Skrevet av Emne: LEEDS UNITED-BRISTOL R streames LIVE og dermed også på Viasat Fotball?  (Lest 14805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

tikk takk ....nærmer seg helg  ;D

Og for en helg folkens!!!!! MOT

asLeeds

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?
DALHEIM WHITES

Pei

Vil ikke kampen bli vist gjennom viasatondemand som vanlig?

Har vært i kontakt med Viasat pr. mail, og fikk som svar at de ikke har rettigheter/lisens til å sende kampen på ViasatOnDemand  :-\
Vil samtidig vise til forum "Lokale avdelinger" hvor man får god oversikt over man kan treffe likesinnede og se kampen live ;D
 

auren

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?

Den vises på bet365.com... Bare å registrere seg så får du sett den. Koster ingenting å registerere seg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?

Den vises på bet365.com... Bare å registrere seg så får du sett den. Koster ingenting å registerere seg.

auren

Takk auren!.tragisk å være i Danmark....
DALHEIM WHITES

CEN78

Angående at kampen vises på bet365.com; noen som vet om det er mulig å få større bilde fra overføringen på nevnte nettsted?

Er så forbanna heldig å være på jobb lørdag ettermiddag/ kveld.....

auren

Angående at kampen vises på bet365.com; noen som vet om det er mulig å få større bilde fra overføringen på nevnte nettsted?

Er så forbanna heldig å være på jobb lørdag ettermiddag/ kveld.....

Mener at det skulle bli litt større ved å sette skjermoppløsningen på det minste, altså 800x600.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?

Beklager at jeg sier dette, men har du vært på forumet i det hele tatt i år? Vet folk ikke ennå at betting selskap streamer kampene?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Er i tvil om jeg tør å se denne. Sånn seriøst, har faen ikke nerver til dette.
Huff. Må man, så må man... du er jo bare en liten pjokk i forhold til alle de eldgamle gamlingene her inne. Tenk på alle pacemakerne som må jobbe hardt denne lørdagen. Det er alltid noen som har det verre, Bjønna.

Dette MÃ… bare gå bra.::)

haha!

I ren nysgjerrighet..... er det noen her inne som har pacemaker eller problem med hjertet?


Hva gjør dere i morgen?

Kall meg frekk eller uvitende, men er genuint interessert i svaret..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

  • Gjest
Er i tvil om jeg tør å se denne. Sånn seriøst, har faen ikke nerver til dette.
Huff. Må man, så må man... du er jo bare en liten pjokk i forhold til alle de eldgamle gamlingene her inne. Tenk på alle pacemakerne som må jobbe hardt denne lørdagen. Det er alltid noen som har det verre, Bjønna.

Dette MÃ… bare gå bra.::)

haha!

I ren nysgjerrighet..... er det noen her inne som har pacemaker eller problem med hjertet?


Hva gjør dere i morgen?

Kall meg frekk eller uvitende, men er genuint interessert i svaret..

Vår sportslige nedtur startet vinteren/våren 2002. I april samme år pådro jeg meg et hjerteinfarkt. Jeg hadde tidligere aldri vært rammet av noen form for alvorlig sykdom, men plutselig – pang! - der lå jeg. Nå skal ikke jeg påstå at Leeds United's resultater var årsaken til min helsesmell, men å holde med Leeds har jo heller aldri vært noen optimal hjertemedisin, for å si det forsiktig...

Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Kloke mennesker sier at det er svært viktig å utvikle evnen til å leve med lidelse. Og er man en dedikert fotballsupporter, så er det ikke til å unngå at man vil oppleve mye mental lidelse. Og ærlig talt, hvilken klubb kunne gitt oss mer trening i å mestre den type lidelse enn Leeds United!!  ;)

Jon R

Er i tvil om jeg tør å se denne. Sånn seriøst, har faen ikke nerver til dette.
Huff. Må man, så må man... du er jo bare en liten pjokk i forhold til alle de eldgamle gamlingene her inne. Tenk på alle pacemakerne som må jobbe hardt denne lørdagen. Det er alltid noen som har det verre, Bjønna.

Dette MÃ… bare gå bra.::)

haha!

I ren nysgjerrighet..... er det noen her inne som har pacemaker eller problem med hjertet?


Hva gjør dere i morgen?

Kall meg frekk eller uvitende, men er genuint interessert i svaret..

Vår sportslige nedtur startet vinteren/våren 2002. I april samme år pådro jeg meg et hjerteinfarkt. Jeg hadde tidligere aldri vært rammet av noen form for alvorlig sykdom, men plutselig – pang! - der lå jeg. Nå skal ikke jeg påstå at Leeds United's resultater var årsaken til min helsesmell, men å holde med Leeds har jo heller aldri vært noen optimal hjertemedisin, for å si det forsiktig...

Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Kloke mennesker sier at det er svært viktig å utvikle evnen til å leve med lidelse. Og er man en dedikert fotballsupporter, så er det ikke til å unngå at man vil oppleve mye mental lidelse. Og ærlig talt, hvilken klubb kunne gitt oss mer trening i å mestre den type lidelse enn Leeds United!!  ;)

Det er ikke uten grunn at verbet "å lide" bøyes: å lide - lider -led- lids - har lidt.  ::) ;D :-\
Jon R.

veteranen

  • Gjest

Det er ikke uten grunn at verbet "å lide" bøyes: å lide - lider -led- lids - har lidt.  ::) ;D :-\

Godt poeng!  ;D

The Magnificents

nokon som veit om kampen vises i stavanger på ein pub? må ut å sjå den ... vert kjedeleg å streama åleina :P MOT!!!
Leeds Leeds Leeds!!

lojosang

Intervalltrening skal være godt for hjertepasienter. Hardere intervalltrening enn å være Leedsfan skal man lete pokker så lenge etter!
- Leif Olav

sindre12

Må man legge inn et innskudd for å se kampen ? på 365? :) Ingen plasser jeg kan kjøpe kampen ? :)
Beckford 4 England!

