Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 178198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #210 på: Mai 26, 2010, 00:23:42 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #211 på: Mai 26, 2010, 00:29:51 »
Er det noe hold i at Casper skal til Portsmouth?

Med tanke på at det ryktes om 3 millioner pund for Neil Kilkenny kan i alle fall den listen tas med en neve salt.
Marching on together!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #213 på: Mai 26, 2010, 10:24:49 »
Rob Hulse linket

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Hulse-set-for.6319599.jp?

Hadde/har stor sans for Rob Hulse og ser han gjerne tilbake i Leeds United.
Men, har smurfen så store sjekker ???
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #214 på: Mai 26, 2010, 10:31:15 »
Rob Hulse hadde vært knall bra, sammen med Sharp  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #215 på: Mai 26, 2010, 10:38:31 »
Tja til Hulse. Han er ingen storscorer akkurat med en målratio på 0,32 pr. kamp. De to siste sesongene har han scoret 15 og 12 ligamål for Derby. For min del så frister både Sharp og Hooper mer, men en erfaren spiss er alltid greit å ha i rekkene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #216 på: Mai 26, 2010, 10:46:46 »
Kommer Hulse, får vel han den rollen Becchio har hatt de siste sesongene. Tviler vel på at de to skal spille i tospann i tilfelle, og en Hulse/Hooper-kombinasjon hadde vært spennende.
Med ett år igjen av kontrakten trenger han ikke bli altfor dyr heller.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #217 på: Mai 26, 2010, 11:01:01 »
Kommer Hulse, får vel han den rollen Becchio har hatt de siste sesongene. Tviler vel på at de to skal spille i tospann i tilfelle, og en Hulse/Hooper-kombinasjon hadde vært spennende.
Med ett år igjen av kontrakten trenger han ikke bli altfor dyr heller.

Er redd for at Hulse og Hooper til sammen koster rundt 2 millioner pund (ca. 1 million hver). Så er spørsmålet om vi skal "kaste" vekk store deler / hele transferbudsjettet på disse to. En annen ting er jo om vi i det hele tatt har så mye som et par millioner å bruke. Kanskje har vi halvparten, kanskje har vi enda mer. Umulig å vite. Time will show!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #218 på: Mai 26, 2010, 11:04:01 »
Hulse er hjarteleg velkomen tilbake :)

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #219 på: Mai 26, 2010, 11:31:13 »
I et allerede trangt transferbudsjett så tror jeg Leeds primært skal se etter spillere som kan omsettes ved en senere anledning. Det å betale for spillere som er på toppen/vei ned så blir det fort til at disse spillerne ikke lar seg selge med overgangsum om 1-3 sesonger. Og det er en policy som jeg helst ser at vi unngår.

 

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #220 på: Mai 26, 2010, 11:41:51 »
Tja til Hulse. Han er ingen storscorer akkurat med en målratio på 0,32 pr. kamp. De to siste sesongene har han scoret 15 og 12 ligamål for Derby. For min del så frister både Sharp og Hooper mer, men en erfaren spiss er alltid greit å ha i rekkene.

auren
Veldig enig!!!
 

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #221 på: Mai 26, 2010, 11:55:27 »
I et allerede trangt transferbudsjett så tror jeg Leeds primært skal se etter spillere som kan omsettes ved en senere anledning. Det å betale for spillere som er på toppen/vei ned så blir det fort til at disse spillerne ikke lar seg selge med overgangsum om 1-3 sesonger. Og det er en policy som jeg helst ser at vi unngår.



Helt enig. Når det er snakk om å hente spillere som er 29,30+ ser jeg helst at vi "tar en Kisnorbo".
Marching on together

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #222 på: Mai 26, 2010, 13:25:08 »
Tja til Hulse. Han er ingen storscorer akkurat med en målratio på 0,32 pr. kamp. De to siste sesongene har han scoret 15 og 12 ligamål for Derby. For min del så frister både Sharp og Hooper mer, men en erfaren spiss er alltid greit å ha i rekkene.

auren

"His move to the Blades in 2006 was followed by a transfer to Derby two years later, and he has finished both seasons at Pride Park as top scorer."

betyr gjerne at Derby skaper relativt få sjanser 8)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #223 på: Mai 26, 2010, 13:42:49 »
Er hovedsaklig positiv til en eventuell overgang for Rob Hulse. Han er god i lufta, et sterkt oppspillspunkt og relativt målfarlig. Dessuten kjenner han klubben og vet hva det innebærer å spille for Leeds.

