Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 176151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

euphor9

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #90 på: Mai 19, 2010, 22:31:38 »
Jeg håper ikke vi signer en ung og uerfaren keeper som førstekeeper nå, slik som Forster eller han polske Arsenal-keeperen. Det må i tilfelle bli på permanent overgang og ikke lån. Unge keepere er ofte ustabile, og er det noe vi trenger aller bakerst er det en solid sisteskanse som sprer trygghet.

auren


Så du tror at Higgs skal være reservekeeper neste sesong?   Har ikke tenkt på akkurat det enda,men kanskje du har rett?   Men tror at i utgangspunktet...    så blir vel Higgs førstekeeper neste sesong??

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #91 på: Mai 20, 2010, 19:30:53 »
http://www.givemefootball.com/championship/blades-close-on-leeds-striker-target

Bogdanovic på vei til Sheffield United? Vi får håpe det, så går kanskje Sharp til Leeds  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #92 på: Mai 20, 2010, 21:14:22 »
mye herlige rykter nå.......liker silly season!
Siste er : Smith tilbake, Sharp meget aktuell og Green i mål.....den siste er vel noe drøy!
 

abbe

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #93 på: Mai 20, 2010, 21:45:04 »
mye herlige rykter nå.......liker silly season!
Siste er : Smith tilbake, Sharp meget aktuell og Green i mål.....den siste er vel noe drøy!

Nå venter vi bare på Chapman og Molenaar.

johnny gangster

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #94 på: Mai 20, 2010, 22:19:07 »
Kva med å prøve å få Fabian Delph tilbake til Leeds på lån? Har ikkje akkurat fått mykje speletid i Aston Villa etter han reiste.

Robert

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #95 på: Mai 20, 2010, 22:23:09 »
Kva med å prøve å få Fabian Delph tilbake til Leeds på lån? Har ikkje akkurat fått mykje speletid i Aston Villa etter han reiste.

Han har vel fortsatt en 5-6 måneder, om ikke er, før han er klar igjen. Kan muligens hente han på lån til vårsesongen :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

johnny gangster

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #96 på: Mai 20, 2010, 22:24:36 »
Kva med å prøve å få Fabian Delph tilbake til Leeds på lån? Har ikkje akkurat fått mykje speletid i Aston Villa etter han reiste.

Han har vel fortsatt en 5-6 måneder, om ikke er, før han er klar igjen. Kan muligens hente han på lån til vårsesongen :)
åååå visste ikkje at han var skada. Synd...  :(

jackbauer68

  • Gjest
Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #97 på: Mai 20, 2010, 22:39:23 »
kommer i morra visstnok ;D

SupALeedS

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #98 på: Mai 20, 2010, 22:44:24 »
Tåpelig å spre rykter her inne syntes jeg..kan man ikke heller snakke om det når klubben går ut med noe istedet for å spre en haug av rykter?!

Tiden kommer folkens hvor spillere kommer inn porten på elland road, bare snakk om tid..helt sikker på at grayson har en god plan på hvordan han skal ta englands stolthet til premiership!
Alex

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #99 på: Mai 20, 2010, 22:46:09 »
Tåpelig å spre rykter her inne syntes jeg..kan man ikke heller snakke om det når klubben går ut med noe istedet for å spre en haug av rykter?!

Tiden kommer folkens hvor spillere kommer inn porten på elland road, bare snakk om tid..helt sikker på at grayson har en god plan på hvordan han skal ta englands stolthet til premiership!

tar sjansen på denne,ellers enig:)

MacMurder

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #100 på: Mai 20, 2010, 22:48:05 »
Rykter og spekulasjoner angående nye spillere, havner aldri under kategorien "tåpelige innlegg"!

auren

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #101 på: Mai 20, 2010, 22:51:49 »
kommer i morra visstnok ;D

What? Signerer vi vår tidligere storspiller Lee Sharpe?

 ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SupALeedS

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #102 på: Mai 20, 2010, 22:57:29 »
vet ikke om du følger med jeg, men grayson har allerede sagt at han vært år ler av alle ryktene, så ha litt is magen folkens, først må klubben finne spillerne før vi sprer usanne rykter.

Er som å sitte å diskutere at fyllingen vurderer kjør av lionel messi, skulle man måtte bruke tid og energi på å skrive rykter så værsegod!

Alex

Budda

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #103 på: Mai 20, 2010, 23:02:33 »
Tåpelig å spre rykter her inne syntes jeg..kan man ikke heller snakke om det når klubben går ut med noe istedet for å spre en haug av rykter?!

Tiden kommer folkens hvor spillere kommer inn porten på elland road, bare snakk om tid..helt sikker på at grayson har en god plan på hvordan han skal ta englands stolthet til premiership!

tar sjansen på denne,ellers enig:)

Hvor har du dette fra? Egne kilder eller Waccoe?
Endre

ollebolle

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #104 på: Mai 20, 2010, 23:03:09 »
vet ikke om du følger med jeg, men grayson har allerede sagt at han vært år ler av alle ryktene, så ha litt is magen folkens, først må klubben finne spillerne før vi sprer usanne rykter.

Er som å sitte å diskutere at fyllingen vurderer kjør av lionel messi, skulle man måtte bruke tid og energi på å skrive rykter så værsegod!



Rykter oppstår alltid. Les avisen så leser en om rykter. Se og hør består i stor grad av rykter. Du kan velge IKKE å lese det om en ikke vil ta del i dette, men ser ikke poeng i å kritisere det.

Kan heller spørre om kilder??

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #105 på: Mai 20, 2010, 23:04:12 »
Tåpelig å spre rykter her inne syntes jeg..kan man ikke heller snakke om det når klubben går ut med noe istedet for å spre en haug av rykter?!

Tiden kommer folkens hvor spillere kommer inn porten på elland road, bare snakk om tid..helt sikker på at grayson har en god plan på hvordan han skal ta englands stolthet til premiership!

tar sjansen på denne,ellers enig:)

Ja du tar en sjanse her JB, men håper du får rett, hvis ikke ligger YOHTWTL dårlig ann ;)

SupALeedS

!
« Svar #106 på: Mai 20, 2010, 23:05:42 »
Japp alt i orden, synes bare det er latterlig å komme med en haug av rykter når ledelsen har sagt sitt..men men..hadde dem vært klare så hadde det stått offisielt kort og enkelt, og vi er i den værste tiden for rykter. Seførgelig syns jeg det er gøy å drømme seg bort i et hav av gode spillere, men jeg har følelse av at noen må spre mange navn for å skape falske forhåpninger.

Men måtte dem være sanne, 2 gode spillere om nevnte skriver utifra korrekt fakta.

MOT
Alex

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #107 på: Mai 20, 2010, 23:19:39 »
Med fare for å gjøre et levende forum litt mindre levende, har jeg puttet Sharp/Montgomeryryktene inn i tråden der den hører hjemme, nemlig ryktetråden. Med Silly season på trappene tror jeg det er greit at modsa kjører en streng linje når det gjelder rykter, men det beste er seff med selvdisiplin/justis fra alle forumister.  :)
Jon R.

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #108 på: Mai 21, 2010, 12:31:41 »
http://bullsnews.blogspot.com/2010/05/pugh-linked-with-leeds.html?

Marc Pugh linkes til Leeds. Får imidlertid konkurranse fra Bournemouth.
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #109 på: Mai 21, 2010, 13:20:38 »
In-demand Sharp to talk with Blades
Friday 21st May 2010 11:12

Sheffield United striker Billy Sharp will have talks with the Blades after Doncaster's failed bid to sign him alerted several other clubs.

Sharp scored 15 goals in 33 appearances while on loan at Rovers last season, but the Blades have turned down their club record £650,000 offer and now Leeds and Derby have reportedly joined the race for his signature.

