidene                A £ 25   

Bolton
Langsidene                A £ 35    B £ 31    C £ 28 

West Ham United
Overalt                     A £ 45

Chelsea
Langsidene                A £ 60    B £ 55


Så veldig dyret er det vel ikke å se fotball på Elland Road!  :)


Hva koster det i Tippeligaen?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973