Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 176183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #30 på: Mai 14, 2010, 18:53:58 »
 Skeptisk. Tviler sterkt på at han er rask nok til å spille i Championship
Endre

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #31 på: Mai 14, 2010, 19:14:29 »
Håper vi gir Harte kontrakt!
Skulle vært signert da han gikk til Carlisle!

Han har vist denne sesongen at han holder bra nivå!

God og billig forsterkning!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #32 på: Mai 14, 2010, 20:26:00 »
Jeg må nesten le. Akkurat rista av meg de siste marerittene av Ian the Snail Harte også skal vi hente han tilbake?  >:( Ã… noen vil ha han tilbake? ::)

 

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #33 på: Mai 14, 2010, 20:50:47 »
Hvorfor gir vi ikke Casper Ankergren ny kontrakt?  ??? har jo storspilt i år, hvertfall de matchene jeg har sett! Synes han er en knall keeper med godt forhold til klubben så skjønner ikke hvorfor vi ikke skal gi han kontrakt! ;o men men, lykke til videre Casper og takk for alt du har gjort i klubben!  ;) M.O.T
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #34 på: Mai 14, 2010, 20:56:10 »
Hvorfor gir vi ikke Casper Ankergren ny kontrakt?  ??? har jo storspilt i år, hvertfall de matchene jeg har sett! Synes han er en knall keeper med godt forhold til klubben så skjønner ikke hvorfor vi ikke skal gi han kontrakt! ;o men men, lykke til videre Casper og takk for alt du har gjort i klubben!  ;) M.O.T

Du kan så si... Spr er jo hvem som kommer inn i stedet. Er dette EN KLAR FORSTERKNING er det jo lett forståelig...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #35 på: Mai 14, 2010, 20:57:33 »
Ian Harte?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_6154344,00.html

Nei takk

Ja takk. Ian Harte har et par gode år igjen og ikke minst rutine. Han kan løse venstreback problemet vårt neste sesong og vil garantert score noen mål. Gi mannen en ettårs kontrakt med oppsjon på ett år til.

Jeg er helt enig med deg i allt du skriver her Rudi..
Treg eller ikke spiller ingen rolle, han har alltid vært det,og det fungerte bra nok i PL og Champ L
riktignok for noen år siden men han holder nivået enda.

Alta White....Hva er det du ikke vil ha fra Harte ?....Er det hans frispark...eller at han alltid har blødd for drakta..eller er fordi han ikke er like rask som lynet?

Sign him up for God's sake
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #36 på: Mai 14, 2010, 21:08:50 »
Vi har slitt med en bra venstre back de siste årene og jeg ville synes det at Ian Harte ville vært ett bra valg, han er en gammel Leeds gutt og nevøen til Gary Kelly som har en fryktet venstre fot! Han vil bidra mye med rutine og har fått mye assist i Carlisle fra Frispark og Corner og vi trenger en bra tilrettelgger + at han skorer mål! ;-) Han er god på det meste og han er bedre enn Hughes/Parker/White (White trenger nok en sesong til på seg for å bli ordentlig varm i Leeds trøya, han er rask og teknisk og har imponert meg i de innhoppene har gjort, men mangler rutine) så jeg ville signert han, MOT!
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #37 på: Mai 14, 2010, 21:37:10 »
Spørsmålet er vel om Harte vil tilbake til Leeds?  Vi behandlet ham vel ikke alt for godt i tiden før han forlot oss.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #38 på: Mai 14, 2010, 21:39:20 »
Hvorfor gir vi ikke Casper Ankergren ny kontrakt?  ??? har jo storspilt i år, hvertfall de matchene jeg har sett! Synes han er en knall keeper med godt forhold til klubben så skjønner ikke hvorfor vi ikke skal gi han kontrakt! ;o men men, lykke til videre Casper og takk for alt du har gjort i klubben!  ;) M.O.T

Du kan så si... Spr er jo hvem som kommer inn i stedet. Er dette EN KLAR FORSTERKNING er det jo lett forståelig...