The 24-year-old, valued at £1million by the Blades, commented: "I've just got back from my holiday, but I've heard Donny's offer was turned down.

"I'll speak to Sheffield United and we'll take it from there. I know they wanted a bit more than was offered, but until I've spoken to them I'm not certain what's happening.

"I spoke to the chairman at Doncaster and he told me he would do his best to get me there.

"I've not heard anything from Leeds. I heard about the rumours linking me with them in January but I wanted to stay at Doncaster and finish what I had started. But now I'm not sure what will happen."

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6165709/In-demand-Sharp-to-talk-with-Blades
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #110 på: Mai 21, 2010, 14:45:09 »
Tåpelig å spre rykter her inne syntes jeg..kan man ikke heller snakke om det når klubben går ut med noe istedet for å spre en haug av rykter?!

Tiden kommer folkens hvor spillere kommer inn porten på elland road, bare snakk om tid..helt sikker på at grayson har en god plan på hvordan han skal ta englands stolthet til premiership!

tar sjansen på denne,ellers enig:)

Ja du tar en sjanse her JB, men håper du får rett, hvis ikke ligger YOHTWTL dårlig ann ;)

Faen,ser ut som eg slite litt her no ::)

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #111 på: Mai 21, 2010, 15:57:20 »
Ryktes på Toons forum at Nile Ranger er på vei inn med Foster på lån ut sesongen. Det hadde hjulpet på mtp Beckford som drar og en Higgs, jeg personlig, setter spørsmålstegn ved.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #112 på: Mai 21, 2010, 16:17:04 »
Ryktes på Toons forum at Nile Ranger er på vei inn med Foster på lån ut sesongen. Det hadde hjulpet på mtp Beckford som drar og en Higgs, jeg personlig, setter spørsmålstegn ved.

Forster virker som et stort keepertalent. Kan ikke uttale meg utover det - har ikke sett han nok - men han bør være vesentlig bedre enn Higgs om Grayson skal satse på han som førstekeeper. Kan ikke helt se han kommer som en back up, etter et godt år i Norwich.

Nile Ranger er av typen lån som ikke gir meg noe som helst i utgangspunktet. Etter hva jeg leser har han 25 kamper og to mål for Newcastle. Sikkert et godt talent, men tydeligvis ikke fast/noen stor målgarantist for Newcastle som jo spilte i samme divisjon som vi skal ut i. Er dette erstatteren til Jermaine Beckford blir jeg bekymret.

Marching on together!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #113 på: Mai 21, 2010, 16:35:02 »
Nile Ranger hadde 4 kamper fra start, og 21 innhopp. Når da disse innhoppene har kommet rundt 85-90 minutters spill. Det er ikke nok grunnlag for at han ikke er god nok. Han scoret 21 mål for reservelaget for to år tilbake, og med tanke med at han nettopp var blitt 17 da han begynte og score sier det litt(selv om reservelagsligaen ikke er all verdens) Dessuten er han fast på Englands U19 landslag.
Men jeg kan være enig at dere heller burde satse på f.eks Sharp som erstatter for Beckford. Selv om jeg personlig håper dere låner ham, så han får matchtrening på et bra nivå.

Personlig tror jeg manageren hadde tatt han ut i laget oftere, om han faktisk var god nok! Argumentet ditt minner bare om de som mener f.eks. Kaka ikke har vært en flopp så langt i Real Madrid fordi han har slitt med skader.

Virker spennende nok han, men de merittene du kommer med gjør han fortsatt ikke til en - på papiret - fullverdig erstatter til Jermaine Beckford. Så vidt jeg husker, var dere også ute etter Becks i januar grunnet tynn angrepsrekke. Selv da var ikke Ranger midlertidig redningen? Jeg vil langt heller se en proven Billy Sharp, enn en som kanskje blir god i fremtiden, men som mangler mye nå.