B-m

Må man legge inn et innskudd for å se kampen ? på 365? :) Ingen plasser jeg kan kjøpe kampen ? :)

nei, det trenger du ikke.


Hvorfor er du ikke lagt deg? Siden du er 12 år?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

asLeeds

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?

Beklager at jeg sier dette, men har du vært på forumet i det hele tatt i år? Vet folk ikke ennå at betting selskap streamer kampene?

nei første gang på forum..
faen du e sjuk,ka e problemet ditt?vist folk spør etter hjelp te å kunne finne kampen så e vell det ok?
DUST!!
DALHEIM WHITES

asLeeds

Må man legge inn et innskudd for å se kampen ? på 365? :) Ingen plasser jeg kan kjøpe kampen ? :)

nei, det trenger du ikke.


Hvorfor er du ikke lagt deg? Siden du er 12 år?

DUST,la folk vær ifred!!!!
DALHEIM WHITES

Hobben

Vil ikke kampen bli vist gjennom viasatondemand som vanlig?

Nei. Har ikke vist verken Millwall eller Charlton kampen, så tviler på det.

Kan være det samme nå, har bestilt Viasat pakka :)

Gjorde det samme :) Gleder meg til kampen !!
Rogaland Whites

Hobben

nokon som veit om kampen vises i stavanger på ein pub? må ut å sjå den ... vert kjedeleg å streama åleina :P MOT!!!

Champs vise den ! det samme gjør nok sportsbaren.
Rogaland Whites

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Juuhu! Streames ikke kampen andre steder enn bet365? Jeg klarte ikke få større skjerm der forrige gang, og det er litt nedtur å se på en skjem 4 * 4 cm ;p
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Dennis

Juuhu! Streames ikke kampen andre steder enn bet365? Jeg klarte ikke få større skjerm der forrige gang, og det er litt nedtur å se på en skjem 4 * 4 cm ;p

Du har enkle, men ustabile www.atdhe.net ellers har du:

http://www.myp2p.eu/competition.php?&competitionid=&part=sports&discipline=football&allowedDays=7&p=2

men in the name of all that is holy, installer SopCast, TvAnts og/eller Veetle i god tid, ellers kommer hjerteproblemene fort!
Marching on together!

B-m

Juuhu! Streames ikke kampen andre steder enn bet365? Jeg klarte ikke få større skjerm der forrige gang, og det er litt nedtur å se på en skjem 4 * 4 cm ;p

Skru ned oppløsningen på skrivebordet til 800*600(skjerminnstilnger), så blir bildet større.

Bet365 har den desidert beste kvaliteten (selv om bildet er lite) på streams btw.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?

Beklager at jeg sier dette, men har du vært på forumet i det hele tatt i år? Vet folk ikke ennå at betting selskap streamer kampene?

nei første gang på forum..
faen du e sjuk,ka e problemet ditt?vist folk spør etter hjelp te å kunne finne kampen så e vell det ok?
DUST!!

Nei, jeg har sett deg spørre før, og det er du som spør om kampen blir tv-sendt hver en eneste helg. Du er tydeligvis ikke helt med i verden.
Slapp av, vi er alle nervøse og spente, og amper  ;D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sindre12

Må man legge inn et innskudd for å se kampen ? på 365? :) Ingen plasser jeg kan kjøpe kampen ? :)

nei, det trenger du ikke.


Hvorfor er du ikke lagt deg? Siden du er 12 år?

Hvem sa jeg er 12 år? hahha Forbanna idiot! :D
Beckford 4 England!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
B-m, relax!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

asLeeds

....................nei ingen mulighet for å få sett kampen på tv..
stream folkens?

Help anyone?

Beklager at jeg sier dette, men har du vært på forumet i det hele tatt i år? Vet folk ikke ennå at betting selskap streamer kampene?

nei første gang på forum..
faen du e sjuk,ka e problemet ditt?vist folk spør etter hjelp te å kunne finne kampen så e vell det ok?
DUST!!

Nei, jeg har sett deg spørre før, og det er du som spør om kampen blir tv-sendt hver en eneste helg. Du er tydeligvis ikke helt med i verden.
Slapp av, vi er alle nervøse og spente, og amper  ;D

dust.........
DALHEIM WHITES

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Jeg har forresten sopcast! Noen linker??
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

B-m

Må man legge inn et innskudd for å se kampen ? på 365? :) Ingen plasser jeg kan kjøpe kampen ? :)

nei, det trenger du ikke.


Hvorfor er du ikke lagt deg? Siden du er 12 år?



Hvem sa jeg er 12 år? hahha Forbanna idiot! :D

Jeg vet ikke, Sindre12?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Jeg har forresten sopcast! Noen linker??

registrer deg på bet365, fort!! koster ingenting.. tror ikke sopcast har linker
---------------------------
who killed Trondheimwhite?