RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15

Started by Asbjørn, May 09, 2010, 13:16:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torpe-do

Ettersom flere, meg selv inkludert, til tider ser ut til å savne "en klar midtbanegeneral", en som går foran og kjemper og dirigerer, ville jo Smith vært etter mitt skjønn en drømmeovergang. Han har bevist for oss at han blør for Leeds-drakta, og han skal jo ha overbevist som kaptein for Newcastle. Og han spiller midtbane ;)

Men, som det blir nevnt her, kommer dette navnet opp i hvert eneste overgangsvindu, så det er nok lite hold i dette. Det til tross for at vi er en divisjon høyere i systemet.

For min egen del hadde det ikke vært mange (semi)realistiske overganger denne sommeren som hadde gledet meg mer enn Smith.

jackbauer68

Quote from: Torpedo on May 26, 2010, 22:38:50
Ettersom flere, meg selv inkludert, til tider ser ut til å savne "en klar midtbanegeneral", en som går foran og kjemper og dirigerer, ville jo Smith vært etter mitt skjønn en drømmeovergang. Han har bevist for oss at han blør for Leeds-drakta, og han skal jo ha overbevist som kaptein for Newcastle. Og han spiller midtbane ;)

Men, som det blir nevnt her, kommer dette navnet opp i hvert eneste overgangsvindu, så det er nok lite hold i dette. Det til tross for at vi er en divisjon høyere i systemet.

For min egen del hadde det ikke vært mange (semi)realistiske overganger denne sommeren som hadde gledet meg mer enn Smith.

hadde gledet meg også,men tror det er meir sannsynlig vi henter cato guntveit enn alan smith 8)

LEO

Jeg har tro på at ryktene og delvis bekreftelsen fra cochen til Derby er riktig om Hulse.

Husker at Hulse og vår kjære???Bates hadde gråti en skvett når Hulse sluttet i leeds.
Virket som Bates hadde en stor forkjærlighet for Hulse.

Jeg er meget sikker på at han kommer nå.   

Asbjørn

Quote from: LEO on May 26, 2010, 23:29:44
Jeg har tro på at ryktene og delvis bekreftelsen fra cochen til Derby er riktig om Hulse.

Husker at Hulse og vår kjære???Bates hadde gråti en skvett når Hulse sluttet i leeds.
Virket som Bates hadde en stor forkjærlighet for Hulse.
Jeg er meget sikker på at han kommer nå.  

...du sier noe. Det var en spesiell avskjed det der, ja.

...men når man både leser at Derby forventer en sizeable fee for mannen, og at å bli kvitt ham fra wage bill'en, vil gjøre underverker for Derby, taler vel ikke dét for Leeds-return  ::)

Quoteare rumoured to be pursuing a forward who Derby would expect a sizeable fee for

but the Rams are attempting to reduce their wage bill and the frontman is one of several players County might be willing to sacrifice during the close season in an effort to stabilise their finances

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Hulse-may-be.6319661.jp
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ToreLA

Det jeg husker best av Rob Hulse var de to tequila-shotsene vi skålte med på Hall Toll i Stavanger og den påfølgende spypølen han badet i utenfor etterpå, men han var også en dugende spiss.

Runar

Quote from: Joe Jordan on May 26, 2010, 22:04:14
Smith ryktene er vel som vanlig tullball. Men å IKKE ville ha tilbake Smith?! Herregud, ta en rask titt på den stallen vi har i dag! Hvordan ser dere egentlig for dere denne transfer-sommeren? Smith hadde vært en krystallklar forsterkning.

Mulig det - Ser ikke det like klart som deg, men jeg er helt klar på at for 50.000 i uken så skulle jeg klart å hoste opp bedre alternativer som sentralmidtbane

Tom S

Newly promoted Leeds are ready to rival Burnley for Derby striker Rob Hulse in a £1.5m deal.
Full story: Daily Mail
COME ON LEEDS !!