Newcastle gikk opp til PL i suveren stil, men å tro at deres nest beste vil herje i Leedsdrakta, ville være vel optimistisk! Takker forøvrig for optimismen; kanskje jeg er god nok for Barca? Jeg har jo aldri prøvd  ::) 8)
« Siste redigering: Mai 21, 2010, 16:37:41 av Mr Kaizer »
Marching on together!

berlin

Sv: Sharpe og Montgomery på vei
« Svar #114 på: Mai 21, 2010, 16:38:09 »
Tåpelig å spre rykter her inne syntes jeg..kan man ikke heller snakke om det når klubben går ut med noe istedet for å spre en haug av rykter?!

Tiden kommer folkens hvor spillere kommer inn porten på elland road, bare snakk om tid..helt sikker på at grayson har en god plan på hvordan han skal ta englands stolthet til premiership!

tar sjansen på denne,ellers enig:)

Ja du tar en sjanse her JB, men håper du får rett, hvis ikke ligger YOHTWTL dårlig ann ;)

Faen,ser ut som eg slite litt her no ::)

Britiske veimyndigheter rapporterer ekstremt store forsinkelser på veien mellom Sheffield og Leeds. En distanse på 34,6 miles, som vanligvis tar en drøy halvtime å tilbakelegge, er totalt blokkert av et show med lettkledde damer iført den nylig lanserte LUFC-bikinien. Folk må belage seg på å overnatte i bilene sine, og sykkelpolitiet ( British Transportation Police, Cycling Department) har sin fulle hyre med å få frem vannforsyninger til de strandede bilistene.

Kan dette være årsaken til at Sharp (ikke Sharpe) og Montgomery enda ikke er kommet frem?

I definitely think so!

In fact I think they are the main cause being spectators to the everlasting show with the Leeds' ladies!
« Siste redigering: Mai 21, 2010, 17:12:16 av berlin »

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #115 på: Mai 21, 2010, 16:39:15 »
Ryktes på Toons forum at Nile Ranger er på vei inn med Foster på lån ut sesongen. Det hadde hjulpet på mtp Beckford som drar og en Higgs, jeg personlig, setter spørsmålstegn ved.


Jeg er meget glad du setter pris på forumet vårt, Mats!

Her er linken:http://www.nufcblog.com/2010/05/21/four-newcastle-youngsters-to-be-sent-out-on-loan/


Jeg er meget glad du setter pris på forumet vårt, Mats! : Mtp at at jeg er Leeds fan på halsen siden 1996 og forarmen min siden 2007, kan jeg ikke gjøre noe annet enn å være glad i det ;D

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #116 på: Mai 21, 2010, 16:53:30 »
Uansett, han er forhåpentligvis ikke ment som ersatter for Beckford OM det i det hele tatt er hold i disse ryktene. Antakelig er det bare en Barcodefan som tror litt for mye om sitt eget lag.

Blir litt som at Barca skulle ersattet Messi med en 17-åring som aldri har vært fast, om man kan overføre betydningen av spilleren på en banal måte. 10 mål blir dessverre minst 20 for lite ift Beckfords snitt.

Hvem Ranger har måttet kjempe om plass med driter jeg i; NUFC interesserer meg ikke, men så vidt jeg kan erindre, ble både Best og Harewood hentet inn fordi daværende stall - Nile Ranger inkludert - ikke var god nok? Med andre ord kan han ikke bære ansvaret Beckford har hatt de siste tre sesongene og det var hele poenget mitt. Som sagt er dette bare rykter også.
« Siste redigering: Mai 21, 2010, 16:55:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #117 på: Mai 21, 2010, 17:01:17 »
Nile Ranger hadde 4 kamper fra start, og 21 innhopp. Når da disse innhoppene har kommet rundt 85-90 minutters spill. Det er ikke nok grunnlag for at han ikke er god nok. Han scoret 21 mål for reservelaget for to år tilbake, og med tanke med at han nettopp var blitt 17 da han begynte og score sier det litt(selv om reservelagsligaen ikke er all verdens) Dessuten er han fast på Englands U19 landslag.
Men jeg kan være enig at dere heller burde satse på f.eks Sharp som erstatter for Beckford. Selv om jeg personlig håper dere låner ham, så han får matchtrening på et bra nivå.