Er det sikkert at Casper ville signert ny kontrakt, da?

Larry synte jo tydelig når han satte Higgs rett inn på laget etter skadeavbrekket at Ankers er klart andrevalg bak Shane.
Casper kan nok lett finne seg ein klubb der han vil vere førstevalg.

Tipper partene er skjønt enige om denne avskjeden.
COME ON LEEDS !!

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #39 på: Mai 14, 2010, 21:46:37 »
Spørsmålet er vel om Harte vil tilbake til Leeds?  Vi behandlet ham vel ikke alt for godt i tiden før han forlot oss.

Tror ikke dette skal være noe problem...Harte foretrekker nok championship-spill foran nok et år i bakgårdsligaen. Og Leeds har forandret seg ganske mye som klubb siden den tid (Spillere og støtteapparat). Spørsmålet er nok fortsatt om VI vil ha han :)
There is only one United

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #40 på: Mai 14, 2010, 22:01:23 »
Ian Harte?? Sånne sentimentale returer pleier sjelden å slå positivt ut. I tillegg så er det å skulle prestere på ett kravstort Elland Road i CCC nokke heilt anna enn å spille med senka skuldrer i Carlisle.Kommer han tilbake å styrker Leeds vil han stå som ett evig symbol på vårt forfall 8)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #41 på: Mai 14, 2010, 23:22:23 »
Ian Harte?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_6154344,00.html

Nei takk

Ja takk. Ian Harte har et par gode år igjen og ikke minst rutine. Han kan løse venstreback problemet vårt neste sesong og vil garantert score noen mål. Gi mannen en ettårs kontrakt med oppsjon på ett år til.

Jeg er helt enig med deg i allt du skriver her Rudi..
Treg eller ikke spiller ingen rolle, han har alltid vært det,og det fungerte bra nok i PL og Champ L
riktignok for noen år siden men han holder nivået enda.

Alta White....Hva er det du ikke vil ha fra Harte ?....Er det hans frispark...eller at han alltid har blødd for drakta..eller er fordi han ikke er like rask som lynet?

Sign him up for God's sake

Bingo ! Flink gutt :)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #42 på: Mai 14, 2010, 23:36:01 »
Spørsmålet er vel om Harte vil tilbake til Leeds?  Vi behandlet ham vel ikke alt for godt i tiden før han forlot oss.
Tror ikke han vil ..  ::)

http://www.newsandstar.co.uk/carlisle-united/latest/carlisle-utd-defender-ian-harte-admits-he-would-love-leeds-return-1.690635?referrerPath=home

Yeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #43 på: Mai 15, 2010, 00:35:06 »
Carlisle’s 14-goal top scorer, who has an ‘LUFC’ tattoo on his right arm, told a national newspaper: “I have the passion and pride to wear that Leeds shirt again. I would love to go back.”

For en mann!!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #44 på: Mai 15, 2010, 09:07:17 »
Spørsmålet er vel om Harte vil tilbake til Leeds?  Vi behandlet ham vel ikke alt for godt i tiden før han forlot oss.
Tror ikke han vil ..  ::)

http://www.newsandstar.co.uk/carlisle-united/latest/carlisle-utd-defender-ian-harte-admits-he-would-love-leeds-return-1.690635?referrerPath=home

Han er en sånn selvpiner med andre ord ;)

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #45 på: Mai 15, 2010, 11:03:40 »
 Midtbanespilleren Daren Russel fra Norwich er linket til Leeds ifølge Vital Norwich.

Russell linked with Leeds United.

City midfielder Darel Russell has been linked with a summer move to Leeds United.

The 29-year-old is out of contract at Carrow Road in the summer, and although he has been offered a new deal it is thought that the Yorkshire giants have offered improved terms in a bid to take him north.

Russell made 39 appearances in all competitions this season, scoring twice.

And it's not just Darel Russell City are fighting Leeds for, according to Sky Sports.

Simon Grayson's side are also said to be eyeing a move for former Whites defender Ian Harte.

