avstemning

Hva gjør du lørdag kveld hvis vi rykker opp?

Feirer med øl
22 (28.9%)
Feirer med champagne
6 (7.9%)
Går ut på byen
4 (5.3%)
Koser med kona/kjæresten
7 (9.2%)
Alt sammen
37 (48.7%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: Mai 09, 2010, 14:18:23

Skrevet av Emne: Hvis opprykk....??  (Lest 3614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Hvis opprykk....??
« på: Mai 03, 2010, 14:18:23 »
La oss bare tenke oss at dette går bra da dere.....må være lov det vel?? Jeg har saumfart hue, hjerte, drømmer, fantasier, tradisjon, historie og alt det er mulig å gjøre og klommet frem til at dette må og skal vi greie!!!!!!!!!!!! MOT!!!!!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #1 på: Mai 03, 2010, 14:34:39 »
Ingen av delene siden eg uansett er i bryllup i Oslo:/

B_Ød

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #2 på: Mai 03, 2010, 14:39:51 »
feirer to dager til ende i Leeds sammen med maverick whites gutter  ;D
Ups & Ups!!

kjetfo

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #3 på: Mai 03, 2010, 15:14:22 »
Blir nok litt feiring da ja, må vel klare dette vant 4-0 mit bristol i oktober. Vinner vel 2,3-0 hjemme til helgen og opprykket er klart. Go go leeds  :)

B-m

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #4 på: Mai 03, 2010, 15:17:33 »
Hvis vi rykker opp: Blir jeg først og fremst veldig glad, og tror det kommer til å komme noen gledestårer.
Deretter vil jeg drikke mer pils og forhåpentligvis møte Bite yer legs og andre leedsfans på byen i Tromsø. =)

Hvis vi ikke rykker opp: Blir jeg først og fremst veldig sur, og tror det kommer til å komme noen tårer.
Deretter vil jeg drikke mer pils og forhåpentligvis møte Bite yer legs og andre leedsfans på byen i Tromsø.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #5 på: Mai 03, 2010, 15:39:08 »
Nada. Feiring blir det, men det blir uten alkohol. Antar at jeg kommer til å sprade rundt i Leeds-tøy i hvertfall, så får jeg ta feiringen etterhvert.

FredRaw

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #6 på: Mai 03, 2010, 15:54:15 »
Ingen som bare mener at det er verdt å kose med kona/kjæresten hvertfall.. hahaha!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Stephenjazz

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #7 på: Mai 03, 2010, 16:07:53 »
Blir det opprykk skal jeg være den med mest partyfaktor på hele landstreffet i Stavanger
Det blir aldri umoderne å vinne

Hobben

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #8 på: Mai 03, 2010, 17:33:32 »
nå skal jeg inn og bestille opprykks t-skjorta og ha den klar til etter kampen, om det skulle gå galt, for den ligge til neste år. :)!

Om vi, noen vil kansje si NÃ…R vi rykker opp, skal det nok feirest med god mat, og litt godt i glasset:)! Og annlegget, der skal Leeds musikken runge på det høyeste lydnivået noen gang :D!
Rogaland Whites

sviper

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #9 på: Mai 03, 2010, 17:49:21 »
feirer to dager til ende i Leeds sammen med maverick whites gutter  ;D

støttes,men blir nok en sur lørdag om det verste skulle skje...



MEN DET SKJER IKKE DENNE LØRDAGEN,SÅ DA ER DET BARE Å GI GASS ;D
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #10 på: Mai 03, 2010, 19:31:11 »
Hvis vi rykker opp: Blir jeg først og fremst veldig glad, og tror det kommer til å komme noen gledestårer.
Deretter vil jeg drikke mer pils og forhåpentligvis møte Bite yer legs og andre leedsfans på byen i Tromsø. =)

Hvis vi ikke rykker opp: Blir jeg først og fremst veldig sur, og tror det kommer til å komme noen tårer.
Deretter vil jeg drikke mer pils og forhåpentligvis møte Bite yer legs og andre leedsfans på byen i Tromsø.


 Ja, det viktigste er en tur på byen!  :D ;) (Og ellers var det en grei helgardering...)
« Siste redigering: Mai 03, 2010, 20:03:40 av hallghel »
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #11 på: Mai 03, 2010, 19:52:11 »
Tenk det gutter & jenter, 1 kamp ifra å avgjøre dette selv, komme oss ut av 3 divisjon!!!!!!!

Gleder meg sykt mye....dette MÃ… gå.