Personlig tror jeg manageren hadde tatt han ut i laget oftere, om han faktisk var god nok! Argumentet ditt minner bare om de som mener f.eks. Kaka ikke har vært en flopp så langt i Real Madrid fordi han har slitt med skader.

Virker spennende nok han, men de merittene du kommer med gjør han fortsatt ikke til en - på papiret - fullverdig erstatter til Jermaine Beckford. Så vidt jeg husker, var dere også ute etter Becks i januar grunnet tynn angrepsrekke. Selv da var ikke Ranger midlertidig redningen? Jeg vil langt heller se en proven Billy Sharp, enn en som kanskje blir god i fremtiden, men som mangler mye nå.

Newcastle gikk opp til PL i suveren stil, men å tro at deres nest beste vil herje i Leedsdrakta, ville være vel optimistisk! Takker forøvrig for optimismen; kanskje jeg er god nok for Barca? Jeg har jo aldri prøvd  ::) 8)


Du vet at gjennom sesongen har Ranger måtte kjempe med Shola Ameobi, Marlon Harewood, Leon Best, Peter Løvenkrands og Andy Carroll om fast plass?
Det har ikke vært meningen at Ranger skal spille seg til fast plass allerede denne sesongen. Han har vært på banen to ganger mindre enn deres kjære Alan Smith, og samtidig scoret. Smith er ikke som dere husker han? :P
Men ja, han er pr dags dato for dårlig for 1.laget, spessielt nå når vi er i PL. Men det er ingen tvil om at han er et STORT spisstalent. Skulle ikke forundre meg om han scoret 10 for dere evt neste sesong.

Disse navnene du ramser opp sier ikke oss Leeds-supportere noe som helst?  ??? :P ;D
Andy Carroll f.eks, er det en krysning mellom Andy Cole og Roy Carroll?
Er alle, bortsett fra blomekransen, fra Trinidad og Tobago?

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #118 på: Mai 21, 2010, 17:09:58 »
Ryktes på Toons forum at Nile Ranger er på vei inn med Foster på lån ut sesongen. Det hadde hjulpet på mtp Beckford som drar og en Higgs, jeg personlig, setter spørsmålstegn ved.


Jeg er meget glad du setter pris på forumet vårt, Mats!

Her er linken:http://www.nufcblog.com/2010/05/21/four-newcastle-youngsters-to-be-sent-out-on-loan/


Jeg er meget glad du setter pris på forumet vårt, Mats! : Mtp at at jeg er Leeds fan på halsen siden 1996 og forarmen min siden 2007, kan jeg ikke gjøre noe annet enn å være glad i det ;D


Hehe ;D

Er en del Toon fans der jeg kommer fra, de pøser på med info til meg. De er av de få som jeg anser som virkelige supportere, sammen med oss Leeds supportere. Scum fans er jo helt bak mål, og Liverpool...who? Så barcodes går jeg god for *thumbs up*


Ser forresten ingenting gærnt med Ranger. Vi har ikke lengre Kandol, noe som jeg synes er synd, fryktelig under vurdert. Grella, må jo være en grunn til at ikke får prøve seg. Becks er jo borte og Gradel er "vekk" de fire første kampene neste sesong.

Kan se meg for Ranger som en krysning mellom rotasjon/a-lags spiller, kanskje han blomstrer i Leeds, slik som Becks fikk opp dampen i Scunny?. Pr. dags dato har vi kun Becchio, og tror heller ikke at Sharp kommer.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #119 på: Mai 21, 2010, 17:35:35 »
12 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!