Skrevet av Emne: Gradel må bort  (Lest 9728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Gradel må bort
« Svar #30 på: Mai 08, 2010, 19:53:23 »
Alle som mener at Gradel er medgangssupportere. Hadde det ikke vært for han, hadde vi ikke vært i CCC i dag. Fort gjort å glemme de gode stundende når alt står på spill-

MOT


Medgangssupporter ja... klare å påstå at noen her inne er det, det er godt gjort :)

Nå er kampen over. Fått tid til å reflektere litt. Mener fortsatt at han bør stikke til h......

Av 2 grunner.

Det røde kortet i dag har lite å si...kan til nød være med på at alle kan gå på en smell....men det som skjedde etterpå.... og Gradel har gått til angrep på en medspiller i leeds før. Ikke Bra!

Det andre er at jeg tror han faller igjennom på neste nivå... sesongen sett under ett så har han ikke vært kjempe god, bortsett fra mot slutten. For all del, han er talentfull, men tror han hadde blitt stallfyll neste sesong. Da kan vi heller ha en litt mer profesjonell og talentfull unggutt enn Gradel. Finnes maaaaange unggutter som er både bedre og mer profesjonell.

Så ja, jeg mener fortsatt: Ut med pakket!


Kickthemdown

Sv: Gradel må bort
« Svar #31 på: Mai 08, 2010, 19:55:56 »
Brenner for drakta så det holder. Mannen skal selvfølgelig bli !

btw .. Soleklart rødt kort..

Sleivind

Sv: Gradel må bort
« Svar #32 på: Mai 08, 2010, 20:01:51 »
Alle som mener at Gradel er medgangssupportere. Hadde det ikke vært for han, hadde vi ikke vært i CCC i dag. Fort gjort å glemme de gode stundende når alt står på spill-

MOT


Medgangssupporter ja... klare å påstå at noen her inne er det, det er godt gjort :)

Nå er kampen over. Fått tid til å reflektere litt. Mener fortsatt at han bør stikke til h......

Av 2 grunner.

Det røde kortet i dag har lite å si...kan til nød være med på at alle kan gå på en smell....men det som skjedde etterpå.... og Gradel har gått til angrep på en medspiller i leeds før. Ikke Bra!

Det andre er at jeg tror han faller igjennom på neste nivå... sesongen sett under ett så har han ikke vært kjempe god, bortsett fra mot slutten. For all del, han er talentfull, men tror han hadde blitt stallfyll neste sesong. Da kan vi heller ha en litt mer profesjonell og talentfull unggutt enn Gradel. Finnes maaaaange unggutter som er både bedre og mer profesjonell.

Så ja, jeg mener fortsatt: Ut med pakket!



Beklager, jeg sliter noe voldsomt med å skjønne dette "hatet". Ut med pakket? Hvis du i tillegg mener at Gradel ikke er talentfull og god nok for CCC til neste år. Da er det ikke, etter ditt resonnement å skjønne, mange spillere på dagens Leeds som fremdeles er i klubben neste sesong.
« Siste redigering: Mai 08, 2010, 20:10:18 av Sleivind »

Leedsulf

Sv: Gradel må bort
« Svar #33 på: Mai 08, 2010, 20:08:20 »
Hehe, ser at enkelt blir kalt medgangssupportere fordi de mener at Gradel må bort.
Takk for en god latter, sjelden jeg ler av noe jeg leser.

For min del må han vél bli i klubben til neste sesong. Han har i en del kamper vist mer innsats enn resten av Leeds-laget til sammen. Samtidig har han jo også vist taktiske valg som en hund, i tillegg til å slite noe voldsomt med overtenning. Men men, kanskje Larry og co får utrettet noe Leicester ikke klarte. Blir uansett spennende å se hva som skjer i transfervinduet denne sommeren, både inn og ut.