Tom S

Leeds United: Coventry to make Doyle decision
New Coventry City manager Aidy Boothroyd has hinted that he may allow Michael Doyle to move to Elland Road if Leeds United bid to sign the midfielder permanently.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Coventry-to-make.6323179.jp
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Quote from: Torpedo on May 26, 2010, 22:38:50

Enig med Torpedoens vise ord.  :) Herregud, Smith er jo milevis foran Kilkenny eller Doyle?? Selvfølgelig sier jeg ja til ham, han er jo en solid forsterkning (selv om det nok kun blir med drømmen).
Marching on together

Evig Pint

Quote from: Tom S on May 27, 2010, 08:49:29
Newly promoted Leeds are ready to rival Burnley for Derby striker Rob Hulse in a £1.5m deal.
Full story: Daily Mail

£1.5 ?! Budkrig med Burnley?? Haha :D
Marching on together

jarle

Quote from: Runar on May 27, 2010, 01:20:24
Smith ryktene er vel som vanlig tullball. Men å IKKE ville ha tilbake Smith?! Herregud, ta en rask titt på den stallen vi har i dag! Hvordan ser dere egentlig for dere denne transfer-sommeren? Smith hadde vært en krystallklar forsterkning.

Mulig det - Ser ikke det like klart som deg, men jeg er helt klar på at for 50.000 i uken så skulle jeg klart å hoste opp bedre alternativer som sentralmidtbane

En drøm om Smithy kommer tilbake...
Akkurat det vi trenger... En "Billy Bremner" en som dør for drakta! og som er Leeds 100%

Bygg laget rundt local lads...

Only dreaming

Carson

?   -    Woody    -    ?     -  Parker

Lennon - Smith - Milner - Delph

?         ?

euphor9

Quote from: jarle on May 27, 2010, 14:53:51

Akkurat det vi trenger... En "Billy Bremner" en som dør for drakta! og som er Leeds 100%

Only dreaming

Carson

?         ?

Enig med Jarle angående Smith.   Er det helt urealistisk å håpe å se Smith i Leedstrøya?

Viss han godtar en lønnsreduksjon selfølgelig.

Smith sa en gang at han håpet å få komme "hjem" en dag.

jackbauer68

Quote from: jarle on May 27, 2010, 14:53:51

Only dreaming

Carson

?         ?

ligger dessverre noen år frem i tid dette laget,spesielt med tanke på lennon og milner.smith burde være realistisk og ville økt inntektene til leeds uansett hva han koster,gjennom økt drakt- og billettsalg.

auren

Pt er ikke Smith realistisk. Men når vi rykker opp til PL vil han absolutt være realistisk. Skulle vi mot formodning ikke rykke opp i løpet av de neste 3 sesongene, tror jeg nok at en aldrende Smith (når han er 33-34 år) er villig til å gå tilbake til Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

??? tænk på hvilket lag vi havde da vi rykket ned fra PL!!  :-\

Promotion 2010

27 May 2010 14:34:46
Leeds have just confirmed the signing of Kasper Schmeichel on their website. He will be unveiled at the 16:30 conference that has been mentioned on here, possibly with a few other signings.

This is a statement of intent from Leeds and will be the first of many signings to reâ€"build the squad for a promotion challenge.

MARCHING ON TOGETHER!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Quote from: nord on May 27, 2010, 15:52:36
??? tænk på hvilket lag vi havde da vi rykket ned fra PL!!  :-\
ja Eddie Gray klarte å rykke ned med sannsynligvis det beste nedrykkslaget Premier League har hatt...heia Eddie.. ;D

Promotion 2010

27 May 2010 15:25:26
LEEDS UTD NEWS

KASPER SCHMEICHEL has signed a 2â€"year contract @ Elland Road. He will be unvailed along with ROB HULSE, NICK MONTGOMERY, JASON ROBERTS, ROBERT KOREN & NICKY BAILEY @ the 16:30 Press Conference

Thom K

Så feil kan man ta, Mr Thom Kerwin....  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

Signeringen av Kasper Schemichel forteller vel oss at Leeds er ganske så hemmelighetsfulle over spillere vi er interesserte i. Ingen hadde mistanke om dette. Så jeg foreslår at vi stenger denne tråden da den ikke har noen funksjon?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Blank_File

Quote from: B-m on May 27, 2010, 23:25:08
Signeringen av Kasper Schemichel forteller vel oss at Leeds er ganske så hemmelighetsfulle over spillere vi er interesserte i. Ingen hadde mistanke om dette. Så jeg foreslår at vi stenger denne tråden da den ikke har noen funksjon?
Ja, la oss bare fullstendig slutte å snakke om overgangsrykter, det er jo så uendelig mye annet interessant å diskutere på denne tiden av året! Enig med B-m, få det vekk!