The 32-year-old former Republic of Ireland international still has a year left on his Carlisle contract, but his 18 goals this season has attracted the attention of a number of clubs, including QPR and Malky Mackay's Watford



Read more: http://www.norwich.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=198798#ixzz0nzH6lANc
« Siste redigering: Mai 15, 2010, 11:08:32 av hallghel »
Super Leeds since 1968


Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #47 på: Mai 16, 2010, 17:39:42 »
"Speaking to my mate yesterday who used to play youth team football with Billy Sharp and Sharp has told him that he's signing for us in the next week. 9k a week was the wages that were mentioned."

(offisielt fra WACCOE)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #48 på: Mai 16, 2010, 17:51:46 »
"Speaking to my mate yesterday who used to play youth team football with Billy Sharp and Sharp has told him that he's signing for us in the next week. 9k a week was the wages that were mentioned."

(offisielt fra WACCOE)

He he  ;D Offisielt fra Waccoe, nå har jeg hørt det også!


Fra spøk til revolver, har hørt mye om denne Billy Sharp, har gjort sakene bra for Doncaster?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

R - R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #49 på: Mai 16, 2010, 18:03:18 »
Ian Harte bør ikkje kome tilbake. Ja, han har ein insane scoringsstatistikk denne sesongen, og vil definitivt bidra offensivt. MEN, vi skal hugse på at han er forsvarsspelar, og defensivt held han ikkje mål. Carlisle-fans kritiserar han sterkt for det defensive spelet, og legg skulda på han for mange av måla imot denne sesongen. 

Vi treng nokon som kan føre denne klubben framover og oppover. Det gjer vi ikkje ved å hente ein 32-åring utan fart (men som slår gode frispark).

Angåande Sharp, så håpar eg inderleg han kjem. Har talent, ung, og er ein naturleg målscorar. Slett ikkje umogeleg at han kjem. Han har ikkje fått all verdens tillit i Sheff Utd, og har difor ikkje så stor grunn for å bli verande.
- Rune

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #50 på: Mai 16, 2010, 18:11:17 »
Rykter UT:
Snoddy til Leicester for £1,5 mill
Robinson til Soton free
Beckford til Aston Villa, Everton free

...men ingen er på jakt etter Sheehan, Mikkelikk og Kandol!


Rykter INN:
Alex Bruce fra Ipswich for £ 800 k
Richard Wright fra Ipswich free
Chris Cohan fra Huddersfield (?)
Ian Harte fra Carlisle nominal fee
keiron westwood (k) fra Coventry
boaz myhill (k)
Kasper Schmeichel (k) fra Notts County

...sistnevnte er min favoritt!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #51 på: Mai 16, 2010, 18:27:25 »
Snoddy til Leicester?

 ;D  ;D  ;D

En ny keeper kommer nok, hadde vært artig med en ung utfordrer. Westwood var kanongod i kampene mot Carlisle i play off, mens Schmeichel er spennende. Leser også at Joe Lewis er på vei ut fra Peterborough, men han blir vel for dyr?
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #52 på: Mai 16, 2010, 18:27:57 »
Rykter UT:
Snoddy til Leicester for £1,5 mill

HAHA ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #53 på: Mai 16, 2010, 18:29:26 »
Rykter UT:
Snoddy til Leicester for £1,5 mill
Robinson til Soton free
Beckford til Aston Villa, Everton free

...men ingen er på jakt etter Sheehan, Mikkelikk og Kandol!


Rykter INN:
Alex Bruce fra Ipswich for £ 800 k
Richard Wright fra Ipswich free
Chris Cohan fra Huddersfield (?)
Ian Harte fra Carlisle nominal fee
keiron westwood (k) fra Coventry
boaz myhill (k)
Kasper Schmeichel (k) fra Notts County

...sistnevnte er min favoritt!