Robert

Sv: Gradel må bort
« Svar #34 på: Mai 08, 2010, 20:10:37 »
Idiotisk av Gradel, men gikk jo bra til slutt.
Han er vel bare 21 eller no, la han bli.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Leechap

  • Gjest
Sv: Gradel må bort
« Svar #35 på: Mai 08, 2010, 20:19:00 »
Gradel er en lysende stjerne - kommer til å bidra positivt på neste nivå. Utvist pga provokasjon fra BR-pakk og at dommeren ønsket å markere seg - dommeren som ønsket sitt navn i historiebøkene med å gi rødt i en slik kamp.
Gradel tente, det var selvfølgelig feil, men alle kan se at denne gutten har et enormt potensiale. Har teknikk, fart og faktisk spenst også, men mangler litt finpussing i forhold til spilleforståelse. Absolutt bedre med en 45 graders pasning ut i feltet når man er på dørlinjen enn en håpløs vipp mot keeper. Det lærte vi også i beinbruddligaen, 4. divisjon, med garantert minst et avbrudd i sesongen og plass på sidelinjen med krykker.
Gradel står nok på lønningslista også videre - kanskje også Beckford? På tampen har han igjen vist hva han står for. Ikke rart Grayson omfavnet ham hjertelig i dag, matchvinner og frelser i en og samme person.

Tom S

Sv: Gradel må bort
« Svar #36 på: Mai 08, 2010, 20:20:05 »
Vi gidder ikkje sparke noen i kveld.

Vi har rykka opp, gutter!!
COME ON LEEDS !!

Maxopowers

Sv: Gradel må bort
« Svar #37 på: Mai 08, 2010, 20:21:12 »
Idiotisk å si at Gradel må bort!

Gradel er en fantastisk spiller som gjorde noe dumt i dag. Men WHO CARES? Vi rykket jo for faen opp! Han er en helt! Det var ment to be at han skulle bli utvist. En mann som tydeligvis BLØR (rødt kort) for drakta!

MOT!

sportcarl1

Sv: Gradel må bort
« Svar #38 på: Mai 08, 2010, 20:50:52 »
han skall vara kvar, var tufft dömt och jones spelande verkligen döende svanen bra,
 

Same

Sv: Gradel må bort
« Svar #39 på: Mai 08, 2010, 20:58:22 »
Det er jo ingen som vet hvorfor han gjorde hva han gjorde.

Det kan være kampens hete, at han ble irritert over en annulert scoring. (Som jeg synes så grei ut, men fikk ikke sett reprise).

Det kan hende BR spilleren sa noe VELDIG provoserende, slik som med Frankrike - Italia. Og utifra den hendelsen så var det vel Materazzi som kom dårligst ut.

Håper gutten blir, og at han lærer noe etter dette. Han er talentfull og kan bli viktig til neste år.  :)

- Men ja, oppførselen hans da han fikk det røde kortet var skamfull.  >:(
« Siste redigering: Mai 08, 2010, 21:02:44 av Same »

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gradel må bort
« Svar #40 på: Mai 08, 2010, 21:19:36 »
But we're up - and that's the only thing that counts!  ;D Gradel kommer tilbake, vi kommer til å trenge ham!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Gradel må bort
« Svar #41 på: Mai 08, 2010, 21:21:15 »
For nokke reinspikka vissvass, mannen blir urettferdig utvist,naturlig å bli forbanna 8)

Joe Jordan

Sv: Gradel må bort
« Svar #42 på: Mai 08, 2010, 21:26:15 »
Etter å hå sett episoden igjen er jeg faktisk ikke enig i det røde kortet. Det var ikke noen nedsabling av Gradel, mer en knuff og idioten av en Rovers spiller faller som om han fikk strupen kuttet over.

Men oppførselen etterpå er selvfølgelig under enhver kritikk.

At han på død og liv skal ut av klubben er jeg ikke enig i. Det er mange som skal ut før Gradel, når vi ser på det kvalitetsmessige. Tror Gradel faktisk holder CCC nivå, svært mange i dagens stall gjør ikke det....