MOT  ;D

fjellhaugen

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #12 på: Mai 03, 2010, 19:56:11 »
blir feiring på riggen offshore med en munkholm :P

hadde håpa å klare å få meg ei uke fri og reist over men det gikk i dass, så da må jeg offshore onsdag :'( :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #13 på: Mai 03, 2010, 20:53:07 »
Da blir det seiersfeiring eventuelt  gravøl. Men øl blir det.

testo

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #14 på: Mai 03, 2010, 20:54:37 »
Det kunne vært flere alternativer å huke av på her, men turen starter nok allerede med et par pint på Elland Road og Billy's Bar, og fortsetter ikke veldig langt unna til Old Peacock for noen flere pint og allsang ;D. Magen begynner å skrike etterhvert og da blir det vel fish & ships på vei ned til Lorimer og the Commercial Inn for mere allsang ;D
Ikke godt å si hva som hender i det hele tatt og who gives a shit anyway Vi rykka opp og det er party i hele byen ;D ;D

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

tobn på tur

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #15 på: Mai 03, 2010, 21:46:53 »
Feiring med Leeds gjengen som møter opp på Oslo sportsbar. Noen øl senere, blir det vel å stikke ut ett annet sted.

Per-Stian

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #16 på: Mai 03, 2010, 21:58:55 »
Det blir litervis med øl før og under kampen. Sjampanjen skal kjøpast inn på onsdag!

mac_gyver

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #17 på: Mai 03, 2010, 22:01:55 »
Blir det opprykk skal jeg være den med mest partyfaktor på hele landstreffet i Stavanger

nei det blir meg ;D møtes et sted å feire opprykket? vi får med masse leedsfans inkludert lars vaular 8) haha
Pride of Yorkshire

Boxman

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #18 på: Mai 03, 2010, 22:59:08 »
Skjønner ikke hvorfor folk er så nervøse.
Dette er jo som en Play-off finale. Med et par unntak. Vi har hjemmebane! Og vi møter et lag som ikke har noe å spille for. Det må da være en enorm fordel, fremfor å møte et lag på Wembley, med like mye å spille for?
I tillegg har vi 36-37000 som støtter laget, og ikke noen 50-50 fordeling, som det ville vært på Wembley.
Mao vil jeg påstå at absolutt alt er i vår favør, og ligger til rette for at dette går veien!  :)
Proud to be Leeds!

Bites Yer Legs

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #19 på: Mai 03, 2010, 23:10:01 »
Hvis vi rykker opp: Blir jeg først og fremst veldig glad, og tror det kommer til å komme noen gledestårer.
Deretter vil jeg drikke mer pils og forhåpentligvis møte Bite yer legs og andre leedsfans på byen i Tromsø. =)

Hvis vi ikke rykker opp: Blir jeg først og fremst veldig sur, og tror det kommer til å komme noen tårer.
Deretter vil jeg drikke mer pils og forhåpentligvis møte Bite yer legs og andre leedsfans på byen i Tromsø.


1. Definitivt!!  ;D

2. Glem det!!  >:(
KEEP FIGHTING!!

Evig Pint

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #20 på: Mai 04, 2010, 00:03:06 »
Har planlagt feiringen i flere måneder, men skriver det ikke her i ren og skjær jinxefrykt!

Må si jeg misunner testo'en litt da :)
Marching on together

Kickthemdown

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #21 på: Mai 04, 2010, 01:44:20 »
Skjønner ikke hvorfor folk er så nervøse.
Dette er jo som en Play-off finale. Med et par unntak. Vi har hjemmebane! Og vi møter et lag som ikke har noe å spille for. Det må da være en enorm fordel, fremfor å møte et lag på Wembley, med like mye å spille for?
I tillegg har vi 36-37000 som støtter laget, og ikke noen 50-50 fordeling, som det ville vært på Wembley.
Mao vil jeg påstå at absolutt alt er i vår favør, og ligger til rette for at dette går veien!  :)

Tror den rutinerte Boxman har begynt vel tidlig på Champagnen?! V|i har dessverre all grunn til å være nervøse. Vi er Leeds, jeg har ikke følt oppriktig glede over denne klubben på 9 (?) år. Hvorfor skulle man plutselig få oppleve den ekstasen på lørdag? Det overrasker meg ikke et døyt om jeg går gråtende fra puben på lørdag.  :-X Dette kan aldri gå bra...

Bjorn

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #22 på: Mai 04, 2010, 07:46:56 »
Joda Alta. Dette går bra!  :) Og hva er det værste som kan skje? Kommer til playoff for så og tape og spille ett år til i denne ligaen. Easy!  ;) Har hørt om værre ting.

MOT!
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #23 på: Mai 04, 2010, 08:47:02 »
feirer to dager til ende i Leeds sammen med maverick whites gutter  ;D

støttes,men blir nok en sur lørdag om det verste skulle skje...



MEN DET SKJER IKKE DENNE LØRDAGEN,SÅ DA ER DET BARE Å GI GASS ;D

tipper vi farter til Cardigan Arms for forfriskninger..tæk du deg en tur dit hæll??
Ups & Ups!!

rogak

Sv: Hvis opprykk....??
« Svar #24 på: Mai 04, 2010, 10:19:09 »
Sitter da på Høyres landsmøte i Oslo. Blir det opprykk, så skal jeg gå ut i foajeen og rope et høyt og rungende YES! Men skal ha på meg Leeds-skjorta på kvelden og søndagen på vei hjem til Kristiansund. Tro, håp og Leeds-seier!
MOT
MOT