Ikke veldig mye spennende på den inn lista synes jeg.. Westwood er vel brukende. Er Schmeichel så god som ryktet skal ha det til? Hvordan gjorde han det i L2 ifjor egentlig? Noen som vet? Så rykteflommen i britiske aviser linket ham til Chelski for en ukes tid siden.
Marching on together

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #54 på: Mai 16, 2010, 18:59:11 »
En ting er målene Harte har scoret, men her har vi også en strålende dødballfot (cornere, frispark), noe jeg mener har manglet i år.
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #55 på: Mai 16, 2010, 19:04:47 »
i saw lee carsley at york races yesterday, he is out of contract now and before i said i was a leeds fan. He said that he had a few offers on the table and that we had offered him a contract.

14 May 2010 16:23:36
Leeds tranfer news.
Sekou Berthe has signed on a free transfer from Panois FC in Greece he has had brief stints for West Brom in 2003 and Plymouth last season. £13k pwk.

14 May 2010 18:03:56
Leeds Utd – Danny Welbeck – £1m

Billy Sharp for £750K

14 May 2010 12:10:42
Leeds to sign:
Hooper, Scunthorpe
Novak, Hudds
Smithies
Mceveley
Rosenior
Montgomery, Sheff U

Sylvan Ebanks-Blake will spend the 2010/11 season on loan at Leeds from Wolves...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #56 på: Mai 16, 2010, 19:15:18 »
En ting er målene Harte har scoret, men her har vi også en strålende dødballfot (cornere, frispark), noe jeg mener har manglet i år.

Enig i dette, en skikkelig servitør mangler vi sårt. Snoddy klarer jo knapt så cornerne over første motstander.

Harte har et imponerende antall mål, "selv om" sikkert en stor del av de er på straffer. Det er derimot liten vits å hente han om han ikke er god nok defensivt. For å sette det helt på spissen, vi kan ikke ta oss råd til at de tre andre forsvarerne skal "bære" Harte defensivt, kun for å holde han på banen i tilfelle corner/frispark i farlig posisjon.

Noen som har sett nok kamper til å bedømme Hartes forsvarsspill i årets sesong?

Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #57 på: Mai 16, 2010, 22:08:54 »
i dette, en skikkelig servitør mangler vi sårt. Snoddy klarer jo knapt så cornerne over første motstander.

Harte har et imponerende antall mål, "selv om" sikkert en stor del av de er på straffer. Det er derimot liten vits å hente han om han ikke er god nok defensivt. For å sette det helt på spissen, vi kan ikke ta oss råd til at de tre andre forsvarerne skal "bære" Harte defensivt, kun for å holde han på banen i tilfelle corner/frispark i farlig posisjon.

Noen som har sett nok kamper til å bedømme Hartes forsvarsspill i årets sesong?

Om han er så eminent, hva med et 5-4-1 system med Harte som en ekstra innerback?.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #58 på: Mai 17, 2010, 04:31:55 »
Rykter UT:
Snoddy til Leicester for £1,5 mill

HAHA ;D

auren

Jeg ler ikke. Hvis Snoddy forsvinner begynner jeg å grine. Uansett om summen er feil i rykteflommen så gjør det meg bekymret. Vi har to spillere som kan gjøre det lille ekstra, og Beckford er allerede kjørt. Vi MÃ… ikke miste Snodmachine også!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #59 på: Mai 17, 2010, 09:19:23 »
Rykter UT:
Snoddy til Leicester for £1,5 mill

HAHA ;D

auren

Jeg ler ikke. Hvis Snoddy forsvinner begynner jeg å grine. Uansett om summen er feil i rykteflommen så gjør det meg bekymret. Vi har to spillere som kan gjøre det lille ekstra, og Beckford er allerede kjørt. Vi MÃ… ikke miste Snodmachine også!

Dersom Snodders vert solgt blir det iallefall ikkje til Leicester, eller andre CCC-lag.
Kvifor skulle han bytte til eit anna CCC-Lag? Make no sense.
Men, dersom det kjem eit PL-lag vert eg meir skeptisk (også skeptisk til om Snoddy har det som trengs for PL....)
COME ON LEEDS !!