Men det er så FANTASTISK DEILIG at vi hele sommeren kan gå og tenke på at vi skal spille i wankership neste. år. Blir interessant å se om den gamle nissen Bates (som tydeligvis slet med svak blære i dag) spytter inn noen midler til noen kvalitetsspillere i løpet av sommeren.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gradel må bort
« Svar #43 på: Mai 08, 2010, 21:26:28 »
For nokke reinspikka vissvass, mannen blir urettferdig utvist,naturlig å bli forbanna 8)
Jepp -vi trenger Leeds-gutter med engasjement og som vil blø for klubben!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gradel må bort
« Svar #44 på: Mai 08, 2010, 21:28:18 »
Etter å hå sett episoden igjen er jeg faktisk ikke enig i det røde kortet. Det var ikke noen nedsabling av Gradel, mer en knuff og idioten av en Rovers spiller faller som om han fikk strupen kuttet over.

Men oppførselen etterpå er selvfølgelig under enhver kritikk.

At han på død og liv skal ut av klubben er jeg ikke enig i. Det er mange som skal ut før Gradel, når vi ser på det kvalitetsmessige. Tror Gradel faktisk holder CCC nivå, svært mange i dagens stall gjør ikke det....

Men det er så FANTASTISK DEILIG at vi hele sommeren kan gå og tenke på at vi skal spille i wankership neste. år. Blir interessant å se om den gamle nissen Bates (som tydeligvis slet med svak blære i dag) spytter inn noen midler til noen kvalitetsspillere i løpet av sommeren.
La vi bli kvitt Bates, han er ikke rett mann for klubben...
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gradel må bort
« Svar #45 på: Mai 08, 2010, 21:33:16 »
Vi gidder ikkje sparke noen i kveld.

Vi har rykka opp, gutter!!


Hør, hør!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gradel må bort
« Svar #46 på: Mai 08, 2010, 21:36:48 »
Yessss! I kveld skal vi bare kose oss! Endelig! We are Leeds!  ;D ;D ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

ToreLA

Sv: Gradel må bort
« Svar #47 på: Mai 08, 2010, 23:05:39 »
Ser at mange legger det på kontoen hjertet utenpå drakta. Jeg mener det er 100% egoistisk å dra på seg et så idiotisk rødt kort når så mye står på spill. Skjorta utpå drakta ville vært å gi faen og fortsette det gode spillet han startet. En god spiller, til tider, men sånt irriterer meg sånn inn i rævhullet. Tror det er mange her som er farget av at det gikk bra til slutt. Og akkurat nå driter også jeg i det, men jeg kommer ikke til å trekke tilbake at sånn oppførsel er så håpløs at det må stille guttens holdninger i tvil.

Og om det nå var noe billig rødt, så burde han vite at sånne ting resulterer i røde kort 9 av 10 ganger. Det er profesjonelle fotballspillere vi snakker om, selv om den yrkestittelen stort sett bare er på papiret hos 9 av 10.
« Siste redigering: Mai 08, 2010, 23:26:34 av ToreLA »


Dennis

Sv: Gradel må bort
« Svar #48 på: Mai 08, 2010, 23:21:37 »
"Blø for drakta"?

Ã… snu seg rundt, gå et par skritt bort til nærmeste motspiller og stemple han soleklart i bena er rein idioti. Hadde ikke Leeds vunnet i dag, hadde Gradel måttet finne seg i å være en enorm syndebukk; guds lykke at de andre viste knallhard moral i en tøff situasjon, med 0-1 i sekken like etter pause atpåtil.

Det var en bragd.

Max Gradel på sin side har klare holdningsproblemer å jobbe med, ellers kan han pakke sekken og bedrive slikt i en annen klubb. Joda, denne Jones slenger sikkert med leppa, men for han er det job done når Gradel reagerer som han gjør; uetisk som faen, men likevel. Zidane vant ikke gull, det gjorde Mattenazi. Som sagt igjen, usportslig som faen, men Gradel burde bitt i seg stoltheten fremfor å reagere som han gjorde.
Marching on together!

Rasmussen7

Sv: Gradel må bort
« Svar #49 på: Mai 08, 2010, 23:33:57 »
Den karen skal ut av klubben. Forbanna idiot!!
Går ut i fra at d her var skrevet i kampenshete... viss ikke kan du gå å vågge!!

