Skrevet av Emne: LEEDS UNITED-BRISTOL R streames LIVE og dermed også på Viasat Fotball?  (Lest 14899 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

OPPRYKK2010

Nok en gang er Leeds United hovedkamp i BBC s Football League Show lørdag
kveld og dermed bir det lagt ut stream på bl.a Bet 365 og kanskje kommer Viasat Fotball
etter med Live tv sending i tillegg ;D

olsen leeds

  • Gjest
Morsomt med enda en TV kamp ! ;D

men ække så sikker på om tør å se den..
« Siste redigering: Mai 02, 2010, 11:43:46 av olsen leeds »

Yeboah

Krysser fingrene for at denne blir tv-sendt :D

Ser allerede for meg herlige scener på fotballpuben!!! (men vi pleier jo å drite oss ut når det gjelder...)

MOT!

Leif Egil

Det var som bare.... Skal i selskap med ungene.... Her må det mekles hardt de neste dagene. Går ikke an å være i 2-årsdag når opprykket feires på fotballpuben... :o
 

Hobben

Denne SKAL jeg se :)! Ingen konf neste helg :D!!
Rogaland Whites

DaGa

Genialt! Noen som vet om noen pub på Gardemoen som har Viasat Fotball? O'Learys? Sitter der under kampen, så hadde vært artig å fått den med seg.
We all LOVE LEEDS!

Trond90

Fantastisk! Dette hadde vært konge! Håper Viasat fotball viser den :-)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

B-m

vet ikkje om eg tørr å se den!  :-X
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

raggen

Har holdt meg borte fra Fotumet ei god stund for og fordøye skuffelsen etter jul. Men nå er jeg tilbake og håper og tror på seier på Lørdag og at vi kan se frem til en sesong i Championship.
Uansett skal jeg være klar med drakt til meg,kjerringa og jentungen og ei kald øl og champagnen som har ligget i alt for mange år uten å sprettes SKAL sprettes på Lørdag uansett.

Vinner vi ikke på Lørdag så fortjener vi Faen ikke å rykke opp heller!!!!!!!!



Så kjære Leeds Venner,Førstkommende Lørdag skriver vi igjen Historie(denne gang Positiv)



Kamp tips: 3-1 (Gradel,Becks,Becchio)




MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

SuperLeeds!

Enig, klarer vi ikke dette - fortjener vi ikke bedre. Det som slår meg er hvor ofte nervene svikter for våre gutter. Alt for ofte har Leeds United misset "at the final hurdle". Måtte det gå veien nå. :'(

Bjorn

WHAT??!? Hvorfor fortjener vi ikke å rykke opp om vi ikke vinner på lørdag ??? Vi har da gjort nok til å fortjene opprykksplass like mye som Millwall, Swindon Charlton og Huddersfield!
Bare fordi vi har formdupp på feil sted, har vi da mer/like mye poeng som de andre?
Neidu... Om det blir playoff semi og finale og vi ennå ikke klarer det, ja DA kan jeg kanskje si vi ikke fortjener det. Som sikkert mange har nevnt før her, er vi langt fra å være et PL lag om ikke heller et Championship lag for øyeblikket. Vi har ikke noe mer krav på opprykket enn lagene rundt oss bare fordi vi er LEEDS UNITED!

Men hele den regla over kan bare glemmes for neste helg rykker vi rett opp!!  ;D
MOT!
Marching On! 4276

OPPRYKK2010

Ser i sendeskjema til svenske TV4 Sport at de sender fra League 1 lørdag kl 1600 noe som
betyr Leeds-Bristol R I HVERTFALL live på den kanalen(da Leeds kampen er hovedkamp
i FL show på BBC  lørdag kveld.Mener Fotballpuben har denne kanalen;)

Svend Anders

Viasat venter å få svar imorgen om de kan sende kampen.

Poster når jeg vet mer.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Ser i sendeskjema til svenske TV4 Sport at de sender fra League 1 lørdag kl 1600 noe som
betyr Leeds-Bristol R I HVERTFALL live på den kanalen(da Leeds kampen er hovedkamp
i FL show på BBC  lørdag kveld.Mener Fotballpuben har denne kanalen;)

Nei, Fotikken har ikke den kanalen men det er flere og flere ting som tyder på at Viasat Fotball kommer til å sende kampen. Tenker det blir bekreftet onsdag eller torsdag å viasat sine sider!

martind

Da er det bekreftet!!! Herlig for alle oss som ikke skal over!!! Oppfordrer alle til å møte opp på din lokale pub for å se kampen!

meg selv og flere stiller på Goggen i Drammen for å følge opprykkskampen!!! Bli med!
MOT!! We are Leeds!

Sleivind

Kampen blir altså sendt på Viasat Fotball, dette i følge http://www.leedsunited.no/opprykksfesten-pa-tv/

Ikke har Viasat oppdatert tv-guiden sin enda, men jeg stoler på LUSCOS  8)

Hobben

Da jeg skulle hjelpe min far med og koble opp pc til tv med Viasatondemab (noe sånt) så var det ikke mulig og finne kampen, heller ikke mot Millwall.