;D

lojosang

Quote from: B-m on May 27, 2010, 23:25:08

Og hva er så din funksjon, Bjørn-Marius? Kanskje du også bør stenges ned?  ::)
- Leif Olav

4ever arcticwhite

Quote from: Mats- on May 26, 2010, 21:46:15
Må det for guds skyld bli slutt med Smith ryktene. Each transfer vindu blir han nevnt. Get a grip, han kommer aldri tilbake. Ikke det, jeg hadde tatt han i mot med åpne armer, men lets face it, dette er det samme gamle. Jeg spiser gjerne en hatt tar jeg feil. :)
Kanskje vi skal lage en egen "hatte-tråd", der vi skriver opp alle som lover hattespising.
Så kan de samles en gang i året til et "hatt" måltid. ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Runar

Jeg har løst midtstopper problemet vårt ::)

Noen vil nok ikke like at jeg foreslår en norsk spiller, men K. Wæhler vil til en større liga, han er fast i forsvarsrekken til Norge (som er MYE bedre enn Leeds sin forsvarsrekke). Hans klubb i Danmark sliter økonomisk, 34 år og da blir han ikke dyr.

En hurtig sterk stopper som har tatt store steg de siste 3 sesongene. Alderen er ikke optimal og han er nok ikke omsettbar på et sener tidspunkt, men kvaliteten i forhold til den jeg antar han vil koste gjør at det ville vært en kjempesignering i mine øyne

Sydhagen

Quote from: Runar on May 28, 2010, 10:45:10

Noen vil nok ikke like at jeg foreslår en norsk spiller, men K. Wæhler vil til en større liga, han er fast i forsvarsrekken til Norge (som er MYE bedre enn Leeds sin forsvarsrekke). Hans klubb i Danmark sliter økonomisk, 34 år og da blir han ikke dyr.

En hurtig sterk stopper som har tatt store steg de siste 3 sesongene. Alderen er ikke optimal og han er nok ikke omsettbar på et sener tidspunkt, men kvaliteten i forhold til den jeg antar han vil koste gjør at det ville vært en kjempesignering i mine øyne

Meeeeeget bra forslag!!  han holder ivertfall 1-2 sesongen i championship.

Noen som har mobilnr til Grayson??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Wæhler er faktisk ikke det verste jeg har hørt om vi får han svæææææært billig.

SupALeedS

Da ser det ut til at Beckford glipper til Everton gitt....
Alex

Bites Yer Legs

Wæhler er helt rå! Landslagets bestemann de siste sesongene etter min mening.  Bra forslag!
KEEP FIGHTING!!

jackbauer68

Denne tråden heter RYKTER,i en annen tråd kan man komme med ØNSKER.Såvidt eg forstår ønsker du denne VIF-sleipingen til Leeds,og da er det ikkje ett rykte 8)

kilgallon

Quote from: jackbauer68 on May 28, 2010, 12:48:05

Denne tråden heter RYKTER,i en annen tråd kan man komme med ØNSKER.Såvidt eg forstår ønsker du denne VIF-sleipingen til Leeds,og da er det ikkje ett rykte 8)

Quote from: kilgallon on May 11, 2010, 15:15:53

Hvis vi snakker norske spillere så har jeg et ønske: Kjetil Wælher. En skadefri Whælher har høy, høy klasse og ville kunne danne et fantastisk stopperpar med Kisnorbo. Problemet ville selvfølgelig være, at vi skulle ha et backup-par som var cirka like gode, da ingen av de to er i stand til at spille mere enn cirka 50-60 prosent av kampene i løpet av en sesong...

Hmmm.... Wælher er ønsket i en annen tråd for lang tid siden....

lojosang

Det ryktes på LUSCOS-forumet at Kjetil Vræler på vei til Leeds.
Sånn. Der har vi et rykte.

Jeg skulle søkt jobb i The Sun.  ;D
- Leif Olav