Sleivind

Sv: Gradel må bort
« Svar #50 på: Mai 08, 2010, 23:46:59 »

Ã… snu seg rundt, gå et par skritt bort til nærmeste motspiller og stemple han soleklart i bena er rein idioti.


Beklager, men jeg ser ikke den soleklare stemplingen, han løfter foten, men stempling? Neppe. Dessuten er jeg rimelig sikker på at han blir ikke utvist på grunn av noen stempling. Men på grunn av dytten som medfører at Bristolspilleren ligger og vrir seg i smerte på grunn av "vondt" i ansiktet.

Jeg sier ikke at Gradel er uskyldig, men han fortjente ikke rødt. Grunnen til at han tilter er jo at han føler at han blir feilaktig utvist.

Promotion 2010

Sv: Gradel må bort
« Svar #51 på: Mai 08, 2010, 23:57:21 »
Gradel blir hyllet etter kampen. Han hopper og feirer, og blir igjen i en klynge fans. Han får klapp og kos, og blir hyllet og tar imot hyllingen. Han er nok godt likt blant den yngre garde. Tror han kan få bukt med dette uten at vi må kjeppjage han ut.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lucas the Kop Cat

Sv: Gradel må bort
« Svar #52 på: Mai 08, 2010, 23:59:35 »
Etter å hå sett episoden igjen er jeg faktisk ikke enig i det røde kortet. Det var ikke noen nedsabling av Gradel, mer en knuff og idioten av en Rovers spiller faller som om han fikk strupen kuttet over.

Helt enig, ser på et resyme på http://eurorivals.net/leeds:bristol-rovers-highlights-goals-video_20100508.html at BR-spilleren går bort til Gradel når han står med ryggen til. Helt hva som skjer er umulig å få med seg, men mest ser det ut som om BR-spilleren tar tak rundt Gradel og deretter kaster seg ned på ekte italiensk vis. 90% skuespill og resten ren provokasjon.

ToreLA

Sv: Gradel må bort
« Svar #53 på: Mai 09, 2010, 00:15:44 »
Etter å hå sett episoden igjen er jeg faktisk ikke enig i det røde kortet. Det var ikke noen nedsabling av Gradel, mer en knuff og idioten av en Rovers spiller faller som om han fikk strupen kuttet over.

Helt enig, ser på et resyme på http://eurorivals.net/leeds:bristol-rovers-highlights-goals-video_20100508.html at BR-spilleren går bort til Gradel når han står med ryggen til. Helt hva som skjer er umulig å få med seg, men mest ser det ut som om BR-spilleren tar tak rundt Gradel og deretter kaster seg ned på ekte italiensk vis. 90% skuespill og resten ren provokasjon.

Jeg tror du må ta av deg den drakten og se en gang til  :P


Eriksen55

Sv: Gradel må bort
« Svar #54 på: Mai 09, 2010, 00:25:50 »
Etter å hå sett episoden igjen er jeg faktisk ikke enig i det røde kortet. Det var ikke noen nedsabling av Gradel, mer en knuff og idioten av en Rovers spiller faller som om han fikk strupen kuttet over.

Helt enig, ser på et resyme på http://eurorivals.net/leeds:bristol-rovers-highlights-goals-video_20100508.html at BR-spilleren går bort til Gradel når han står med ryggen til. Helt hva som skjer er umulig å få med seg, men mest ser det ut som om BR-spilleren tar tak rundt Gradel og deretter kaster seg ned på ekte italiensk vis. 90% skuespill og resten ren provokasjon.


Jeg syntes det var soleklart rødt kort..men det gidder jeg ikke diskutere....uansett ikke det jeg reagerer på...det som skjer etterpå og at det har skjedd før som gjør at jeg vil bli kvitt han.

Men hvis det er det du ser i det klippet, så sier jeg som HB ville gjort...JADA må du se til å pusse brilla dine eller gå til optikeren og få dem justert  :D

SDalen

Sv: Gradel må bort
« Svar #55 på: Mai 09, 2010, 00:46:45 »
Billig rødt kort! Han som tok strupetak på gradel burde vel i det minste også fått et kort med farge på?

Uansett bagatell, LEEDS ARE GOING UP UP UP!!
Rogaland whites!