På den andre siden er det som Runar skriver antakelig ikke mulig å "få igjen" det vi eventuelt betaler for spissen, annet enn - forhåpentligvis - gjennom scoringer. Jeg vil ikke tilbake til å ha en stall med gjennomsnittsalder fra Blackwell-tiden, men man trenger balanse i et lag (både i alder og spillertyper) og der tror jeg Hulse kan være en fin signering; en "knagg" i laget.

Alt grunner selvsagt ut i pris; jeg håper ikke Rob Hulse eventuelt spiser opp halvparten (eller mer) av budsjettet, men om han ikke koster mer enn 20-25%, bør han hentes. Det er derimot vanskelig å diskutere hva som er for mye, ettersom vi ikke vet hvor mye penger Grayson får. Leeds kjører en meget sunn linje der.

Rent hypotetisk: Ser heller Hulse & Hooper/Sharp, enn Hooper & Sharp på topp. Vi trenger en spillerstall som utfyller hverandre. Nå er det selvsagt ikke sikkert vi signerer noen av de.
« Siste redigering: Mai 26, 2010, 13:44:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #224 på: Mai 26, 2010, 13:45:39 »
Uten at jeg sitter på alle svarene, men skal vi først bruke skikkelige summer på en spiss, så foretrekker jeg at det er en spiss med de samme fysiske forutsetningene som Beckford - Altså hurtig og delvis sterk.

Blir ikke Hulse litt for lik Becchio? Vi har jo forsatt ingen skikkelige kantspillere så trenger vi nok en innleggspiss?
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #225 på: Mai 26, 2010, 14:00:52 »
Uten at jeg sitter på alle svarene, men skal vi først bruke skikkelige summer på en spiss, så foretrekker jeg at det er en spiss med de samme fysiske forutsetningene som Beckford - Altså hurtig og delvis sterk.

Blir ikke Hulse litt for lik Becchio? Vi har jo forsatt ingen skikkelige kantspillere så trenger vi nok en innleggspiss?

Slik jeg ser det bør Leeds ha 2 "target men" i troppen, og 2 bakromsspisser. Max Gradel har teknikk og fart til å bli en god bakromsspiss, men det var vel ikke som bakromsspiss han imponerte mest denne våren. Becchio er en target man, mens Grella igjen er en "bakromsspiss". Vi trenger altså en target man til og gjerne en bakromsspiss, da Gradel og Grella er litt usikre kort. Får vi Hulse for en billig penge / har mye transfermidler tilgjengelig, forsvarer jeg dette kjøpet. Hulse og Hooper ville nok blitt et meget habilt spisspar i Championship, med Gradel og Becchio som utfordrere (evt Gradel på høyrekant).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #226 på: Mai 26, 2010, 14:52:41 »
Føler at jeg spammer litt med disse innspilene, men mye går i det samme.

26 May 2010 08:58:06
I work as part of the Leeds united Admin team and i can say now some of the rumors are not even close grayson has his list which i have seen and they are some real surprises on there with one player an ex england international and a legand!

Wants!
Smith
Whatt
Mcsheffery
collins
Smithies
Sharp/Hooper


False
Ameobi
Hulse

But i can say on the beckford front he is still in the plans but if his agent don't change his ways then KB has said go else were and become a bench warmer

 

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #227 på: Mai 26, 2010, 14:56:28 »
26 May 2010 12:23:25
Leeds, burnley and forest have bids in the region of 1.4 million accepted for d nugent



HVOR TAR DE DET FRA?  ::)

My uncle has a neighbour whos wifes sister is married to the grandpa of Rooney.... No not that Rooney but the one who lives next door to Smith... Alan Smith that is. AND HE IS SIGNING FOR US TOMORROW!
And its true, surely....

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #228 på: Mai 26, 2010, 15:09:26 »
26 May 2010 12:23:25
Leeds, burnley and forest have bids in the region of 1.4 million accepted for d nugent



HVOR TAR DE DET FRA?  ::)

My uncle has a neighbour whos wifes sister is married to the grandpa of Rooney.... No not that Rooney but the one who lives next door to Smith... Alan Smith that is. AND HE IS SIGNING FOR US TOMORROW!
And its true, surely....

 :D

Selvsagt et morsomt innlegg, men nå beveger du deg litt for langt ut i periferien når det gjelder rykter promo. Kanskje opprette en egen tråd for "silly waccoe rumours"? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #229 på: Mai 26, 2010, 15:47:04 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6173242/Hulse-exit-suggested-by-Rams-coach?