Det gikk i cupkampene mot Man.U og Totttenham..?

Noen som har en forklaring til dette?
Rogaland Whites

sviper

Da jeg skulle hjelpe min far med og koble opp pc til tv med Viasatondemab (noe sånt) så var det ikke mulig og finne kampen, heller ikke mot Millwall.

Det gikk i cupkampene mot Man.U og Totttenham..?

Noen som har en forklaring til dette?

fikk du den inn på PC,så prøv å trykke ctrl fn og f4 samtidig
LIFE IS LEEDS

Hobben

Da jeg skulle hjelpe min far med og koble opp pc til tv med Viasatondemab (noe sånt) så var det ikke mulig og finne kampen, heller ikke mot Millwall.

Det gikk i cupkampene mot Man.U og Totttenham..?

Noen som har en forklaring til dette?

fikk du den inn på PC,så prøv å trykke ctrl fn og f4 samtidig

Vi kan gå inn der og kjøpe kampen for 49,-, men det kom ikke fram at kampen viste på ViasatONDEMAB... alle kamper du kan se på Viasat fotball skal også kunne gå ann og kjøpe der for 49,-trodde jeg hvertfall.
Rogaland Whites

Nilz

Da jeg skulle hjelpe min far med og koble opp pc til tv med Viasatondemab (noe sånt) så var det ikke mulig og finne kampen, heller ikke mot Millwall.

Det gikk i cupkampene mot Man.U og Totttenham..?

Noen som har en forklaring til dette?

fikk du den inn på PC,så prøv å trykke ctrl fn og f4 samtidig

Vi kan gå inn der og kjøpe kampen for 49,-, men det kom ikke fram at kampen viste på ViasatONDEMAB... alle kamper du kan se på Viasat fotball skal også kunne gå ann og kjøpe der for 49,-trodde jeg hvertfall.

Den er direkte på Viasat Fotball, men ikke på Viasat Demand :(
Hadde også håpet å få sett den i kjellerstua med en gjeng Leedsfans, men har ikke tillgang til Viasat Fotball
....in my own time.

Hobben

Da jeg skulle hjelpe min far med og koble opp pc til tv med Viasatondemab (noe sånt) så var det ikke mulig og finne kampen, heller ikke mot Millwall.

Det gikk i cupkampene mot Man.U og Totttenham..?

Noen som har en forklaring til dette?



fikk du den inn på PC,så prøv å trykke ctrl fn og f4 samtidig

Vi kan gå inn der og kjøpe kampen for 49,-, men det kom ikke fram at kampen viste på ViasatONDEMAB... alle kamper du kan se på Viasat fotball skal også kunne gå ann og kjøpe der for 49,-trodde jeg hvertfall.

Den er direkte på Viasat Fotball, men ikke på Viasat Demand :(
Hadde også håpet å få sett den i kjellerstua med en gjeng Leedsfans, men har ikke tillgang til Viasat Fotball

Hehe, jeg bestilte Viasat Fotball idag, denne kampen skal sjåast ! beholder nok kanalen til VM også :P
Rogaland Whites

Pleinar

Denne kampen tør jeg rett og slett ikke å se.

Jeg skal dra på fjellet med bikkja eller noe. Holdt på å få infarkt forrige kamp, så jeg skal ikke utsette meg for enda en slik påkjenning.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Tom S

Denne kampen tør eg rett og slett ikkje å ikkje sjå.
COME ON LEEDS !!

Leppan

Vil ikke kampen bli vist gjennom viasatondemand som vanlig?
Glory years will come again!

Evig Pint

Denne kampen tør eg rett og slett ikkje å ikkje sjå.

Samme her....

Men jeg må jo se den ::) Dagsfudla før kampstart er et must ihvertfall, se om det hjelper på nervene..
Marching on together

Hobben

Vil ikke kampen bli vist gjennom viasatondemand som vanlig?

Nei. Har ikke vist verken Millwall eller Charlton kampen, så tviler på det.
Rogaland Whites

Leppan

Vil ikke kampen bli vist gjennom viasatondemand som vanlig?

Nei. Har ikke vist verken Millwall eller Charlton kampen, så tviler på det.

Kan være det samme nå, har bestilt Viasat pakka :)
Glory years will come again!

B-m

Er i tvil om jeg tør å se denne. Sånn seriøst, har faen ikke nerver til dette.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Er i tvil om jeg tør å se denne. Sånn seriøst, har faen ikke nerver til dette.
Huff. Må man, så må man... du er jo bare en liten pjokk i forhold til alle de eldgamle gamlingene her inne. Tenk på alle pacemakerne som må jobbe hardt denne lørdagen. Det er alltid noen som har det verre, Bjønna.

Dette MÃ… bare gå bra.::)

asLeeds

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?
DALHEIM WHITES