Tom S

Sv: Gradel må bort
« Svar #56 på: Mai 09, 2010, 02:44:38 »
"Blø for drakta"?

Ã… snu seg rundt, gå et par skritt bort til nærmeste motspiller og stemple han soleklart i bena er rein idioti. Hadde ikke Leeds vunnet i dag, hadde Gradel måttet finne seg i å være en enorm syndebukk; guds lykke at de andre viste knallhard moral i en tøff situasjon, med 0-1 i sekken like etter pause atpåtil.

Det var en bragd.

Max Gradel på sin side har klare holdningsproblemer å jobbe med, ellers kan han pakke sekken og bedrive slikt i en annen klubb. Joda, denne Jones slenger sikkert med leppa, men for han er det job done når Gradel reagerer som han gjør; uetisk som faen, men likevel. Zidane vant ikke gull, det gjorde Mattenazi. Som sagt igjen, usportslig som faen, men Gradel burde bitt i seg stoltheten fremfor å reagere som han gjorde.

Tipper Gradel var ekstra glad idag for at hans dumme røde kort ikkje vart skjebnesvangert.
COME ON LEEDS !!

Geiremann

Sv: Gradel må bort
« Svar #57 på: Mai 09, 2010, 08:14:53 »
Snakk om å trekke forhastede konklusjoner!  >:(

Max Gradel har helt klart problemer med oppførselen sin, men prøv å sette dere litt inn i situasjonen da dommeren trekker det røde kortet. Han er kanskje en av de som er mest gira på denne kampen. Jeg tror det går opp for ham at han ødelegger opprykket, og han blir selvfølgelig frustrert. Han mener jo sikkert også at utvisningen er feil. Hvordan ville du takla å bli urettferdig utvist (jeg sier ikke at det var feil av dommeren), og sannsynligvis ødelagt opprykket for lagkamerater, trener og fans. Jeg tror han gjerne vil blø for drakta, men klarer ikke alltid å gjøre det på riktig måte.

Det er ingen tvil om talentet hans, og det er direkte latterlig å si at "Gradel må bort". Dette er noe klubben må ta tak i og jobbe for å bedre på. Han kan forandre seg, men trenger hjelp.

Jeg håper å se Gradel utvikle seg videre, både fotballmessig og i forhold til oppførsel, i Leeds sine rekker.

Håper dere med enkle løsninger må spise i dere disse ordene "Gradel må bort"!!!
Member of "The Peterborough eight".

sportcarl1

Sv: Gradel må bort
« Svar #58 på: Mai 09, 2010, 08:16:10 »

Ã… snu seg rundt, gå et par skritt bort til nærmeste motspiller og stemple han soleklart i bena er rein idioti.


Beklager, men jeg ser ikke den soleklare stemplingen, han løfter foten, men stempling? Neppe. Dessuten er jeg rimelig sikker på at han blir ikke utvist på grunn av noen stempling. Men på grunn av dytten som medfører at Bristolspilleren ligger og vrir seg i smerte på grunn av "vondt" i ansiktet.

Jeg sier ikke at Gradel er uskyldig, men han fortjente ikke rødt. Grunnen til at han tilter er jo at han føler at han blir feilaktig utvist.
var prat hela tiden på tvsport, vad gradel gjort, talades om skallning armbåge stämpling, jag har sett situationen om och om igen, ser bara att jones går fram till gradel efter det bortdömda måletjag ser en ihopstötning och att jones faller som en döende svan, bästa hade kanske varit att gradel föll lika dant i samma situation så hade aldrig situationen upptstått att leeds skulle spela med en man mindre
 

bwirum

Sv: Gradel må bort
« Svar #59 på: Mai 09, 2010, 08:49:18 »
Tulletråd.

Jeg så ingenting annet enn at Gradel ble tatt rundt av Jones, Gradel vre seg litt rundt og Jones ramla som om noen skulle skutt han.

At han blir forbanna for å få rødt kort for en sånn situasjon i en sånn kamp finner jeg HØYST forståelig.

I tillegg etter en meget tvilsom offsideavblåsning og målannulering?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)