Dette ville vært konge, fått Rob Hulse tilbake i Leeds drakten!  :) Hva synes dere?
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #230 på: Mai 26, 2010, 16:25:13 »
Er relativt lunken til å få Hulse tilbake. Kan være at jeg har FOR DÃ…RLIGE minner fra sesongen o CCC som endte med PO-tap mot Watford, men jeg heller mer til å "bygge nytt" med lovende og sultne spillere, forutsatt at vi har et valg da. Unge spillere som er allment definert som lovende koster gjerne deretter......

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #231 på: Mai 26, 2010, 17:32:41 »
Føler at jeg spammer litt med disse innspilene, men mye går i det samme.

26 May 2010 08:58:06
I work as part of the Leeds united Admin team and i can say now some of the rumors are not even close grayson has his list which i have seen and they are some real surprises on there with one player an ex england international and a legand!

Wants!
Smith
Whatt
Mcsheffery
collins
Smithies
Sharp/Hooper


False
Ameobi
Hulse

But i can say on the beckford front he is still in the plans but if his agent don't change his ways then KB has said go else were and become a bench warmer

 




Newcastle igjen...
Vil dere/tror dere at dere får Ameobi eller Smith? Ikke ta det ille opp...

Det spørs. Ameobi er ikke god nok for PL da han har en latterlig målrate, men hvis han er med i planene til Newcastle blir det vanskelig. Smith har vel spilt fast på Newcastle i år og er vil vel dermed spille en viktig rolle i Newcastle også neste år.

Så: Ameobi, tja; Smith, nei.
Endre

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #232 på: Mai 26, 2010, 17:56:23 »
Føler at jeg spammer litt med disse innspilene, men mye går i det samme.

26 May 2010 08:58:06
I work as part of the Leeds united Admin team and i can say now some of the rumors are not even close grayson has his list which i have seen and they are some real surprises on there with one player an ex england international and a legand!

Wants!
Smith
Whatt
Mcsheffery
collins
Smithies
Sharp/Hooper


False
Ameobi
Hulse

But i can say on the beckford front he is still in the plans but if his agent don't change his ways then KB has said go else were and become a bench warmer

 




Newcastle igjen...
Vil dere/tror dere at dere får Ameobi eller Smith? Ikke ta det ille opp...

Hvorfor legger du til "ikke ta det ille opp"? Spørsmålet ditt er verken nedverdigende eller provoserende. Virker som at du nesten håper at noen skal fyre seg opp ::)

Har ikke store tanker om noen av disse to. Ameobi er langt fra god nok til å erstatte Beckford og jeg er ikke så glad i midtbane-Smith.
There is only one United

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #233 på: Mai 26, 2010, 20:48:40 »
Hva i all verden skal vi med Shola Ameobi?
Marching on together!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #234 på: Mai 26, 2010, 20:54:51 »
Midtbane Smith er jeg helt i mot at vi henter
 

ollebolle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #235 på: Mai 26, 2010, 21:18:18 »
Smith ville blitt en forsterkning. Derimot vil jeg tro han ønsker PL spill igjen så det er neppe realistisk at han vil til leeds nå..

Ã… ikke ønske han til leeds antar jeg kun har historiske motiver?? men ser også at han neppe blir å finne tilbake til samme kaliber som da han spilte i leeds drakta for noen år siden..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #236 på: Mai 26, 2010, 21:19:23 »
Midtbane Smith er jeg helt i mot at vi henter

... og jeg er for!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #237 på: Mai 26, 2010, 21:26:32 »
Midtbane Smith er jeg helt i mot at vi henter

... og jeg er for!
jag med, han är ju leedslad och ordinarie i de klubar han spelat i. ättre ta in honom än mediokra spelare från tex derby sheffield u som inte platsar i sina klubbar
 

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #238 på: Mai 26, 2010, 21:46:15 »
Må det for guds skyld bli slutt med Smith ryktene. Each transfer vindu blir han nevnt. Get a grip, han kommer aldri tilbake. Ikke det, jeg hadde tatt han i mot med åpne armer, men lets face it, dette er det samme gamle. Jeg spiser gjerne en hatt tar jeg feil. :)

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #239 på: Mai 26, 2010, 22:04:14 »
Smith ryktene er vel som vanlig tullball. Men å IKKE ville ha tilbake Smith?! Herregud, ta en rask titt på den stallen vi har i dag! Hvordan ser dere egentlig for dere denne transfer-sommeren? Smith hadde vært en krystallklar forsterkning.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson